Пълният списък с победителите тук.
Преди броени минути, на кратка церемония в Academy’s Samuel Goldwyn Theater в Бевърли Хилс, Гийермо дел Торо, Джон Кразински, Анг Лий и президентът на Американската академия за киноизкуство и наука Черил Буун обявиха номинациите за 88-те награди „Оскар”.
Лидер с 12 номинации е „Завръщането” („The Revenant”) на Алехандро Гонзалес Иняриту, следван от личния ни фаворит „Лудия Макс: Пътят на яростта” („Mad Max: Fury Road”) с цели десет, в това число за филм и режисура на Джордж Милър. Оттук нататък, каквото и да бяха избрали от Академията, ние щяхме да сме доволни – може би само липсата на Леонардо ДиКаприо щеше да ни разстрои.
Следващият филм по брой номинации е „Марсианецът” („The Martian”) със седем, включително за най-добър филм, но противно на очакванията (които лично ние не споделяхме, въпреки че харесваме филма) Ридли Скот не бе отличен за режисурата си. „Spotlight”, „Мостът на шпионите” и „Carol” получиха по шест.
В личен план сме доволни от номинацията на Леонардо ДиКаприо за главна мъжка роля в „Завръщането”. И друг път се е случвало момчето да вземе „Златен глобус”, а Академията дори да не го почете с номинация. Нека да кажем, че ако тази година не му дадат „Оскар”, ще се вдигнем на бунт. Адски сме доволни и от номинацията на Джон Уилямс за музиката му към „Междузвездни войни: Силата се пробужда”, който от своя страна получи още четири номинации в техническите категории, включително и за монтаж.
Сред изненадите е липсата на Куентин Тарантино и „Омразната осморка” сред сериозните категории. Очаквахме номинации за оригинален сценарий и за най-добър филм. В крайна сметка той ще се бори само за музика (Енио Мориконе), операторско майсторство (Робърт Ричардсън) и поддържаща женска роля (Дженифър Джейсън Лий).
При откровените разочарования поставяме „Сикарио”, от който очаквахме (или по-скоро надявахме се на) по-сериозно присъствие. Но поне получи номинация за операторското майсторство на Роджър Дийкинс – пропускането му би било престъпление, както и за музика на Йохан Йохансон. „Стив Джобс” също можеше да получи нещо повече от актьорските номинации (и двете напълно заслужени) на Майкъл Фасбендър и Кейт Уинслет – Арън Соркин определено беше ощетен. Стискахме палци и на „Омарът” за оригинален сценарий, но, уви, разминахме се.
Ето пълния списък с номинираните:
Best Animated Feature
“Anomalisa”
„Boy And The World“
“Inside Out”
“Shaun The Sheep Movie”
„When Marnie Was There“
Best Sound Editing
“Mad Max: Fury Road”
“The Martian”
“The Revenant”
„Sicario“
“Star Wars: The Force Awakens”
Best Sound Mixing
„Bride Of Spies“
“Mad Max: Fury Road”
“The Martian”
“The Revenant”
“Star Wars: The Force Awakens”
Best Makeup & Hairstyling
“Mad Max: Fury Road”
„The 100-Year-Old Man Who Climbed Out The Window And Disappeared“
“The Revenant”
Best Costume Design
“Carol”
“Cinderella”
“The Danish Girl”
“Mad Max: Fury Road”
„The Revenant“
Best Song
„Earned It“ from „Fifty Shades Of Grey“
Manta Ray from „Racing Extinction“
“Til It Happens To You” from “The Hunting Ground”
“Simple Song 3” from “Youth”
„Writing’s On The Wall“ from „Spectre“
Best Documentary Feature
“Amy”
“Cartel Land”
„The Look Of Silence“
„What Happened Miss Simone“
„Winter On Fire: Ukraine’s Fight For Freedom“
Best Cinematography
Roger Deakins – “Sicario”
Edward Lachman – “Carol”
Emmanuel Lubezki – “The Revenant”
Robert Richardson – „The Hateful Eight“
John Seale – “Mad Max: Fury Road”
Best Live-Action Short Film
„Ave Maria“
„Day One“
„Everything Will Be Okay“
„Shok“
„Stutterer“
Best Documentary Short Film
„Body Team 12“
„Chau, Beyond The Lines“
„Claude Lanzmann: Spectres Of The Shoah“
„A Girl In The River“
„Last Day Of Freedom“
Best Animated Short Film
„Bear Story“
„Prologue“
„Sanjay’s Super Team“
„We Can’t Live Without Cosmos“
„World Of Tomorrow“
Best Visual Effects
“Ex Machina”
“Mad Max: Fury Road”
“The Martian”
„The Revenant“
“Star Wars: The Force Awakens”
Best Production Design
“Bridge Of Spies”
“The Danish Girl”
“Mad Max: Fury Road”
“The Martian”
„The Revenant“
Best Foreign Language Feature
„Embrace Of The Serpent“
“Mustang”
“Son Of Saul”
“Theeb”
“A War”
Best Score
Carter Burwell – “Carol”
Ennio Morricone – “The Hateful Eight”
Thomas Newman – “Bridge Of Spies”
Johann Johannson – „Sicario“
John Williams – “Star Wars: The Force Awakens”
Best Film Editing
Hank Corwin – “The Big Short”
Margaret Sixel – “Mad Max: Fury Road”
Tom McArdle – “Spotlight”
Stephen Mirrione – “The Revenant”
„Star Wars: The Force Awakens“
Best Adapted Screenplay
Drew Goddard – “The Martian”
Nick Hornby – “Brooklyn”
Adam McKay & Charles Randolph – “The Big Short”
Phyllis Nagy – “Carol”
Emma Donoghue – „Room“
Best Original Screenplay
Matt Charman, Joel Coen, Ethan Coen – “Bridge Of Spies”
Alex Garland – “Ex Machina”
Josh Cooley, Pete Docter, Meg LeFauve – “Inside Out”
Tom McCarthy & Josh Singer – “Spotlight”
Jonathan Herman, Andrea Berloff, S. Leigh Savage – „Straight Outta Compton“
Best Supporting Actress
Jennifer Jason Leigh – “The Hateful Eight”
Rooney Mara – “Carol”
Rachel McAdams – “Spotlight” –
Alicia Vikander – “The Danish Girl“
Kate Winslet – „Steve Jobs“
Best Supporting Actor
Christian Bale – “The Big Short”
Tom Hardy – „The Revenant“
Mark Ruffalo – “Spotlight”
Mark Rylance – “Bridge Of Spies”
Sylvester Stallone – “Creed”
Best Actor
Bryan Cranston – “Trumbo”
Matt Damon – “The Martian”
Leonardo DiCaprio – “The Revenant”
Michael Fassbender – “Steve Jobs”
Eddie Redmayne – “The Danish Girl”
Best Actress
Cate Blanchett – “Carol”
Brie Larson – “Room”
Jennifer Lawrence – „Joy“
Charlotte Rampling – “45 Years”
Saoirse Ronan – “Brooklyn”
Best Director
Alejandro Gonzalez Inarritu – “The Revenant”
Adam McKay – “The Big Short”
George Miller – „Mad Max Fury Road“
Lenny Abrahamson – „Room“
Tom McCarthy – „Spotlight“
Best Picture
“The Big Short”
“Bridge Of Spies“
“Brooklyn”
“Mad Max: Fury Road”
“The Martian”
“The Revenant”
„Room“
“Spotlight”
88-та церемония по връчването на наградите „Оскар” ще се състои на 28 февруари в Dolby Theatre в Hollywood & Highland Center. Водещ ще бъде Крис Рок.
Еба толко номинации за Лудия Макс.. супер.. а дано спечели няколко, но според мен 2-3 са му в кърпа вързани. 😉
Тази година номинациите са доста интересни.
Единтсвено не виждам номинация за Чарлииз Терон за Лудия Макс за поддържажща женска роля. Мисля, че си залужааше поне номинацията, защото ролята, която изигра беше железна 🙂
Пренебрегнали са Ридли Скот….
Кво да го ева прави Дженифър Лоурънс отново в списъците с номинации и тази година…..сигурно е подавала глава и дупенце на правилните хора.
Аз лично съм изненадан от номинацията на Адам МакКей за режисура – признавам, че не съм гледал филма, но май му е първи опит в малко по-сериозна продукция (макар да се води и комедия) + че е предимно познат като доста талантлив сценарист, не толкова като режисьор. С любопитство чакам да му хвърля едно око на филма.
