Вече обърнахме внимание на „Човек от стомана“ и на „Батман срещу Супермен: Зората на справедливостта“ в специалните подкаст издания на Inglourious Kunts, посветени съответно на Супермен и за Батман; освен това заснехме и видео дискусия за „Отряд самоубийци“, а няколко години преди това посветихме цял епизод на супергероите в киното. С оглед на всичко това щеше да е поп-културно престъпление и грандиозно разочарование за фанатизираните ни почитатели, ако бяхме игнорирали „Жената чудо“, затова в рубриката „2 Kunts 1 Couch“ го разгледахме подробно и обърнахме специално внимание не само на блокбастъра, но и на комиксовите му корени.

В студиото са Благой Иванов и вече добре познатият на милионите ни (хаха) зрители Станимир „The Elitist Reviewer“ Ставрев, а впечатленията и анализите са предимно положителни. Единственото, което липсва в кадър през цялото време, е прелестната Гал Гадот, която бяхме помолили да седне между двете фенбойчета и да им бие шамари всеки път, когато се отклонят от темата, но в последния момент богинята беше извикана запас, обричайки студиото ни на мъжки аскетизъм и нърд самота.

Както и да е, важното е, че Даяна Принс rocks:

Similar Posts

Вашият отговор на Gogoto Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

59 Comments

  1. Доколкото разбирам само на мен не ми хареса май тоя филм (поне спрямо авторите в Операцията, които са го гледали), така че ще си направя труда за един по-пространен коментар.

    Имах умерени очаквания. Трейлърите ми харесаха, особено по-цветната палитра, Темискира с Амазонките на плажа и наистина чаровната Гал. Бях сигурен, че филмът ще ме остави по-скоро равнодушен, но пък ще е далеч по-консистентен от предишните на DCU. Oh boy! I was in for a suprise!

    Първата червена лампичка светна, когато се появи нелепото момиченце (малката Даяна) и взе да маха с ръце в бойни пози. Начев хубаво е посочил в ревюто, че това малкото е извън всякакви граници на разумния кастинг. Както и да е, това да е проблемът. Цялата Темискира беше съшита от декори и доста калпаво CG за фон (имаше една сцена, в която малката падаше от някаква стена, което беше направо като за Hallmark), но най-големият проблем според мен беше анемично показания живот на Амазонките. Никой не е казал, че трябва да виждаме в какви тигани готвят и как си перат амазонските гащи, но имайки предвид, че това е origin филм, който трябва да изгради героинята, която (както хубаво обяснявате в епизода) се появява за първи път на Големия екран, според мен е наистина недопустимо подобно претупване. Може би щеше да е окей, ако цялото нещо беше сведено до flashback, но щом Дженкинс е решила да започне с половин час на острова, няма начин да е толкова рехав бекграунда.

    А в този половин час аз не видях нищо освен клечане, премятане и патетични поклащания на глава. Тия глупашки маниеризми, дето Робин Райт ги правеше, биха паснали на детски филм от типа на „Пан“, но тук са неуместни, особено ако филмът ще е в един свят с „Мъж от стомана“ и „BvS“. Ще се върна на това по-късно с африканеца-актьор и дебелата секретарка. Отделно имаше едни нелогични неща – майка й се кара, че се бие, после я вижда, че си тръгва и сълзливо й казва да върви. Тия брони на ръцете как работят, откъде са и всъщност колко е силна Даяна, че по едно време взе да кърти замъци и да хвърля танкове.

    Крис Пайн и химията му с Гал Гадот са единствените места, където за мен филмът работеше. Конкретно сцената в лодката, която беше доста дълга и естествена, както и тази, където танцуваха под първия сняг. Такива неща създават усещане за истински свят. Хареса ми (с известно неудобство от начина, по който си сложи диадемата) и сцената с окопите.

