ТВ трейлър, плакати и нови снимки от „The Revenant”

от на 2015-12-01
 

Леонардо ДиКаприо

Отдавна не сме писали нищо за едно от най-очакваните от всички любители на киното предстоящи заглавия – „Завръщането” („The Revenant”) на Алехандро Гонзалес Иняриту, като пропуснахме да отбележим появата на два доста приятни плаката, украсени с големите звезди на филма Леонардо ДиКаприо и Том Харди. Сега обаче получаваме повод за наваксване с дебютирането на най-новия телевизионен трейлър, който затвърждава страхотните впечатления, оставени от предишните две реклами.

Заедно с трейлъра може да видите и нова порция снимки, които предлагат първия ни по-добър поглед към героите на Донал Глийсън и Уил Полтър и допълнително илюстрират страхотната атмосфера и цялостната визия на филма, дело на двукратния носител на „Оскар” Еманюел Любецки.

Хората, имали щастието да видят филма (вече има такива), предричат трета поредна награда „Оскар” за Любецки, както и първа за ДиКаприо, и гледайки горните рекламни материали, както и всички останали до момента, няма как да не се съгласим, че подобно развитие на нещата ще е напълно заслужено.

Доста хора се дразнят на повсеместната убеденост в качествата на филма, базирана само на реклами, и твърдо запазват скептицизъм по негов адрес, но макар да са прави по принцип, в случая просто не можем да се съгласим. Вероятността за разочарование, особено след излизането на първите коментари, е толкова малка, че практически е чиста нула.

За финал, ето и постерите, които пропуснахме да ви представим своевременно.

плакат

плакат

В основата на „The Revenant” е едноименният роман на Майкъл Пункe, вдъхновен от действителната история на трапера Хю Глас (Леонардо ДиКаприо), който е нападнат от мечка, обран и погребан жив от своите спътници, сред които е и приятелят му Джон Фицджералд (Том Харди). В полумъртво състояние Глас изминава невероятните 320 километра до най-близкия форт, където възстановява силите си и тръгва да търси отмъщение.

Режисьор на „Завръщането” („The Revenant”) е Алехандро Гонзалес Иняриту, а в ролите са Леонардо ДиКаприо, Том Харди, Донал Глийсън, Уил Полтър, Пол Андерсън, Лукас Хаас и други.

Българската премиера е 11 януари 2016.

коментари
 
Отговорете »

 
  • Satyr73
    2015-12-01 at 12:16

    Любецки е Голям, но не мислите ли, че прекалявате с хвалбите за това мексиканско режисьорче Иняриту, снимащо само преди няколко години пълни бози. Мога да кажа, че уникалният е оператора и разбира се Лео. Хитрото копеленце си е подсигурило един от най-добрите екипи и как да не направиш с тях добра лента. Оффф още не мога да забравя пълния прехвален бълвоч – Бърдман. Но стига с този Иняриту….

    Отговор

  • UZUMAKI
    2015-12-01 at 12:54

    Сатъре, тъп си като детска травма по главата.

    Отговор

  • .
    2015-12-01 at 15:37

    То това жалко човече сам си противоречи в коментарите (като оставим на страна, че рядко има смисъл в тях или някаква свързана последователност в изреченията му :()…

    Иняриту снимал бози преди няколко години (което предполага, че вече не снима такива), а последният му филм бил бълвоч (което не е равносилно на боза според него, нали :D)… логика нулева. Нямам нищо против някой си да не харесва нещо си, но когато някакво високопарно жалко подобие, парадиращо за/с интелигентност не може да свърже две думи на кръст (видиш ли, вземе да си защити позицията/кухарщината), и ръси такива бози ми се доповръща.

    Отговор

  • Satyr73
    2015-12-01 at 16:24

    Хахахах елементарни парчета сте вие и точно такава реакция очаквах от такъв вид коментар, като последния ми.

    узумаки, понеже никога не си могъл да кажеш нещо смислено в контекста, на това за което тук се говори и ръсиш елементарни мъхленски обиди. Ето ви елементарния умопомрачителен анализатор, дето плямпа като задръстен гъз без смисъл и причина. Поне един път се основи бе кретен. Всеки може така, като тебе.

    @. Ей точковия, явно си толкова дребен и в съзнанието си, колкото ти е на размер и юзера ти в аватара. Много ме кефат такива анализатори на изреченията ми. А ти замисли ли се и прочете ли тъпотията, която си написал… леле Пълен словесен бълвоч. Чесно не мога и грам да ти схвана „точковата“ мисъл…

    Кефи ме тук как веднага ще те изядат с парцалите, ако им поквариш любимците режисьори, актьори, та дори и са готови лайтата има да изядат. Да се обадя ли на Инярути да ви прати едничко по DHL, па тогава дано да осъзнаете какви големи лайна сте.

    Отговор

  • Sir Stevancho
    2015-12-01 at 16:24

    Amores Perros, 21 Грама, Бютифул…. Ти си малоумен, наистина, пълна трагедия.

    Отговор

  • UZUMAKI
    2015-12-01 at 16:29

    Абе че е малоумен – малоумен е, но по-скоро е комедия. 😀

    Отговор

  • Данаил Найденов
    2015-12-01 at 18:00

    Satyr73 не харесва нищо в сайта, но въпреки това редовно чете и коментира 😀 Наподобява ми на детска травма на главата.

    Отговор

  • krok neger
    2015-12-01 at 18:44

    Satyr73 е нечие тъпо алтер-его, според мен.

    Отговор

  • Satyr73
    2015-12-01 at 22:30

    Не можете ли нормално да говорите за темата и изобщо за кино, а все избивате тъпите си елементарни комплекси, като ги насочвате към друг…Е това прави този добър, като идея проект- отблъскващ.
    Кога сте говорили за кино, а не за това кой съм и какъв съм.

    Нямам нищо против сайта -прекрасен е. Но имам против напудрени псевдо-интелектуални надувалки, които неабарисват от кино, но се правят и пенят за кино…това не одобрявам. Евала на целия проект и ведео форматите, но да не се появяват олигофрени с кино напъни и разпепени уста на екран, като тоя узумаки…и всякакви подкрепящи подобна ширеща се екранна и киновна тъпотия в едно.

    Лошото е на повечето надървени разбирачи тук, че неосъзнават простия факт, че всеки всеки все пак има право на собствено лично и свободно мнение. Мога да ви псувам цял ден тук, но каква е файдата-никаква. Само елементарни душици с вградени от детството си комплекти се засягат от елементарни изказвания.

    Отговор

  • Sir Stevancho
    2015-12-01 at 23:23

    Бах тия вградени от детството си комплекти 😀 😀 😀

    Отговор

  • UZUMAKI
    2015-12-01 at 23:26

    Xaxa, тия „комплекти“ ме довършиха. 😀

    Отговор

  • .
    2015-12-02 at 01:23

    Тоя дори не може да чете, освен и да пише… също така намирисва на демент с остра шизофрения (btw, няколко алтер его-та/никове ли ползва?). Друга причина „тактически“ да отбягва всичко, което може да обоснове с отговор и което индиректно му беше поставено като въпрос, не виждам (някак си пропусна и факта, че ми дреме дали едного харесвал режисьорът или не :D). Обикновено с такива надути селски комплексари на глава не се излиза, па камо ли да се води нормален разговор. То горкото вижда само се би си – „и върти ли, та суче, е па не излиза“ :).

    Бъди спокойно (плагиатче), повече личностно отношение – спрямо теб от мен – в тази новина няма да видиш. Наруших си един от принципите които се старая, да спазвам при водене на интернет диалог, но ти го заслужаваш.

    Отговор

  • 2015-12-02 at 09:35

    Ето и моите „5 стотинки“ по темата: Адски харесвам „Аморес перос“ и „21 грама“, но смятам, че „Вавилон“, макар и приличен, е тотално творческо повторение (направо себе-плагиатство) във всяко едно отношение, а „Биутифул“ въобще не ми харесва – намирам го за края на творческия му режисьорски цикъл. „Бърдмен“ е голям филм в толкова много отношения, че не е истина и, Satyr73, не разбирам как може да го наречеш „бълвоч“ и после да претендираш, че имаш добър кино вкус. Ако кажеш, че не ти харесва, защото…“еди-какво-си“ е друго, но аз не чух подобно нещо. Ще се радвам да споделиш, нищо, че леко ме е страх. :) :)

    Отговор

  • Sir Stevancho
    2015-12-02 at 11:15

    Бе Иняриту е превъзходен режисьор, трябва да си пълен кретен да твърдиш обратното, че и претенции да имаш кой колко разбирал от кино. Какво очакваш да ти обясни, нали се сещаш, че пак ще избълва 12 абзатца пълни кретенизми и това ще е… Аморес Перос е страхотен филм, 21 Грама е невероятен – периода, в който излезе, го свързвам с последните години на едно по-хубаво масово кино. Вавилон не ме кефи и мен, Бютифул е изтъркан, но според мен – перфектно осъщетвен, тук не съм съгласен… Но да кажеш, че правил бил „бози“… Е значи си кардинален олигофрен.

