Дюнкерк

Премиерата на „Дюнкерк” на Кристофър Нолан е съвсем скоро и Warner правят финални усилия да привлекат публиката, като акцентират върху достойнствата на военната драма.

Едно от тези достойнства е широкоформатната презентация на филма (най-долу може да видите снимка с различните версии), която обещава да „вкара” зрителите в самата битка. Това е и финалния акцент на най-новия трейлър, който, между другото, е един от по-добрите до момента, и който ни съобщава, че билетите за специалните прожекции на 70-милиметровите копия, вече са в продажба.

Мнението и очакванията ни за филма може да откриете в предишните ни новини по темата, а сега ви оставяме с официалния синопсис, едно обсъждане с част от актьорския екип и поредица нови банери и постери.

Битката за Дюнкерк се развива през лятото на 1940 г. и продължава от края на май до началото на юни. Съюзническите сили (предимно британски, френски, полски и белгийски войски) губят и са притиснати от немската военна машина. Останали без други възможности, Съюзниците организират едно от най-мащабните отстъпления, което военната история познава. Стотици хиляди войници бягат от плажовете на Дюнкерк в открити широки кораби. Разглеждано в ретроспекция, това може да не е най-славното решение, но избирайки да живеят, за да се бият друг ден, Съюзниците се спасяват от пълен погром.

dunkirk_ver8_xlg

dunkirk_ver7_xlg

dunkirk_ver11_xlg

dunkirk_ver10_xlg

dunkirk_ver6_xlg

dunkirk_ver9_xlg

Режисьор и сценарист на „Дюнкерк” („Dunkirk“) е Кристофър Нолан („Престиж“, „Генезис„), а в ролите ще видим Том Харди, Марк Райлънс, Кенет Брана, Килиън Мърфи, Фьон Уайтхед, Анерин Бернар, Джеймс Дарси, Джак Лоудън, Бари Кеган, Том Глин-Карни, Хари Стайлс и Миранда Нолан.

Премиерата е 21 юли 2017.

DD7GECWUMAAGwjp

Similar Posts

Вашият отговор на Иван Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

6 Comments

  1. Визията на битката е по-успешна на постерите, отколкото на лента. За момента изглежда като високобюджетен документален филм на Нешънъл джиографик.

  2. Екстра изглежда, на 70 мм ще е още по-яко, жалко, че за тези прожекции само може да се мечтае.

    Що се отнася генерално за филма, не разбирам всеобщия скептицизъм. Определено не съм най-големият фен на Нолан, но човекът знае как да снима зрелищно и знае как да създаде напрежение и съспенс, а това не са толкова често срещани качества, че да отхвърляме с лека ръка проектите му. Хиляда пъти го предпочитам пред някой натъпкан с калпав (или не, все тая) CGI и с до болка позната история (а Нолан не е като да не вкарва по някоя и друга сюжетна врътка, сигурен съм, че и този път ще има изненада в това отношение) т. нар. летен „хит“, който всъщност е поредната origin story на поредния супергерой.

    1. Принципно съм съгласен с теб, но специално тук след като знаем Историята и знаем какво точно се е случило, не виждам какво напрежение и съспенс (дали ще се спасят ли? Ми да спасяват се, защото германската армия ги оставя да се спасят.. Тук там, малко бой, малко изтрели, малко летящи самолети, малко въздушни битки, едно две потънали корабчета, бля, бля… това го знаем) може да създаде, камо ли каква „друга сюжетна врътка“ може да се измисли…………… освен разбира се, ако не искаме да бъдем политкоректни все пак.. Тогава може да се развихрим с пълната си сила. Нищо чудно да се окаже, че се спасяват от Червената армия и руската комунистическа агресия може би 🙂
      Филма може да е хубав, но за мен е най-безинтересното заглавие за годината, поради причината, че просто знаем историята на филма от Историята и абсолютно нищо във Вселената не може да промени този факт. Аз не съм Нолан фен, но много харесвам филмите му, защото просто почти всичките му филми са адски добри, но този тук специално не виждам с какво може да ме изненада, освен с етикета „добър военен филм“ и нищо повече…………..

    2. Разбирам какво искаш да кажеш – знаем развръзката на историята, това е така. Но това не пречи тя да бъде разказана по впечатляващ начин, с похвати от инструментариума на „Мементо“ и Inception, където има стабилна заигравка с различните сюжетни времеви линии. А това поне на мен ми е интересно как ще бъде реализирано, защото индикациите, че Нолан е подходил именно по този начин, са налице.

      https://www.theguardian.com/film/2017/jul/17/dunkirk-review-christopher-nolans-apocalyptic-war-epic-is-his-best-film-so-far

      Между другото, знаем края на историята и на Наполеон. Но във връзка с киното, едно от нещата, за които най-много съжалявам, е, че никога няма да видя Наполеон на Кубрик. Разбира се, Нолан е далеч от Кубрик, но не може да се отрече, че има собствен стил и филмите му – слаби или силни – според мен твърде рядко се усещат като generic.

  3. Не се съмнявам, че ще е добър филм, (Nolan knows his shit), но мисля да пропусна. WW2 филмите са му на едно ниво по безинтересност със зомби филмите.

  4. Филма ми хареса доста добре беше направен , но сякаш нещо му липсваше. Харди не се появяваше често, минаваше се от една сцена на друга и не може да разбереш какво се случва. Единствено ми хареса саундтрака това непрестанно тиктакане много ми хареса като тиха бомба която ще се взриви , страхотен звук имаше с прелитането на самолетите.