Въпреки критиците Ридли изобщо не го слагах в сметките за Оскар, но пък бях сигурен, че ще му дадат номинация поне.
Много пресилени номинации на Харди и Лоурънс. Имаше добри попадения, които можеше да са на тяхно място.
Тази година Лео ще вземе най-сетне наградата. Дочакаха феновете му. 🙂 Все пак моя фаворит е Еди.
Тъмна Индия са ми категориите за ориг.сценарии и п. мъжка роля. Което е чудесно > 🙂
R.I.P. Алън Рикман.
Така след едно бързо преподреждане (ако не съм объкрал нещо без да искам) се получават следните резултати:
“The Revenant” – 12
“Mad Max: Fury Road” – 10
“The Martian” – 7
“Bride Of Spies” – 6
“Carol” – 6
“Spotlight” – 6
“The Big Short” – 5
“Star Wars – 5
“The Danish Girl” – 4
“Room” – 4
“Sicario” – 3
“The Hateful Eight” – 3
“Brooklyn” – 3
“Steve Jobs” – 2
“Ex Machina” – 2
“Inside Out” – 1
“Trumbo” – 1
“45 Years” – 1
“Cinderella” – 1
“Joy” – 1
“Creed” – 1
“Straight Outta Cоmpton” – 1
3 „екшъна“ с най-много номинации. 😀
crossing fingers for …. Leo 🙂
ЛОЛ
за всеки, който каже, че изпълнението на Харди не заслужава тоя жълт продавалник повече от Ди Каприо. За мен, тази роля имаше толкова критично значение за драматургията на филма (четох че в действителност пичовете се сдобряват, ама май щото истинския фитцджералд става пагон, а закона не дава да ги стреляш), че спокойно бих се учудил на всеки, който каже нещо друго. Тая нишка носи толкова потенциал да се скъса на толкова места.
или ок, ще го кажа по-ясно: Харди повече заслужава награда, затова, че те кара да го мразиш, отколкото Ди Каприо затова, че му съчувствашп докато оцелява и търси отмъщение. Аз бих избрал адаша Бейл за втората работа, щеше да я излапа като пич и филмът наистина щеше да е ммм, а не като сега – смесени чувства, пф.
Хааарди! Хааааарди! ХАААААААРДИ!!!
Като цяло скучни Оскари – няколко екшън филма, няколко гей истории и няколко филма за оцеляване!
Steve Jobs заслужаваше номинация поне за сценарий!!! Защо подяволите Carol Има номинация за сценарий??? Тая недоклатена гей боза, която те дави в скука и клишета????
Иначе на фона на всичко това Mad Max и The Revenant наистина изпъкват. Марсианецът е добър филм, но нищо повече извън ефекти, декори и костюми.
Ако Джон Уилямс не се беше разболял, сега щеше да има поредната си двойна номинация. 🙂 🙂
Sicario определено не заслужава номинации.
“Mad Max: Fury Road” и “The Martian” нямат никакво място в номинациите за най-добър филм на годината.
„Mad Max: Fury Road“ е филмът на годината. Трябваше за музика и женска роля също да го номинират.
Какви жалки ретарди коментриат неща. които не разбират.
“Mad Max: Fury Road нямал място сред номинираните, Сикарио не заслужавал. WTF.
“Mad Max: Fury Road“ e филмът на годината, а Сикарио е превъзходе
Заслужавате да бъдете подигравани, осмивани и презирани.
Дано само „Макс“ не се окаже накрая с толкова статуетки с колкото се оказа „Задругата на пръстена“ навремето. Като нищо ще вземат да го пренебрегнат с извинението, че самите му номинации са си напълно достатъчни… и все пак дано да греша и да омете (почти) всичко 🙂
Mad Max: Fury Road го изтърпях до половината. После май заспах… после пак го пуснах и след 15 мин. го спрях и разкарах от живота си завинаги. Ритуално. За да го запомня поне с това.
Иначе за Оскарите – липсва ми номинация за Джейн Фонда, а ако Кейт Уинслет спечели за сметка на повече от прекрасната Джейсън Лий, няма хич да се почувствам добре.
Аз съм доволен от номинациите с изключение на липсата на номинация за Деп. На фона на трите му досегашни номинации липсата на такава тук е смехотворна. За награда може би не е, но липсата на номинация на мен лично ми е комична. Аз лично бих се накефил на статуетка за режисура на Джордж Милър, най-добър филм – Spotlight и наградка за Лео. Оригинален сценарий бих метнал на Екс Машина на момента, макар да смятам, че ще го вземе Спотлайт. Други разсъждения засега нямам май много… 🙂
Няма проблеми, разкажете повече за чувствата ви и как ще бъдат наранени, ако един или друг (не) спечели. Всички имаме нуждата да го научим.
Oh wait…
NOBODY GIVES A FUCK!
Хахах тия пък с този Mad Max: Fury Road – вие добре ли сте оскар за тази повърня. Тия явно от Академията са си бъркали в гъзъ дебел цяла година и не са гледали нищо май. Толкова по-добри ленти, а тия ми номинирали пълни пародии – Нито Mad Max: Fury Road , нито Марсианеца стават дори за номинации. Единствено The Revenant е горе-долу става, но ти за пренебрегнеш тази силна роля на Деп в Black Mass и да не номинираш Sicario просто киното си отива по дяволите.
За пореден път се очертава фалш-Академия.
Относно Харди – 1000 пъти по-яка роля направи от тънкокитката-Лео дето 2.30 ч.горе-долу му гледахме излагациите. Сравнен с ролята му в Джанго тук няма нищо. Там е феноменален. Тук ръмжи и пъшка за оскарчето си. Харди е голям и във всеки нов филм го показва. Инярути е надут режисьорски пуяк и не мисля че някой някога ще му повери филм с голям бюджет, колкото и да му се иска. The Revenant му е най-скъпия проект до сега и сигурно 1/3 от бюджета е отишла за Лео да му топи пъпчивия гъз в ледените води и да си трае.
Надявам се Генчев да вземе поне една от десетте статуетки, за които е номиниран! Заслужава го! Толкова страст вложи в проекта си тази година.
Колкото до Харди – дано това момче да не пипне награда в скоро време, за да се освести малко. Нещо се е взел много насериозно с метод актинга.
А аз се надявам да спечели заслужената си награда, която я заслужаваше още преди с всеки един от тези ленти:
Lawless
The Dark Knight Rises
Locke
The Drop
Legend
и сега с The Revenant
Много от съвременните псевдо-актьорчета посерковци могат да му лижат Лондонския задник на Edward Thomas Hardy.
По-горе писах, че не виждам какво правят “Mad Max: Fury Road” и “The Martian” сред номинираните за филм на годината.
На тоя, дето ме е нарекъл „ритард“ заради това ми мнение само ще кажа, че кинокритикът на Гардиън по една случайност го споделя на 100%. Но очевидно и той като мен не разбира от кино 🙂
http://www.ploshtadslaveikov.com/oskari-za-nadtseniavane/
Смешно е “The Martian” да е номиниран за филм, а “Sicario” не…
Пусни статията от Гардиън, к’ъв е тоя Площад Славейков?
Верно „Сикарио“ е доста над Марсианеца. :/
„Гардиън“ са изявени и доказани ритарди, пич. Във всяко едно отношение, „Гардиън“ са отвратителни, регресивни левичари, изгубили своята рационалност дори по отношение и на киното.
https://www.youtube.com/watch?v=GOgV6Fvc8wc
Този по пижама ли е? 😀
Коментар за Оги 🙂
Елфе, ми махнете секцията под тая тема бе. Или дай някакъв списък за какво да се пише тук, знам ли?
Споделям иначе на Касабов мнението за Харди, аз също имам подобно усещане.
От десетина години тези награди губят всякаква релевантност.Не че и киното не произвежда все повече и повече глупости, за разлика от телевизията.Но като започнем от нелепият ,,Сблъсъци“ с неговите изкуствени конфликти та до 12 години робство( хайде за 8769-ти път да покажем колко лошо е било робството-все си мислех,че с Амистад темата е изчерпана,а с великолепният юЖНЯчКИ и темата за сегрегацията също)Сегашните филми,дори и добрият Луд Макс 4 са малко по добри от миналата година,но не казват нищо ново.Последно гледах Омразната осморка-много добър,но толкова пълен с мизантропия,че дразни и Момичето от Дания( уж по истински случай ,ама не съвсем,леко посредствен филм, от който разбираш, че грозноватия Редмейн трябва да си смени пола,а пък Алисия Викандер е секси даже нацупена)За мен Беси си остава филмовото събитие на годината
Аз също се чудя The big Short какво прави на тия Оскари? По му отива да е в БТВ репортерите! И ми е интересно дали Дринов го е гледал без субтитри? Щото според мен това и с финансов консултант до тебе, пак трудно ще се схване за какво става дума, да не говорим, че е скучен!
