Когато детските мечти се сбъдват, се получава нещо прекрасно, пълно с живот и оптимизъм. Това е най-лесният начин да бъде описан „Шазам!”, новият филм от вселената на DC, която все повече се разпада на самостоятелни филми, което май е най-доброто, което можеше да ѝ се случи. Тенденцията за разведряване на атмосферата на тежката и мрачна вселена започна още с „Жената чудо”, вече беше неоспорима с „Аквамен”, а сега вече тягостната атмосфера и приглушените мрачни тонове тотално са останали в миналото – „Шазам!” е пълен с ярки цветове, дневна светлина, шегички и цялостно добро настроение.

Няма и как да бъде другояче. „Шазам!” разказва историята на 14-годишния Били Батсън, който е избран от магьосника Шазам (Джимон Хонсу) да бъде следващият носител на силите на „шестте безсмъртни“ Соломон, Херкулес, Атлас, Зевс, Ахил и Меркурий. С казването на вълшебната думичка, Били (Ашър Ейнджъл) се превръща от сирак, който не може да си намери мястото, в супергероя Шазам (Закари Леви). И докато Били си има сериозни проблеми – изгубил е майка си като дете и се опитва да я намери, скача от едно приемно семейство и от едно училище в друго, той прегръща новооткритите си суперсили с отворени обятия. И прави точно това, което всяко едно 14-годишно дете би направило в същата ситуация – опитва се да си купи бира, опитва се да заговаря момичета, влиза в стриптийз бар. Междувременно обаче решава, че трябва да подходи по-сериозно и се опитва да помага на хора в беда, особено след като злият д-р Сивана (Марк Стронг) пък решава, че трябва да застрашава хора, за да му вземе силите.

shazam-20190305

Двамата възрастни актьори във филма – Закари Леви и Марк Стронг, очевидно се забавляват до краен предел с всичко, което правят на екрана. Леви във всеки един момент не забравя, че все пак играе 14-годишно момче, нищо, че изглежда практически като Супермен. Огромната му усмивка и очарователната му неловкост го правят герой, за който всеки иска да стиска палци, кара те да се усмихваш и да се чувстваш добре на всяка крачка, дори и когато самочувствието му идва малко в повече и започва да се държи като задник. Марк Стронг пък „дъвче декора”, както се казва, във всяка една сцена с такъв широк замах, че няма как да сбъркаш, че това е комиксов суперзлодей – той в никакъв момент не се крие от това. Всяка реплика е или застрашително изсъскана, или застрашително прошепната, или изговорена бавно и… ами, застрашително. Разбира се, че е еднопластов злодей – това все пак е детски филм, това му е работата и той я върши превъзходно.

shazam-zachary-levi-jack-dylan-grazer(1)

Звездите на филма обаче безсъмнено са децата. Докато Леви е безумно чаровен, Ашър Ейнджъл е този, който те кара да разбереш поведението на героя. Той успява да предаде съмненията и недостатъците на Били по такъв начин, че да накара публиката да иска да бъде щастлив и всичко да му се получи, дори и когато не взима правилните решения и е егоист. Той е подкрепен от абсолютния шампион на всяка една сцена – най-добрият му приятел и sidekick Фреди (Джак Дилън Грейзър). Грейзър го забелязахме още в „То”, а тук само надгражда невероятната си способност да поднася бърз и остроумен диалог наравно с повечето опитни комедийни актьори. Фреди, като всеки добър sidekick на супергерой, е източникът на информация, помага на Били да разбере и овладее силите си, но освен това е моралният му компас, бута го и дърпа в посоката, в която героят трябва се развива. Останалите хлапета, които живеят в приемния дом, също са страхотни поддържащи персонажи, всеки със своята забавна индивидуалност, но абсолютното съкровище е малката Дарла (Фейт Хърман), която пленява сърцето на зрителя в момента, в който се появява на екран.

shazam

Разбира се, че има недостатъци, не го оспорвам. Сигурна съм, че за някои фенове цялата шеговитост в един момент ще дойде твърде много. „Шазам!” не съдържа нищо изненадващо, нищо невиждано, абсолютно стандартна супергеройска origin история. Структурата му е като на всеки един подобен филм, даже и шегите не са страшно оригинални. И, да, злодеят не би могъл да бъде по-голямо клише, с клиширана предистория, че татко му не го е обичал достатъчно. Цялата работа със седемте смъртни гряха, няма да лъжа, те кара да извъртиш очи на две-три места. Финалът също, макар да не е най-стандартната бъркотия от компютърна графика, се проточва малко прекалено и започва да доскучава.

Но истината е, че нищо от това няма толкова голямо значение, колкото невероятното позитивно чувство, което целият филм носи през цялото време. Това оптимистично, хубаво усещане не идва просто от шегите, даже бих казала, че те са най-малкият принос. То идва от невероятно изградената топла семейна среда на приемния дом на Роза и Виктор Васкес (Марта Миланс и Купър Андрюс), където всеки е приет и обичан такъв, какъвто е. То е донесено от това, че вторият главен герой – Фреди, е дете с патерици, което в никакъв момент не се споменава, в никакъв момент дори не се загатва защо е така. Това, че той е с патерици, не е част от характера му, то няма никакво значение. Героят му е изграден около остроумието и доброто му сърце – истински черти на характера, както на всяко едно от другите деца, които не са с патерици.

закъри леви като шазам

Шазам!” е детски филм в много по-голяма степен, отколкото който е да е предишен DC-филм, може би даже който и да е комиксов филм в последните години. Той се занимава със силата на семейната обич и това колко е важно да имаш хора около себе си, които те приемат такъв, какъвто си. Вярно е, че никога не задълбава в темите, които загатва. Но какво от това, когато не просто се забавляваш от началото до края на филма, а излизаш от салона с усмивка и я носиш със себе си и навън. С несломимата сила на оптимизма си, „Шазам!” заслужва удивителната в заглавието.

Similar Posts

Вашият отговор на alejuve Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

34 Comments

  1. Добър филм без да има мащаба на Аквамен и други. Наистина по-детски ориентиран , но пък забавен. Оценка 7.5

  2. Приятен за окото, забавен и не натоварващ филм. Няма какво повече да искаме от „детски“ филм. Хареса ми загатването в края на филма, но пост кредит сцените не бяха кой знае колко интересни. Да се надяваме че ДиСи ще си оправят неразбориите и ще станем свидетели на една добре изградена вселена в следващите 5-10 години.

  3. Днес гледах филма, за да не би да съм пропуснал нещо. И определено филмът не е „детски“. Дори в България, а ние сме доста по-толератни от американците, когато слагаме ограничение на даден филм, та филмът не се препоръчва за деца под 12 години. А професионалистите в Америка го определят на сивата зона между PG-13 и R, която доста малко филми използат.
    И, да, главните(главният) герой/и са деца, но в Джуманджи е същото, но никой не го определя като детски. В този филм има доста смях, но не бих го определил като комедия. В началото имаше сцена, която ми напомни за „Индиана Джоунс и Последният Кръстоносен Поход“, когато главният антагонист търсеше пещерата на магьосника в продължение на години. Та филмът си е отчасти фентъзи, комедия, фантастика, като в продължение на филма зрителят може да извлече и някои поуки за света, и за семейството. Освен това има много голям потенциал за франчайз, което се разбира към края на филма и от първата пост кредит сцена.
    Като оценка бих му поставил твърда 9-ка. И е определено в пъти по-добър филм от другия Капитан Марвел(Първоначално Шазам е бил наричан Капитан Марвел).

    1. Да си довърша мисълта от предишния ми коментар. Филмът доста прилича на Дедпул, но без вулгарния хумор.

  4. Филмът ми се стори честно казано прекрасен. Едновременно невероятно свеж, едновременно от старата Ловци на Духове ера, където един семеен филм си позволяваше да е на места мрачен и смущаващ. Ако бях лапе тоя филм щях да го въртя 10 пъти на ден. Малоумно е да не се цени комиксов филм пъти по-хубав от всякви Аквамени и Капитан Марвели, само защото е по-детски ориентиран.

  5. Изглежда светът оценява подобаващо Шазам! Оказва се, че вече е поръчано продължанието на филма Шазам 2, където ще участва „Скалата“, в ролята на Black Adam. Втората серия ще е поне двойно по-скъпа. И екипът от първата серия е напълно запазен. Също така продължението ще бъде доста по-мрачно, за да не кажа направо в оригиналния стил на DC.

  6. Едно допълнение ще напиша към тези, които смятат, че Шазам бил „по детски филм“. Интересно е как Дисни, поначало детско студио започнало с фентъзи мюзикъли, предназначени най-вече за детската аудитория. Както и WB, на които едни от първите им произведения са „Looney Tunes“. А в момента двете компании са вече едни от най-богатите студиа?! Като Дисни и в настоящето продължават с детските филми, като най-новите им подобни произведения са: „Дъмбо“ и скоро ще излезе на екран новата адаптация на Аладин. Който се очертава да е отчасти мюзикъл, което си е типично за Дисни. А по-късно през годината ще има премиера на „Замръзналото Кралство 2“. Та за да прекратим с детските филми, може би въобще не трябва да ги гледаме?! А то това се отнася и за Марвел! Или може би те правят детски филми за възрастни?
    Ха-ха-ха!

  7. Филма не е детски, той е за бебета! Уж бях подготвен за такъв, ама ме изненада 😀 Свръх стерилен по моите стандарти! Така явно трябва да е, знам ли … Няма да го оценявам.

  8. Филмът съдържа сцена, която много добре описва състоянието на DC вселената – малко дете си играе, блъскайки играчки на Батман и Супермен, но в момента, в който вижда през прозореца Шазам да се бие със Силвана, то моментално ги пуска на земята и гледа с отворена уста. Сякаш студиото са вдигнали ръце във въздуха и са си казали “Нека теглим майната на най-иконичните ни герои и се съсредоточим над детски филмчета с инфантилен хумор. Това ще ни докара маса пари и ще изтрие срама от Justice League!”

    Още от трейлърите мислех, че филма ще е средна работа, но поне ще забавлява. Оказа се, че съм бил в огромна заблуда – Шазам е не просто глупав филм с плоски шеги и купища клишета – той връща жанра с 20 години назад. Като изключим няколко наистина забавни и добре заснети момента, всичко останало е като лош епизод на Power Rangers – то не бяха непрестанни опити за остроумие, плачевни опити за осмиване на жанра, ирационални решения и финал с шарени костюми и “чудовища”, които по-скоро минават за дървета, отколкото за заплаха.

    “Аквамен”, макар и не перфектен, представи цял нов свят и забавляваше в пъти повече, докато тук за мен DC се изложиха тотално. Радвам се, че филмът е финансово успешен и може би под ужасния сценарии има заровена добра история за героя, но на излизане от киното останах с много горчив вкус и имах чувството, че годината е 1999, а аз съм гледал пешеходен семейно ориентиран неделничен филм по кабеларката, който се доближава по качество до Зеления Фенер. Оценка 3/10 – даже това му е много…

    П.С. Направо изтръпвам като се сетя, че другата седмица излиза Хелбой – там нещата може да са още по-плачевни….

    1. X-Force, личи ти отдалеч, че си фенче на Марвел. В мой по-горен коментар съм написал, че филмът прилича на Дедпул. Или може би последният ти е харесал повече, защото е на Марвел?! А в Дедпул хуморът е даже по-инфантилен, но пък затова дори не могат да се оправдаят, че главният гeрой е 14 годишен. Ха-ха-ха! А Джуманджи хареса ли ти, защото там концепцията е подобна?! Възрастни хора играят като тинейджъри. А новите филми за Спайдърмен харесаха ли ти?! Защото главният герой си е точно малко дете?! И това е така не само в игралния филм, но и в анимацията. В Шазам са показали героите, както са в комикса. И без да съм експерт по въпроса, е достатъчно да видиш няколко клипа в Ютуб, които разясняват края на филма, за да си свериш часовника. Шазам прилича малко и на „Ловци на духове“, и донякъде си прав, че наподобява атмосферата от 90-те години. Но в Капитан Марвел не я наподобяват, а направо се опитват да я копират, без успех при това. Като доколкото разбрах и втората част на това фиаско шоу има много голяма вероятност да е в миналото.

    2. С теб ще водим смислен диалог като вземеш лична карта … или най-добре като навършиш 18.

  9. Аве, хора, какво се изненадвате, че филма бил детски и инфантилен! Аз без да съм го гледал (и естествено- няма и да го направя 🙂 ) само като погледнах досегашните промо- материали (мамка му, този с червената „униформа“ е най- най- най педалски изглеждащия супер- герой, който съм виждал)… И с тая мазно зализана коса ( и още по- мазна, тип педофил, усмивка) -УЖААААС! И официалния синопсис (14 годишно момче се превръща в супер-герой) -по -инфанатилно от това, здраве му кажи. Абсолютна загуба на време е да се гледа подобна безсмислена бълвоч. Признавам, не съм специалист по комикс- филмите и не твърдя, че мнението ми е коректно. Преди да почна да чета тук, в „Операцията“ даже не правех разлика между героите на ДЦ и Марвел (да, да, знам- тук вече се изложих тотално 🙂 )…

    П.П. И все пак при всичките критики, които Нолан отнесе мисля, че неговия Батман със своята мрачност и реализъм беше в пъти по- качествен от подобни филмчета като „Шазам“. И предпочитам да гледам комикс- филми като тези на Нолан 🙂 …

  10. Голяма гняс се изля тука по тоя филм. Истинския капитан Марвел изглежда по-добре от копието. Само това ще кажа. Имаше тъжни моменти(не смея да ги нарека мрачни), много детски хумор(не знам що се хванахте за тая дума), ама чисто филмово си беше супер забавление. Ама оценка 3/10 да му дадеш си е крайно дебилно.

    1. Радвам се, че и ти, и други хора тук, сте се забавлявали. Иска ми се всички филми да са успешни и да не си губя времето и парите с бози, но за съжаление този филм не ми проработи на нито едно ниво. Стискам палци следващия опит на студиото да е по-успешен! ?

  11. X-Force, аз съм навършил 18 години преди много време, но за теб не съм сигурен. И все пак може би има някаква надежда за теб, ако свалиш марвелските очила, когато гледаш филм на ДиСи. Може би тогава ще виждаш недостатъците в марвелските филми, както и достойнствата във филмите на ДиСи.

    1. Я ми обясни ти на мен освен Аквамен (при който на мен не ми харесаха и 2 злодея защото бяха бавно развиващи се) кой др филм скоро е излязъл на DC и е свестен ? (не считам шазам защото не съм го гледал още )

  12. Iron Fist, Капитан Марвел беше 21-я филм от вселената на MCU, докато Шазам е едва 7-я от DCEU, и все пак от тези 7 филма два вече са успешни – WW и Aквамен. Според критиците, а и според зрителите Шазам е отличник. Та 3 от 7!
    Да видим първите филми на Марвел колко са успешни?!

    Thor (2011) Production Budget: $150 million
    Worldwide: $449,326,618

    Thor:
    The Dark World (2013) Production Budget: $170 million
    Worldwide: $644,571,402

    Iron Man (2008) Production Budget: $140 million
    Worldwide: $585,174,222

    Iron Man 2 (2010) Production Budget: $200 million
    Worldwide: $623,933,331

    Captain America: The First Avenger (2011) Production Budget: $140 million Worldwide: $370,569,774

    Captain America: The Winter Soldier (2014) Production Budget: $170 million
    Worldwide: $714,264,267
    Ant-Man (2015) Production Budget: $130 million
    Worldwide: $519,311,965

    Ant-Man and the Wasp (2018) Budget:$162,000,000
    Worldwide: $622,674,139

    Всъщност от всички изброени от мен филми на Марвел Captain America: The Winter Soldier (2014) е с най-висока оценка: 7,8/10 в IMDb, каквато има Шазам в момента.

