Марсианецът

За втора поредна седмица новите филмови предложения в Щатите се препъват сериозно и лидерските позиции в боксофиса, който бележи най-ниските си нива за годината, се заемат от добре познатите ви „Марсианецът”, „Goosebumps: Страховити истории” и „Мостът на шпионите”.

За втори пореден път (и общо за четвърти, откакто е в разпространение) лидер в класацията е „Марсианецът” на Ридли Скот и Мат Деймън. Той прибавя нови 11,7 милиона долара на сметката си, която вече е в размер на 183,1 млн., и само 5 млн. го делят от „Гладиатор” (187,7 млн.) и превръщането му в най-касовия филм в кариерата на Скот на територията на Съединените щати. Очаква се „Марсианецът” да постигне същото и в световен мащаб, където общите приходи до момента са 428,9 млн. срещу 457,7 млн. за „Гладиатор”.

Goosebumps: Страховити истории” отново се нарежда на второто място с 9,8 милиона. За три седмици вдъхновената от романите на Р. Л. Стайн приключенска история с чудовища е спечелила 56,7 млн., с което почти покрива бюджета си от 58 млн. За да излезе на печалба обаче, филмът ще трябва да разчита на световния си боксофис, който до момента е едва 75,3 млн.

Трети се нарежда „Мостът на шпионите” на Стивън Спилбърг и Том Ханкс, който приключва третия си уикенд с 8,3 милиона. До момента вдъхновената от действителни събития шпионска история е спечелила 45,5 млн. За същия период „Терминалът”, който е най-слабият от трите предишни колаборации на Спилбърг и Ханкс, е разполагал с 54,3 млн. Засега световните приходи на „Мостът на шпионите” са 57,8 млн.

Четвъртото място е за анимацията „Хотел Трансилвания 2”, която за своя осми уикенд в разпространение бележи 5,8 милиона. До момента новите приключения на Драк и чудовищната му компания са спечелили 156 млн. и вече уверено изпреварва крайните резултати на първия „Хотел Трансилвания” (148,3 млн.). До момента „Хотел Трансилвания 2” е най-касовото заглавие на Sony за 2015-та. Международните приходи на филма са в размер на 373,6 млн.

Последният ловец на вещици” с Вин Дизел регистрира спад от 52,3% спрямо премиерния си уикенд и заема петото място с 5,1 милиона. За десет дни филмът е спечелил едва 19 млн. и едва ли ще успее да достигне финалните приходи на първия филм от поредицата за  Ридик „Pitch Black”(39,2 млн.). Този, с който ще може да се мери, е тоталното разочарование „Мисия Вавилон” – за целия си период на разпространение той е донесъл едва 22,5 млн. В световен мащаб положението също не е розово – до момента приходите на филма са общо 58,4 млн.

Двете големи нови предложения тази седмица са „Повелителят на кухнята” с Брадли Купър и „Our Brand Is Crisis” със Сандра Бълок, които дебютират съответно на 6-то и 8-мо място. „Повелителят на кухнята” регистрира 5 милиона, което е по-малко дори и от тазгодишното разочарование „Aloha” (9,6 млн.), отново с Брадли Купър. „Our Brand Is Crisis” приключва уикенда с 3,2 милиона, което е един от най-лошите резултати в кариерата на Бълок, особено на фона на последните ѝ три филма, най-слабият от които – „Нежна полиция” – дебютира с 49 млн.

Тази седмица филмите от Топ 10 са донесли приходи от 57,8 млн., което е с 22,7% по-малко от миналата година, когато „Ouija” за втори път застана на първо място с 10,7 млн., и с 50% по-малко от 2013 г., когато „Играта на Ендър” оглави класацията с 27 млн.

Топ 10 според официалните резултати:

# Име сед. Приходи Уикенд Промяна Общо приходи
1 The Martian 5 $11,400,000 -27.5 $182,806,753
2 Goosebumps 3 10,210,000 -34.2 57,104,415
3 Bridge of Spies 3 8,060,000 -29.1 45,202,616
4 Hotel Transylvania 2 6 5,830,000 -34.4 156,004,480
5 Burnt 1 5,038,000 5,038,000
6 The Last Witch Hunter 2 4,750,000 -56.1 18,612,861
7 Paranormal Activity: The Ghost Dimension 2 3,450,000 -57.3 13,569,623
8 Our Brand Is Crisis 1 3,430,000 3,430,000
9 Crimson Peak 3 3,110,000 -45.1 27,745,980
10 Steve Jobs 4 2,580,000 -63.7 14,540,683

Similar Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *