Хотел Трансилвания

В края на септември, който принципно е един от най-заспалите периоди, американският боксофис получава изненадващ прилив на свежа кръв, благодарение най-вече на новия анимационен хит на „Sony” „Хотел Трансилвания”, който дебютира на първа позиция с рекордните за месеца 43 милиона долара, с което счупи мухлясалия рекорд на „Сватбен сезон” (35,6 млн.) от 2002 г. за най-голям септемврийски дебют.

Освен това „Хотел Трансилвания” бележки най-големия уикенд за филм на „Sony Pictures Animation”, изпреварвайки „Смърфовете” (35,6 млн.) и „Облачно с кюфтета” (30,3 млн.) и – което е по-интересно – е вторият най-голям дебют в кариерата на боксофис шампиона Адам Сандлър след „The Longest Yard” (47,6 млн.)

Добрите новини за „Sony” обаче не свършват с „Хотел Трансилвания”, защото на втора позиция с доста приличен резултат за „септемврийска” „R-rated” фантастика дебютира техният прекрасен фантастичен трилър „Looper: Убиец във времето”, който финишира с 21,2 млн. Това може и да не е впечатляващ резултат на фона на летните PG фантастики, но е повече отколкото имат подобни заглавия като „Двойници” (14,9 млн.), „Първичен код” (14,8 млн.) и „Дилъри на време” (12 млн.). Любопитен факт е, че „Looper: Убиец във времето” дебютира в Китай с 24-25 млн., което го прави първия филм (с изключение на повторната премиера на „Титаник 3D”) стартирал с най-висок резултат именно в тази държава.

Трети с 8 млн. е победителят от миналата седмица „End of Watch” с Джейк Джиленхол и Майкъл Пеня. За десет дни филмът е донесъл приходи от 26,2 млн., което е само една идея след финалните резултати на последната полицейска драма на Дейвид Ейър „Улични крале” (26,4 млн.)

Следва Клинт Истууд с неговата първа роля от „Гран Торино” насам в „Trouble with the Curve”, който приключва уикенда със 7,5 млн. Общите приходи на бейзболната драма до момента са 23,7 млн., което е доста далеч от 38-те милиона, с които разполагаше „Кешбол” за същия период от време.

Топ 5 закръгля „House at the End of The Street” с Дженифър Лорънс, който регистрира доста приличен спад (за хорър) от 42% и приходи от 7,1 млн. До момента филмът е спечелил 22,2 млн. и е на път да приключи разпространението си с около 35 млн., което при бюджет от едва 10 млн., определено си е успех.

Тази седмица филмите от Топ 10 са донесли приходи от 104,6 милиона, което е с 26% повече от миналата година, когато „Dolphin Tale” се изкачи на първото място с 13,9 млн. и с 27% повече от 2010 г., когато „Социалната мрежа” дебютира начело на класацията с 22,4 млн.

Топ 10 според официални резултати:

# Име сед. Приходи Уикенд Промяна Общо приходи
1 Hotel Transylvania 1 $43,000,000 $43,000,000
2 Looper 1 21,200,000 21,200,000
3 End of Watch 2 8,000,000 -39.2% 26,169,000
4 Trouble with the Curve 2 7,530,000 -38.1% 23,726,000
5 House at the End of the Street 2 7,154,000 -41.8% 22,225,000
6 Pitch Perfect 1 5,213,000 5,213,000
7 Finding Nemo 3D 3 4,066,000 -57.8% 36,475,000
8 Resident Evil: Retribution 3 3,000,000 -55.2% 38,700,000
9 The Master 3 2,745,000 -37.5% 9,633,000
10 Won’t Back Down 1 2,700,000 2,700,000

Similar Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *