Първите няколко епизода от доста очаквания от нас оригинален сериал на HBO Пингвинът (The Penguin), който може да бъдат гледани в стрийминг платформата Max, вече са факт и с радост можем да кажем, че на този етап продукцията впечатлява с качествата си на всяко едно ниво. По тази причина сме и изключително щастливи, че можем да ви представим любопитни подробности за творческия процес, които споделя  изпълнителния продуцент Мат Рийвс:

За произхода на „Пингвинът“

Когато пишех сценария за Батман, той стана толкова дълъг, че си помислих: „Може би това ще бъде невероятна криминална история за HBO.“ Тогава се срещнах с Warner Bros. и им казах: „Вече правя филма и бих искал да мога да използвам факта, че вие ​​имате правата върху всичко това и да изследвам тези герои в дълбочина, в стил HBO сериал, където можете да вникнете по начин, по който никога не бихте могли да направите във филм, и където можете да прекарате време с героя и наистина да разберете психологията му и да го изследвате в огромна дълбочина.“ И те казаха, „Всъщност, това е нещо, което искаме да направим сега.“ И аз си казах: „Страхотно, точно това ще направя.“ Докато снимахме филма, разговарях с Дилън Кларк, Сара Обри и Кейси Блойс за сериали като този.

За развитието на сериала

В комиксите много от историите са за злодеите, които се изправят срещу герой, който се появява, облечен като прилеп, чието влияние върху града поражда тези основни фигури. И така, в историята във филма си помислих: „Е, би било интересно, ако Пингвинът е някой, който е бил маргинализиран и осмиван по определен начин. Някой, който не е напълно уважаван, някой, който е подценяван, някой, който стои в очакване, и след като Фалконе си е отишъл, тогава той вярва, а никой друг не вярва, че би могъл да грабне властта и да постигне един вид тъмно величие“. Винаги съм казвал на Колин, че тази версия на героя, в която навлизаме в историята тук, е само началото и че идеята е в следващия филм той да стане много по-водеща фигура. И така, когато Кейси каза: „Не искам да запазваш всички неща, които те вълнуват най-много, за филмите“, аз казах: „Е, нека ти представя какво исках да направя с Пингвина, в началото на следващия филм след случилото се в първия.“ И след като приключих с описанието на тази мрачна приказка за американската мечта на Готъм, която беше като възход за този герой, който е някак си подиграван, пренебрегван и подценяван, Кейси и Сара казаха: „Това е сериалът. Правим го.“ И така, оттам дойде идеята за Пингвинът. А след това потърсихме сценаристи, срещнахме се с Лорън и тя беше един от първите хора, с които споделих части от филма. И всичко започна с идеята този герой да бъде човек, който е бил подценяван, подиграван и че по някакъв начин под всичко това се крие огромна обида и дупка, която никога няма да може да бъде запълнена. И Лорън каза „Нека да потърся откъде може да идва това“ и се разрови в цялата предистория и създаде тази връзка между него и Франсис, и когато дойде и я представи на Дилън и на мен, ние бяхме влюбени. И двамата казахме, че това е страхотно.

За значението на сериала

Мисля, че всички тези истории са в известен смисъл размисли за това защо Готъм е ужасното място, което е. Идеята за град, който изглежда никога няма да се подобри и в който хората са някак си в капан, но и са привлечени от него. Един много американски град. Много мрачна история от типа на американската мечта, и да се вникне в същността на това защо тези хора са увредени по тези начини, откъде идва това отчаяние, какво се опитват да запълнят. Да разгледаме психологията, да разгледаме политиката на това място и да накараме Готъм, който е измислен град, да се почувства така, сякаш всъщност е в нашия свят. Да се опитаме да си представим откъде би дошъл някой като нашия Оз, и Лорън се задълбочи във всичко това. По същия начин, по който аз се опитвах да представя Батман, тя превръщаше Оз в част от една епична, американска криминална история. Този тон според мен е нещото, което се отличава в итерацията на традиционните истории за супергерои. А именно да се възползваме от възможността, че хората познават тези герои, и да ги определим по начин, който е много близък и много основателен и дава някакво разбиране за тяхната психология.

