Следим фантастичния „found footage” еко-хорър на Бари Левинсън „The Bay” още от преди този похват да се изтърка до немай къде, но дори и чак сега да се сблъсквахме с филма за първи път, пак щяхме да сме заинтригувани от проекта, главно заради присъствието на Левинсън (въпреки неприятния момент със „Сфера”, винаги се вълнуваме, когато режисьор от подобен калибър се отдава на жанровото кино) и в по-малка степен, защото филмът предлага известно… разчупване на „found footage” модела – единичната POV гледна точка е заменена от множество клипове от мобилни телефони, трафик камери, интернет клипове, обаждания в полицията и т.н.

Вчера в интернет дебютира първият трейлър на филма, който представлява перфектна визуализация на това, което знаехме до момента – благодарение на изредените по-горе похвати ще бъде изградена картина на хаоса, настъпил в малко американско градче, след избухването на глобална епидемия от биологичен характер.\

http://www.youtube.com/watch?v=6WHs5Auhu1Q

Creepy stuff! Женската част от екипа ни се хвърли в космоса, когато гадинката изпълзя от устата на рибата. Цялостното ни усещане е като за „Заразяване” („Contagion”) – типична жанрова история, но доста по-качествена във всеки един от елементите си, предвид ранга и способностите на режисьора.

Красивото морско градче Чесапийк Бей винаги е разчитало на водата, от която всички жители изкарват прехраната си. Когато двама изследователи биолози от Франция откриват изключително високи нива на токсичност във водата, те правят опит да предупредят кмета, но той отказва да предприеме нещо, за да не създава паника в изрядното си градче. В резултат се отприщва смъртоносна чума, която превръща хората в Чесапийк Бей в приемници на мутирал паразит, който поема контрол над съзнанието им и съответно над телата им. Брутален и опустошителен „creature feature” за XXI век, „The Bay” е хроника на потапянето на един малък град в абсолютен ужас.

А сега вижте и официалния плакат на филма, който напомня на едно от най-гадните и гнусни неща, които сме виждали, както и поредица от концептуално изкуство.

The Bay - плакат

The Bay - концептуално

The Bay - концептуално

The Bay - концептуално

The Bay - концептуално

The Bay - концептуално

The Bay - концептуално

Режисьор на „The Bay” е Бари Левинсън, продуценти са създателите на „Paranormal Activity” Джейсън Блум, Стивън Шнайдър и Орен Пели, а в ролите са Уил Роджърс, Кристофър Денам, Кристен Конъли, Джейн МакНийл, Антъни Рейнолдс и др.

Премиерата е 2 ноември 2012.

Similar Posts

Вашият отговор на The Bear Jew Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

7 Comments

  1. Добре бе, копеле защо find footage?????

    От 2г. го чакам тоя филм с надеждите да бъде най-якия creature feature от години насам, най-вече, заради режисьора Бари Левинсън! Обаче след този трейлър, извинявам се, но първо тази стилистика не се ли изтърка вече и второ изглежда като доста ниска топка за Бари (който си е hit or miss, така или иначе), но поне винаги се е стремял да бъде различен или най-малкото филмите му да носят авторски стил, а тук въобще не можем да говорим за подобно нещо.

    Колкото и клиширано да звучи – дано филма да е по-як от трейлъра!

  2. Е, брат, то се знаеше отдавна, че ще е found footage, не знам защо си очаквал друго.
    И аз стискам палци филма да е добър. 🙂

  3. Явно толкова много ги презирам тези found footage педерастии, че като че ли подсъзнателно нарочно съм пренебрегнал това обстоятелство, около премиса на филма.

  4. Явно. 🙂
    Много го насраха този поджанр, до степен да презираме всичко, което излиза в него, а това е тъпо, защото определено се намират и добри попадения. 🙁

  5. О, да филма е много по-добър от трейлъра, МНОГО!

    Беше брутален. Побиха ме тръпки, даже подскочих на няколко пъти. Крийчърите също бяха яки, а да не говорим за gore-a и безкомпромисните смърти на невинни жени, деца и старци. Определено най-добрия found footage ever made. Бари си е Бари, за пореден път приятно ме изненада.

    На кратко, интелигентен филм със силно подчертана политическа критика (както почти всеки филм на Левинсън), перфектно сработил на територията на horror жанра.