ок, няма да споря за глупости…за мен Мад Макс е просто сносен екшън, като дори фактът, че е заснет брутално добре, не го прави нищо повече от това – сносен екшън.
като фен на сайта, спирам да мрънкам, че някой си ме бил нарекъл еди-си-как…макар че не е никак ок, все пак тук просто споделяме мнения, уж.
и не сме всичките коментиращи на 14, надявам се.
п.с. лудият макс няма да получи нито един значим Оскар – независимо на кого му харесва и на кого не.
Том Харди участва като подържаща мъжка роля и главна мъжка роля в двата филма които чупят бокс класациите за 2015 както и с най много номинации за Оскари. Как точно преценихте че не заслужено е дори номиниран. Това са пълни глупости. Ако става дума съвсем заслужено си заслужава и номинация и за главна мъжка роля. Защото Лудия Макс е наистина уникален филм и точно той го направи такъв.
Също така посредствения филм Марсианецът, според мен изобщо не заслужава да е включен в тази годишните номинации именно, защото същия сюжет вече сме гледали в Мисия до Марс от 2000та година. С нищо ново не ме грабна.
Не съм гледал само два от номинираните за филм. Квото и да видя в тях оценката ми не вярвам да се промени – 2015г. е много слаба от 2014г.
Хм, много по-слаба… Не бих казал. Като филми ли? Интересно мнение, аз лично съм доволен и от тазгодишните филми и предложения, защо смяташ така?
Аз пък се надявам Лудия Макс да вземе всичките 10 статуерки, за които е номинирам, че най накрая да млъкнет и да спрете на мрънкяте.
П.С. Единствения голям минус на тези номинации е, че няма нито една номинация за страхотния Beast of no nation, който е един от най добрите филми за годината. Можеха поне да номинират Идрис Елба, напълно си го заслужава. А филма е страхотен. И какво като взаимства от Малик.. пак си е страхотен…
Sir Stevancho, може и да съм прекалил малко, но мойте топ филмите за миналата година -Birdman (2014), Boyhood (2014),The Grand Budapest Hotel (2014),Whiplash (2014), Foxcatcher (2014) мисля, че превъзхождат топ филмите ми за тази -“The Revenant”, “Sicario”, „Макбет“. Признавам, че тази имаше визуални шедьоври – – “Sicario”, “Carol”, “The Revenant”,“The Hateful Eight”, “Mad Max: Fury Road”, „Macbeth“…
Донякъде те разбирам, Birdman, The Grand Budapest Hotel и Whiplash са съвършено кино, каквото се появява рядко. От друга страна, тазгодишните силни филми за мен носят духа на едни забравени от преди 15-20 години времена, в които за Оскар се бореха филми с по-прости послания и адски силна душа. Не казвам, че The Revenant или Spotlight са Спасяването на редник Райън или Списъкът на Шиндлер, но самите предложения дори ме накланят към едни по-прости внушения, чиято гениалност накара сума ти хора да търсят под вола теле в следващите 2 десетилетия. За мен годината е силна, както и миналата. Като цяло последните две години са много напред на фона на миналите 10, бтв.
Sir Stevancho
Moже би имаш право…
Нека не забравяме и друго, тази година роди не само най-добрия Луд Макс, но и в неговото лице един от най-съвършените филми евър.
Най-добър Филм за 2016, тук наистина е сложно, за жалост Мад Макс, е без никакви шансове
за награда, фаворитът на академията, определено е “Spotlight”, ясно защо, филмът не блести, но все пак отразява една жива рана, която този път е отразена много явно на световната карта.
“The Big Short”, е страхотно кино-приключение. Филмът наистина е абсолютно коректен в историята си, и някак си лично ме засяга до някаква степен и той със своите шансове.
“The Revenant”, това е черешката на тортата, със страхотна наслада го гледах, това е и моят най-добър за годината, с най-малки шансове от горните за спечелване на статуетка.
Най-добър Актьор, Леонардо ДиКаприо, просто смазва конкуренцията, това е и моят фаворит.
Най-добра Актриса, Бри Ларсон и тя недостижима, явно заради много слабата конкуренция при жените, аз предпочитам Saoirse Ronan, но все едно да чакам от умрял писмо.
Най-добър Режисьор
Иняриту, МакКай и Джордж Милър, са замесените, иска ми се Мад Макс, да вземе една от по-титулуваните награди, и като че ли тука виждам шанс, въпреки че мексиканчето е с най-големи шансове, с което съм и съгласен…..Липсва ми едно име при режисьорите, който се сети ше му спретна една среща, със соросоидите или илюминатите, по негова преценка хахахах
Най-добра поддържаща мъжка роля
Дедо, Слай, с Оскар, въпреки, много слабият му филм, се кефя, че ше получи наградата. Марк Райлънс, Крисчън Бейл и Том Харди, много силна конкуренция и съм ок, който и да спечели, въпреки малките шансове.
Най-добра поддържаща женска роля
Дженифър Джейсън Лий, напраи супер яка роля, но само с номинация ше си остане.
С най-големи шансове е и моят фаворит Алисия Викандер, ше му стискам палци на момето.
Най-добър оригинален сценарий
“Spotlight”
Най-добър адаптиран сценарий
“The Big Short”
Най-добра кинематография
“The Revenant”
Най-добър филмов монтаж
“Mad Max: Fury Road”
Най-добра сценография
“Mad Max: Fury Road”
Най-добри визуални ефекти
Тука си мисля, че ше е голяма борбата между „Star Wars“ и “Mad Max: Fury Road”
Най-добра филмова музика
“The Hateful Eight”
…..плюс още 3-4-ри, Оскара за Мад Макс, за грим, звук и тн.
@Pacino
Личи си кой следи внимателно реалната битка, каквато я вижда статистиката дотук 🙂 Според мен обаче още е доста спорно кой е фаворитът за наградата за най-добър филм (говоря на база обективни, статистически факти). Наградата на продуцентската гилдия за The Big Short е много ключов показател, който не може да бъде пренебрегнат. В 19 от последните 26 години и във всяка една от последните 8 (като данни го има например тук: http://www.hollywoodreporter.com/race/pga-awards-big-short-is-858752) наградата на продуцентската гилдия значи и Оскар за най-добър филм. Да, Spotlight взе голямата награда на актьорската гилдия, и макар че тя определено има сериозна тежест, не е толкова показателна колкото PGA. Очертава се битка до последно и победител със само общо 2 Оскара (а даже 12 Years a Slave имаше 3 :))
Иначе, този уикенд ще разберем носителя на наградата на режисьорската гилдия (барометър за това кой ще вземе режисьорския Оскар). Ако я вземе Ридли Скот (което не би било незаслужено – отнася се и за останалите номинирани), шоуто и мъглата на Оскарите ще са пълни 🙂
Ето още една интересна статистика, на която не бях обърнал внимание – Only seven times since the Directors Guild of America Awards began in 1948 has the top award winner not gone on to win Best Picture at the Academy Awards. 🙂 Признавам, че не съм проверил доколко е вярно де 🙂
От последните 7-8м коментар съм съгласен със всичко, но с едно не съм съгласен.
Признавам, че тази имаше визуални шедьоври – – “Sicario”………..
Станиславе, чак пък Сикарио визуален шедьовър.. да доста умело заснет и с интересна визия, но чак пък шедьовър… (визуално де)
Иняриту, с наградата на режисьорската гилдия, автоматично го прави и най-големият фаворит, с това си признание, неговият филм тотално се изравни с “Spotlight” и “The Big Short”, и си мисля, че и с времето, ще се превърне и в основен фаворит.
DGA Award-a прави надпреварата още по-непредвидима, да, защото наистина и на The Revenant шансовете скачат. Аз не бих се наел с категорична прогноза към този момент, всеки от трите филма може да е първи.
heinrich,
За мен визуалната презентация на Роджър Дийкинс в“ Сикарио“ е шест точки. Дали точната дума е шедьовър не знам… Може и да съм се пресилил малко 🙂 Но визуално филмът е на топ ниво – очевидно е( а и не само на това ниво работи отлично).
“The Revenant”, вече най-големият фаворит за филм на годината…. да питам Дринов, ко не харесва в „Concussion“!