Юбилей!
Не можем да повярваме, че измина цяла година от първия епизод на подкастa ни Inglourious Kunts, в рамките на която реализирахме точно 30 предавания, някои от които достатъчно дълги, за да конкурират средностатистически пълнометражен b-movie с вампирясали нимфоманки и емигрантски бюджет. За тези 12 месеца спорихме или си плюхме в устите по всякакви теми, включително супергерои, динозаври, терминатори, саундтраци и религия. От дъното на имагинерната си колективна душа ви благодарим за мненията, похвалите, критиката и даже за откровения хейт, защото всички те означават, че все пак на някого му пука (по един или друг начин).
Стига толкова патос… или пък не? Всъщност възнамеряваме да маркираме рождения си ден пак с „Оскар“-и – актуалността на тазгодишната церемония може и леко вече да се губи, обаче напук ще си оставим коментара. Има само дребна промяна в състава: при все че отново Мартин „Циничния Елф“ Ангелов е водещ с гости Владислав Апостолов и Димитър Дринов, в студиото дебютира нашият млад автор в ж. р. Христиана Хинова, която криво-ляво успя да преплува морето от нарцистичен тестостерон и да си каже мнението… без да последва бой с камъни. В този ред на мисли: кур за Саудитска Арабия и да живее Джордж Милър!
А сега е време за (наградено) кино:
Е са ше умра от яд, че нямам ютуб на работата, пускайте ги тия неща след 17 ч. бе дееба 😀
След 17:00 ч. пак ще го има видьото 😀 Нека ти действа като стимул за повече свършена работа в следващите 3 часа.
Е все пак си го пуснах през телефона, ебал съм му майката.
Добре, че Християна я сложихте до Дринов, та да попада пред камерата повечко, а и стратегически защитена от хвърчащи плюнки 😀
Разгеле. Вече си мислех, че ще се измъкнете само с лайв стрийма, който беше с лош звук и бързо го спрях. 🙂
Мацката много ми прилича на Селма Блеър
Ееее, глупости, човек, оная е мега противняк. Нищо общо – нито в очите, нито в усмивката, нито нищо. Прилича ми и на мен на някого, ама не включвам в момента, но определено има нещо от младата Зита Джоунс.
Sir Stevancho, не се притеснявай, ти като дойдеш ще те сложим така, че да поемеш максимално от “my precious bodily fluids”. 🙂 🙂
Уф. след всичките тия курове, дето се лееха от екрана, влизам в сайта на местния ни вестник и автоматично прочитам следното заглавие: “Кур за библиотекари в “Любен Каравелов”
Просто нямате право 🙂
Е то от единия флуидс, от другия смелс, а аз се чудя що всеки път Оги е бекстейдж 😀
Btw , як епизод, споделям и моито мнение по темите, които засегнахте.
Аз също бях за Милър като режисьор, но разбирам решението и за Иняриту, би било идиотско да се каже, че режисурата на този филм не заслужава статуетка… Друго е положението при най-добрия филм. Аз нямам проблеми с логиката на персонажите и тн, по-скоро тук нямам чувството, което имам в предишната категория – определено смятам, че имаше по-добри кандидати. Мад Макс, Ревенънт. След 30 години някой като провери 2016 кой е бил най-добрият филм през 2015 според Академията и изгледа Спотлайт… Еми сори, ама ефектът ще е като при Арго – едно апатично Meh (не споря, че Спотлайт е по добър от Арго). Тази година Лео имаше не много бляскава като изпълнение конкуренция и предвид лайната, които изяде покрай целия снимачен процес – това е актьорът тази година, който заслужи най-много наградата. Дали му е най-силната роля е един лишен от смисъл спор – фактът е, че за тази и в конкуренцията на другите – той я заслужаваше напълно.
Този епизод малко прилича на gangbangkunts, момето до такава степен си трайкаше, все едно я бяхте заприщили отвсякъде хахаха. Дринов, с изказването си за циганина в автобуса напрао ме разби хахахах, и тва накрая с Оги беше добро.
Ай мирясайте с тоя Макс ебаси… Това вече е категорично най-овърхайпнатия филм на всички времена.
