Не разбрахме как се забавихме да споделим – Лейди Гага ще се включи редом до Брад Пит в екшън-трилъра „Bullet Train“, който подготвя Дейвид Лийч за Sony. Новината беше разпространена преди няколко дни от Collider и допълва информацията, която вече знаете от преди няколко месеца с уточнение за разрастващия се актьорски екип – Логан Лърман, Джоуи Кинг, Арън Тейлър Джонсън, Зази Бийтс, Брайън Тайри Хенри, Андрю Коджи, Маси Ока и двукратно номинирания за „Оскар“ и наш сериозен любимец Майкъл Шанън.

Историята проследява група убийци, всеки от които има различни мотиви (и може би набелязани различни жертви?!), които влизат в конфликт на борда на влак-стрела от Токио до Мориока. Най-важният въпрос е кой от тях ще успее да слезе жив от влака и какво го очаква на гарата. Общо взето това са малкото подробности, които са известни за сюжета на сценария, написан от Зак Олкевич по японския роман „Maria Beetle“ на Котаро Исака.

За Лейди Гага това сигурно ще е интересно разнообразие след драматичните ѝ превъплъщения в „Роди се звезда“ (донесла ѝ заслужена академична номинация за най-добра актриса и „Оскар“ за песен) и в „Gucci“ на Ридли Скот, макар че уточнението за нея е, че най-вероятно ще получи малка роля в екшъна.

От другата страна е Майкъл Шанън. Като почитатели на силните образи, които създава, предвкусваме удоволствието от поредната среща с него – може би като безскрупулен унищожител, който ще мери сили с героя на вечния Брад Пит? И като казахме Пит – очакваме с нетърпение новия му образ на убиец! Обзалагаме се, че той ще остане последен и ще се сблъска с предизвикателна изненада на гарата…

Продуценти на „Bullet Train“ са Кели МакКормък, партньор на Лийч в тяхната компания 87North, заедно с Антоан Фукуа; изпълнителни продуценти са Кат Самик, Риосуке Саегуса и Юма Терада, а Бритъни Мориси ще отговаря за проекта от името на Sony. Откакто дебютира като сърежисьор на „Джон Уик“, Дейвид Лийч натрупа сериозен опит с филми като „Атомна блондинка“, „Дедпул 2“ и „Бързи и яростни: Хобс и Шоу“, така че реално може да очакваме интересен развой на събитията, още повече с такъв забележителен актьорски екип.

Ще бъде тъжно, ако екшън с подобен потенциал като „Bullet Train“ се завърти в стрийминг-потока – да се надяваме, че докато се организират да го снимат и подготвят за екран, ще има раздвижване в индустрията, замразена от пандемичната ни реалност.

 

Similar Posts

Вашият отговор на Иван Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

12 Comments

  1. Между другото някаква информация относно кога да очакваме първи трейлър (тийзър) на Годзила вс Конг?
    Подочувам слухове, че изобщо няма да се извърти по кината, а че Нетфликс са откупили правата и ще отиде на телевизора….

    1. Лично мнение- не знам дали са вярни слуховете конкретно за тоя филм, обаче тая все по-набираща скорост тенденция филмите по принцип създадени да се излъчват и гледат в кино, да се прехвърлят в домашен вариант за гледане чрез различните ТВ платформи (не знам дали това е оправдание и е продиктувано от ситуацията с шибания коронавирус, а и не ми и пука) е пълна простотия. Няма как каквато и да е, и колкото и да е модерна система за домашно кино, да замени гледането на филм в кино-салон, на голям екран. Същата е ситуацията и с тая „мода“, обаче сред музикантите, (имам предвид масовото стриймване в реално време на техни концерти напоследък). Колкото и мощни тон-колони да има човек вкъщи, колкото и свръх-модерни системи за 3D, 4D, 5D и не знам си още колко D 😀 -звук да имаш, НИЩО не може да замени усещането да си на рок- концерт НА ЖИВО. Точка 🙂 !!!

    2. @ Rockfan
      Споделям, макар в случая да е заради Короната.
      Но има толкова хора, на които не им пука как го гледат….. току що излязал филм, те го дърпат след два дена от замунда, с качество „майка плаче“, просто за да спестят 10-12 лв. И това не е само у нас, ами къде що има торент.
      Иначе в дългосрочен план и аз се опасявам, че Стрийм ще убие киното.

    3. Riddick, да, в случая е заради короната. Понякога си мисля обаче (без да искам да навлизам в разни теории на конспирацията 🙂 ) дали пък тия ТВ-платформи (Нетфликс, Дисни и т.н.), които май се появиха скоро, преди едва 3-4 години (поправете ме, ако бъркам, наистина не съм сигурен кога точно навлязоха на пазара) не бяха създадени именно с тази цел и „тихомълком“ 😉 не ни подготвяха именно за това- да „живеем“ единствено вкъщи, затворени пред телевизора в „пандемична“ обстановка, контролирани, консуматори „поглъщащи“ кино по ТВ, секс по ТВ, концерти по ТВ, общуващи помежду си по ТВ/социални мрежи, постепенно деградиращи и накрая, умиращи пред ТВ 🙂 … Не знам, пак казвам, не съм параноик или от ония, дето вярват във всякакви конспиративни теории, ама това, което ни се случва в момента, все повече ми мяза на описаното/предсказано в най-мрачните фантазии за бъдещето на писателите-фантасти…

    4. Heinrich, трейлър най-рано март догодина. Освен ако кризата не се задълбочи и филмът не се избута за още по-напред.

      Слухът, че ще отиде на стрийминг платформа не е напълно верен. Нетфликс са предложили 200 милиона, за да купят правата, но WB са казали, че искат да има кино прожекции. На този етап филмът ще се появи по кината, но въобще няма да се учудя ако стане като с WA84 (един месец в киното после по HBO Max). Силно се надявам точно това заглавие да има пълен тримесечен прозорец в кината, но кой знае…

    5. Нетфликс е създадена преди Гугъл и Ютуб!

    6. Благодаря 🙂 ! Като каза (написа), че е основана преди Гугъл и Ютуб, ми стана интересно наистина точно кога (и колко стара) компания е. Проверих- мамка му, съществува още от 97-а!

  2. ‘Млад мъж към дявола:
    – Как успя да пратиш толкова много души в ада?
    Дяволът:
    – Чрез СТРАХА.
    Младежът:
    – Браво на теб! И от какво се страхуваха? Войни ли? Глад? Дяволът:
    – Не… Болест.
    Младежът:
    – Не се ли разболяха? Не умираха ли? Нямаше ли лек?
    Дяволът:
    – Не се разболяха. Те направо умряха. А имаше лек…
    Младежът:
    – Не разбирам…
    Дяволът:
    – Повярваха, че единственото нещо, което трябва да запазят на всяка цена, е Живота! Спряха да се прегръщат, спряха да се поздравяват…
    Оставиха всички човешки контакти…
    Оставиха всичко, което беше човешко! Останаха без пари. Загубиха работата си. Избраха да се страхуват за живота си, дори ако нямаха какво да ядат. Вярваха на чутото, четяха вестници и сляпо вярваха, че четат истината. Отказаха се от свободата. Никога повече не напуснаха дома си. Не ходеха никъде. Никога повече не посетиха приятели и семейство. Целият свят се превърна в огромен затвор с осъдени доброволци. Те доброволно приеха всичко! Всичко това, за да преживеят още един мизерен ден…
    Не живееха, а умираха всеки ден!
    Беше твърде лесно да се отнемат мизерните им души…“
    Клайв Стейпълс Луис, „Писма на душевадеца“ (1942 год.)

    1. Иван, браво! Много ми хареса това. Като притча, обаче напълно отразяващо днешната действителност (въпреки, че гледам, че е написано още през 42-а). То и аз затова в предния си коментар написах да „живеем“ в кавички. ‘Щото, ако трябва единствено да си стоим заключени вкъщи, ден след ден, месец след месец, (година след година?), без да можем да отидем на кино, концерт, да пийнем по бира с приятели, (не дай си Боже!!!) пък да пожелаем да попътуваме извън граница…, и не само това, ами както е тръгнало за всички тия най-обикновени неща да ИСКАМЕ РАЗРЕШЕНИЕ И ПОЗВОЛЕНИЕ (л*йняната идея с пускането на СМС-и при всяко излизане от вкъщи?) и да се надяваме на БЛАГОВОЛЕНИЕТО на Големия брат- ‘ми, не знам, то това „живот“ ли е?! (въпроса е риторичен, аз за себе си знам отговора 🙂 )…

  3. Доста тъпо и невярно,ще те разбера ако си на макс.20 години,но на повече и да споделяш такива меко казано налудничеви неща не говори добре…

    1. Невярно?…Истино?…Какво е истина?