Tийзър трейлър на „007 Координати: Скайфол”

21.05


Tийзър трейлър на „007 Координати: Скайфол”

Ето на това викаме приятна изненада! Не очаквахме първия тийзър…>>

Спечелете първите две части на „Мъже в черно” на Blu-ray и DVD

21.05


Спечелете първите две части на „Мъже в черно” на Blu-ray и DVD

Мъжете в черно се завръщат на голям екран, за да спасяват отново…>>

Провокативен „книжен” трейлър на „Заклинателят”

21.05


Провокативен „книжен” трейлър на „Заклинателят”

Наскоро ви показахме впечатляващия трейлър на бестселъра „Z-та…>>

Кати Бейтс и Хелена Бонам Картър в новия филм на Жан-Пиер Жьоне

21.05


Кати Бейтс и Хелена Бонам Картър в новия филм на Жан-Пиер Жьоне

Вече сме споменавали за дългоочакваното завръщане на Жан-Пиер…>>

US Бокс Офис: „Avengers” потопи „Бойни кораби”

21.05


US Бокс Офис: „Avengers” потопи „Бойни кораби”

За трета поредна седмица мегаблокбастърът „Отмъстителите” чупи…>>

Първи трейлър на сай-фай хоръра „Dead Shadows”

20.05


Първи трейлър на сай-фай хоръра „Dead Shadows”

В миналото кометите са възприемани като зла поличба, предвещаваща…>>

Ридли Скот: Новият „Blade Runner” ще е продължение

20.05


Ридли Скот: Новият „Blade Runner” ще е продължение

Каквото и да мислите за някои от по-новите заглавия на Ридли Скот…>>

Скорсезе и Атънбъроу - за „Ролс-Ройс” с любов

20.05


Скорсезе и Атънбъроу – за „Ролс-Ройс” с любов

Двама доказани уникални творци в света на киното ще обединят…>>

Плакати и нови снимки от „Lawless” на Джон Хилкоут

20.05


Плакати и нови снимки от „Lawless” на Джон Хилкоут

Дори и да не знаете нищо за „Lawless” – да не сте виждали отличния…>>

Акули в супермаркета – нов трейлър на „Bait 3D”

19.05


Акули в супермаркета – нов трейлър на „Bait 3D”

По-паметливите от вас вероятно си спомнят един кофти монтиран промо…>>


«

 

»


Editorial: Star Wars: Епизод I – Невидима заплаха 3D

3D or not to 3D?

от Дринов » 09.02
Видео

Star Wars: Епизод I – Невидима заплаха 3D

3D or not to 3D? Това е въпросът. Нямам никакво намерение да пиша рецензия на филма или пък да го анализирам по какъвто и да било начин, нито пък да взимам отношение колко е алчен Джордж Лукас и как продължава да се гаври със собственото си произведение и с феновете, които са „супер тъпи”, щом продължават да купуват филмите на всеки нов носител, който излезе или пък да му пълнят гушата, гледайки за n-ти път поредното специално издание на кино. Това, което искам да направя, е да споделя личното си впечатление от 3D презентацията на филма, както и от модата да се конвертират стари филми.

Като всеки разумен човек, който ходи на кино в днешно време, така и аз – провокиран от все по-засилващата се тенденция Холивуд да рециклира идеи, вместо да търси някаква оригиналност, и най-вече от желанието на студията за по-големи печалби, което доведе до постпродукционно 3D конвертиране на огромен брой нови филми – бях подразнен от идеята да се взимат стари филми и да им се придава ново измерение. Истината обаче беше, че до този момент не бях имал възможност да гледам стар игрален филм, конвертиран в 3D (анимациите не се броят, защото там нещата винаги са седели другояче), така че не можех да съдя съвсем справедливо.

След като вече имах тази възможност, мога да кажа следното: първо, „Star Wars: Епизод I – Невидима заплаха 3D” е най-добре изглеждащият конвертиран 3D филм, който съм гледал до момента (очаквам това да се промени след излизането на „Титаник” през април, но засега това е положението) и дори бих казал, че е по-добре и от доста снимани във формата заглавия. И второ, ако всички стари филми се конвертират по този начин – качествено (само в един-единствен момент бях подразнен от нещо, което аз наричам „плоска дълбочина”; обикновено се появява, когато се снима от далеч с дългофокусен обектив) и ненатрапчиво – аз съм „за”!

Тази ненатрапчивост – не ти се напомня постоянно, че гледаш 3D с хвърчащи над главата кораби и светлинни мечове да ти бъркат в очите – стана причина няколко колеги да останат недоволни след прожекцията, че конвертирането е безсмислено и не е имало никакъв ефект. Реакция, която е следствие на незнайно защо, все още ширещата се идея, че 3D филмите трябва да представляват някакво панаирджийско шоу, в което разни неща да ти изскачат от екрана и ти да залягаш по столовете. Идея, която е перфектна илюстрация за изцяло грешния подход към 3D-то. Това, което то трябва да прави, е да ви помага неусетно да потънете във филма – точно както беше случаят с „Аватар”, където Камерън го използваше само и единствено като авторски инструмент – а не да разсейва с елементарни трикове.

В личен план, една от най-големите причини да искам да видя филма на 3D, беше състезанието с „шейничките” (така известния podrace), който винаги ми е бил любим момент – това и дуелът с Дарт Мол. Не знам дали се пренавих или просто не се беше получил, но точно този момент ме остави леко равнодушен. Просто не беше каквото очаквах. За сметка на това, кратката космическа битка изглеждаше прекрасно – само си представям как ще изглежда финалната битка със Звездата на смъртта в „Епизод IV”. Приятно съм изненадан и от битката с мечовете. Във всички постпродукционно конвертирани филми при бързи движения и монтаж нещата просто не се получават, докато тук в нито един момент не ме подразниха.

Ще завърша малко сквернословно и ще кажа, че принципната ми позиция е следната: ако конвертирането на стари филми е единственият начин да ги видим отново на голям екран, при това с подобрено качество, то аз съм абсолютно „за”. Разбира се, стига конвертирането да се прави със същото качество и ефектът в никакъв случай да не е натрапващ.


Тагове: ,

сподели във facebook


Още по темата

Пусни коментар

(42 коментара)

  1. legrandelf 02/09/2012 at 13:31

    Копеле, разцентрова ми погледа с тая картинка!!! :D

  2. MadMax 02/09/2012 at 13:33

    Мене лично ме дразни буксуването на Лукас, но пък от друга гледна точка – дори всяка година да пускат сериите по кината, ако щете и без никакви подобрения – пак ще съм един от първите в киносалоните :)

  3. Тихомир (Tito) 02/09/2012 at 13:38

    Мерси за изчерпателната информация! :)

    Вече нямам никакви притеснения за качеството на материала, като единствения минус си остава липсата на вариант за IMAX – но се надявам до 2017 г. и това да стане. ;)

    Определено ще пропусна, нещо което не се е случвало от години, среднощната по-скъпа прожекция довечера. За сметка на това в събота се опитвам да организирам и събера разпилялите се през годините из галактиката родни джедаи на едно по-масово посещение в един мол. ;) ;)

  4. Дринов 02/09/2012 at 16:18

    @legrandelf
    3D бейби! :)

    @MadMax
    Ето на това викам позиция! :) Не знам как ги съчетаваш двете неща.Мен ако ме дразнеше Лукас, нямаше да му стъпя в киното. :)

    @Тихомир (Tito)
    Успех!
    А за вечерната не се коси, ще се реваншираш за следващите епизоди. :) :)

  5. Svetly 02/09/2012 at 22:42

    (още съм сърдита, че не съм разбрала) 8)
    Абсолютно си прав – стари добре конвертирани филми, на голям екран – And May The Force Be With Us :D

  6. MadMax 02/09/2012 at 23:15

    @Дринов
    Дразни ме това, че така и не се хвана да направи нови силни филми ….. да живееш на стари лаври не е най-достойния избор …. въпреки, че не се знае какво бих направил и аз, ако имах този избор :) :):)
    Но колкото и да ме дразни Лукас, Star Wars си е институция и не бих пропуснал възможността отново за изгледам сериите на голям екран :)

  7. Тихомир (Тито) 02/10/2012 at 00:15

    А, за нищо не се кося, аз нарочно реших да е в друг ден, защото това не е истинска премиера. През 1999 бях на премиерата в НДК. :) :)

    @Svetly
    Джедайските орди сме се наговорили за събота от 19:40 в Cinema City. Може да се присъединиш със или без костюм. ;) ;)

    Това се отнася и за останалите желаещи… и ако по време на филма ви се стори, че 3D-то съвсем ви се навира в очите, това може да е някой от най-големите фенове от предните редове… ;) ;) ;)

  8. Дринов 02/10/2012 at 15:32

    @Svetly
    И без това нямаше да можеш да дойдеш, що се сърдиш? :) :)

    @MadMax
    Fair enough! :)

    @Тихомир (Тито)
    Стига да са мечове, а не нещо друго, няма проблем! :) :)

  9. Тихомир (Тито) 02/10/2012 at 19:13

    Боба Фет и Дарт Мол ще седят на 8-ми ред! За останалите – не се знае! ;) ;) ;)

  10. Silver 02/10/2012 at 20:59

    Леле, Дринов, направо не е за вярване как успя да ме ядосаш (вдъхновиш) само с един абзац, даже без да използваш ужасното “ние”. :) Как може така, бе човек?

  11. Svetly 02/11/2012 at 17:20

    @Тихомир (Тито)
    О, благодаря за поканата, ама Дрин както винаги е прав – аз съм извън скоби/извън време/извън пространството до края на месец март! Some other time – с Огромно Удоволствие!!! :D 8)

  12. Тихомир (Тито) 02/11/2012 at 17:38

    @Svetly
    Сори. Следващият път се надявам да е още по-колоритно мероприятието. Сега ще сме шепа от най-големите фенове! Ще пусна снимки…
    ;) ;) ;)

  13. Дринов 02/11/2012 at 17:48

    @Silver
    Ха-ха! Викаш веднъж да ползвам “аз” форма и да взема да те ядосам. :) :)
    Кое те притесни? Че харесвам “Епизод I” или че нямам нищо против да гледам стари филми конвертирани в 3D? :)

    @Тихомир (Тито)
    Давай и да споделиш мнение! :)

  14. Silver 02/11/2012 at 18:36

    Абе това, че харесваш Епизод I е притеснително в някаква степен, обаче не е защото нямаш нищо против да гледаш конвертирани филми. :)

  15. Тихомир (Тито) 02/12/2012 at 01:12

    Еха… Фенщината си е фенщина, каквото и да говорят другите… ;)

    Вярно е, че “Епизод I” е най-слабия в поредицата. Но въпреки това, си има силните моменти, особено в лицето на Дарт Мол (какво лице само ;) ;) ;) ). Но какво повече да коментирам, защото е факт, че всеки февруари ще се събираме отново и отново да си гледаме любимата сага и така до 2017… :) :)

    За самото конвертиране – наистина да не повярваш на очите си, какво са постигнали. Предполагам, че им е отнело поне половин година, а не както за другите филми, казват, че стигало и два месеца. Е това се казва добре свършена работа, но само едно не мога да разбера, защо нямаше IMAX версия. Толкова труд, а после, човек не може да му се наслади в пълната му сила. В крайна сметка картината отстъпваше по доста показатели от това, което вече човек може в къщи да гледа на BD дори и на по-евтин телевизор. :) :)

    Иначе имаше 3D трейлър на “Титаник” – също ще се гледа задължително – мисля, че той ще има IMAX версия.

    П.П. По късно ще пусна и някоя снимчица, но първо ще трябва да ги пообработя – малко мечове и малко 3D… ;) ;) ;)

  16. Дринов 02/13/2012 at 10:29

    @Silver
    В крайна сметка не разбрах защо съм те нервирал, ама зарежи! :)
    Не бих казал, че “Епизод I” го “харесвам”, по-скоро не ме дразни. :) Пък и съм голям фен на “Star Wars” и точно както в реалния живот, когато обичаш някого, го приемаш с недостатъците му. :)

    @Тихомир (Тито)
    Яко нали? :) :) :)
    Какво не ти хареса на картината?

  17. Тихомир (Tito) 02/13/2012 at 12:07

    След като имам възможност да сравня прожекцията с BD изданието, мога да кажа, че е по-хубаво в къщи да си го гледаш. С някои уговорки разбира се… ;) Значи картината беше доста по-тъмна, отколкото очаквах и освен това, като че ли по-размазана – т.е. по-малко детайли се виждат. Тия проектори с каква резолюция са не съм се интересувал, но явно заради залата, нямаше анимацията на THX, по която може да се добие пълна представа. Затова се надявам следващите да ги направят на IMAX, ако имат печалби от този, където “Подземен свят” изглеждаше прекрасно въпреки преобладаващите мрачни сцени.

    п.п. Иначе, ето малко снимчици от посещението https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2927081129230.2127222.1026960537&type=1&l=3abe0d575c .

  18. Дринов 02/13/2012 at 13:21

    На моята прожекция, качеството на филма беше прекрасно!
    А е тъмно е защото нашите пестят от лампи!!! И на IMAX е по-добре, щото им е нова, чакай да мине малко време и гледай и там какво ще стане. :(

    Снимките са чудни! :)

  19. Silver 02/14/2012 at 15:28

    Дринов – с абзаца за “невидимото 3D”. И тъй като под “гневния” ми пост по темата :) стана според мен много хубава дискусия с един corley, който опита да намери логични аргументи в полза на позиция, подобна на твоята, мисля че ще ти е интересно да я видиш.

  20. V 02/14/2012 at 19:20

    @Silver
    Реших да хвърля едно око на този “гневен” пост и ми направиха впечатление следните думи:

    “През 2004, когато излизах от Полярен експрес с очи, вързани на фльонга, софийският мол още беше в строеж. Когато през 2007 ми се случи същото с Беоулф, в софийския мол даваха Облачно с кюфтета и Динозаври 3D. Как може при това положение, когато първият ти сблъсък с истинско кино (а не някакви краткометражни бълвочи) в 3D най-вероятно е Аватар, цели 5 години по-късно, да го използваш като някакъв бенчмарк за качество?”

    Авторът не само прави изключително нагли предположения какъв е сблъсъкът на читателите/зрителите с 3D-то, но и видите ли, той е прав, защото бил гледал 3D мнооого отдавна, а “средният български зрител има ниска 3D-култура”?

    Просташко, претенциозно и не си заслужава четенето. И е очевидно, че го е писал един от онези вечно правите, добре, че са те да ни отворят очите. Жалко само, че нито разбира от кино, нито е отворен към него. Каквото и да си мисли по въпроса…

  21. Silver 02/14/2012 at 20:11

    V, мнение не се оборва по този начин – че изглеждало нагло. Писал съм предимно факти (като този, че средният български зрител ОПРЕДЕЛЕНО е с ниска култура по отношение на 3D-киното). Което не е нагло. Нагло е, ако започна да се изказвам примерно за нямото кино, без да съм гледал такова.

  22. Дринов 02/15/2012 at 10:11

    Не знам за другите, но аз смятам, че имам 3D култура. И, Silver, прочетох ти … нека да го нарека, почти личната нападката към мен, и ще ти отговаря, в момента, в който ми остане малко повече време. ОПРЕДЕЛЕНО част от аргументите ти, са далеч от фактите. :) :)

    @V
    И мен ме подразни този аргумент. :)
    Все едно аз да казвам, че само защото съм гледал филмите преди повечето хора у нас, това да ме прави нещо повече. :)

  23. Silver 02/16/2012 at 17:26

    Предлагам да не бъркаме личните нападки с обосновано мнение против конкретно мнение, макар и малко по-остро написано. :) По дефиниция личните нападки трябва да засягат някакви лични качества – примерно, “ти си гъз” е лична нападка :) , а “мнението ти е некомпетентно, защото така и така” не е.

    Сравнението с гледането на филмите по-рано в дадения случай е некоректно и няма сила на контрааргумент: не е толкова от значение фактът, че съм проследил развитието на новата 3D-вълна в оптималната форма и време. Същественото е, че повечето българи по изцяло обективни причини не са се докоснали ИЗОБЩО до ключови 3D сцени в 3D – просто е нямало как. (Другата причина – “бе кво ще се занимаваме с някви тъпи коледни филмчета” я оставям без коментар.)

    Та така, чакам с нетърпение. :)

  24. Дринов 02/16/2012 at 18:44

    Няма страшно дори и да е лично, аз нямам проблем с това, дори и ако беше прав. :) :)
    А “БТВ” от филмите, които си изредил само “Полярният експрес” не е показван у нас на 3D. Такива изказвания като за “коледния филм” наистина трябва да остават без коментар.
    И последно 3D анимациите и игралните филми е хубаво да бъдат разглеждани отделно. Просто лично мнeние, с което, предполагам, отново няма да си съгласен. :D

  25. Silver 02/16/2012 at 19:31

    Ами аз споменах 2 филма – Полярен експрес и Беоулф, в онзи аргумент, дето толкова ви скандализира. Първият не беше пуснат в никакво 3D, щото още нямаше 3D екрани. Вторият, поправи ме ако ми изневерява паметта, беше пуснат повторно на няколко 3D екрана, една година след официалната си премиера в 2D.

    Коледна песен, която се появи в момент, в който 3D-то вече беше модно, пък никой не я гледа точно заради това за тъпите коледни филмчета – виж му мизерния бокс офис, ако не ми вярваш.

    Към последното ти изречение нямам отношение, докато не кажеш кое налага това отделно отношение, когато говорим конкретно за това дали едно 3D трябва да е натрапчиво или не.

  26. Silver 02/16/2012 at 19:51

    P.S. Ах, как обичам да съм прав:
    http://boxofficemojo.com/movies/?page=intl&country=BG&id=beowulf.htm
    :)

    P.P.S. И още веднъж (по отношение на коледните филмчета): Полярния има 40 хиляди долара бокс офис. Вулва в ботуши има почти милион. Наистина няма какво повече да коментираме. :)

  27. Дринов 02/16/2012 at 20:00

    Да, вярно е, че “Беоулф” закъсня, бях забравил. :( Но едва ли точно тази година е ключовата за правилното разбиране на 3D. :) :) Или викаш те се натрупват нещата? :)
    Според мен при анимациите липсват много от проблемите, които ги има в игралните филми. Проблеми, част от които сте обсъдили с онзи, другия човек. Ама да не обсъждам тук. :)

  28. Silver 02/16/2012 at 20:31

    Сега нямам конкретни цифри под ръка, но си задай въпроса защо Беоулф не беше пуснат на 3D през 2007, а чак през 2009 – в началото на годината на Аватар. Защото през 2007 нямаше 3D екрани. Бумът в България стана точно през 2009, което е 4-5 години след останалия свят.

    И дори това не е толкова важно (особено пък натрупването). Важното е с какво си изгубил 3D девствеността си, защото това може да е било фундаментално различно кино преживяване (каквото е Полярния в IMAX 3D), а може и да е било някакъв късометражен бълвоч или пък абсолютно невпечатляващия с 3D-то си Аватар.

    Техническите ограничения на live-action 3D-то не са фундаментална пречка, която да наклони везните в полза на по-неинтрузивно 3D. Те само означават, че трябва да се пипа с повече внимание. То Аватар и без това не е live-action филм в по-голямата част от времетраенето си.

  29. Тихомир (Tito) 02/17/2012 at 12:13

    Донякъде съм съгласен със Silver, за това, че като има някакво средство то трябва да се използва максимално. Като гледах “Полярен експрес” на диск в къщи се питах как ли ще е 3D-то – наистина, тогава нямаше прожекции тук. И само си представях изскачащия от екрана влак.
    От друга страна, всеки режисьор си решава как да използва всяко средство – единия иска да изкачат нещата от екрана и го прави, на другия му се вижда безмислено и слага само дълбочина. Но това не значи, че на вторите трябва да им се забрани да използват 3D-то. Това е като със звука и цвета. Това, че няма нито един стряскащ звук и клатещи столовете баси, не значи, че филма трябва да е ням или ако не е достатъчно шарен трябва да е черно-бял.

    И само да поясня за някои други, които могат да им е интересна дискусията. Още през осемдесетте години на миналия век имахме в София 3D кино (тогава му викахме, както е по-правилно, “Стереокино”). Даваха предимно съветски филми, по разбираеми причини и не просъществува дълги години. ;)

  30. Дринов 02/17/2012 at 16:21

    Леля ми работеше в “Стерео киното”. :)
    Преди да пуснат “модерните 3D кина” у нас, “Москва” беше 3D! Даваха IMAX филми. Беше потресаващо зле.

    Вчера гледах “Пътуване до тайнствения остров” на IMAX. Ебаси, дори такъв филм там изглежда яко. И аз да бях гледал “Полярен експрес” там сигурно и аз щях да съм “за” максималното използване на ефекта.

    Лошата новина е, че “Хюго” няма да дойде у нас на кино, следователно, част от доводите на Silver ще бъдат потвърдени. Как е възможно, човек да вземе адекватна позиция по-проблема, след като не можем да гледаме подобни филми? Жалко.

  31. Тихомир (Тито) 02/19/2012 at 00:44

    Така, така… ще си дойдем на думата. Аз затова обичах да водя цялото семейство от време на време в IMAX-а за да се радваме на панаирджийските ефекти, които много ни забавляваха. Та, нека всеки режисьор да си решава кое как да изглежда, пък ние ще му се радваме или не – според случая. ;)

    А за “Хюго” това е много лоша новина – явно ще се тегли от някъде без 3D. :( :(

  32. Дринов 02/20/2012 at 11:14

    Тъпо е без 3D. Ебаси, Скосезе е това! След като той е решил да ползва формата, значи има причина да го гледаме именно така. Пълна простотия! :(

  33. Silver 02/20/2012 at 14:37

    Дринов, в Хюго 3D-то е in your face, много е натрапчиво, и хич не е като в Аватар, така че точно ти просто няма от какво да се оплакваш. :)

  34. Дринов 02/21/2012 at 10:05

    :) :)
    Гледай сега, аз не казвам, че всички филми трябва да са ненатрапчиви. Аз смятам, че е грешно да се смята, че това е посоката, която непременно трябва да се гони. Но дори и така да е, нищо не пречи да се наслаждавам на филмите, така както са замислени, нали? Пък и киното, било то 3D или не, e за предпочитане пред компа. Затова се оплаквам, защото “Хюго” въобще няма да дойде, но за сметка на това гледахме “One for the Money”. :(

  35. Тихомир (Tito) 02/21/2012 at 10:17

    Митак, а представяш ли си да си на мястото на този Heinich, или както е там, който изобщо пък няма IMAX в близост. Ние поне сме на средата. :) :)
    Silver, ако не е тайна, ти къде живееш? ;)

    Аз поне като си намирам почти най-доброто качество и го гледам задължително на телевизора. Така ще стане и с “Хюго” – приготвен е, само да намеря време.

  36. Дринов 02/21/2012 at 10:20

    Ти мани IMAX-а, те нямат обикновено кино наоколо. Това е истински ужас!
    Иначе винаги се гледа на телевизора с възможно най-доброто качество.

  37. Silver 02/21/2012 at 15:55

    Ето това смяташе в статията:
    Реакция, която е следствие на незнайно защо, все още ширещата се идея, че 3D филмите трябва да представляват някакво панаирджийско шоу, в което разни неща да ти изскачат от екрана и ти да залягаш по столовете. Идея, която е перфектна илюстрация за изцяло грешния подход към 3D-то.

    А ето за това се оплакваше:
    Тъпо е без 3D. Ебаси, Скосезе е това! След като той е решил да ползва формата, значи има причина да го гледаме именно така.

    Но се радвам, че бавно и постепенно вървим към… изясняване. :)

  38. Дринов 02/24/2012 at 10:28

    Искам да кажа, че ако Спилбърг, Камерън, Скорсезе, Земекис и сие, са решили да снимат филма си на 3D, това е начинът, по който аз искам да го гледам, без значение как те ползват формата и какво е личното ми мнение за използването му в киното.

    Не знам дали така ставя ясно, че напоследък не мога и името да си кажа нормално.

  39. Тихомир (Тито) 02/26/2012 at 23:19

    Тази вечер, докато чакам Оскарите, строих част от семейството пред телевизора и се насладихме на “Хюго”. Прекрасен филм. Изобщо не бях запознат със сюжета и освен отделните и неоспорими качества на филма, допълнителна изненада ми беше и сюжета свързан с един от пионерите на киното.
    Направо не мога да си представя как щеше да бъде ако е на 3D… :(

  40. Дринов 02/27/2012 at 09:44

    Щеше да е прекрасно! :(

  41. Тихомир (Tito) 02/28/2012 at 08:49

    Напълно си заслужи оскарите, особено този за оператор. Даже му бяха малко, въпреки че не мога да кажа твърдо дали “Хюго” или “Артистът” повече ми харесаха.

  42. Дринов 02/29/2012 at 15:25

    Аз ще се ослушам дали все пак няма да го покажат на една две прожекции в “Дом на киното”. Няма да е 3D, но поне ще е кино. :(

Диктаторът / The Dictator

Creative Commons wordpress