За връзката между филма и сериала

Исках да се уверя, че хората могат да усетят ДНК-то. Всъщност използвахме същите обективи от филма за сериала, но имаше няколко предизвикателства. Филмът до голяма степен е детективска история и филм за сериен убиец. А сериалът е повече криминална драма за герой, който съществува през голяма част от времето през деня и който е по-динамичен, отколкото Батман. Бях много формален в композициите си и следвах идеята за много прецизен вид кадриране. Оз е с по-различна енергия. Той е много по-джазов. Крейг Зобел, който е режисьор на първите три епизода, се опита да започне с много формални композиции. И след това, в момента, в който Алберто умира, предложих на Крейг да бъдем по-свободни по начин, който естетически и тематично да прилича повече на Оз, да е по-скоро като неговата енергия. Искахме да сме сигурни, че сериалът може да намери свой собствен визуален език, така че да се различава от филма, но и да се чувства свързан с него. Има нещо вълнуващо във факта, че сериалът има свой собствен визуален стил и енергия, но в същото време се усеща, че е от същото ДНК.

Неговата реакция на представянето на Колин

Беше невероятно, защото, първо, смятам, че Лорън е изградила начина му на изразяване и образа му толкова красиво. В него има огромна тъмнина. Но има и невероятно хумористична страна и има нещо в този тон, което е толкова специално и по някакъв начин ми напомня за криминалните сериали на HBO като „Семейство Сопрано“. Просто мисля, че Колин е като природна сила. Говорихме за Джон Казейл, Фредо от „Кръстникът“, и за идеята, че в него има малко от тази уязвимост на човек, когото хората виждат като братът, който няма да може да се справи добре.

За трансформацията на Колин

Гримьорът Майк Марино направи тази невероятна скулптура, която буквално е копие на Колин в сериала, и си спомням, че преди да я покажа на Колин, му казах: „Ето от какво се страхувам. Тази скулптура е невероятна. Но ако погледнем Оз и в някой момент си кажем: „О, да, това е човек с грим“, нищо няма да се получи. И Майк каза: „По начина, по който аз правя грима, никога няма да разберете, че това е маска“. И Колин дойде на снимачната площадка още първия ден и никой не разбра, че това е той. Беше невероятно. Това, което той прави в сериала, е просто изумително. Мисля, че голяма част от него е свързана с това колко специален човек е Колин, защото е много честен и съпричастен. Затова той е съпричастен към този герой дори в най-мрачните му моменти, така че той може да прави неописуеми неща, но героят никога не става друг. Той върши неописуемо мрачни неща, но вие можете да видите кой е той и можете да разберете откъде идват тези неща. И именно това просветление за това откъде идва тази тъмнина прави героя толкова силен и мисля, че огромна част от това идва от Колин. Наистина вярвам, че когато хората видят Колин си казват: „О, да, ето го Колин“, а след това, като видят Оз, има нещо, което създава един вид магия, при която седиш и си казваш: „О, уау. Това е Колин!“ и това изчезва през първите пет или десет минути на сериала, а след това всичко, което гледаш, е този герой, който той играе. Наистина е страхотно.

Какво най-много го вълнува да видят феновете

На първо място, да се вгледаме отблизо в Оз и да разберем какво го кара да върви напред, да го видим как се стреми към властта и защо се нуждае от нея, и откъде идва това съкрушение, което поражда това коварно, неумолимо желание да я грабне. И след това за мен са героите, които Лорън и актьорите създадоха около него. Мисля, че те са толкова вълнуващи. Това, което Кристин прави със София, целият този персонаж е напълно неочакван. И след това изпълнението на Диърдър О’Конъл е просто изумително, когато Колин и Диърдър играят заедно като майка и син, мисля, че има нещо толкова вълшебно. Тези сцени са трансцедентално страхотни и просто мисля, че връзката им е едно от нещата в сериала, които според мен са невероятни. Наистина се радвам, че хората ще видят това. Има какво да открият.

Пингвинът е достъпен за гледане в стрийминг платформата Max.

Similar Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *