Дж. Дж. Ейбрам и Едгар Райт

Не очаквахме да пишем за нов проект на Едгар Райт поне още няколко години. Не ни разбирайте погрешно, струва ни се отлична идея (нищо, че всъщност не знаем никакви подробности за нея), но тепърва започват снимките на „The World’s End”, завършека на сладоледената трилогия, а след това се надяваме да се прехвърли към дългоочаквания „Ant-Man”. И междувременно плъзнаха слухове, че ще режисира и Джони Деп в римейка „The Night Stalker” на „Disney”.

Всичко това звучи отлично, но както самият Райт казва, между филмите му досега винаги е имало по три години (не на почивка, разбира се, просто не е от най-бързите режисьори и сценаристи – явно така става като искаш да направиш нещо качествено). „The World’s End” трябва да излезе през 2013, „Marvel” споменаха 2014 като крайно общата премиерна дата на „Ant-Man”, което си е оптимистично, а за „The Night Stalker” не се чува нищо. А сега изведнъж и „Collider”, най-новия му проект, обявен в началото на седмицата от Deadline.

За съжаление, няма никакви подробности за филма, освен че е фантастика на „Paramount”, ко-продукция на „Big Talk” и „Bad Robot” на Дж. Дж. Еймбрамс. Сценаристи ще са Райт и Марк Протосевич („Аз съм легенда”, предстоящите „Oldboy” и един от драфтовете на „Джурасик парк 4”). Дали заради участието на Ейбрамс като продуцент, дали просто защото е толкова ранен етап, за „Collider” не се знае нищо друго. Освен, разбира се, че ще е супер як филм (ако го бъде), но това и ние можехме да ви го кажем…

Similar Posts

Вашият отговор на Gogoto Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

29 Comments

  1. Ant-Man ще бъде монументален провал. Гаранция. Райт според мен трябва да си остане в света на комедиите със Саймън Пег и Ник Фрост. Там той е наистина добър. Колкото до този Colider, ще го гледам най-вече заради Райт, на когото винаги съм бил фен.

    А Ейбръмс с тази негова секретност да вземе да се поуспокои. Когато достигне нивото на любимия си Спилбърг тогава да се прави на големия манипулатор и холивудски играч. Сега е просто mid-level режисьор, чиито най-успешен филм е направил само 300 милиона долара в целия свят. Което е нищо в сравнение с истинските блокбастъри. Истината е че Ейбръмс има още мнооооого хляб да изяде преди да се присъедини към клуба на „Големите момчета“ Камерън, Бей, Спилбърг, Земекис и Джаксън.

  2. Какви са критериите по които са определени тези т.нар. „Големи момчета“ ? И какво, мамка му, прави Бей изобщо в тази компания ?!?!?

  3. Бей има доста успешни и запомнящи се блокбъстъри, колкото и да не им се иска на някои да го признаят. А иначе Ейбрамс доста добре се справя, като изключим оная отегчителна досада „Lost“. За мен най-голямото му постижение е страхотното възраждане на Star Trek и с нетърпение очаквам следващия другата година, а защо не и възраждане на някой сериал по ST вселената. Кадърен е човечеца, а и с правлния екип и финансиране прави много хубави филми.

  4. Той и Емерих има „запомнящи“ се блокбъстъри … и какво от това … трябва ли бъде в компанията на Спилбърг и Камерън ? Бей прави едни и същи неща от години и колкото да не им се иска на някои да го признаят, си остава далеч от висшата лига на Холивуд.

  5. MadMax, ти ли пак бе? Ей умора нямаш и си винаги на всяка манджа мерудия.

    Не си заслужава изобщо да си губя времето с теб, ама айде от мен да мине.

