Винаги сме харесвали Леонардо Дикаприо и не се притесняваме да го кажем. Твърдяхме, че е добър актьор, дори по времето на „Титаник”, когато имаше опасност да ни причислят към пищящите и припадащи фенки. Да, харесвахме Лео, дори когато това застрашаваше имиджа ни, а след филми като „От другата страна”, „Авиаторът”, Кървав диаманд” и „Пътят на промените”, вече и за скептиците няма съмнение защо.
Но точно днес, той мъничко ни дразни! След десетилетия – буквално десетилетия! – очакване, Ридли Скот най-накрая се върна към вселената на Пришълците и сега, според Deadline, Лео отново го разсейва с екранизацията на „The Wolf of Wall Street”. След като двамцата се сдушили покрай „Body of Lies” и след като първоначалната идея за „The Wolf of Wall Street” се поразпадна (трябваше да е с Лео и Мартин Скорсезе, но се позабави и вместо него направиха „Злокобен остров”), сега се носят слухове, че режисьор ще е Скот.
Но преди да се развълнувате прекалено много и да започнете да търсите книгата (мемоари на прословутия финансист, милионер, затворник и купонджия Джордан Белфорт) това е едва един от трите съвместни проекта на Скот и Дикаприо. Другите два са „Gucci” биографията и екранизация на „Brave New World”, която лично ние наистина бихме искали да видим. И това са само съвместните им проекти! Освен това и двамата имат по поне още пет интересни потенциални хита . За Лео това са „Travis McGee” на Оливър Стоун, викинг филм на Мел Гибсън, озвучаването на герой в „The Guardian” на „DreamWorks”, „Beat the Reaper” адаптация, още 16 (!) актьорски и продуцентски проекта, обявени в Imdb.com и разбира се „Hoover”. За Скот? Не един, а два филма за Пришълците, „Monopoly” филм, римейк на мини-сериала „Red Riding”, още поне 15 режисьорски и продуцентски заглавия и вампирския „The Passage”.
Ясно е, че няма да видим всички, въпросът е кои да са с предимство. Пришълците са преди всички, това се знае. А останалите?