Боксофис резултатите за изминалия уикенд отвъд Океана нямат нищо общо с очакванията за римейк-дебютите на „Конан Варварина” и „Нощта на ужасите”, които се оказаха респективно на четвърто и шесто място в класацията.
Оригиналът с незабравимия (!) Арни през 1982 година регистрира три пъти по-голям интерес като брой зрители и приблизително същия приход – 9,6 милиона долара преди 30 години, срещу 10 милиона долара през 2011 си е провал за оплакване! „Нощта на ужасите” е бил още по-непривлекателен избор за киновечер в края на отминалата седмица в САЩ, а акумулираният приход е минимален дори за стандартите за не-романтичен вампирски филм (ох, какъв жанр!) – само 8,3 милиона долара от прожекции на 4600 екрана. През август 1985 година оригиналът събира 6,1 милиона долара за първия си уикенд с двойно по-малко локации и двойно повече публика!
„Южнячки” е първият филм след „Непреклонните” на братя Коен, който се изкачва на върха във втората си седмица, и за 12 дни на екран филмът вече е събрал 71,8 милиона долара. „Възходът на планетата на маймуните” продължава да събира впечатляващ брой публика и приходите му възлизат на 133,8 милиона долара за 17 дни.
Доста зле се представя поредното предизвикателство, подписано от Робърт Родригес – за изминалия уикенд „Деца шпиони: Краят на времето” е събрал само 12 милиона долара, което е малко повече от резултатите на предишната авантюра „Деца шпиони 3D: Краят на играта” през 2003. Осем години пауза си е значителен период от време, в който и аудиторията на предишните филми вече е пораснала (както и децата-актьори на Родригес), и интересите на днешната млада публика вече са доста променени. Дори ароматните допълнения за четвърто измерение се оказват недостатъчно привлекателни за избутването на филма към по-престижна от третата позиция в класацията…
Ан Хатауей и Джим Стърджис, режисирани от страхотната Лоне Шерфиг в поредния й филм “One Day”, са дълбоко пренебрегнати от американската публика в премиерния си уикенд заедно. Романтичната история е на почетното 9-то място в класацията със скромните 5,1 милиона долара; прожектирана е само в 1719 кина.
Очаквано и разбираемо предвид аудиторията и летния сезон – „Смърфовете” присъстват на пета позиция със сума от 117,7 милиона долара за 24 дни; „Последен изход 5” (и последният да затвори вратата!) е на седмо място с почти същата сума за уикенда (7,7 милиона) като „Нощта на ужасите”; „За по-малко от 30 минути” е с 25,7 милиона долара за 10 дни на екран; а „Оглупели от любов” завършват Топ 10 с аумулирани 64,4 милиона долара за четвърти пореден уикенд или с други думи – за 24 дни на екран.
Много предложения, много хиляди зрители, милиони долари приходи – а къде е качеството във вечно променящата се боксофис конфигурация?…
# | Име | сед. | Приходи Уикенд | Промяна | Общо приходи |
1 | The Help | 2 | $20,479,000 | -21.4% | $71,801,000 |
2 | Rise of the Planet of the Apes | 3 | 16,300,000 | -41.4% | 133,764,000 |
3 | Spy Kids: All the Time in the World | 1 | 12,020,000 | 12,020,000 | |
4 | Conan the Barbarian | 1 | 10,000,000 | 10,000,000 | |
5 | Fright Night | 1 | 8,300,000 | 8,300,000 | |
6 | The Smurfs | 4 | 8,000,000 | -41.7% | 117,745,000 |
7 | Final Destination 5 | 2 | 7,705,000 | -57.3% | 32,328,000 |
8 | 30 Minutes or Less | 2 | 6,300,000 | -52.7% | 25,762,000 |
9 | One Day | 1 | 5,128,000 | 5,128,000 | |
10 | Crazy, Stupid, Love | 4 | 4,950,000 | -29.8% | 64,420,000 |