Лин Рамзи е един от режисьорите, чиято работа следим много изкъсо – вярно, не ни е много трудно – последният ѝ пълнометражен филм You Were Never Really Here излезе през 2017 г. Който обаче го е гледал или пък някой от предишните произведения на Рамзи (а те са само общо четири, заедно с We Need To Talk About Kevin, Ratcatcher иMorvern Callar), знае защо се вълнуваме толкова от нейната работа. Филмите ѝ са винаги изпълнени с емоция, но доста по-изненадващи и иновативни, отколкото изглеждат на хартия и нямаме търпение да видим какво още ни подготвя.
За голяма наша радост, тя работи по много неща. Говорили сме за Polaris, в който Рамзи режисира Хоакин Финикс и Руни Мара. Снимките на този филм са приключили миналото лято, така че можем да го очакваме да излезе пръв. Освен това още очакваме новини за Stone Mattress, който още си няма начална дата на продукцията, но също е много любопитен, защото там Рамзи адаптира Маргарет Атууд, а пред камерата ѝ ще застанат Джулиан Мур, Сандра О и Кайл Чандлър.
За момента обаче обръщаме поглед към Die My Love – филмът на Рамзи, който самият Мартин Скорсезе продуцира. Преди известно време бяхме споделили, че главната роля ще бъде поета от Дженифър Лорънс, а историята се развива в отдалечено, забравено село, където млада майка се бори да опази разсъдъка си, когато е нападната от пристъпи на психоза. Сценарият е адаптация на едноименния роман на Адриана Харуиц.
Сега разбираме страхотната новина, че втората главна роля в този филм ще бъде поета от Робърт Патинсън, което наистина само може да ни радва. Патинсън, разбира се, вече е Батман, но освен това е един страхотен и непредвидим актьор, който очевидно има чудесен усет за проекти, които са нестандартни и любопитни. Всеки един негов избор заслужава вниманието ни, а съвместната му работа с Лин Рамзи, ако опита ѝ с други много интензивни актьори като Хоакин Финикс е индикация, със сигурност ще произведе страхотни резултати.
Не сме гледали нов филм на Лин Рамзи от 2017 г., но се надяваме, че този наплив сега ще се задържи и ще балансира толкова дългата ѝ липса.