  13. От 7 филма 3 успешни това е голям успех ТРОЛОЛОЛОЛО (яяя сравни на тези 3 филма печалбата общо до тази на Avengers Infiniti war Worldwide Gross: $2,048,709,917 )

    1. ВEрно я дай да сравним първите четири филма на DC!

      Man of Steel (2013) Production Budget: $225 million
      Worldwide: $668,045,518

      Batman v Superman: Dawn of Justice (2016) Production Budget: $250 million
      Worldwide: $873,634,919

      Suicide Squad (2016) Production Budget: $175 million
      Worldwide: $746,846,894

      Justice League (2017) Budget: $300,000,000
      Worldwide: $657,924,295

      Нещо да ти прави впечатление?! Единствено Justice League е провал в боксофиса, а дори BVS e изкарал повече пари от половината от филмите на Марвел. И това е киноверсията на филма. Ако беше пусната разширената версия, която е с -R рейтинг, но за кината, тогава нямаше да питаш колко пари е изкарал Avengers Infiniti War. А така критикувания Suicide Squad е направил същите пари(даже повече) и почти същата печалба, като един от най-обичаните филми от феновете на Марвел Captain America: The Winter Soldier. Eдинственият голям провал на DС в боксофиса- Justice League се дължи на различната визия на двамата различни режисьори, които са заснели филма. Просто се е получил миш-маш, въпреки че дори в това му състояние филмът е гледаем.

    2. Наскоро го „преживях“ – щото реших и с DC-то да наваксам (ужасТна идея в повечето случаи). Та не, не е гледаем… обижда те на субатомно ниво, дори ако си фен с много ниски критерии.

  14. Ето ти още малко от големите „успехи“ на Марвел.

    Doctor Strange (2016) Production Budget: $165 million
    Worldwide: $677,718,395

    Guardians of the Galaxy (2014) Production Budget: $170 million
    Worldwide: $773,328,629

    The Incredible Hulk (2008) Production Budget: $150 million
    Worldwide: $263,427,551

    Та колко, наистина успешни филма имат Марвел?! И колко от тях са направили повече пари в боксофиса от критикувания от критиците BVS? Да не би, наистина успешните филми на Марвел да са няколкото части на Авенджърите? И след като Марвел имат три пъти повече филми от ДиСи, тогава май успехът на първите е само в ума на феновете на Марвел, както и на някои услужливи и най-вече платени от Дисни критици.

    ПП Филмите по-горе имат почти същия бюджет, но са изкарали по-малко пари, както и по-малка печалба от Suicide Squad.

    1. „Та колко, наистина успешни филма имат Марвел?! И колко от тях са направили повече пари в боксофиса от критикувания от критиците BVS?“

      Точно 8 филма са направили повече пари и са по-успешни от BvS. Два филма са много близо до същите цифри, но не го задминават. Справка: https://www.boxofficemojo.com/franchises/chart/?id=avengers.htm

      Това стига ли ти или ще продължаваш да ръсиш глупости на кубици???