    Освен че със стила си повлия на дузина екшън-режисьори, Бейстъра е отговорен за едни от най-известните, успешни и дискутирани екшън-блокбастъри на всички времена. Само Скалата е в пъти по-добър и ефектен от 90 процента от wannabe-екшънчетата дето излизат под път и над път тези дни. Претенцията Нолънчо е фен на Бей, Лукас е фен на Бей, Кевин Смит го нарече в един от подкастите си „новия Стивън Спилбърг“, Катценбърг го нарече един от най-великите екшън-режисьори в историята, а самия Спилбърг призна че е впечатлен от уменията му да създава качествени екшън-филми. Освен това, всеки един от филмите му е хит, поредицата Трансформърс, въпреки реването от страна на блогърчетата и критиците, става все по-успешна с всеки изминал филм, а двете части на Лоши момчета са абсолютен култ. Досега не съм срещнал уважаващ себе си екшън-фен, който да не харесва Лоши момчета. Колкото до Армагедон, филма заслужено си го приеха в Criterion Collection. А и най-важното, филмите на Бейстъра не са надути от претенция и някакви си изкуствени интелектуални идеи и брътвежи дето са запазената марка на един друг съвременен режисьор. Бейстъра предлага чисто забавление без изкуствени претенции и затова го уважам и ще продължавам да го уважавам.

    Това достатъчно ли ти е, Мад Максчо?

    А и понеже не схващаш бързо, неко ти обясня като на първолак. Клуба на големите момчета е за най-влиятелните и успешни режисьори в историята. Режисьори които продават филмите само с имената си. Неслучайно виждаш над заглавията на филмите им написано „a Michael Bay film, a Steven Spielberg film, a James Cameron film“. Подобно нещо могат да си позволят само режисьорите които изброх. Режисьори които са познати и на обикновения зрител. А тези режисьори са много, много малко.

    Ето ти и още едно нещо което ще те накара да разбереш за какво говоря – http://www.shootfortheedit.com/forum/showthread.php?9445-quot-The-Oral-History-of-Michael-Bay-quot

    Айде стига толкова обяснения от мен. Колкото до теб, повече недей да ми пишеш неинформирани и досадни коментари, които изменят темата по която се говори. Ставаш истински досаден. А досадниците не ги харесвам. Ама хич.

    Сори Дринка, че заради тоя тук трябваше да изменя темата. Ще гледам да го игнорирам от тук нататък.

  6. Мад Максчо каза: „прави едни и същи неща от години“

    Не, ти си просто върха! И да иска човек не може да ти игнорира тъпизмите. Наред ли си с главата или си просто изключително ограничен и незапознат с киното? „Прави едно и също от години“ ??

    Аре кажи ми какво общо имат Лоши момчета 2 и Трансформърс, или Островът и Трансформърс? Или Пърл Харбър и Лоши момчета 2? Къде го видя това „едно и също“, бре сладкишче?
    Това са НАПЪЛНО различни филми, които са обединени само от това че са режисирани от един човек притежаващ определен стил. А сега Бейстъра работи по Pain and Gain, който се различава абсолютно от всичко по което е работил до момента. Много мразя когато се появи такъв като теб, който ИЗОБЩО не е запознат с творчеството на даден режисьор и започне да философства именно за този режисьор. В случая с Бейстъра недей и да си помисляш да спориш с мен, защото следя кариерата му от 14 години и съм запознат с всеки един детайл. Просто си вкарваш главата в торбата и не си заслужава. Мога да ти тегля локуми за Бейстъра в продължение на седмици, така че недей да си мислиш че може да минеш с тъп коментар, който не е подкрепен от факти. Можеш да мразиш Бейстъра колкото си щеш, мен това не ме ебе, но не смей да твърдиш неща коите просто не са верни.

    Ок?