    Благой сега ще ми се скара, че е нитпикинг, обаче за мен наистина почти във всяка сцена имаше дразнещи неща. Тая химичката и шефа й бяха толкова истерични и клиширани злодеи, че още като се появиха, ме заболя главата. И разбира се култовата реплика: „This is going to be……. terrible!” Наистина си беше терибъл.

    Цялата нишка с феминизма ми беше безобразно натрапена. Видях, че под ревюто Цвети е казала точно обратното, че чак и феминистките били гневни на филма, че не пропагандира идеологията по-силно. За мен и тук беше ужасно грозно вкарано, с всички сцени в Лондон, с карикатурните образи на мъжете политици, с това колко по-добра е Даяна от всички мъже край нея. Не виждам как това може да е вдъхновяващ образ за подрастващите.

    Преди всички останали причини, Даяна е двуизмерен образ. В ревюто Начев беше сложил едно чудесно видео, в което са изобличени слабите DC герои и липсата на добра арка. Най-вече на Супермен. Даяна Принс според мен без никакво съмнение влиза в същата група. Наивен идеалист, който въпреки загубата на любимия си, продължава да бъде наивен идеалист. Гал Гадот е симпатяга, но настина не виждам как ще се превърне в примера, за който говорят всички истерични либерали.

    Арес е безумен! Ако беше запазена идеята да остане този тих и подмолен Палпатин, който подкопава световната политика, без необходимостта от оръжия и магии, щеше да е наистина чудесно. Още по-хубаво щеше да е обаче, да има антикулминационен финал, в който Даяна осъзнава, че убийството на бога няма да доведе до абсолютно никаква промяна.

    Финалния млат не знам дали изобщо да го коментирам. Това е очевидна гавра, обективно кошмарен сегмент. Като диалог, като ефекти, като каквото щете. Това замеряне с греди, танкове, пили, чукове и триони не знам как може да е вълнуващо за когото и да било.

    Има и още неща, които ме подразниха, но просто искам да спра да говоря за този филм, искам да забравя, че съм го гледал. Крайно опечален съм, че се представи толкова добре финансово и ще получи незаслужено продължение.

    Оценка: Между 5 и 6

    1. Дали от всички хвалебствени ревюта, туитове, и пр. зарибявки, аз качих очакванията си за филма много високо, и те се сгромолясаха доста рано.
      Не притежавам твоите речеви умения, иначе бих написал точно това,

      И все пак Галя Гадова е уникална мацка, и ролята и заспа

    2. Повече няма да си играя с вас 🙁

    3. Понеже се усещам заговорена леко и хващам тази част: „Цялата нишка с феминизма ми беше безобразно натрапена. Видях, че под ревюто Цвети е казала точно обратното, че чак и феминистките били гневни на филма, че не пропагандира идеологията по-силно. За мен и тук беше ужасно грозно вкарано, с всички сцени в Лондон, с карикатурните образи на мъжете политици, с това колко по-добра е Даяна от всички мъже край нея. Не виждам как това може да е вдъхновяващ образ за подрастващите.“ Не намирам политиците карикатури (в смисъла, че карикатурата е подчертаване на качества с цел осмиването им, т.е. трябва да има нещо все пак забавно в карикатурата) и не смятам, че противопоставянето е на основа пол. Противопоставянето е на основа идеализъм-цинизъм. В случая – циниците в стаята са мъже, защото такъв е бил политическият елит тогава. Има достатъчно гъвкави мъжки образи, за да не се обобщава на тема пол, което е основата на всяко сексистко отношение. Химичката е слабост, не оспорвам, а можеше да е по-интересно вкарана.

      И понеже мога да говоря за моето подрастващо – Дара е също толкова вдъхновена от WW, колкото е от Фюриоза от Mad Max (гледала го е 2 пъти от моите общо 5), защото това са женски образи, които дават нова перспектива на ролята на жената, която понякога е принудена от обстоятелства/призвана от вътрешен drive да поеме възстановяването на баланса в свои ръце. Не от реваншизъм, обратен сексизъм и т.н., а заради баланса. И е много важно тази, която връща баланса със сила (обратното на стереотипа за „нежната власт“ на жената), да е наясно за целта си и да се държи в центъра, а не да отмъщава. Такъв женски образ е вдъхновяващ, да, защото целта е баланс, а не отмъщение и агресия. Така поне говорим вкъщи. Видя под ревюто онзи линк за Wonder Woman’s 9 Most Surprising Feminist Moments колко е глупав – ето това WW не е, нали? Такива статии отново развалят баланса и водят до ново противопоставяне, подобно на girl’s only прожекциите, които адски ме дразнят.

      Повярвай, много съм чувствителна по тия точки и не усетих грам изкривяване, извън хумора и извън рамката, че Даяна е расла без мъже, не само, но и в girl empowering общество. Нормално ми се струва да се чуди за професията на секретарката и защо дрехите ограничават движенията. Това не е феминизъм, а културен шок, да речем 🙂

      За другите неща в изказването ти не ми се говори, щото няма да има край 😀

    4. Цвети, да не се заблуждаваме, имаше кадър, в който Крис Пайн беше под ботуша й. Това не е равенство. Мъжете в тоя филм бяха абсолютни смешки. Онзи Компира, братче… колко ме дразнят такива карикатури, не можа да си свърши работата и тя трябваше да разруши половината църква 😀

      Политиците бяха абсолютни гротески. Не разсмиваха, но отблъскваха.

      Иначе Даяна (и Фюриоса донякъде, макар че тя е по-интересна) реално са доста агресивни и искат да убият този първичен мъжки дух, който им е нанесал толкова щети – загуба на семейство, ръка… уотевър. Изобщо не се замисли да го намушка онзи. Няма военен съд, няма нищо. Капитан Америка е това, за което говориш. Нали ще има Капитан Марвел сега, сигурно тя ще е по-балансирана.

      Малко се отплеснахме. Аз не разбирам толкова добре как ще повлияе на едно дете филмът. Просто не вярвам толкова скучен персонаж да й стане любим за дълго време. :/ Мен ме вдъхновяваха Уилям Уолъс, Максимус и Арагорн преди 17 години. И Спайди! 🙂

    5. Мисля, че няма да се разберем по тая тема с теб. И се отказвам аз първа :* За Дара кино героините са WW (и то тръгна от анимационните серии на Justice league), Фюриоза, Асока (от Clone wars) и Еовин от LotR. Времето вече отся за последните две, Фюриоза е в процес, както и WW. Ще видим 🙂

    6. Еовин, сериозно? Ужасно впечатлен съм! Тя е незаслужено пренебрегвана заради Арвен и много се радвам, когато на някого му е любима. :*

      Добре де, не те ли дразни, че Гал Гадот, която има феноменална външност и не прилича на почти никоя жена със средна заплата получава всичко, което иска, а дебеланата е там, за да й се смеем колко е непохватна. :/

    7. Е, една супергероиня каква да е?! Изобщо супергерой? Повече от ясно е, че супергероите нямат нищо общо с „почти никоя жена/мъж със средна заплата“, а ако имат (Батман е любимият ми супергерой, но и той си има суперсила – богат е 😀 ), те са събирателен образ от качества, вкл. физически, идеал, с определени функции за хората – да не изброявам защо хора от всички възрасти и времена имат нужда от герои. Не съм запозната с образа на Ета в комикса и към какво трябва да бъдат насочени очакванията спрямо нея, но е likable много и е повече от ясно, че е незаменима за Тревър в работата му. Отношението към нея следва да е доброжелателно, очаквателно за някоя иронична шегичка и с примес на уважение към организаторските й способности, а не подигравателно заради външния й вид или непохватността й. Такива образи има много из киното – т.нар помощен персонал, който обикновено е с comedy relief функции и коректив към шефа/главния герой. Не я възприемам като шут в никакъв случай. Това, че е жена не е решение на филма, а на комикса.

    8. Е, да бе, много ясно, аз нямам проблем с това. Обаче за филм, който толкова се рекламира като пример за всички жени, ми се струва странно, че всъщност обикновената жена в него е някаква карикатура.

  2. Касабов, ти току що описа защо не харесваш комикс жанра.
    Почти във всички филми на Марвел и DC такива неща присъстват. Не разбирам, защо те дразнят само тук.

    Ти избираш да се фокусираш върху нещата, които те дразнят, ние избираме да ги игнорираме.
    Като цяло съм съгласен с някои неща от критиката ти, но в свят в който съществуват филмите с Тор, не мисля, че вече имам сили да се дразня от такива дреболии. А и нека бъдем честни – така прехвалените комикси и те включват не по-малко безумни неща.
    Не съм съгласен с последното ти изречение обаче, защото едва ли не казваш, че на теб като не ти е харесал филма, значи не трябва да има още за тези, които са го харесали.

    1. С вас ще продължа да си играя 🙂

    2. Не съм съгласен и веднага ти отговарям с два отлични комиксови представители от тази година – Логан и Пазителите 2. Филми със силни герои с ясно изградена арка и емоционално ядро като огнена топка. Във втория имаш страхотен саудртак и едни от най-добрите ефекти тази година. Това за мен е качествен ентъртейнмънт.

    3. Логан е осмият (?) филм с Хю Джакман, който за първи път направи нещо различно от „обикновените“ и шаблонни X-Men :}

      Пазителите (според мен) винаги са били (и ще бъдат) по-скоро деконструкция на жанра :} Те осъзнават що за ташак са. Почти неуместно сравнение.

    4. Напълно съгласен с Елфа. Адски некоректни примери.

    5. Айде и аз да се наредя на върволицата. Логан и двете части на Пазителите са единствените комиксови филми (които съм гледал), за които мога да с ръка на пишлето да кажа, че са супер и излизат от жанровите си рамки. Тук също е осезаемо някакво разчупване, благодарение на шедьовъра Гал Гадот и както каза Бла, феми нещата въобще не изпъкваха досадно, което очаквах да ми е най-сериозен проблем с филма.

    6. Аз пък сънувах ергенското парти на Елфа и мога да ви кажа, че беше супер. Имаше амазонки, хобити, жени чудо и какво ли още не. 10/10

    7. чакайте ся, че се обърках, станимир ми казва, че съм описал защо не харесвам комикс жанра, аз му предлагам два представителя на комикс жанра, в които няма споменатите от мен кусури на WW. не сравнявам филмите, защото имат някакви сходства.

      очевидно по-добри ориджин филми са тези за д-р Стрейндж, Железният човек, първият Спайдърмен и Батман Торбинс (само и само, за да вмъкна DC). хубаво сте споменали ТОР, обаче в него имате Локи и защо не самия Тор, които са интересни герои и търпят развитие.

      ако искате да си стиснем ръцете, мога да кажа, че WW е най-добрият филм, правен за супергерой жена до момента, което не казва почти нищо…. пък и може би някъде има документка за цецка цачева, която да обърне нещата.

    8. Защо пък Пазителите трябва да е деконструкция на жанра??

    9. Явно само аз не виждам с какво Пазителите са специални. Да, забавни са, интересни са, майтап е… но като филм са абсолютно толкова комиксово клише, колкото всички останали. Аз не виждам с какво който и да е от филмите на Марвел е излезнал от жанровите рамки.

      За Логън съм съгласен, ама той първо, че не е на Марвел, а на Фокс и второ както каза Елфа – 8-ми филм с Джакман и едва първия в който се осмелиха да разчупят нещата и то единствено, защото му правеха изпращане.

      Логън, The Dark Knight, Watchman това са изключенията в жанра. Не може да очакваме всички филми да са такива.

    10. добре де, аз и Благой исках да го питам това. с какво WW е различен от останалите и с какво излиза от рамките на жанра?

    11. Последната подобна поляризация в тоя сайт беше ако не се лъжа при The Revenant 😀 Предвид, че съм наясно с факта, че това ми изречение ще е единственото, което ще се запомни от тоя пост – ще спя спокойно и ще си дам и моите две стотинки. Не относно филма, относно спора.
      Разбирам и двете страни и аргументите им – сигурно щото съм повече на едната страна, но пък донякъде знам и какво да гледам в един филм за да чатна дали има някакви достойнства като кино. И колкото и да се чудя как да структурирам коментара си – няма как да избягам от това да се повторя от темата за BvS – не знам дали точно с тия думи го казах, но смисълът е същият. Идеално го помня като чувство това. Начи, тоя Уондър Уоман ако беше анимация и тук се правеха ревюта на подобни филми – щеше да е 9/10, БвС щеше да е 12/10. Не знам защо точно я има тая преграда в мисленето и на кво точно ниво е, която пречи на много хора да разберат, че комиксите и изобщо тая вселена имат своя логика, която не подлежи на анализиране с инструментариума, който стреляме към киното като цяло – линеарна структура, дълбочина и мотивация (това ми е любимото) на персонажите, сценарии… За сценография, кинематография и ефекти няма да отварям дума, в последните години направо ми е смешно това – почти всеки филм с претенции и куцащи други елементи е обект на хвалби като „но трябва да се признае, че технически е брилянтен“ и тн. Нормално при тия бюджети да можеш да си позволиш да наемеш екип, който да ти вземе дъха без да страда от лайнян сценарий и курави герои. Ама… Ей, Богу – не мога да разбера каква точно мотивация очакваме от Уондър Уоман, която да задоволи киноАНАЛизатора у нас, че да си метнем един „ЧЕК“ в „10 признака, по които да разберем дали един филм е качествен“. Толкова ли е наистина трудна за схващане идеята, че комиксите и арките в тях се крепят на елементи, които не биха могли да работят в нито една статична среда като конкретен филм, а са брутално динамични и неподлежащи на дисекция с инструментите, с които се анализира една кино творба? В комиксите е нормално Батман да наебе Жокера, да бръкне в гъза на Флаш, да каже на Уондър Уоман, че я има за майка и да се разреве пред Гатанката – и ако подобно издание се появи на пазара ако е кадърно списано и нарисувано – може да бъде обявено за най-гениалния графичен роман за Черния Рицар. Ма ако се филмира в 2 часа би изглеждало малко нелепо, нали…?

    12. А „Пазителите“ е деконструкция на жанра поради същата причина, поради която „Непобедимите“ е деконструкция на жанра, тук пък даже не знам какъв спор би могъл да съществува? Начи Крис Прат сериозно се провъзгласява за Старлорд и реакцията е, че никой не го е чувал за такъв, той казва „Е аре бе човек, как…“ , целият филм е в тоя дух и това не е деконструкция на филми, в които каквато и да е ебавка относно съществуването на супергерои да е абсолютно самоцелна (Егото на Тони Старк, комик рилийф ебавки на Спайдърмен и пр.) – се приема с усмивка. Ама същевременно абсолютно същите похвати с препратки на Арнолд и Сие към деведесетарски класики е деконструкция, или – айде – пародия, та да избягаме от тежките етикети.

  3. Филмът е добър. Аз го гледах ,без да съм запознат с историята на Даяна Принс.И не съм имал никакви очаквания. Само от трейлъра разбрах какво да очаквам. И за първо гледане е хубаво да се види на кино.

  4. „Пазителите на галактиката“ не е супергеройски филм, а sci fi opera, по-близо е до „Стар Трек“, отколкото до „Железния човек“. А „Логан“ се „нуждае“ от филмите преди него, за да има митология на героя, на която да се направи деконструкция. Сравнението с двата филма е въз основа на арки: в „Пазителите 2“ има много герои, всеки има арка, в „Логан“ също е така. Каква е арката на Даяна Принс? А на Ета Кенди?

    В ревюто не успях да изтъкна конкретни слабости, на някои от които е отделил внимание Касабов. Сещам се за „It’s going to be terrible!“, но и за финалната сцена, когато Арес казва, че хората са слаби и грозни, а Даяна му казва „Така е, но са и много повече!“, а той крещи „LIIIIIIES!“ 😀 😀 😀

    Арес срива филма не само драматургично, визуално, но и сюжетно, защото много по-стойностно щеше да бъде Даяна да открие, че няма Бог (…на войната) и че войната не може да бъде прекратена… Това щеше да е АРКА.

    По отношение на музиката: по най-generic начин всяко меле започваше и завършваше с темата на Wonder Woman oт BvS. Съжалявам, обаче тая тема е писана за друг филм, за друго настроение. Пратете да чуем новите неща как са, щото Man of Steel и BvS имат в пъти по-качествени саундтраци. А бойните сцени: освен че са рязани с голямата ножица, освен че героите бяха CGI гуменки, заставащи във всякакви неестествени пози, slow motion–ът беше тотално самоцелен и имитиращ на сляпо Снайдър.

    1. ахахахах, това с LIES беше великолепно, да. имаше още няколко бисера в тоя разговор.

    2. Аз от „Man of Steel“ помня единствено дъбстепа, с който Зод се опитваше да превземе (или унищожи, не помня) Земята, а от BvS само темата на Wonder Woman ми беше останала и подскочих доволно от седалката, когато Даяна влезе през прозореца в затворената стая и почна да ги размята (доста напомни на подобна сцена с Батман в BvS).
      За slow motion-а съм съгласен обаче, мен това ми е проблем във всички филми на DC, ама тук след средата започна да дразни бая 🙂

    3. подскачаше като гумено човече през тия прозорци. и мен ме подразни слоу моушъна, ама мен почти всичко ме подразни, така че няма смисъл да го изтъквам :/

      жор, кажи, хареса ли ти Компира? :/

    4. A защо Wonder Woman срина кулата? 😀

    5. Кво вика един: Падна като бомба вътре

    6. Срина я, защото така са я научили в IDF.

  5. Всъщност филмът беше доста хубав. Няма как да кажа брилянтен или нещо толкова гръмко, но от всичките филми по Dc Comics, изключвайки Watchmen, на който съм безобразно голям фен, това може би беше най-доброто заглавие.
    В мен остави едно такова впечатление на лекичко „опростяване“ сюжета за зрителя и на моменти, с доста инфантилен подход към аудиторията, но това не беше непременно лошо. Филмът беше приятно забавен, въпреки клишираните реплики в доста моменти и факта „че любовта ще спаси света“. Но все пак действието се развива в началото на 20-ти век, хората тогава може би още са го вярвали. Химията между девойчето и Крис Пайн е страхотна. Впрочем и двамата явно доста присърце са взели ролите и там нещата се получават отлично. Според мен въпреки негативите изписани тук, героинята си беше представена много добре и си оставя впечатлението за доста отчетлив и запомнящ се образ. А заради тази Гал Гадот, взех да преосмислям антисемистичните си убеждения за момент :)))) Друг е въпроса , че отново нямаше силен злодей. Самият образ на доктор Мару, можеше да бъде малко по-развит. Не просто да бъде плясната там , заедно с Лудендорф. Да можеше да увеличи малко екранното време, но да имам някаква плътност на тези герои. Колкото до Арес, абстрахирах се от цялостните си познания свързани с митологията за този филм, все пак това е комиксов филм и трябва да се гледа такъв , не да се търсят несъответсвия с това, което сме чели в детските си години. Това все пак не оправдава, че Арес беше ………. трагичен 🙂 Просто беше необходим за „финалния батъл“ и да покажем, колко силна е Даяна. Тука можеше съвсем друго развитие да има филма, да оставят малко нещата в неведение, както и разбирам това си е окончателната режисьорска версия и тук според мен е слабия момент във филма.
    Клишираните идеи , застъпения феминизъм, неадекватно представената Първа световна война, не са дразнещи и проблемни. Не се натрапват до такава степен, за да оставят горчив привкус от видяното. По-скоро е лесно да се абстрахираш от тях , знаейки, че е комиксов филм.
    Жената-чудо си беше глътка свеж въздух, но това се дължи на по-слабите и предшественици от DC, като само Man of Steel беше на адекватно ниво.
    Лошото за цялата вселена на DC, че те искат да се съзтезават с Марвел и избързват в определени моменти и половината герои им седят като недоизпипани. Самите филми страдат и от това, че са вечно сравнявани с конкурента си и това изиграва лоша шега. Въпреки, че подхода е различен, в доста от филмите си имат осезаеми прилики и последвалите сравнения, може би са неизбежни. Задаващите се Спайдърмен и Тор:Рагнарок, ще затрият малко по-скоростно всяко добро впечатление оставено и от Жената-Чудо в случая.

