Чудим се дали някога отново ще видим филм на Питър Бърг, в който да не участва Марк Уолбърг. Двамата се събират отново за пети пореден път (добре, че поне разбиха модела с „по действителни събития“) със „Spenser Confidential“, за да разкажат една от многото истории на Спенсър – прочутия детектив, създаден от Робърт Б. Паркър, чийто над четиридесетгодишен литературен (а и филмов) живот продължава и след смъртта на автора с няколко романа, дело на Ейс Аткинс.
В основата на „Spenser Confidential“ е трилърът „Хазарт“ („Wonderland“) на Аткинс, а с адаптацията му са се ангажирали носителят на „Оскар“ Брайън Хелгеланд („Поверително от Ел Ей“, „Реката на тайните“) и дебютантът Шон О‘Кийфи. Във филма Спенсър (Марк Уолбърг) излиза от затвора и решава да напусне Бостън завинаги. Но когато двама от бившите му колеги полици са убити, той е принуден да работи с MMA боеца Хоук (Уинстън Дюк) и устата си бивша приятелка Киси (Илайза Шлесингър), за да открие извършителите и да се погрижи да възтържествува правосъдието. Всичко останало го има в трилъра.
Всичко е ясно! Екшън брадвичка за Netflix с малко „show off“ екшънийка, клишенца (както драматургични, така и визуални) и опити за хумор, които, съдейки по трейлъра, не са много успешни. Хубавото е, че не виждаме много от претенцията, която сме откривали в предишни проекти на Питър Бърг с Марк Уолбърг. И като казахме Уолбърг… знаем, че доста хора го харесват, ние също, повярвайте ни, но е впечатляващо колко е дървен. Гледаме и че е позаслабнал леко, което приемаме като плюс – така ни харесва повече, отколкото като се е назобил. И само казваме „ура“ за Алън Аркин и Бокийм Уудбайн.
Режисьор на „Spenser Confidential“ е Питър Бърг („Кралството“, „Последният оцелял“, „22-ра миля“) по сценарий на Брайън Хелгеланд („Поверително от Ел Ей“, „Реката на тайните“) и Шон О‘Кийфи. В ролите са Марк Уолбърг, Уинстън Дюк, Илайза Шлесингър, Алън Аркин, Бокийм Уудбайн, Марк Мерин, Остин Пост и др.
Премиерата е на 3 март по Netflix
Аз този филм гледам го –
the way she аt 2:04 says ‘…with your strong moral code…’
the scorn in her eyes…
the inflection in her voice …
the way her arm rests on her waist ….
the way her blonde hair looks against the red colour of her shirt …
It all makes you think:
Oh there is a girl that knows how the world operates and what you gotta do to get ahead …
What a girl gotta do to get ahead …
And you start thinkin’:
Oh, the things she knows she gotta do in that world …
the things she has done …
Бахти тъпнята…