  7. Абе този е невероятно, брутално прост !!!
    Значи виж сега … Век-чо … съжалявам роднините ти (ако изобщо имаш такива, а не си роден в епруветка примерно), че трябва да комуникират с такъв дебил какъвто си и че понякога се налага да ти пъхат храна под вратата. Опитах се да игнорирам предишните ти коментари, които имах неблагоразумието да прочета и направих опит да започна смислен диалог на тема силно прехваления (според мен) М.Бей и отсъствието на Ридли Скот в компанията на „Големите момчета“ (както и дузина още големи режисьори, с чието име започва всеки техен филм).
    Гнус ме е да ти отговарям, но ще го направя с две-три думи от уважение към четящите сайта, защото мисля, че имат право да разберат моето мнение и евентуално да поспорим с тях на съвсем различно от амебите ниво (на което си ти … гнидо)!
    Казах по-горе, че Бей прави едно и също нещо от години … а именно, нещо което между другото и ти каза – лишени от претенция екшъни. Нямам нищо против тях, признавам си, че около десетина минути от филмите му стават (особено финалните надписи) … другото времетраене е запълнено от: чиста проба американска пропаганда под формата на бавни каданси на фона на плющящото американско знаме, неплющящо американско знаме, уникално плосък хумор, американско знаме, едни и същи похвати с камерата при заснемане на уж „епични“ кадри на главния актьор … дълго е за обяснение, но предполагам самотната ти мозъчна гънка ще произведе импулс и ще се сетиш общото между начина на заснимане на Н.Кейдж (моментът с прелитащите изстребители над Алкатраз), Уил Смит и Мартин Лоурънс (в кадрите в които излизат от Ферарито в Bad Boys 2), Бен Афлек и Джош Хартнет в Пърл Харбър, където получаваш световъртеж от въртящата се камера, войниците в Трансформърс …. примерите са много и не са единични … един и същи похват навсякъде. Наскоро се престраших да гледам последния Трансформърс и честно казано, въпреки че бях подготвен, щях да си прережа вените при първите 70% от филма … ако ти гнидо си (а аз нямам съмнение) си на нивото на дебилизираното и зомбирано население на Щатите, с ниво на обща култура колкото да си смениш батериите на дилдото, е най-нормалното нещо да си възхитен. Сега … за да бъда максимално обективен ще спомена и другите (последни) 30% от филма – признавам си, че дори аз се впечатлих. Мащабни екшън сцени заснети по-начин, който наистина не бях гледал. Което си е факт си е факт – Бей ги умее тези неща. Но … трябва ли да изпадам във възторг от едни наистина качествени 30 минути и да пренебрегвам останалата част от филма.
    Понеже си лесно предвидим, знам че ще ме попиташ кои са моите предпочитани екшъни и понеже съм достатъчно добронамерен ще те помоля да си извадиш химикалката от задника и да си записваш … няма да бъда прекалено дълъг за да не те затрудни писането: Lethal Weapon 1,2,3,4, Die Hard 1,2,3, MI 1,2,3,4, Black Hawk Down … знам, че си на „t“-то в Lethal Weapon, така че ще спра дотук … не мисля, че има смисъл …
    За нормалните читатели на Операционната ще кажа, че далеч не принизявам качествата на Бей … просто смятам, че е способен на далеч по-качествени филми и за мен лично е кощунство да се споменава редом до т.нар. „Големи момчета“, които този нефелник по-горе е класирал.
    Да вметна само, че на мен „The Island“ ми хареса 🙂
    Искрено се надявам гнидата да не прави повече опити с клавиатурата, а да продължи да си държи ръцете (и вазелина) в гащите, защото трудно ще запазя в бъдеще добрия си тон.
    За същия профан (и за неговия съпруг Стамат) ще излезна от анонимността на никнейма си и ще им се представя: Огнян Павлов, 33 г., София (или Ogi Pavlov) … знаете къда да ме намерите!!!
    Баси … а аз исках просто да поспорим нормално 🙂

  8. Само не разбрах за мен ли се отнасяше това в скобите… Айде да си имаме уважението, все пак. Големи хора сте/сме, а се леят псувни като че излезли от устите на наплющели от хормони 14-годишни пубери в някоя интернет зала.

