Пазителите

Победоносният ход на приятната изненада на лятото „Пазителите на галактиката” продължава и той се завръща на първото място, изпреварвайки всички нови предложения и победителя от изминалите две седмици „Костенурките нинджа”.

За своя четвърти уикенд „Пазителите на галактиката” е спечелил 17,6 милиона – спад от само 29,8% спрямо предишната седмица, с което общите му приходи за месец разпространение стават 251,8 млн. Това го прави най-касовият филм на лятото, а най-вероятно още в края на седмицата ще изпревари „Завръщането на първия отмъстител” (259,8) и ще стане и най-касовият филм за годината. До момента световните му приходи са в размер на 489,4 млн. като прогнозите са, че ще задмине 700 млн.

След като две седмици оглавяваше класацията, „Костенурките нинджа” отстъпва една позиция назад и заема второто място с 16,8 милиона. За 17 дни Леонардо, Микеланджело, Донатело и Рафаело са спечелили общо 145,6 млн., което е най-големият резултат за франчайза, като изключим инфлацията, разбира се. Филмът ще приключи разпространението си с около 170-180 млн., което поне за нас е повече от очакваното. Световните му приходи до момента са 238,8 млн.

На трето място дебютира първото ново предложение за седмицата, тийн ориентираният „If I Stay”, който регистрира 16,3 милиона. Това е повече от последната „young adult” екранизация „The Giver” (12,3 млн.), както и от подобния „Charlie St. Cloud” (12,4 млн.). Предвид големия спад от петък до неделя (всъщност в петък филмът оглавяваше класацията) „If I Stay” едва ли ще събере сериозни приходи, но предвид 11-милионния му бюджет, дори и 40-50 млн. ще са повече от добър успех.

Четвърти е разсипаната от критиката комедия „Let’s Be Cops”, която приключва втория си уикенд с 11 милиона. До момента Let’s Be Cops” е спечелил 45,2 млн. и вероятно ще успее да достигне приходи от над 70 млн., което е доста приличен резултат за подобен род нискобюджетна комедия без големи звезди.

Пети дебютира второто ново предложение „When the Game Stands Tall”, който стартира с 9 милиона. Това е една идея по-малко от скорошните спортни филми с разочароващ боксофис като „Million Dollar Arm” (10,5 млн.) и „Draft Day” (9,7 млн.). За разлика от критиката, публиката харесва филма – поставя му оценка „A-” CinemaScore – и не би трябвало да има проблем приходите му да покрия поне бюджета, който в размер на 15 млн.

Последното ново предложение „Sin City: A Dame to Kill For” катастрофира на осмо място с 6,4 милиона, което е 78% по-малко от дебюта на предшественика му „Sin City: Град на греха” (29,1 млн.). Това е и третият (а е възможно след излизането на крайните резултати да стане и вторият) най-лош дебют в кариерата на Родригес след „Shorts” (6,4 млн.) и „Мачете убива” (3,8 млн.). С подобен разочароващ резултат стартира и „The Spirit” (6,4 млн.) на Франк Милър.

Тази седмица филмите от Топ 10 са донесли приходи от 100,1 милиона, което е с 19% повече от миналата година, когато „Иконом на седем президента” остана начело с 16,5 млн., и с 32% повече от 2012 г., когато „Непобедимите 2” оглави класацията за втори пореден път с 13,4 млн.

Топ 10 според предварителните резултати:

# Име сед. Приходи Уикенд Промяна Общо приходи
1 Guardians of the Galaxy 4 $17,631,000 -29.8 $251,884,000
2 Teenage Mutant Ninja Turtles 3 16,800,000 -41.1 145,610,000
3 If I Stay 1 16,355,000 16,355,000
4 Let’s Be Cops 2 11,000,000 -38.2 45,246,000
5 When the Game Stands Tall 1 9,100,000 9,100,000
6 The Giver 2 6,730,000 -45.3 24,101,000
7 The Expendables 3 2 6,600,000 -58.4 27,518,000
8 Sin City: A Dame to Kill For 1 6,477,000 6,477,000
9 The Hundred-Foot Journey 3 5,562,000 -22.5 32,750,000
10 Into The Storm 3 3,800,000 -51.9 38,301,000

Similar Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

2 Comments

  1. Що така никой не иска да гледа Sin City? След успеха на първата част и сравнително готините трейлъри, мислех, че ще постигне високи резултати…

  2. Щото му мина времето. Двойката щеше да е успешна, ако се беше появила 2-3 години след първия филм… Отделно, отзивите за новия са катастрофални.