Миналата седмица отново имахме проблем със събирането на боксофиса – доста често в официалните данни на НФЦ липсват резултати на филми и поради тази причина не отбелязахме дебюта на „Дивергенти 3: Предани”. За информация, той стартира на 4-то място с 6 883 зрители и 58 065 лева, което е по-малко от резултата на предшественика му „Дивергенти 2: Бунтовници” (7 933 зр. и 65 686 лв.), но повече от резултата на първия филм „Дивергенти” (6 304 зр. и 48 381 лв.)

Сега продължаваме по същество. Тази седмица „Кунг-фу панда 3” успя да изпревари „Зоотрополис” и зае първото място в класацията с резултат от 25 032 зрители и 232 393 лева и общо 31 063 зр. и 308 075 лв. с предпремиерните прожекции. Това е почти два пъти повече от резултатите на „Кунг-фу панда 2” (12 887 зр. и 128 267 лв.), с което се запазва традицията у нас (за разлика от САЩ) всеки следващ филм от поредицата да увеличава приходите си. Първият „Кунг-фу панда” е дебютирал с 8 678 зрители и 70 559 лв.

След две седмици на върха „Зоотрополис” отстъпва на второ място с резултат от 17 557 зрители и 164 279 лева. До момента филмът е спечелил 126 498 зр. и 1 178 029 лв., което е далеч от постиженията на „Миньоните” (166 757 зр. и 1 458 274 лв.) и най-касовата анимация у нас „Ледена епоха 4: Континентален дрейф” (147 653 зр. и 1 438 431 лв.), но е повече от резултатите на „Котаракът в чизми” (102 487 зр. и 954 461 лв.), „Замръзналото кралство” (106 262 зр. и 951 369 лева.) и „Хотел Трансилвания 2” (106 244 зр. и 945 421 лв.), които са сред най-успешните филми в родния боксофис.

На трето място, със спад само от 9% спрямо миналата седмица, се нарежда „Код Лондон”, който регистрира 7 556 зрители и 66 253 лева. До момента приходите на филма са в размер на 47 495 зр. и 389 004 лв. и той продълDYLGIQTA жава да увеличава преднината си пред своя предшественик „Код: Олимп”, който за същия период е разполагал с 46 539 зр. и 374 290 лв. За сравнение, „Белият дом: Под заплаха” на Роланд Емерих е приключил разпространението си с двойно по-малките 21 147 зр. и 162 537 лв.

Четвърти е „Боговете на Египет” на Алекс Прояс, който приключва четвъртия си уикенд с 5 170 зрители и 53 605 лева. За месец разпространение амбициозното, но силно разочароващо фентъзи е спечелило 88 974 зр. и 902 572 лв. и има шансове да добута до 1 млн. – по-голям краен резултат от този на „Войната на боговете” (92 266 зр. и 879 879 лв.) и „Гневът на титаните” (71 784 зр. и 713 255 лв.), но далеч от резултите на „Принцът на Персия” (172 171 зр. и 1 336 419 лв.) и „Сблъсъкът на титаните” (109 728 зр. и 1 230 527 лв.).

Топ 5 се закръгля от ужасяващо слабия „Дивергенти 3: Предани”, който за втория си уикенд регистрира 5 239 зрители и 46 489 лева. За десет дни филмът е спечелил 17 748 зр. и 147 275 лв., с което продължава да изостава от предшественика си „Дивергенти 2: Бунтовници” (19 324 зр. и 154 276 лв.), но води пред първия филм от поредицата по романите на Вероника Рот „Дивергенти” (15 743 зр. и 115 658 лв.). За сравнение, за същия период третата част от поредицата „Игрите на глада” „Сойка присмехулка – част I” е разполагала с 34 937 зрители и 319 426 лева.

Последните две нови предложения „Ма ма” на Хулио Медем и анимацията „Дългият път на Север” са от програмата на София Филм Фест. „Ма ма” дебютира на 12-то място с резултат от 810 зрители и 4 452 лева само от три прожекции, а „Дългият път на Север” финишира на 12-то с едва 183 зрители и 1 195 лева от единадесет прожекции.

Тази седмица филмите от Топ 10 са гледани от 66 873 зрители, които са донесли приходи от 618 675 лева. Това е с 27,3% повече от миналата седмица, когато „Зоотрополис” зае първото място за втори път с 26 612 зрители и 248 889 лева, и с 60,2% повече от миналата година, когато „Пепеляшка” остана начело на класацията с 15 170 зрители и 117 601 лева.

[table id=341 /]

<< Предишна седмица

Similar Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

2 Comments

  1. Струва си успеха да Ви кажа. Гледах го с малчуганите и те много го харесаха…. И не само те, но това да си остане между нас.

  2. Няма да им стъпя, докато не започнат да разпространяват (поне вечерни) прожекции без гаден дублаж и със субтитри.