Виола Дейвис винаги е била страхотна. От години тя заслепява всички на големия и малкия екран, доказвайки се като една от най-ефективните актриси в съвременния Холивуд. Без значение дали е badass поддържаща роля в блокбъстър екшън филм или протагониста на телевизионна драма, тя винаги е завладявала екрана с енергията на звезда. Много от ролите й са обрани и фини, но когато е нужно, никой не може да ти даде по-добри сълзи и сополи. Може би именно това я прави толкова интригуващ талант – тя е сред малкото модерни филмови актьори, които владеят изгубеното изкуство на контролираното преиграване, знаейки точно колко да наблегне на различни емоции в различни видове филми.
След миналогодишния Жената войн, който бе хит в Щатите, сякаш любовта към Виола е по-видна от всякога. Точно в най-подходящия момент наградите „Грами“, които се проведоха на 6 февруари, решиха да я наградят, превръщайки я в един от 18-те носители на тъй наречения EGOT – хора, спечелили четирите най-големи американски награди за изкуство.
Ето победите, които дадоха на Виола Дейвис тази чест:
- Награда „Еми“ за главна женска роля в телевизионна драма – How to Get Away with Murder
- Награда „Грами“ за най-добра аудиокнига или записан разказ – Finding Me, собствената й автобиография
- Награда „Оскар“ за най-добра поддържаща женска роля – Fences
- Награда „Тони“ за най-добра поддържаща женска роля в пиеса – King Hedley II; и най-добра главна женска роля в пиеса – Fences.
Радваме се за Виола Дейвис и й пожелаваме още много бъдещи успехи и незабравими роли.
Кое е било хит?!
Сериозно?
Какъв хит беше? Финансов? Или надут от woke критици, дали му оценки все едно е Гражданинът Кейн или Кръстникът взети заедно?!
Вие имате амбицията да ставате фейк медия ли?
🤣