Понеже най-често споменаваните думи в подкаста бяха КУР и ХИПСТЪР – КУР за ХИПСТЪРИТЕ, дето си мислят, че Макс е “баси киното”. Въобще нямам проблем да повторя, че това е силно занаятчийско упражнение по стил, но това не е голям филм.
Макс не е нищо повече от glorified music video.
С почти нищо от подкаста не съм съгласен тоя път, освен че бг киното е “дъното” и че оскаровата церемония беше тъпа.
P.S. – Марги Хранова кефи, нищо че почти не обели дума
Добре бе, стой и си трай като си ограничен, не ми го набивай в челото ебати. Кур за хипстърите и два за кретените.
Много емоции, много нещо 🙂
Не съм гледал всичко, дори някои филми нямам и намерение да гледам. На Мад Макс му дадоха, колкото позволява награда като оскар. Филмът е страхотен, просто не е правен за „академията“. Сикарио също – прекрасен филм!
Съгласен съм с повечето неща в подкаста, особено за това, че не дадоха на Милър наградата за режисура.
Просто е подсъдимо, колко ощетен беше Сикарио… :/
Интересен подкаст (но миналогодишният ви посветен на Оскарите беше по-интересен 🙂 ), съгласна съм най-вече с коментарите на Дринов – Спотлайт беше страхотен избор на Академията за филм на годината. Наградата му е невероятно признание за журналистическата гилдия в световен план и беше сигнал, че подобни теми са изключително важни и трябва да бъдат коментирани/разследвани; филмът беше много премерен, с градация, прекрасна актьорска игра, стегнат, без мелодрама, изобщо, филм, който вълнува, без да разчувства прекалено.
Леонардо беше най-добрият избор от номинираните и цялата тази истерия, че имал и по-добри роли е булшит. Да го бяха наградили като е имал по-добри. Ясно е, че направи жестока роля и наградата му е абсолютно заслужена.
И последно, защото ме ядосахте, песента на Сам Смит е супер, откри филма повече от добре и всъщност ми хареса най-много от целия Спектър.
Поздравления за подкаста, продължавайте да радвате, но да знаете, че сте достатъчно интересни и атрактивни и без вулгаризми. 🙂
Съгласен съм с Мери Попинз – миналогодишния подкаст беше много по-добър. Тука го ударихте на лигня и на кръчмарски спорове. Щеше да ми е по-интерсно всеки да си каже спокойно и обосновано мнението защо еди кой си филм е добър, защо не е добър, защо друг е по – добър и т.н.
Маргито Хранова е мацка ама и при вас, като на Оскарите имаше расизъм – сложили сте едно хубаво момиче да краси студиото и така и не и дадохте думата. 🙂 А и за малкото време, в което говореше каза умни неща…
Съгласен съм с повечето неща, които каза Влади за “Спотлайт”. Моят избор за бест пикчър беше “Сикарио”, но той нямаше номинация. От номинираните бих избрал и “Ревенант”, “Мад Макс” и “Биг Шорт” пред ” Спотлайт”. Леонардо, който е безспопорно един от най-добрите актьори в света, си взе заслужено Оскар, но категорията Best Supporting Actor мисля, беше по силна тази година – супер роли за Christian Bale,Tom Hardy,Sylvester Stallone и заслужен Оскар за Mark Rylance, който беше уникален в иначе слабият за нивото на Спилбърг “Bridge Of Spies”.
За режисьор съм ок с наградата, въпреки, че щеще да приляга повече на Джордж Милър.
Изродска конкуренция в категорията Best Cinematography. Уникални имена като Дийкинс и Робърт Ричардсън, John Seale в “Mad Max: Fury Road” също беше превъзходен, но работата на Любецки беше уникална и взе заслужено.
За финал – Оскар за Best Score спечели най-великият филмов композитор за всички времена – извънземният Енио Мориконе. Каквото и да кажа за него ще е малко. Явно неговата музика е твърде добра за Академията, щом чак сега решиха да му дадат наградата. За мен Johann Johannson за “Sicario” беше заслуженият победител.
Мацката е много сладка… –>–>–@ една розичка за нея от мен.
Но защо ли за пореден път Елфа си е най с акъла и най-обективен.
Дринов много курове раздаде и не че не съм привърженик на куровете, но не това е начина да се изрази нещо. Все още продължава да защитава това дълго дягостно и скучно нещо “The Revenant”, че е било невероятно кино.
КУР ЗА ИНЯРУТИ И КУР ЗА THE REVENANT от мен. Това е толкова слабо кино, че ти се преисква да го спреш на 40-та минута. Единственото силно нещо, пак ще се повторя, беше Любецки /който реално изнесе цялата тази пародия на кино на гърба си/ и да не забравяме мечката, хахахха. Страшно яка сцена, но после като разбрах че и тва е било CGI ми се уби мерака да ходя вече на кино хахахха. Тайно се надявах това да си е истинска дресирана, както направи Edward Zwick в Legends of the Fall ама какво да говорим там това е истинско кино от истински добър режисьор. А тук този /брадатия козел Инярути/ с големите си картелни мексикански връзки в Холивуд ,ще има да си му раздават оскари на поразия.
Относно “Лео-церемонията” никой ле до се га не го разбра, че това момче LEO-KID ще си остане за Академиата същия недоразвит посерко и до ден днешен и никой не го приемаше на сериозно, ако ще да си скъса гъгъ от яка игра. Всичко това с неговия оскар си беше натиск от медии, фен-угодничество и куп още други глупости. Тази му роля е една от най посредствените, които е правил. Лично за мен е добър актьор и силните му роли са доста, но не и тази.Най-силната му за мен лично си остава в Джанго.Много други има добри:Вълкът, Departed,…
Чудя се просто да не би един Брат Пит да не е бил достоен за Оскар и то в множество уникални роли, но човека си няма връзки там и дори не го номинират. Така е с много още други недооценени, както актьори, актриси, така и с композитори и оператори, режисьори. Там всичко си е предварително предначертано и общо взето цялата тази дандания наречена Оскари, си е голям ФАРС определено.
Относно този така превъзнасян от Апостолов Mad max сякаш той го е правил та така се вживява и превъзнася едно не мога да разбера. След като така много разбира от кино, защо точно този филм му е отвял главата /тази гръндж пост-апокалиптична опера на абсурда родена от болния мозък на гръцкото докторче Милър, което няма нито един стойностен филм през всичките тези години, освен една тъпа анимация за прасета/ баси и пародията гротескна – твореца и създателя на пост-апокалиптичния екшън прави тъпа анимация за прасета. Ще го кажа отново – Мад Макс не е нищо друго освен добре и по оригинален начин заснет екшън и колкото и да са корумпирани глъмари тия в Академията една ли някога ще дадат Оскар за екшън филм независимо той какви послание има в сюжета си. Просто това е си е превъзходен екшън и нищо повече, да не говорим, че от към идеи и сюжет си е пълна тъпня. Но лично за мен работата на John Seale е с нива над Любецки тази година. Любецки също има други уникални ленти спиращи дъха, но не и тази. Една Гравитация, на великия Куарон е в пъти над това тук.
За този така скучен и преекспониран толкова оценяван като огрооооомно кино Спотлайт какво да кажа – елементарна нагорещена разследваща журналистика. Нито проблема е кой знае какъв фрапиращ и неестествен, нито пък и актьорите тук показаха кой знае какво присъствие. То и самата идея бе темата, а не те. За мен бе силно надценен филм и други ленти бяха наистина пренебрегнати. Но тия дето ми казват Сикарио бил за оскар – пълни глупости – това е прекрасно заснет екшън-трилър, на също никога няма да го оценят за статуетката. Разберете бе- такива филми не попадат изобщо в полезрението на оценителите, освен ако не е за някой болен, извратен или всякакви тем подобни драми просто имат малко шанс да попаднат такива теми изобщо в номинираните.
Като цяло реално тази година наистина бе толкова посна от към силни заглавия, че явно това е отбраното от критиците.
За Алисия Викандер – прекрасна млада и много талантлина актриса и нито за миг не съжалявам за нейната награда, а колкото до уникалният Ex Machina, това е толкова силно както и от към сюжет, ефекти английска кино,и присъствие на самата Викандер, че едва ли някой разбиращ от истинско и стойностно кино може да отрече тези факти.
Все пак 50/50 от нещата съм съгласен, особено от уникалните заявки на мадамата – тя разби кино-аурата с толкова силен анализ, че не ми остана дъх… 🙂
И за накрая Кур за компанията разбирачи, а двоен да лейдито “анализаторка”.