Кастинг промени и нови снимки от „Lovelace”

04.02


Кастинг промени и нови снимки от „Lovelace”

Да започнем първо с неприятната новина. Преди няколко дни EW…>>

Зомби Осама бин Ладен в трейлъра на „Osombie”

04.02


Зомби Осама бин Ладен в трейлъра на „Osombie”

Bin Laden will die… Again! Реално погледнато това си е класически…>>

Джон Хоукс и Мос Деф в предисторията на „Джаки Браун”

04.02


Джон Хоукс и Мос Деф в предисторията на „Джаки Браун”

Преди повече от година и половина разбрахме, че се готви…>>

Нов трейлър на „Игрите на глада”

03.02


Нов трейлър на „Игрите на глада”

Нов трейлър – нова надежда? Ами, до някъде. Не е като да не сме…>>

Ридли Скот ще режисира първия сценарий на Кормак МакКарти

03.02


Ридли Скот ще режисира първия сценарий на Кормак МакКарти

Преди има-няма две седмици пуснахме новина за Кормак МакКарти и…>>

Пглед към снимачната площадка на "Django Unchained" на Тарантино

03.02


Пглед към снимачната площадка на “Django Unchained” на Тарантино

В рубриката без коментар ще видим първите снимки от снимачната…>>

Джо Карнахан  ще снима римейк на „Death Wish”

03.02


Джо Карнахан ще снима римейк на „Death Wish”

След като „сивото” призова американците и направи доста добър…>>

„Super Bowl” рекламите на „G.I. Joe 2” и „The Dictator”

02.02


„Super Bowl” рекламите на „G.I. Joe 2” и „The Dictator”

Отново дойде времето на „Super Bowl” – тазгодишното 46-то издание ще…>>

Игра: „Романтически манифест” на Айн Ранд

02.02


Игра: „Романтически манифест” на Айн Ранд

Човеколюбие и доверчива доброжелателност – що е то? На този…>>

Първи англоезичен трейлър на „Red Lights”

02.02


Първи англоезичен трейлър на „Red Lights”

Преди няколко дни ви представихме снимки, клип и испански трейлър на…>>


«

 

»


Агент Солт / Salt

от break » 03.08
Видео

Агент Солт ревю

Добре дошли в летния кино сезон. За мързеливите отпускарски седмици разпространителите са ни спретнали несравнима комбинация от кучета, котки и Адам Сандлър. Тук-там се промъква някой повелител на въздуха и, разбира се, агент Солт.

За проекта на на Филип Нойс подочухме още на времето, че спрягания за главната роля Том Круз няма да го бъде, което наложи спешно пренаписване на сценария. Ако се съди по крайния резултат, най-вероятно само са сменили местоименията. Не че има голямо значение, тъй като от гледна точка на сюжета ролята може да бъде изпълнена и от танцуваща мечка. Което ни довежда до единствената причина, поради която този филм може да се гледа. Анджелина. Ако някой ме убеди в обратното, ще го оставя да направи с мен каквото си поиска.

Агент Солт - Анджелина Жоли

В интерес на истината, за един кратък момент в началото, „Агент Солт” изглежда като обещаващ екшън трилър. Съвсем скоро, обаче, всичко запова да се сгромолясва с такава скорост, че въпросът„Коя е Солт?” отстъпва място на далеч по-важния „Защо, по дяволите?” Филмът отговаря и на въпроса защо Том Круз се е отказал. Просто е прочел сценария.

Първото нещо, което прави впечатление, освен очевидно несъстоятелната история за Студената война, която се развива 20 години след края на Студената война, е липсата на каквато и да било логика между всяка от сцените, целта на които е или да се вдига патаклама, или да се демонстрират неоспоримите физическите достойнства на Анджелина Жоли. Никакъв помен за изграждане на интрига и напрегнато действие, каквито бихме могли да очакваме от режисьор, доказал уменията си с екранизациите на Том Кланси и трилъри като „Сливър” и „Колекционерът”. На фона на изсмукания от пръстите сюжет, вкарването на няколко реално съществуващи събития не може да предизвика нищо друго, освен смях. Небрежността на създателите на този филм е достигнала до там, че в него дори липсва сцена, която да покаже как героинята на Жоли се освобождава от стаята за разпити. Да не говорим за т. нар. „обрати”, които се виждат от космоса с невъоръжено око.

Агент Солт - Анджелина Жоли

Разбира се, огромната част от отговорността за тази трагедия лежи върху очевидно крехките плещи на сценариста Курт Вимер, който е имал и по-добри времена, но в момента се срива мощно до нивото на „Ултравайълет”. Докато се чудех дали да вкарам няколко думи за сюжета, си дадох сметка, че той е толкова несъстоятелен, че дори да ви разкажа края, няма да има никакво значение. Операторът Робърт Елсуит и болшинството от иначе добрите актьори са се постарали поне от техническа гледна точка продукцията да е на ниво. Оттам-нататък, „Агент Солт” не е нищо повече от едно високобюджетно недоразумение, което се проваля в единствената си цел – да забавлява. Доста обезпокоително, предвид очевадните напъни за продължение.


сподели във facebook


Още по темата

Пусни коментар

(66 коментара)

  1. Дринов 08/03/2010 at 14:12

    Първо, благодаря за ревюто!
    Второ благодаря, че ми спести няколко, доста ценни левчета.
    И трето, Том Круз е прочел сценариия и е избягал, това хубаво, но защо не е направил същото и с “Истинска измама”? На това му се вика “от трън, та на глог!” :) )

  2. Svetly 08/03/2010 at 15:13

    обичам истината! при това аргументирана! много се радвам, че няма да си загубя времето и ще вкарам още едно заглавие в графата “не съм, и нямам намерение да гледам”! домоаригатоогодзаймас, сър Петров! :D ;)

  3. Nostromo 08/03/2010 at 16:05

    Нищо не очаквах и пак съм разочарован…

  4. break 08/03/2010 at 16:07

    Bakku kangei shite kudasai. (или нещо такова)

  5. legrandelf 08/03/2010 at 16:13

    Споделям мнението на Nostromo :)

  6. Дринов 08/03/2010 at 16:51

    Баси, чак толкова ли е зле?

  7. UZUMAKI 08/04/2010 at 12:45

    Джоли = SHIT

  8. Билалов 08/04/2010 at 19:09

    Митко, взе ми думите от устата (за Том Круз и сценария на “Истинска измама”) :)
    Иван Петров – едва ли ще мога да те убедя, че не отидох да гледам филма заради Ангелина – просто не я харесвам (като актриса разбира се) :) По-скоро отидох заради Филип Нойс и неговите “Patriot games” и “Clear and present danger” („Сливър” и „Колекционерът” не са ми от любимите) и си останах разочарован разбира се не, че съм имал някакви високи очаквания.

  9. break 08/04/2010 at 19:57

    @ Билалов,
    убеди ме веднага. За мен актьорските й умения са силно преувеличени. Колкото до “Истинска измама”, не съм го споменал, защото доколкото разбирам, съм имал щастието да не го гледам.
    За протокола да вметна, че съм Иван Петров:)

  10. Lora 08/05/2010 at 13:44

    Доколкото разбирам за “Агент Солт” е по-подходящо заглавието “Истинска измама”…

  11. Дринов 08/05/2010 at 14:20

    :) )) Когато кака ти АнГелинка, е на екран по розови ботушки и бяла ризка, на кого му пука какви са и актьорските способности :) )))))))
    В интерес на истината обаче, има доста жени, които са доста по-зле от нея от към актьорска игра.

  12. break 08/05/2010 at 15:02

    Прав си, Мите, въпреки, че насладата за очите е предмет на една друга индустрия.

  13. Lora 08/06/2010 at 10:38

    Нямам нищо против насладата за очите сред сюжета и другите киноелементи – особено като идва с Клайв Оуен или Джуд Лоу, или…. и още, и още :)

  14. Дринов 08/06/2010 at 16:22

    брейк, знаеш, че това ми е един от най-любимите жанрове :)

  15. break 08/06/2010 at 16:23

    Само дето сюжета и другите киноелементи понякога никакви ги няма… Един гол Клайв Оуен филм не прави:)

  16. break 08/06/2010 at 16:26

    @ Дринов
    Е, да, понякога и там се срещат шедьоври като Hairy Potter:)

  17. Mariaa 08/06/2010 at 18:43

    Хора незнам с какво се занимавате но този филм е много повече от колкото някои други.Това което някой си (даже и не погледнах кой) е писал са пълни лайна .Едно да ви кажа има много много правописни грешки в тази статииииииииика. ТЯ се казва АНДЖЕЛИНА ДЖОЛИ, а не ”Жоли” .Огледаите се и вижте на кого не му харесва филма ( говоря за експерти които се занимават с оценяването на Филмми)
    Анджелина има дълга кариема като актриса и много добре си върши работата . И УЗОМАКИ , върниси думмите обратно ! Ако някои има друго мнение от мойто за нея нека ми пише на skype mariaa1995 и да го убедя че не е лоша професионално
    С две думи Филма е равен на реалноста това че на вас не ви харесва е ваш проблем , само не отказваите другите да го гледат.