    2. Този малоумен спор Marvel vs DC му е време да приключи.
      Карате се за две студиа, чиято единствена разлика е в умението да изтискват дойната крава наречена фенска маса. И, да – Marvel са по-добри от DC в този смисъл. Методично създадоха кохерентна вселена от персонажи, които успешно съжителстват от край до край без значение от кой край на жанровия спектър идват – военен адвенчър, шпионски трилър, спейс опера, сай-фай, фентъзи (при това два отделни подтипа – митологично фентъзи и мистикал), хайст филм, ром ком… Да сглобиш цялата тази плеяда от елементи и те да работят без фалшива нота никъде е нещо, което никой в историята на киното не е постигал досега – и особено пък Warner Bros, който толкова бързаха да застигнат тренда, че скочиха от вмирисания си диван (Green Lantern, който трябваше да е първият филм от вселената им) в новите си маратонки (Man of Steel, филм с потенциал, но и с бая тъпотии) и без да си вържат връзките рипнаха по стълбите да гонят The Avengers с онзи кино аборт наречен Batman v Supermen – и съответно паднаха по гъз. Не финансово, защото нямаше начин филм, чието заглавие включва най-известните и (тогава) най-финансово възвръщаеми персонажи в света на комиксите, да загуби пари. Пари направиха благодарение на тези IP-та, както и благодарение на фенската си маса, която подобно на Star Wars гийковете през 1999 просто отказаха да приемат истината и години наред поддържаха тезата, че Phantom Manace не е тоталния провал, който беше. Любовта към персонажите и племенната психология спечелиха тези пари, не качествата на филма. И после трижди по-лошия Suicide Squad, който беше такъв бъркоч от посредствена режисура, ужасен монтаж и честно казано грозни ефекти, че още се чудя как това чудо направи пари. Да, WW беше изненада (в сравнение с предишните), но ако теглим чертата и бъдем наистина честни със себе си, е филм с реално един добър акт (2ри) и чиято хитра концепция за развитие на героинята остава съсипана в АКТ3 с тъпия си финал. Justice League беше тотален првал, защото дори и феновете се измориха от среднящини (а тук и поръсена с лигавщините на Уидън, буквално последния режисьор, който може да бъде инкорпориран във псевдо-драматизма и ‘мрачната’ визия на Снайдер) и така беше затворена страницата. Аква Бро е приятен за гледане филм, който опита да натъпче десет кила лайна в двулитров буркан, но поне беше забавен за гледане. Шазам си е приятно филмче, което нарочно емулира 90те и го прави успешно.

      Но междувременно Батман и Супермен хванаха пътя! Вселената си изгуби лийдовете, така, че за каква битка между студиата изобщо говорим? Това си е авто нокаут, няма друг начин да се гледа.

      Марвел филмите изглеждат по-евтино (и са по-евтини като цяло) и много от тях попадат в една и съща наративна структура (т.нар. Марвъл формула). Много от тях не се помнят лесно, защото действието е пълнеж. Но героите не са. И тук е геният на Файги – наратива в тези филми не е най-важното – той е само рамка, която държи персонажите. Героите на Марвъл се развиват и имат арки в собствените си филми и между филмите си също. Растат сами за себе си и в комбинация едни с други. И всъщност, ако теглите чертата, това е най-важното за този тип филми – персонажите и взаимодействията си. Файги не позволи на никой да променя коренно героите щото така му било скимнало (ала непрочелият и два комикса Снайдър) и затова визията е единна и вселената е монолитна. И точно затова Endgame ще счупи всички рекорди – щото зря десет години, не защото ще е Апокалипсис Сега.

  15. X-Force, 8 от 21 е добро число, като се има предвид, че BVS беше сринат от критиците! И аз казвам да прекратиш с глупостите!

  16. До потребителят без име, който е „преживял“ Justice League. Ми…оценката му е 6.5 от 10 в IMDb. В „доматите“ оценката на критиците е 40%, а на зрителите е 73%.
    Интересното е, че първоначалните оценки на Капитан Марвел в доматите бяха 80% от критиците и 35% от зрителите, като първоначалната оценка в IMDb беше 5.8 от 10. И после доматите се справиха с „проблема“, като изтриха над 50 хиляди мнения на зрители. Ха-ха-ха!
    Колкото до това дали е гледаем Justice League. Всеки си има вкус, но ако продължаваш с твоя префинен вкус да търсиш принца/ принцесата, то скоро няма да се омъжиш/омъжиш!

    1. Ма ти сериозно ли :D. Ако ще се омъжвам/омъжвам за нЕкой филм ще го имам в предвид :).

      А пък ти мили Дражко, може би трябва да пренасочиш известно количество от статистиката, която изтропваш към това кое на теб ти харесва и това което ти мислиш, а не някой ти е налял отгоре. Цифричките са добри приятели, но имай в предвид все пак, като се задомяваш, че те не са единственото число което играе роля.

