Екшън-трилърът за отмъщение отдавна е установен под-жанр, който често получава не особено стойностни допълнения, вероятно защото формулата му е доста простовата – намираш някой, който изглежда добре, тренираш го да раздава филмови юмруци и му слагаш първата трагична предистория, за която се сетиш – колкото по-трагична, толкова по-хубаво. Към това добавяме и факта, че ако този добре изглеждащ главен персонаж е достатъчно комерсиално популярен, той или тя практически сами могат да избият не много голям бюджет.

Започваме отдалече, за да обясним защо, когато видим трейлър за порения подобен филм, инстинктът ни е да сме скептично настроени, дори и в него да има обещаващи елементи. В случая на „The Rhythm Section” подобни елементи със сигурност има в лицето на вече коментирания „добре изглеждащ човек”  – Блейк Лайвли, която безсъмнено е безумно приятна за гледане. Никога не сме били особено впечатлени от таланта й, но солидното й присъствие и чар, когато са вкарани в подходяща роля, обикновено раждат доста прилични резултати.

В „The Rhythm Section” Лайвли играе Стефани Патрик – съвсем обикновена жена, на която цялото семейство загива в самолетна катастрофа. Тя обаче получава сведения от агент от Тайните служби, че това не е било случаен инцидент, а планирана атака. Нямайки какво да губи, Стефани се впуска в диво преследване на виновниците за нещастието.

Най-обнадеждаващата част е, че Лайвли е подкрепена от повече от първокласен актьорски екип – Джъд Лоу влиза в ролята на агента от Тайните служби, а Стърлинг К. Браун заема друга поддържаща роля. И двамата са страхотни актьори, които обичаме да гледаме и в малки, и в големи роли, и със сигурност ще допринесат за качеството и престижа на филма.

Можете да видите трейлъра сега:

Британският акцент на Лайвли ни е доста безумен, но всичко друго изглежда съвсем прилично – съдейки по трейлъра екшънът ни се струва изпипан, а това, че ще имаме възможност да я видим в различни дегизировки и перуки ни говори, че филмът повече клоним към шпионски екшън-трилър с психологически елементи, което може да бъде доста забавно. Кефи ни също така, че в едно интервю Блейк Лайвли говори за героинята си по начин, по който става ясно, че тя не е машина за убиване ала Атомната блондинка на Чарлийз Терън, а по-скоро обикновена жена в екстремна ситуация. Ако на този аспект наистина е наблегнато, може да се получи доста интересно изследване на сложен характер. Ето какво споделя Лайвли:

Семейството й е било всичко за нея, но може би не го е оценявала напълно, докато те са били живи, което я изпълва с още по-дълбока вина. Тя откликва на ситуацията така, както всеки би го направил. Безумно изплашена е, но се бори за живота си. Тя няма истинско обучение или експертиза, но има първичната сила на волята за живот.

Режисьор на „The Rhythm Section” е Рийд Морано, носителка на „Еми” за за „The Handmaid’s Tale”, а сценарият е написан от автора на оригиналния роман Марк Бърнел. В продуцентския стол сяда Барбара Броколи, за която със сигурност знаем, че разбира от екшъни – тя е основен продуцент на цялата Джеймс Бонд поредица.

Щатската премиера е насрочена за 31 януари 2020г.

плакат

Similar Posts

Вашият отговор на Milbo Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

3 Comments

  1. Май нещо ми изглежда ала добре феминистична хава. Малко факти . Първичното начално военно обучение е 3 месеца. От там се стартират допълнителните варианти. Ако ще ходиш в тайните служби имаш и 1.5 години обучение, като психологическия тест е най-важен. След това има още докато достигнеш необходимото ниво на оперативен служител. Ако това е хванато във филма, ок. Но да гледам , как някаква с 2 месечно обучение е трепач е несериозно.