Свикнали да сме по-скоро разочаровани от съвременното българско кино, признаваме, че гледаме с първоначално недоверие към всеки продукт, който то произвежда. Това не ни спира да се оглеждаме за нещо интересно и на вниманието ни попадна „Black Files“ – филмов проект, който изследва актуални теми като нарастващата заплаха от международен тероризъм и трафика на хора. Той се разработва от екипа, създал „Вила Роза“, и ще набира средства чрез т.нар. crowdfunding. Кампанията в Indiegogo стартира в началото на следващия месец и е подкрепена от Godsmack и вокалиста им Съли Ерна, от Дейвид Чоукачи и Дейвид Хаселхоф, както и други, които ще бъдат обявени на по-късен етап.
Предлагаме ви да видите един proof-of-concept трейлър:
…както и концептуален постер:
Семейството на американския посланик в България е екзекутирано, а вниманието на световните медии се насочва към София. Разследването е възложено на топ агента от ЦРУ Едуард Новак (Дейвид Чоукачи, „Спасители на плажа“). Той назначава за свой помощник Ева (Луиза Григорова, „Стъклен дом“) – млад, но обещаващ кадър на българското контра-разузнаване. Двамата се изправят срещу международни терористични групировки и престъпни структури, чиято власт и липса на морал ги прави почти недосегаеми. Истината зад престъплението обаче се оказва далеч по-страшна и скрита зад могъща и секретна организация, наречена „Black Files“…
Режисьор на „Black Files“ ще е Мартин Макариев, а сценарист – Борислав Захариев. В ролите ще видим Луиза Григорова, Дейвид Чоукачи, Съли Ерна и др.
Нека вълната филми за трафик на хора да започне СЕГА!!!!
Оффф пак ли напън на Мартин Макариев да направи продаваем филм! Вила Роза беше режисьорски провал, въпреки добрата игра и приличната визия!
В момента освен Съдилището, подобна е темата и във филма на Камен Калев – „С лице надолу“, разликата е, че Макариев иска да продава ДВД=та в цял свят, а Камен Калев да ходи по фестивали!
Лично на мен темата „трафик на хора“ „проститутки“ и отвличания ми е изключително 90-тарска!
Всъщност темата е доста актуална.
Аз пък не виждам какво лошо има в това да се опитваме да правим комерсиално кино.Според мен може да се справяме доста прилично, а ако има и интерес от страна на зрителите нещата ще станат и още по-добре.Проблема е, че именно „фестивалното кино“ е отказало тотално народа от българските продукции.