  17. dot, аве, не знам дали ще се омъжиш за някой филм, но ако го направиш, то със сигурност ще бъде за марвелски филм. Ха-ха-ха! По-скоро имах предвид, че ще се омъжиш за някой, който е „твърде във филма“ като теб. Но ще чакаш дълго, защото си твърде претенциозен.
    Колкото до цифрите…Всъщност числата(щото са числа), можеш да намериш статистиката на един от най-известните сайтове за подобна информация. Да видим дали знаеш за кой сайт става дума?!

    1. Е па, ще очаквам помощ от тебе :(. Може да ме представиш на някоя достойна пичка, та да взеем да се вземем и да се свършат мъките ми. Все пак не съм аз този дето се опитва да прави аналогии с реална връзка и филмова илюзия, и да ми ги прожектира за добро психологическо попадение… (мъ кат те дърви).

      Стараеш се да танцуваш, ама на мен не ми е до това. А мисля и върша по-добра работа с догадките. Не бях припарвал до Марвелки няколко солидни годинки бе момче :D. А ако ще се женя за филмче от комиксова вселена, то вероятно няма да е от последните 10-на години, камо ли Марвел. Въпреки че се изпразних могъщо на Infinity War – и бе виновникът да наваксам с mcu.

      Аз съм претенциозен ти сърбаш помии, done deal. Не може просто да си говорим – „нема начин бате“! Не знам и защо ме набутващ в твоите войни със числата? Да си ме видял да проявявам особен интерес в тази посока? Няма лошо де, виждам че има хора на които те са им интересни. Когато и мен ме заинтригуват ще ти пиша. Просто намали оборотите, нито съм ти търсил сметка, нито съм целял да се заяждам и да те дразня.

      Айде със здраве и повече самоубийствени отрядчета да ти се случват.

      п.с. оженя е бе, щом съм мъжко… оженя :D.

  18. dot, твърде скромно от твоя страна, даже и име не си си сложил. Разбирам те напълно, мнението е като задника всеки си го има, но не трябва се изпускаш сред хора. Иначе за твоя deal- no deal ! С числата за justice league ти доказах, че филмът не е цвете, не е шедвьовър, но става за гледане, за веджъж! Затова и 73% от зрителите са го харесали! Просто ти си си претенциозен, а явно и без покритие, затова за теб е труден и единият път! Ха-ха-ха! Нищо лично, просто си пишем!

    ПП Много добре знам, че на мъжко е оженя(no pun intended)!

  19. D., аз затова съм ги написал предишните ми коментари, защото и продукцията Марвел, както и Диси, са супергеройски филми с еднакъв потенциал и амбиция. Но разбираш ли едните били едва ли не шедьоври, а другите били посредствени?! Затова съм дал за пример и първите филми от MCU, защото те въобще не са успешни – нито като кинопродукт, нито са успешни в боксофиса. И за да се съпоставят напълно двете вселени MCU и DCEU, ще трябва да изчакаме последните да направят поне 10-на филма.
    Не съм съгласен, че DCEU си е „изгубила лийдовете“. Батман е един героите в киното, който е пресъздаван от най-много актьори, като единствено Агент 007 го бие по този показател. Така че съм сигурен, че ще се намери подходящия Батман за бъдещите филми от вселената на Диси. Даже ще се радвам Крисчън Бейл да поеме щафетата, защото ще е идеален за образа на Батман. Още повече, че вече нов филм за Батман е потвърден, и ще види свят през 2020 година. Единствено ще съжалявам, ако Хенри Кавил напусне Диси, защото и той е, наистина подходящ за образа на Супермен. Но всичко е въпрос на преговори. Не съм съгласен, че трябва филмите да се изграждат около персонажите на героите и техните взаимодействия помежду им. Вторият сезон на Стар Трек Дискавъри направи точно това и е complete disaster. Според мен силата на Марвел се състои в Авенджърите и неслучайно епизодите на последните са най-успешни за тази вселена. И, да, вероятно Ендгейм ще бъде голям хит. Но ще видим какво ще стане с Марвел след него?!