  6. Обаче какъв железен Хал Джордан щеше да излезе от Крис Пайн просто не е е истина. Явно не му се е занимавало с повече от един DCEU филм 🙁

    1. А може и да му се занимава, ама с цялата тази неяснота, около филмите на DC, кой знае, кога ще му дойде времето на фенера, и дали ще дойде.
      Пък май за последно се говори , че няма да е Хал Джордън, a Джон Стюърт ( спрягат всесайдския любимец Тайрис Гибсън)

    2. Айде само да не е Тайриз, деба 🙁 Ако може, да не е негър, а бял, че да не засенчи клетия Киборг 😀

    3. Тайрис Гибсън сам си се натяга вече не-знам-си-коя-поредна-година в Туитър, ама никой не го бръсне за слива. Дейвид Рамзи или Дейвид Хеърууд биха били прекрасни Джон Стюърдовци, ако не бяха вече резервирани за CW шоутата като съответно Джон Дигъл и Ханк Хенкшоу. И да, разбира се, че Идрис Елба би бил повече от прекрасен Джон Стюърт, при положение, че изобщо се сетят да го кастнат.
      http://www.cosmicbooknews.com/images1/idris-elba-green-lanten-fan-art.jpg

    4. Да, но предпочитам да е Джордън.

  7. Абе, пичове, чакайте малко е, да отида да си взема пуканките! 😀

  8. Chris Pine Не ме кефи. Адски ме дразни навсякъде, където съм го гледал досега и тук така.

    1. На мен винаги ми е бил по-скоро симпатичен, но като цяло е пешеходен актьор. В „Hell or High Water“ обаче беше супер, а в „Жената чудо“ стоеше отлично.

  9. Винаги гледам да намеря нещо хубаво във филмите, ама това беше потресаващо зле за филм с такива претенции. Последните 10 години едно от най-големите разочарования. Дори не беше забавен. Се едно гледам Зина – принцесата войн vs Пърси Джаксън. Ето заради такива филми, Марвел са мнооого напред.

    1. На Марвел това им е целта, да те разсмиват и да идеш пак 🙂

    2. Ами ходил съм, ходя и ще отида пак, поне ще ми е забавно, а няма да съм facepalm през 5 минути от неадекватността на всичко във филма. И не съм някой die-hard фен на Marvel. Дори се кефя повече на DC комиксите(но не и на филмите).

    3. Аз ходя и на 2-те комикс вселени. Някои филми на Марвел ми харесват пове4е от на ДЦ и обратно. Даже ще отида и на Люк Бесонския филм 🙂

    4. ,,Жената Чудо“ ми хареса повече от ,,Капитан Америка“ 1, ,,Ант-мен“, ,,Хълк“ . А ,,Отмъстителите“ и ,,Пазителите на Галактиката“ пък ми харесват повече от ,, Жената Чудо“ да речем 🙂

    5. Е да, и Марвел си имат по-слаби филми, но нямат отчайващо зле и всичките им са повече или по-малко забавни(да, наблягам на това) и нямат голяма доза сценарни абоминации. А при Жената Чудо с лопата да ги ринеш. Изкефих се на Съпермен, БvС ми беше среден(не съм гледал удължената версия).
      Абе всички знаем, че каквото и да излезе от двете вселени, ще си го гледаме, за да коментираме после. 😀

  10. Филмът ми хареса много и само ще кажа, че бъдещите му финални приходи в САЩ от 350 млн$ срещу 408млн$ на Civil War говорят достатъчно 🙂

  11. Без проблем ще мине 300 млн. долара в САЩ, но още не сме видели филм от DCEU, който да прескочи милиард worldwide, дано с „Justice League“ им се получи, въпреки проблемите около продукцията.

  12. След успехът на “Wonder Woman“ може и да им се получи, дори най-вероятно ще стане. Но гледам, че трейлърите на “Лигата“ нещо нямат толкова гледания като при предшественикът си 🙂

  13. Вчера най-накрая се наканих да гледам WW. Като цяло наистина солиден филм, макар и малко прехвален. Като изключим някои монтажни и кастингови нелепици (малката Диана беше зле, вожда също, CGi-a на Арес куцаше на моменти) останалото беше на топ ниво. Макар от промоционалните материали доста да лъха на лъха на Капитан Америка 1 (логично, все пак ориджин историите им са в подобен сетинг) в действителност чисто драматургично и стилистично си е DCEU филм отвсякъде – от хореографията, CGI стилизирането и динамиката на бойните сцени, до доста по-задълбоченото и драматично представяне на ужасите и последствията от войната, което оставя доста по-трайно впечатление от първия Капитан. Вярно, имаше и по-хумористични моменти, но се чувстваха доста по-органични и естествени и не толкова пресилени, колкото повечето от MCU филмите, които станаха в последните години цинично инфантилни и дори откровено нелепи (Civil War беше дъното в това положение). Може би заслугата е по-скоро на харизматичността и опита на Крис Пайн, който доби с пресъздаването на Кърк в JJ Трековете, отколкото някои блестящи сценарни моменти Като цяло това беше филма, който реално показа на какво е способна DCEU при правилно рафиниране на съставните си елементи и експертен мениджмънт на студиото. Като цяло далеч не беше най-вълнуващото нещо което съм гледал, но си е солиден 8/10 отвсякъде и си заслужава бокс офис рекордите, които продължава да жъне и този уикенд.
    Bring on the Justice League!
    П.С. Очаквания бурен феминизъм, който уж трябваше да се лее беше изненадващо обран, приятно идеалистичен, балансиран и идеално пасваше на сценария и епохата, в която се развива филма и нито дразнеше, нито се чувстваше натикан като с вилица в гърлото – нещо, което убягна на брейндед либерал олигофрените от Сони начело с Ейми Паскал миналата година с Ghostbusters.

    1. И аз това казвам – bring on the „Justice League“!

  14. http://www.ign.com/articles/2017/06/30/wonder-woman-passes-batman-v-superman-suicide-squad-to-become-the-dceus-biggest-domestic-hit
    WW вече задмина щатския бокс офис резултат на BvS и стана финансово най-успешния DCEU до този момент на американска земя (346 милиона до този момент срещу 330 за BvS), а и освен това този уикенд задмина 700-те милиона глобал (някъде към 710 трябва да е вече) и има вероятност да мине и Suicide Squad и неговите 745 милиона. Бахти, а аз предполагах, че ще се спре на около 500 милиона ( 200 USA + 300 международен ), колко съм бил заблуден… 😀

  15. Аз тайно се надявах да мине 400 млн. долара в САЩ, ама май съм бил прекалено голям оптимист. 🙂