  9. @Gogoto
    хаха 🙂 не става дума за теб … за един чието име тук забравих, но го кръстих Стамат в едни подобни простотии 🙂 Между другото не съм напсувал никой … и не е като да не съм провокиран … нали 🙂

  10. Не знам, но не ме и интересуват вашите кавги. Тук съм като обикновен фен на киното,който си дава мнението по интересни за мен теми и не искам да бъда въвличан в разни shitstorms, нищо повече, нищо по-малко.
    Мерси за вниманието.

  11. @Gogoto
    Прав си. Съжалявам, ако съм засегнал някой страничен. Милион пъти съм казвал, че няма нищо по-хубаво от аргументирания и интелигентен спор. Ти харесваш Бей, аз не го харесвам … споделяме си мненията, предпочитанията … отваряш ми очите за нещо, на което не съм обърнал внимание или пък обратното. Това му е готиното да контактуваш с фенове на киното. Аз най-вече искам да пазим добрия тон, всеки си има вкусове, и няма начин да е еднакъв за всички … няма да е интересно ако е така. Век си е прав за себе си, аз съм си прав за себе си … очевидно няма начин да постигнем консенсус … но айде да не почваме веднага с „храната“. Както и да е … ако можех да изтрия коментара си – щях да го направя !

  12. MadMax, един съвет. Вземи смени думата „гнидо“, защото с постоянното й използване само доказваш че си нервен като 15 годишна девственица пред секс и че от притеснение не се сещаш какво друго да кажеш. Колкото до аргументацията ти: все едно слушам поредния надъхан българин-хайдутин дето мрази Америка и дето реве, че тамошни режисьори гламоризират страната. А и май забравяш, че любимия ти Блек Хоук също хвали Америка и армията й и в него също се веят знамена и има забавени каданси дето трябва да минат за епични.

    Само едно ще ти напомня, приятелче: повече от 60 процента от приходите на филмите на Бей идват ИЗВЪН Щатите. Това е ФАКТ. Провери го в бокс офис моджо ако не вярваш. Така че очевидно много хора извън САЩ харесват това което той прави и не се отказват от филмите заради гламоризирането и хваленето на Америка. Освен това, аз ти предоставих цитати от други режисьори, а не от разни безлични блогърчета и критици, факти подкрепящи твърдението ми относно Клуба на големите момчета, а ти какво ми представи: с две думи, абсолютно нищо. Еми сори братле, ама мисля да се съглася с хора като Спилбърг, Катценбърг и Лукас. Нали знаеш, хора които разбират „малко“ от кино.

    И недей да изпадаш още повече като се опитваш да имаш последната дума тук. Запомни, ТИ започна тази дискусия. ТИ. Никой не говореше на теб, а ТИ избра да ми задаваш разни необмислени въпроси с петдесет питанки за да подчертаеш колко си изненадан. ТИ сам си си виновен, че отново попадна в центъра на тъпа дискусия, започната от ТЕБ. Ти предизвика това. Погледни отново коментарите и сам си прави извода. Затова недей да се правиш на невинната жертва. Прекалено жалко е.

    А я сега ми кажи нещо за Лоши момчета. Изброи всичките му филми и философстваше за третия Трансформърс, обаче не каза нищо по-конкретно за Лоши момчета. Това е или защото ги обожаваш, но по някаква причина не смееш да си го признаеш или те е страх да ги критикуваш защото ще те нападнат други хора.

    Не знам, ти ми кажи. Кажи какво мислиш за тях?

  13. Век, а на базата на какво точно ти се имаш за нещо повече от 15 годишна девственица пред секс? Ти четеш ли си изобщо какво и как пишеш?

  14. Gogo, прав са на 100 процента, приятелю. Аз никога не съм твърдял да съм нещо повече от обикновен фен на киното. Не се правя на разбирач. Но както виждаш в този конкретен случай MadMax беше агресора. Ако той се беше сетил да попита като хората какво съм имал в предвид с коментара си, тогава с кеф щях да му отговоря. Пък и можехме да си спретнем един цивилизован дебат. Но не, той избра да пише с назидателен и лицемерен тон и много добре знаеше, че така само ще ме предизвика да редя цинизми и да му обяснявам всяка една дума от казаното в първия ми коментар. Така просто не се прави.