  18. Jameson 08/06/2010 at 22:01

    ФИЛМЪТ Е СТРАШЕН, в хубавия смисъл. Тук всички сте кинокритици, ясно е, но един филм има еднакъв шанс да се хареса или да не се хареса на зрителя…. Така че статията е тенденциозна.

  19. cinemascrotum 08/07/2010 at 11:37

    Самият факт, че половината коментари са насочени за Анджелина Джоли, а не за самия филм, говори доста за качествата му. Които са средни. 5.1/10

  20. Дринов 08/07/2010 at 12:13

    Тя се казва ЖОЛИ! А за филма не знам, защото не съм го гледал.

    Иначе съм съгласен за УзОмаки, той нищо не разбира. :) След малко ще си признае и ще ти каже че си права, по надявам се, един цветущ начин, с който ще оправи деня ни! :)

  21. UZUMAKI 08/08/2010 at 11:33

    МарийО, муцинке фруктова, когато написах “Джоли = SHIT”, имах предвид основно факта, че филмите и ролите на тая прехвалена и очевидна пача смърдят (изключенията са извънредно малко). Ако обаче афинитетът ти към нея е по-скоро плътски, ОК – ‘зимай я, мачкайте се и се лигавете на воля. Не е мой тип, но (най-много) за веднъж става.

    PS Пиши си сама на скайпа. Така ще имаш поне един събеседник, съгласен с теб.

  22. иво 08/09/2010 at 17:00

    Марче, какво каза за правописните грешки? :D

    Иначе, съгласен с Узумаки. При Клинт Истууд беше прилично зле, какво й харесаха, не знам.

  23. Дринов 08/09/2010 at 17:53

    Харесват и това, че е severely fuckable! :) ))

  24. иво 08/09/2010 at 18:26

    Тя пък един път да не изглежда на продажна сексапилна крава и те да й лепнат етикет, че била МИЛФ… :D

  25. Дринов 08/10/2010 at 09:31

    Май не ти е много симпатична, а? :) )) Мен ме дразни, че е млада крава!!! 35 баси! Ще има да я гледаме още доста! Добрата новинае, че ако почне да залязва ще имаме домашна-секс-касета. :) )))))

  26. Noq^ 08/10/2010 at 12:03

    Когато искам да си оправя настроението, влизав в любимия ми сайт за филми :) И винаги има по една “Мара”, дето цепи мрака. Маааааааааарчеееееее, ти крехка си като глухарче! Иначе филма не съм го гледала :)

  27. иво 08/10/2010 at 13:55

    Еми, Дринов, какво да ти кажа. Талантлива жена, гледай я кво прави за пари.. :)

  28. Дринов 08/10/2010 at 13:58

    Гедам сега ревюто на Ибърт и честно да ви кажа, този човек или тотално е изперкал или не знам… Сега ще трябва да го гледам този филм.

  29. иво 08/10/2010 at 14:06

    Тоя не го дишам изобщо. Абсолютен кретен, не знам с какво се е издигнал…

  30. Дринов 08/10/2010 at 14:20

    От време на време ни се засичат мненията, но “еvery once in a while”… :(
    Издигнал се е защото е критик от 100 години, давали са го по телевизията и познава много хора в бизнеса.

  31. иво 08/10/2010 at 14:22

    Някой ден и ние ще преуспеем, споко :D

  32. Дринов 08/10/2010 at 14:30

    Да, ще стигнем висотите на Люба Кулезич! Ха-ха-ха-ха!

  33. break 08/11/2010 at 11:49

    Иха, и на мен ми заръфаха задника:) Добре, че в момента съм изпаднал в някаква хармония, та не ми се обясняват на някакви 15-годишни кифли елементарни истини за живота. А ти, Мите, внимавай, защото като нищо може да се казва Еберт:)

  34. Дринов 08/11/2010 at 13:21

    Като нищо! :)

  35. Noq^ 08/12/2010 at 15:32

    Дрин, прочети ревюто в Програмата…

  36. Дринов 08/12/2010 at 15:55

    :) )) Разни хора разни идеали :) ) Не мога да коментирам другото, защото още не съм го гледал. Мяза ми обаче, на написано от някой 13 годишен :) ))))

  37. JAKE 08/15/2010 at 23:49

    филмът на мен лично много ми хареса и не мисля че ревюто е обективно щото си зависи от това какъв жанр харесвате . вместо да го четете тва тъпо ревю отидете и го гледайте и не оставяйте мнението на някой си там да влияе на вашето .

  38. Дринов 08/16/2010 at 10:48

    @JAKE
    Вингаи, решението да отидеш да видиш някой филм лично, е добро решение.

  39. orange 08/16/2010 at 15:15

    Здравейте, мекотели :) другите да не се обиждат.
    Прочетох невероятно професионалните рецензии на великите майстори на кинокритиката. Ама много сте големи бе, направо по-големи от голямата мечка. Филмът си е напълно нормален, развлекателен екшън. Ако искате драми и философия – прочетете някоя книга. И на мен ми бяха смешни 99% от скосковете на Анджелинка, както и факта, че една почти анорексичка успява да натръшка 100-ина печени солдати и да си съперничи с рамбо по брой на убийствата за минута… Но какво толкова??? ама не била добра актриса. Еми може – ма по света хората мислят друго. Явно сте се събрали тука по-скоро люлинска банда кифладжии. То и списанийцето ви Екран нещот малко скърца – купуват си го само баба ви и внуците на леля ви от Свищов. Но това е нормално, предвид простия факт, че мненията, които изразявате там, както и тук, не са съобразени с реалното мнение на хората, а с търсенето на някакъв турбо философски камък. За вас най-добрите филми са тези, в които всички се депресират, самоубиват, пускат пердетата, гълтат хапчета – изобщо световната депресия will never walk alone благодарение на вас и вашето списание/сайт.
    успех! и предвартелно благодаря за цялата помия, която сега ще излеете върху мене, хаха. Точно този негативизъм ви превръща в малко частно явление – а в “явлението” всички се самоубиват, нали знаете? хаха

  40. Дринов 08/16/2010 at 16:05

    Здрасти, гръбначен.
    “Екран” не скърца, то вече не съществува. А този сайт няма нищо общо със списанието. Просто е стечение на обстоятелствата, че аз, или който и да е било друг, е работил в него. За това, моля те да не ни слагаш под един знаменател.
    Поздравления за “люлинска банда кифладжии” – много се смях. И за явлението ти се е получило добре, браво. Що не напишеш едно контра ревю на филма? Аз ще ти го публикувам.

  41. Колаж 08/16/2010 at 16:49

    Понеже гледам авторите, запазват добрия тон, аз ще отговоря подобаващо.

    Абе ей, orange, лайненце скапано, ти сигурно като влезеш под душа ти става оная работа, как няма да я харесваш тази социално ангажирана шафрантия. Баси келешчето скапано. Че си позволява и да коментира. Първо слез от цицката на майка ти, пък тогава говори.

  42. orange 08/16/2010 at 17:36

    до колажа:
    колажче, стой пред pc-то и рулирай с фотошопа – там ти се отдава (може би). В писането – не те бива. Не е нужно да обиждаш каруцарски и да псуваш, за да изразиш несъгласие с чуждото мнение. Но все пак “не става само с ядене, трябва и акъл” Не разбирам защо, когато се пишат коментари за филм, някой трябва да убеждава друг, че някаква артистка била по-красива, или социално ангажирана или ако щеш умствено стабилна. Това са комплексарски истории в стил Бате Енчо и елмаз точка ком. Жената си печели милионите от филмите, а ние тука стоим и си играем на по-по-най. Еми хубаво – значи най-красива е елизабет тейлър в периода на третия си брак, или беше четвъртия… а шон конъри демонстрира завидно присъствие на духа в оня филм, за който му платиха. Айде момчетата да не плачат в съблекалнята.
    до дринов: благодаря, че запазвате нормалния тон, мисля, че няма нищо лошо да приемаме отвреме навреме нещата с чувство за хумор. Колкото за контра ревюто – звучи добре, но първо ще трябва да изгледам филма още веднъж, за да преброя действителния брой на жертвите на психясалата главна героиня, трябва да сме достоверни все пак… :) рамбо ше се засегне :)

