Рано тази сутрин Variety разпространиха новината, че Бен Афлек се оттегля от режисурата на подготвяния от него самостоятелен филм за БатманThe Batman”. Той смята, че ролята на Батман е доста изискваща и разделянето на вниманието му между нея и работата като режисьор няма да е добре за филма. Ето какво споделя:

Има герои, които заемат специално място в сърцата на милиони. Изпълнението на тази роля изисква фокус, страст и най-доброто изпълнение, на което съм способен. Стана ясно, че не мога да върша двете роли на нивото, което те изискват. Заедно със студиото решихме да намеря партньор – режисьор, който ще си сътрудничи с мен по този масивен филм. Оставам изключително отдаден на този проект и нямам търпение да го осъществя за феновете по света.

Чудим се каква част от това решение е продиктувано от скорошния неуспех на „Те живеят в нощта”. След него се появиха критики, точно в посока на това, че колкото е по-голяма актьорската роля на Афлек в негов режисьорски филм, толкова е по-слаб крайният резултат. Критики, които ние напълно споделяме – намираме „Жертва на спасение”, където въобще не се появява, за най-добрия му филм, а „Те живеят в нощта” за най-слабия.

В този ред на мисли, решението за оттеглянето на Афлек от режисурата ни радва, защото той ще може да се съсредоточи върху изпълнението си, да даде най-доброто от себе си и, дай боже, да надгради това, което вече видяхме в „Батман срещу Супермен: Зората на справедливостта”. От друга страна, малко сме разочаровани, защото много ни се искаше да го видим да режисира филм за Батман. Смятаме, че той можеше да предложи нещо интересно.

Сега ни предстои да разберем на кого ще се спрат Warner и Афлек и доколко той ще разполага с творческа свобода по отношение на корекции по сценария (дело на Афлек), кастинга (ще остане ли Джо Манганело като Детстроук) и цялостната визия на филма.

Similar Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

16 Comments

    1. След “Зората“ съм с две ръце съгласен за Рийвс 🙂 .Но от друга страна всички знаем, че в крайна сметка няма да получим режисьор от такъв ранг 😀

    2. Финчър няма да иска да поеме такава отговорност 🙂

  1. Рийвс, Финчър или Дж. Милър ще е чудесно.

    Афлек се натовари да бъде сценарист, режисьор, продуцент и да играе главната роля. Най-накрая се усети, че е твърде много отговорност за един човек.

  2. Гавин О’Конър от „Счетоводителят“ е най-вероятният избор. Връзката с Бен Афлек я има, все пак знаем, че Бен е начело на целия проект (заедно с Джеф Джонс) и най-вероятно ще е негов избора. По-важното е, че „Счетоводителят“ е на Уорнър Брос. А те са изключително привързани към „своите“ режисьори.

    1. Да, всички попаднахме на това… разсъждение. Правдоподобното не значи вероятно. Иначе световните конспирации щяха да са факт.

    2. „Счетоводителят“ беше ебати скуката. Дано вземат Мат Рийвс.

    3. Гледай Заразно зло 6, да видиш кво е скука ,Узи

  3. Казвам режисьорът на The Reid – Гарет Еванс. Втори вариант – Джордж Милър, особено ако не мисли скоро да прави нов Mad Max.

    За останалото – силно подозирам, че провалът на Live by night е довел до смяната. Комбинирано с очевидния факт, че май на Афлек му дойде прекалено много покрай BvS и цялото внимание покрай The Batman. Да не говорим, че има и още дребни детайли като факта, че Афлек не беше предпописал към края на 2016 г. договора си с WB.

    Не знам. Стана много мътна и кървава покрай тоя филм. 🙂

  4. Честно казано, очакваше се. Афлек прекалено много дини си сложи под мишниците и неминуемо щеше да се стигне до там. Live by Night просто ускори нещата. Надявам се Мат Рийвс да се наеме с проекта, че ми издигна в очите с работата си по прекрасния „маймунски“ франчайз и с нетърпение чакам третата част. Засега се надявам Бен да си седне на задника и да ошлайфат със Снайдер и Джоунс на първо време Justice League, че да не се стига до миналогодишното фиаско. DC вселената просто не го заслужава.

    1. Съмнявам се, след JL е казал, че се оттегля за сега от супергеройските истории. Казвайте каквото си искате за Зак, но той направи това, в което Браян Сингър се провали с гръм и трясък – накара на хората да им пука отново за образа на Супермен до толкова, че да отидат на кино заради него и успя да вкара образа му адекватно в 21 век, като заедно с това финансовите резултати не закъсняха.