karin-konoval-maurice-war-for-the-planet-of-the-apes

Преди близо две седмици видяхме предварителния списък на Американската киноакадемия с 20-те филма, борещи се за номинация за „Оскар“ в категорията за „най-добри специални визуални ефекти“. Сега този списък е редуциран до 10 заглавия.

Посочените от нас като фаворити „Дюнкерк“ и „Войната за планетата на маймуните“ продължават напред, както и „Блейд рънър 2049“ и „Формата на водата“. Ако, както се очаква, тези филми (без „Маймуните“) получат номинация за „най-добър филм“, за разнообразие, при приза за ефекти ще се получи доста завързано състезание. Изглеждащия като задължителен „Междузвездни войни: Последните джедаи“ също продължава.

Alien: Covenant
Blade Runner 2049
Dunkirk
Guardians of the Galaxy Vol. 2
Kong: Skull Island
Okja
The Shape of Water
Star Wars: The Last Jedi
Valerian and the City of a Thousand Planets
War for the Planet of the Apes

Каква според вас ще финалната петица?

Пълният списък с номинираните за „Оскар” във всички категории ще стане ясен на 23 януари 2018, а юбилейната 90-та церемония по връчването на наградите, която отново ще бъде водена от Джими Кимъл, ще се състои на 4 март 2018 в Dolby Theatre в Hollywood & Highland Center, Холивуд.

Similar Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

5 Comments

  1. „Blade Runner 2049“
    „War for the Planet of the Apes“
    „Guardians of the Galaxy Vol. 2“
    „Star Wars: The Last Jedi“
    „Valerian and the City of a Thousand Planets“
    ( „Dunkirk“ и „The Shape of Water“) не съм ги гледал 🙂

  2. Честно, много ми интересно къде са пипали по Дюнкерк.
    Сигурни финалисти:
    Блейд Рънър
    Войните
    Маймуните

  3. В предишната новина казах за Дюнкерк. Той просто за сравнение с останалите филми практически няма никакви ефекти.
    Това е все едно да номинират Дързост и Красота, като се учудвам как не са го номинирали……………

  4. Може и да не съм прав, но моето тълкуване на категорията е – специални ефекти, а не компютърни ефекти (CGI).

    А „Дюнкерк“ е пълен с практически ефекти. Където има CGI – то е де факто невидимо, не се набива на очи и не пречи на преживяването, което също е голямо майсторство.

    Ето тук може да се прочете малко повече по въпроса – http://www.businessinsider.com/christopher-nolan-dunkirk-interview-2017-7