Има проекти за филми, които не звучат (особено) интересно във фаза сценарий. Има готови филми, които трудно привличат поглед и попадат в категорията „кой им е дал пари, че да снимат“. А има и филми, които принципно биха могли да попаднат и в първата, и във втората категория, но всъщност притежават един ценен акцент – и „Tammy’s Always Dying“ е точно такъв филм, той притежава Фелисити Хъфман.
Сравнително рядко имаме шанс да видим Хъфман в история, която й дава възможност да разгърне актьорските си способности, но опитът през годините и безстрашният подход към персонажа си казват своето. Вижте метаморфозите й в трейлъра на една тотално независима (от продуцентска гледна точка) драматична история с комедийни елементи.
Сложни семейни отношения, особено интересни поради неописуемия характер на опаката майка и нетолерантната дъщеря. Трагичната нотка е резултат от диагноза за фатален изход. Автор на сценария на „Tammy’s Always Dying“ е Джоан Саразен, режисира Ейми Джо Джонсън, чиито дебют зад камерата е през 2017 с „The Space Between“. Ето какво гласи официалният синопсис:
Всеки месец, когато свършат парите от социалните помощи, 35-годишната Катрин трябва да уговаря майка си да слезе от един и същи мост… буквално. Тази процедура продължава толкова дълго време, че се е превърнала в традиция и Кати започва да си мисли, че това е единственото нещо, в което е наистина добра. Това е егоистичният начин, по който Тами допълнително „привързва“ към себе си дъщеря си. Когато се оказва, че Тами има рак, а животът без нея ще се превърне в реалност, изведнъж оживява подтиснатото желание на Кати да напусне този малък град. Дали ще остане и ще повярва отново на жената, която винаги я е разочаровала, или ще намери смелост да заживее нов живот?…
Компания на Хъфман правят Анастасия Филипс, Кларк Джонсън, Арън Ашмор, Кристиан Брун, Лорън Холи и др. Фелисити наистина дава всичко от себе си и в такива случаи много обичаме да се наслаждаваме на актьорската смелост.
„Tammy’s Always Dying“ се очаква да се появи в платформите за VOD на 1 май 2020.