michel-hazanavicius-20160818

Погледът на Мишел Азанависиус отново е отправен към миналото на киното – в момента режисьорът се е фокусирал върху любовната история между Ан Вяземски и Жан-Люк Годар, която ще пресътвори в следващия си филм „Redoubtable”. За основа Азанависиус използва автобиографичната книга на актрисата, наследница на руския княжески род Вяземски – „Un An Après”. А ролята на любимата на Годар, с която правят заедно „La Chinoise”, „Week End” и „Sympathy For The Devil”, е поверена на Стейси Мартин – видяхме как блестящо се справи с ролята си в „Нимфоманка” на Ларс фон Триер. В образа на Годар влиза Луи Гарел, добре познат от „Мечтатели” на Бертолучи (и син на един от творците на Новата френска вълна, Филип Гарел).

13906663_10209323808866410_4544253572046892281_n 13925187_10209323807746382_7023824796659484783_n 13934690_10209323808706406_9038227222644409247_n 13938462_10209324038072140_5746755663066325065_n

Представяте си колко шантава и „hot” история може да се разкаже с тези двамата – Стейси и Луи. В същото време Азанависиус твърди, че подготвя комедия?! Ако стане готов навреме, много е вероятно да получи покана от Кан 2017 – който е представял два свои филма там, при това в конкурса, винаги получава (поне) трети шанс. Ето какво споделя във ФБ-профила си режисьорът, където е качил и погледа към снимачната площадка с бунтовната атмосфера от 60-те години:

Здравейте! Преди две години аз прочетох „Un An Après“ на Ан Вяземски – в книгата тя разказва за любовната си афера с Жан-Люк Годар през май 1968. Възхищавам се безкрайно на Годар и неговото творчество, освен това винаги съм бил очарован от този особен период в нашата история, и веднага реших да адаптирам книгата във филм, искам да създам една комедия. Заглавието е „Le redoutable“ и аз го снимам в момента – ето поглед към снимачната площадка. Луи Гарел влиза в ролята на Годар, а Стейси Мартин ще бъде Вяземски – те са наистина страхотни! Надявам се и на вас да ви хареса… До скоро!

След като драматичният му филм „The Search”, посветен на Втората световна война, не беше приет с бурни овации (меко казано), за разлика от „Артистът”, който обра Оскари, Глобуси, БАФТА и какво ли още не, надеждите са за завръщане на Мишел Азанависиус във фокуса на критиката – и на публиката, разбира се. При все че, честно да си признаем, съмнява ни да има милионна аудитория, която очаква с нетърпение да гледа филм за Годар…

Similar Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *