Този път е ред на малко приказки, посветени на гениалната Ливърпулска четворка – сценарист, монтажист и продуцент са се събрали да споделят по нещо за най-новия филм на Рон Хауърд „The Beatles: Eight Days a Week – The Touring Years“ пред Deadline. След като този специален документален поглед към миналото беше показан на форума Critics’ Choice Documentary Awards, той получава наградата за най-добър музикален филм и вече се коментира как може да поеме по стъпките на „Amy“ и „Searching for Sugar Man„, ангажирайки вниманието на селекционерите за Оскарови категории. Творбата разчита на сериозна комбинация между непоказвани архивни материали (трудно е да се каже това за най-известната и може би най-подробно документирана група в света!), интервюта и откъси от концертни изпълнения и представя The Beatles по начин, който никой не е виждал до момента.
Найджъл Синклер, продуцент, Марк Монро, автор на сценария и Пол Краудър, който отговаря за монтажа на филма, коментират с Доминик Патент от Deadline възхода на групата и превръщането им в културен феномен в несравним, глобален мащаб. Разбира се, бихме се радвали на малко повече подробности, защото в това видео са представени общо взето кратички отговори на един-два въпроса, ала животът не винаги е справедлив.
„The Beatles“ са първата група, която сама композира песните си, обмисля какво точно да включи в албумите си, решава как ще се облече и всъщност четиримата успяват да създадат безпрецедентно културно присъствие. Всичко това присъства във филма, може да го видите с очите си.“ – споделя Найджъл Синклер.
Освен да се надяваме на чудо, за да успеем да видим филма на голям екран, друго на този етап не можем да сторим. Заедно с кратичкото интервю на Deadline ви предлагаме още нещо, което ни попадна в мрежата – архивното парче няма нищо общо с филма, просто е доказателство как целият свят (без нашата мила ‘социалистическа’ рОдина) се е радвал на лудите таланти от Ливърпул на живо… Обещали сме си да не въздишаме по миналото, това беше за последно!