  43. Явор Чомонев 08/16/2010 at 18:31

    ‘Ma aз само да кажа, че си купувах Екран. И не съм баба… или дедо. Но пък затова се цвъкнах тук, или поне затова останах, щото видях името на гус’ин Дринов и ми прищракна къде съм го виждал това име ;) още повече, че сайта на списанието, нещо, и той не скърца

    И, портокал, това твоето си е толкова типично тролене, че ми стана забавно, сега ако даже го наречеш конструктивна критика ще мога да умра щастлив. Че даже имаш нах…, ъъъм, смелостта да обиждаш екипа, защото не си съгласен с мнението им и после да критикуваш Колажа, щото отговаря със същото. Еми страшен си, шапка ти свалям.

    За филма – ми прост е и никой не би търсил философски или к’вито и да било камъни, ако не се вземаше толкова насериозно. Да, ама не, бомбардира те с претенциозната си фабула и ти сервира сцена след сцена все едно това е трилърът на сезона. Еми не им се получи, сори.

    Ай със здраве, ама за следващия път се научи малко така, културно да критикуваш, като гледам, имаш нужда.

  44. Дринов 08/17/2010 at 00:05

    @Колаж
    Въпреки, че се посмях и на твоя коментар, е хубаво да не се ядосваме чак толкова на отправяните критики, още повече, когато са несериозни. ;)

    @orange
    То е лесно да пишеш като си го гледал два пъти :) Дай само от веднъж. Ако решиш да ходиш пак свирни да го зяпаме заедно, че още не съм го гледал – за това и помолих колегата за помиощ . А също така и да те питам на живо, на кой ще викаш мекотело :) )))))))

    @Явор Чомонев
    „Екран” във всичките му форми приключи! Аз бях с него до последният му дъх. За останалото благодаря. Това за конструктивната критика… много силно! :) ))))))))

  45. break 08/20/2010 at 16:24

    @ orange
    Като ти чета поста, не оставам с впечатлението, че нещо в този филм ти е харесало. Значи сме на едно мнение. Не виждам какъв ти е проблема, освен временна или постоянна неудовлетвореност от каквото и да е естество. Да се търси под вола теле е често срещана черта у хората, които си мислят, че анонимността на интернет им дава право да се държат по начин, по който в реалния живот не им стиска. Целта не само на този сайт, но и на писането по принцип, не е да изразява мнението на хората, а на автора. Ако някой не е съгласен, може да каже защо. Тук никой никого не убеждава, а се разменят мнения. Дали ще се държиш нормално или като гъз, си е лично твоя работа.
    Колкото до Анджелина, очевидно съм пропуснал момента, в който таланта е започнал да се измерва с хонорарите. С удоволствие бих обсъждал актьорските й качества, ако някой ден се доближи поне малко до това, което Елизабет Тейлър прави в “Кой се страхува от Вирджиния Улф?” например.

  46. DAURELIUS 08/21/2010 at 11:34

    Искам само да Ви кажа… КИНОТО Е КАТО ВСЯКО ИЗКУСТВОТО – ЕДНИ ХАРЕСВАТ ТОВА – ДРУГИ ОНОВА, А ТРЕТИ ИСКАТ ДА НИ КАЖАТ И ПОКАЖАТ КАКВО Е ТО!

    ЗА ТРЕТИТЕ ИСКАМ САМО ДА ЦИТИРАМ ЕДИН КЛАСИК:
    ” Не ме занимавай с глупости, бе.”

  47. мими 08/23/2010 at 18:15

    вижте сладурчета дето сте се събрали тука да си хортувате , ако не са тия тъпи филмчета кака ви ангелинка къде ще си покаже новата операцийка на носа и на други части от телцето си . плюс това тя много обича да се говори за нея ама да се говори да се говори безспир. и ако искате да знаете последната и операцийка явно е успешна защото в предния филм който гледах с нея изглеждаше ужасно а сега се търпи.

  48. legrandelf 08/23/2010 at 22:01

    Брей… хвала на такива запознато-убедени люде :)

    Хвала, нека ги има навред… че да не тънем в мрак непрогледен…

  49. Дринов 08/23/2010 at 22:01

    @мими
    :) )) Направо ме разби! :)

  50. Дринов 08/23/2010 at 22:08

    @legrandelf

    Просвещение му е майката! :)
    Затова другия път можем да отговорим с думите на самата “оперирана” Ангелинка от “Girl, Interrupted” – “Tell me how your *daddy* helps you cope with that. Illuminate me!” :) )

  51. Emmanuelle 08/25/2010 at 14:57

    Току-що гледах този филм и смея горделиво да твърдя,че ме грабна от самото начало.Идеята за корумпираната Русия и връзката със Студената война върши тази работа.Но защо този така наречен кинокритик написал резюмето смята,че подобна кинопродукция трябва да забавлява.Все пак не си отишъл да гледаш Шрек или Страшен филм.Да не говорим небивалиците,че няма логика между сцените.Това го разправяй на Генезис!!!И що за приказки по адрес на великата Анджелина Джоли.Та тя си е невероятна,обаятелна,сериозна личност и актьор,каквото и вие мразещи,некомпетентни завистливци да говорите.Факт е,че тя направи няколко филма подред ВЕЛИКИ!!!и ЗАПОМНЯЩИ СЕ!-без да ги изброявам.И да името й е:ДЖОЛИ.по американски,защото това е нейната родина и роден език.А не обългаричен:ЖОЛИ!!* = смехурия.
    Кинокритика и останалите некадърници които смеят да се нарекът така могат само да се СКРИЯТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  52. Svetly 08/25/2010 at 16:01

    @ Emmanuelle
    “КинокритикЪТ и останалите некадърници (запетая) които смеят да се нарекАт (не нарекът) така (запетая) могат само да се СКРИЯТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”
    ако обичате, оправете си правописа, “горделива” Emmanuelle. Няма дума “обългаричен”, пише се “смехОрия”. Това, с което се отличаваме от Вас в увлекателния и полезен сайт на г-н Дринов, е че НЕ МРАЗИМ, пък и сме доста (повярвайте ми!) компетентни. Надявам се не мислите, че някой от нас би могъл да завиди на милата ви Ангелинка? Боже мой, че за какво? искрено подкрепям DAURELIUS – в изкуството няма еднакви вкусове ;) whatever…

  53. Тихомир (a.k.a. Тито) 08/25/2010 at 16:08

    @Emmanuelle
    Забавлението в киното, според мен, има различно значение от това да се веселиш. Забавлението е това, да останеш доволен от филма, който си гледал – не само от сюжета, който може да е комичен или трагичен, но и от цялостната визия, актьорска игра, режисура , музика, костюми и прочее и прочее (неща, които съм чувал, че били важни). Защото точно този сбор прави един филм хубав. Имам много любими филми, за които не мога да кажа точно кое ми харесва толкова много в тях – просто сядам и ги гледам многократно със същото удоволствие. Но всеки си има предпочитания, за това какво очаква от един филм и какво не. Всеки си има и предпочитания както за жанровете, така и за актьорите. Мале, Уил Смит как ме дразни, но въпреки всичко има филми с него, които като цяло ми харесват, не защото той играе там, а въпреки това. Не ме дразни играта му, а самата му физиономия – какво да се прави, всеки си има светоглед.
    Така че емоцията е важна – било тя положителна или не. Но ако я има, то значи филма се е получил. Критиците в този случай не са важни – има филми прехвалени, но мен не ме впечатляват, и обратното, има филми оплюти, но аз пак ги гледам с кеф. Тактиката е, да попаднеш на критик, който да се доближава до твоите вкусове – ей тогава ще можеш да се насочваш към добрите филми и да пропускаш лошите (освен ако не разполагаш с достатъчно време и пари за да гледаш всичко наред).
    И в този ред на мисли, искам да похваля този сайт, че тук чета хубави неща (т.н. критики), които доста съвпадат с моите киновъзгледи. Затова и напоследък се мяркам често наоколо. (А и някои сложни думички научих, които ще трябва да ги проверя в речника) Така че, киното трябва преди всичко всеки да си усеща за себе си, а не да разтяганеме на локуми – оставяме го на критиците. Всеки си има симпатии към това и онова и нека си се забавлява с него.
    Мале колко се разписах, нали е пълнолуние…

  54. Дринов 08/25/2010 at 20:07

    Ех-х-х! :) )))
    Обожавам обаче, когато стават подобни размени на реплики. :) )))

    @Emmanuelle
    Аз все още не съм гледал филм, така че не мога да взема отношение :) Пък и мисля, че е редно Иван да ти отговори :)

    @Svetly
    Душичка златна си ми ти! :) Иван да ми направи услуга и виж какво става :) Мен като ме хранят ми дреме, ама….

    @Тито
    Радвам се, че ти допадат “критиките”, които четеш. Надявам се, скоро и другите неща също да започнат да ти харесват :) )))))
    Само това за думичките ме притеснява, защото не смятам, че съм от хората, които използват “супер-дупер” думи. :) )))))

  55. medeamona 08/26/2010 at 11:22

    Кака Анджи ми е меко казано неприятна визуално.

    Но тук се спомена “Knight and day”. Съжелявам, ама този филм е класи над “Солт”. Той е изключително пародиен и се гаври доста с агентите, разните там служби и прочие.
    Не е типичен екшън или някаква такава драматична боза като “Солт”.

    Коментарът на една позната след като гледа въпросния “Солт” (девойката е върл фен на Ангелинка, Сексът и Градът и прочие неща):
    ” Олееее няма толкова тъп филм, що не ми каза да не го гледам?”

  56. Тихомир (a.k.a. Тито) 08/26/2010 at 16:11

    (доста разводнихме и тази тема, за което се извинявам предварително)

    @Дринов
    Относно “думичките”, имах в предвид ревюто на Генезис. Но както и да е – който нещо не разбира – има речници, на който пък не му допада изобщо да не го чете.
    Аз рядко запомням имената под статиите, но както писах по горе, не само че ми харесва стилът ви, но и това, че преди четях “Екран” и донякъде сте запазили духът му. Жалко, че загина – мисля, че имам повече от половината броеве. Даже един от тях се пази много строго, защото е един от най-важните ми киносувенири – в него имам много автограф от Темуера Морисън http://shadoworder.bgjedi.com/JangoFett/JangoFett07.jpg

  57. Дринов 08/26/2010 at 17:50

    @medeamona
    Щях да ти кажа, да предадеш на приятелката си другия път да чете ревютата ни, ние предупреждаваме, но после видях, че си пада по “Сексът и градът”. Ако това е сериалът, можеш да го направиш, но ако е вторит филм…не съм сигурен :) ))))))

    @Тито
    Евала за автографа!!! Аз лично по бих се изкефил на Боба, но и Джанго става :) ))))))))
    А за духа на екран не знам. Аз и там и тук, винаги съм си писал каквото ми е кеф и на душата, така че.. :)

  58. Тихомир (a.k.a. Тито) 08/27/2010 at 09:12

    Да, но Боба кой го познава в лице… ;)
    Е, не мога да се меря с онзи, Самарджиев ли беше, който се снима масовка и се среща със всички актьори, които идват у нас, но кефа беше пълен. Един приятел ми уреди среща и понеже Морисън хич не е от големите звезди се кефеше колкото мен. И като съм почнал да се фукам, да ме извинява Ангелинка, но съвсем се отплеснах, ето всичките снимки от срещата ни: http://shadoworder.bgjedi.com/JangoFett.html

  59. Дринов 08/27/2010 at 09:33

    Хе-хе! Какво се кефи колкото теб, мен ако питаш се кефи много повече. :) Браво!

  60. Milen 08/29/2010 at 18:53

    На всички тука критици ще им кажа да ходят да се скрият някаде.Парво филма беше добар.
    Второ да обиждаш Анджелина Джоли и да казваш че не струва си е смешно.И трето само вижте балгарските филми или по скоро така известните на всички сериали на това вече можеш да кажеш ПАЛНА ПРОСТОТИЯ!

  61. Saxton Hale 08/29/2010 at 20:29

    @Милен

    Жоли е пАлна скрАб.

    Ъе.

  62. UZUMAKI 08/29/2010 at 23:00

    Милене, лоботомията те зове.

  63. Дринов 08/30/2010 at 00:08

    …отново! :)

  64. Тихомир (a.k.a. Тито) 08/31/2010 at 17:47

    Милене, защо намесваш българските филми?!! Сравнявай го със себеподобните му по бюджет и сюжет!

  65. break 09/01/2010 at 12:58

    Само за обща култура, бих помолил Еманюел да даде дефиниция за велик и запомнящ се филм. А споменаването на “Генезис” в контекста на “Солт” е едно от най-забавните неща, които съм чел напоследък.
    Мите,
    не се коси. Ще трябва доста по-тежка артилерия, за да запаля джапанките както си знам.

  66. Дринов 09/01/2010 at 17:13

    Абе, де да знам. То малкото камъче обръща колата :)

Хроники / Chronicle

Creative Commons wordpress