    Отговор

  • Satyr73
    2015-12-02 at 15:14

    Дринов истината е, че от всичките предишни филми на Инярути единствено Вавилон ме впечатли от паралелните истории и по начина, по който са разказани. Но моля ти се – Бърдмен е прекрасно заснет театър, и това, което е сбъркано в тази лента е парадокса, че целият сюжет е създаден и написан изрично и само за едни актьор Кийтън, и горкия не успя да вземе Оскар, а го взе Инярути. Каква ирония! Е това е сбърканото на лентата. Относно играта на актьорите – невероятна-на всички. Но това е авторско кино, а то реално винаги има шанс да спечели Оскар, но не е кино за развлечение. Не кино за всеки, нито за никой дори. Това е просто прищявка и отдаване почит на една личност преоблечена в измислен ситуиран сюжет. Нищо повече. Дори и работата на Любецки не е върха ,на това което той може.Дори нищо оригинално не показва освен една следваща актьорите камера с непрестанен план. 22 грама е силна драма, също добър, но Бърдмен си е добре заснета постановка. Казах „боза“, защото не филма е виновен, че е такъв, а режисьора. Всъщност филма е добър, но чак за Оскър не мисля. Именно през годината излязоха доста по-добри от това. С какво “Камшичен удар” бе по-слаб или “Игра на кодове”, а да не говорим за “Юношество” – първия филм-експеримент сниман в продължение на реални 12 г. Е това е кино, а не апотеоз на летящи застаряващи актьори с отдавна залязла кино слава. А с нищо не би могъл Кийтън да се премери пред уникалното изпълнение на Еди Редмейн (“Теорията на всичко”). Уникален млад актьор.

    Защо и в нашето кино няма такива таланти?

    Надявам се да съм поне малко обосновал това, което имах предвид.

    Поздрави Дринов и наздраве от мен ! :)

    Отговор

  • Sir Stevancho
    2015-12-02 at 15:43

    За човек, който в такава дълбочина разбира всичко около кино индустрията придаваш много любопитно значение на това на кого и как трябва да дава Оскар и защо. Също така, силно подозирам, че имаш някакво брутално психично нарушение, редувайки пост с пост без никаква логическа свързаност, освен явното писане на човек, който в амок пише някви пълни простотии без да си прави труда да погледне дали поне е написал правилно повече от 30 думи.
    Като си се изсрал като теле в един пост не можеш в следващия да си вземеш половината думи назад само защото си си изпил хапчетата, това те прави пълен кретен, който не може и няма способност да си защити малоумните доводи. Харесал ти най-много Вавилон, Бърдмен бил написан за Кийтън и въпреки това тъпака не взел Оскар. 22 (двайсе и два?) грама бил силна драма – ти дори като се опитваш да си прав грешиш бе? Дума по дума мога да ти хвана скапания пост и да ти го разсипя, ще ти се не види и комплексираното човече. Защо и в нашето кино няма такива таланти? Ти няква идея като тръгнеш да пишеш имаш ли или просто си казваш всичко, което си искал някога да кажеш – по квато и да е тема?
    За спрял да пишеш тук човек бая сереш…

    Отговор

  • Pacino
    2015-12-02 at 16:32

    Satyr, си мисли, че е по-добре да се усере в гащите, отколкото да си признае, че е пръднал!

    Отговор

  • 2015-12-02 at 18:53

    @Satyr73
    Да разбирам, че ти имаш проблем с филмите по пиеси, или по-точно тези, които изглеждат като такива?

    Отговор

  • Sir Stevancho
    2015-12-02 at 20:43

    Демек, питаш го дали има проблем с филмите, снимани на каквато и да е тема, ever?

    Отговор

  • Satyr73
    2015-12-02 at 22:44

    @Дринов
    Да мамка му! Именно! Най-накрая някой да ме разбере какво пиша…Да, имам проблем с шибаната фъкинг пиеса заснета от един от малцината обещаващи режисьори на нашето време, да се олее с заснемането на точно такъв тъп измислен сценарий пълен с екзистенциални и шизофренични алюзии във възхвала на една залязваща звезда. А Инярути може много повече. Може всичко.Но тъкмо с тази пиеса събрал цяло съзвездие от актьори и екип /велик оператор/ да спечели Оскар си е направо гавра с интелекта на публиката и такива ламери като нас, дето чоплят в тази посока.Реално едва ли изобщо е очаквал такъв резултат от всичкото това, все пак му е добре дошло.

    Всичкото това ми напомня на едно време понеделнишните телевизионни постановки заснети от телевизията / едва ли някой от пишещите тук изобщо знае за какво говоря/ дето имаха за цел да развличат с непринудеността си тв публиката. Пълен шит, мамка му! Новия „Магбет“ пасти да яде. Тъкво обратното е той – пиеса създадена за театър ,а направена на пресилен филм. Правиш прекалено действие с огромен размах и претенции, там, където е направено за декори и истински слова. Така е когато се объркван намеренията с действителността.

    Не ме разбирай грешно – обожавам театъра – няма по уникално и непринудено изкуство от него, но това трябва само там да се поставя, а не да се пренася на лента.

    Инярути прави обратното – опит да се преплете живота вътре, нюансите и стремежите на един борещ се със себе си провален самоидол да изглежда приемлив и реален. Но няма как понеже вече е в миналото и всичко е въпрос на оцеляване, както на съзнанието, така и на плътта. Реално веси един от уникалните актьори е поставен и го виждаме в непривична за него роля и „разголен“, което още повече показва колко добри са. Приятно ми беше да гледам Нортън в театър.Но не ми бе приятно да следя камерата на Любецки, който в „Гравитация“ направи чудеса, в новия сигурно вече се пише и ще се преподава в Академията нововъведенията, които е имплантирал отново, както го правеше във всеки си филм. За този човек се прави всичко по поръчка- от лупите и блендите, до специалните осветления.Много голям е Любецки! И понеже Инярути е абониран да работи с този прекрасен оператор, всичко което прави е добро.

    С какво е по-малък един Куарон /който високо ценя/, направил най-добрия Хари Потър, а от към качествено кино няма излишък. А един Guillermo del Toro, който е един от уникалните и големи нови визионери, но независимо то всичко направил все още ме побиват тръпки като си пусна“El laberinto del fauno“ и невероятния оператор Guillermo Navarro.

    Дринов, явно ти прави кеф да ми зададеш лек подвеждащ въпрос и после да четеш ферманите дразнещи дребните душици-киномани тук, като ги четат, дето плюят и не могат мъжки да се изхрачат.А и пада на обувката.

    Отговор

  • suicidal
    2015-12-03 at 00:28

    „22 грама“, защото Сатъра е добавил неговия един грам хероин.

    Отговор

  • станислав
    2015-12-03 at 08:03

    Няма как един и същи човек да напише в рамките на деня „това мексиканско режисьорче Иняриту, снимащо само преди няколко години пълни бози“ и „Инярути може много повече. Може всичко“. Явно у Сатъра се борят няколко личности и която надделее – тя пише на клавиатурата. Като сложна персона у него има хора харесващи Иняриту, има и такива, за които е „режисьорче“…

    Отговор

  • UZUMAKI
    2015-12-03 at 08:23

    Искаш да кажеш Инярути… дето сравнение с него „новия “Магбет” пасти да яде“. 😀 Eй, с глас се смея на този лумпен. Сигурно биографията му е още по-забавна.

    Отговор

  • Satyr73
    2015-12-03 at 08:55

    @suicidal
    Явно, когато човек не намира нищо друго да каже търси печатните грешки в текста на друг…

    @станислав
    Да, много сме тук и си правим як купон у Сатъра…. :)
    Това, че в едно изречение се изразява моментна слабост към даден режисьор, не значи че той е за изхвърляне, а Инярути е добър режисьор въпреки бозите си. Всеки тук вади думите от контекста на цялото. Явно когато четеш, към края вече си забравил какво е написано в началото.

    Отговор

  • Sir Stevancho
    2015-12-03 at 09:40

    Якото е, че сам си се кръстил Satyr73. Това е просто толкова яко, че не знам и аз как да го обясня точно 😀

    HotBunny88 все едно, ама да е мъж и да се кръсти Glupav88 , много ме кефи това 😀

    Отговор

  • penzata
    2015-12-03 at 15:33

    Как може да е добър режисьор, въпреки бозите си?
    И печатните грешки не са търсени, просто при теб се набиват на очи.
    И я кажи за „Бърдмен“, ролята на Нортън не е ли написана специално за него?
    И не може постоянно хем да обобщаваш, после да се отмяташ от думите си, да забиваш ту в едната, ту в другата крайност и постоянно да лавираш измежду чуждите мнения, без ясна теза в писанията си.

    Отговор

  • Exgenesis
    2015-12-07 at 18:44

    Защото, драги ми @penzata, една личност е изградена от множество вплетени нюанси на хармония, и всеки момент, всеки би могъл да направи нещо прекрасно и…после да се обърне, и да сере на прекрасното… Та така и с този режисьор. Но явно за вас е трудно да отделите дадени качества проявени в различни моменти и биващи и лоши и добри.
    Много праволинеен поглед ,драги ми приятелю притежаваш, защото живота не само добро и зло, черно и бяло, грозно и хубаво – тези антагонизми си ги изтръгни от главата, и по мой съвет ще бъдеш доста по-щастлив и спокоен.

    Та с една дума – не се впрегай… :)

    Отговор

  • Satyr73
    2015-12-09 at 17:55

    Явно и Дринов е като всички тук и не отговаря, а иначе задава въпроси…Не ми ли е изчерпателен отговора, относно произведението на „великия“ Иняриту?

    Интересно ми е мнението по тази тема:Legend

    Отговор

  • Pacino
    2016-01-08 at 20:17

    Мексиканчето и тва другото (американче/италианче/русначе), кво и да е, са се справили прилично хаххах… най-доброто дето гледах тази година.

    Отговор

Коментирайте