    Ако той даде съгласието си, че оттук нататък ще се държи по-достойно и спокойно, най-вече когато отговаря на мои коментари, тогава той може да очаква същото и от мен. При мен е много, много лесно: ако някой се отнася добре към мен, аз също ще се отнасям добре към него. Ако се държи кофти и аз ще се държа кофти. При мен няма средна позиция.

    Ако MadMax се съгласи оттук нататък да има поне малко уважение и да се държим като големи хора, тогава съм ЗА. И двамата можем да псуваме като дърти цигани, но по-важното е кой може да се стърпи. Аз мисля, че мога да бъда много спокоен и разбран човек. И нямам проблеми да го показвам.

    Ако и MadMax го може, тогава супер. Но ако той продължи с провокациите, тогава може да очаква провокации и от мен.

    Аз съм готов да водя нормални дебати. Остава да видим какво е решението на MadMax.

  15. Не виждам какво не ти харесва това „гнидо“. Това, което аз ти предоставих е моето лично мнение, а не мнението на Лукас, Спилбърг и прочие … което, ако питаш мен си е чисто и просто си вид маркентигова стратегия. Ако ти търсиш чужди мнения за да си формираш собственото, то аз очевидно нямам нужда от това. Сравненията ти с Black Hawk Down са смехотворни …. сцените там, които трябва да минат за епични СА епични. Всичко е направено с мярка и е учебник за това как се прави военен екшън.
    Когато започнах дискусията имах намерението да поправя грешката от липсата на Ридли Скот … което първосигнално ми направи впечатление и естествено мнението ми, че Бей няма място до тези хора. Ако намираш за провокация от моя страна множеството питанки и удивителни, то със същата нагласа можеш да сметнеш това 🙂 за чисто подигравателна усмивка.
    На никаква невинна жертва не се правя … изразих съжаление, че може би съм обидил с коментарите си това момче Gogoto и нищо повече.
    Относно „Bad Boys 1 и 2“ откровенно мога да кажа, че са най-безмислените екшъни, които съм гледал … даже по-скоро отвратителни !!! (да не се засегнеш от трите удивителни). Харесвам Уил Смит, но в тези буламачи не мога да го трая. Изобщо не ме е страх да ме атакуват други хора, защото това си е лично моето мнение и си стоя зад него … не на Лукас, Спилбърг или Дева Мария. Гледай си ги, хили се на първолашките шегички на Мартин Лоурънс и си формирай мнението по чуждите сайтове.

  16. Бехеровка, не не чета какво пиша. Пиша със затворени очи. Изненадан съм че не го знаеше при положение че всички тук го знаят.

    Друг „важен“ въпрос да имаш? Да имаш да кажеш нещо по темата, а не да атакуваш директно хора които не комуникират с теб?

  17. Не съм се обидил като малолетна госпожица, споко. Не съм хукнал и никой да превъзпитавам и да му налагам какво да харесва, критикувайте си този, който не ви допада. Но като ще критикувате го правете културно и не засягайте този, който не е на вашето мнение, защото изглежда откровено грозно и въобще не е мястото човек да чете такива неща в сериозен сайт (бил и под формата на блог), посветен на изкуство – в случая кино. Вярно, не сме професионални критици с десетки години опит , но най-малкото не ви отива на годините. И аз съм критикувал по-остро тука някои филми, актьори, режисьори и т.н., но не бих си позволил откровено да обижам и нагрубявам, макар и виртуално, хора, които въобще не познавам, само защото видиш ли „не ги кефел великия Майкъл Бей / са малоумни американофилски промити мозъци “ да речем.
    Оставете грубия цинизъм настрана поне тука, нека поне този сайт не се превръща в гнусно показно на най-лошото от манталитета ни.
    Стига толкова offtopic тиради, че стана чудо и приказ…

  18. MadMax, хубаво е че си държиш на мнението, но много ме изненада с описанието ти за Лоши момчета: отвратителни и безмислени. Би ли могъл да бъдеш малко по-конкретен, защото съм чувал какви ли не неща за тези филми, но за първи път чувам да са отвратителни и безмислени. Понеже вече карам по-спокойно и не търся конфронтация, просто ми е любопитно защо точно така избра да ги опишеш. Лично за мен, първия Лоши момчета е един от най-добрите buddy-cop филми на всички времена. Заедно с първия Смъртоносно оръжие.

    Колкото до мнението ти за сцените в Блек Хоук, съгласен съм. Но не съм съгласен с мнението ти че сцените във филмите на Бей не са епични. В този случай съм на абсолютно противоположния полюс. Сцената с излитането на совалките в Армагедон е от епична по-епична. Всеки един кадър е великолепен.

  19. Понеже съм на път да си лягам и пиша последен коментар за тази вечер, като предлагам да продължим утре.
    Ще започна с последното:
    Филмите на Бей са епични и точно там е проблемът … прекалено са епични. Начините по който се снимат обектите, музиката, която в никакъв случай не е подходяща за действието … примерно Шая отива на интервю за работа в Трансформърс 3, а музиката е все едно се е запътил на кастрация … просто не се връзва. Има прекрасни епични кадри … безспорно, но когато се търси подобен ефект непрекъснато … просто ти вади очите. Друго нещо, което го изтъкнах по-горе – американщината. Нормално е да засегнеш този мотив, нищо против нямам … но след като се превръща в запазена твоя марка е редно поне малко да усетиш границата. Пак ще дам пример с Трансформърс 3 понеже ми е най-пресен … махаме настрана дежурните плющящи флагове … мислиш ли, че е случайно, че единственият десептикон трансформиращ се под формата на автомобил беше взел образа на Mercedes … и че намери смъртта си от Бъмбълби, който случайно е Шевролет 🙂 Има такива дребни детайли, които дразнят … поне мен.
    Относно Лоши Момчета – първият наистина не е зле (има си глупости, но са в някакви граници) … просто Бей не си беше повярвал толкова, но вторият е направо безумен … Ако искаш специално това да го оставим за утре, че наистина стана късно, а пък ще отнеме време да го оплюя подобаващо.

  20. Направо не мога да повярвам, че се crowbar-вам в дискусия за Бей, ама нейсе:

    Начи тоя младеж, по моето скромно мнение си е nerd. Сексистки и доста комплексиран нърд, ако се съди по начина по който снима актрисите си. Жанрово кино правено по калъп (пък бил той и неговия си), което пък е толкова американизирано, че може да бъде поглъщано единствено в компанията на кока кола и пуканки и поглъщането му води до затлъстяване на синапсисите. В което, разбира се, няма нищо лошо, но не виждам и с какво толкова спечели тоя диалог. Искам да кажа, не е човека измислил експозиите, нали ?

    Ако трябва да си говорим за режисьори, които снимат екшън по-добре от него, веднага ще посоча Камерън и още дузима ‘стари кучета’. Ама айде, да не споменавам „големите“ – Уу, Дел Торо, Норингтън, Вон, Родригес, Снайдър, МакТиърън, мамка му, даже Джо Райт, който е драматичен режисьор снима екшън сикуънси по-кадърно от Бей. Списъкът, според мен е доста дълъг. И причината за това не е в Бей, а в материала, който снима. Общото правило е, че няма значение колко ти е натоварен и добре блокнат екшъна, щом персонажите са едноизмерни комбинации от уан лайнъри. Много се кефя на Скалата и много ми допада концепцията на Острова (след като излизат на повърхността влизаме в познатите релси и става тъпо). Обаче след раздялата с Брукхаймър тоя пич не е направил нищо, ставащо за гледане извън богатата на прости захариди комбинация, описана по-горе.

    Ейбрамс, от друга страна, дори и да е млад Спилбърг уонаби, и само три режисьорски филма за киното, вече демонстрира по-богат вкус за изразни средства и жанрово разнообразие от оня бей. Така, че тихо! 😉

    Изобщо – ако трябва да обобщя – няма такъв режисьор, който да е ‘голям’, без да се развива, без да твори извън границите на комфорта си. Щото тая работа е авторска, а авторите са откриватели на нови територии и винаги търсят. Бей, откакто е открил магията на каданса, не мисля, че е търсил друго.

  21. Винаги се радвам да засека мнението на Dorrian.Dante и не просто защото в случая се припокрива с моето 🙂
    „Няма такъв режисьор, който да е ‘голям’, без да се развива, без да твори извън границите на комфорта си“. Много хубаво казано и точно това вчера си мислех, докато си лягах. Затова харесвам творци като Спилбърг, Камерън, Ридли Скот, Дел Торо, Скорсезе, Финчър …. не се боят да експериментират … и жанрово и стилово.
    За това са големи 🙂

  22. Майкъл Гей олицетворява най-пошлото, долнопробно, квартално, тъпанарско кино, толкова кичозно, че да ти се повръща от него. Филмите са му наблъскани с досаден, евтин американски патриотизъм; с алогични и псевдонаучни недоразумения, против всякакви закони на физиката; с любов между тъпа кифла със силиконови устни и цици за стотици хиляди долари, която се влюбва в две глави по-нисък, пъпчасал безработен тийнейджър; разделяне на героите на добри и лоши, като във детските филмчета за 5-годишни хлапета, убийствено тъп и елементарен сценарий, използване на най-баналните клишета на света….всъщност напишете в google-a „worst movie directors of all time“ и сами вижте в колко от статиите се среща тоя интелектуално кастриран темерут. Майкъл Гей е доказателство за това, колко ниско може да слезе киното и пак да има маса зомбирани зяпачи, които да точат лиги по ефекти и взривове.

    Точка по въпроса.

    Надявам се да има обидени 😛

  23. хахаха Ламоте, аз съм сериозно обиден, че не прилагаш снимка на циците за СТОТИЦИ хиляди долари 🙂 Баси колко бързо ме събуди този човек :))))))

  24. Според мен Едгар Райт е изключително талантлив режисьор. „Шон“ и „Скот“ са шедьоври – „Хот Фъз“ ме радва по-малко, но като не го поставям в контекста на тези два, пак е доста силен. В този ред на мисли, не мога да му нямам доверие за „Ant-Man“. За „Collider“ също мога да имам само големи очаквания.

    По горния спор съм на мнението на Gogoto, само дето не смятам, че провала на „Lost“ тежи на плещите на Ейбрамс – общо взето той има отношение само към пилота или най-много един-два епизода в началото, когато сериала беше велик.

    И последно, като човек, който винаги се е опитвал да гледа от двете страни на медала (кога успешно, кога не) намирам хората, които плюят поголовно по Майкъл Бей (или по-който и да е друг) за също толкова смешни, колкото тези, които го боготворят.

  25. @Дринов

    Аз за Lost все си мисля, че вината е споделена между Ейбрамс и Линдалоф, като съдейки по Прометей, съм склонен да гледам по-укорително към втория.

  26. Според мен Lost не трябваше да е повече от два-три сезона, но изненадващо големия зрителски интерес явно принуди екипа да разширява и разводнява сценария, за да има просто с какво да се запълнят всичките 6 сезона, но явно идеите рано-рано са свършили. И в един момент започнах да губя всякаква смислова връзка и се отказах да му гледам последните 2-3 сезона. Ненужното раздуване на обема на сценария докара бая недомислици и смислови безумия и в стремежа си за мистерия, сценаристите тотално се оплескаха. Може би трябва да изгледам всички сезони от началото до края, барем съм си променил мнението към по-добро и посмекча критиката…
    Иначе ontoic: Жалко, че няма никаква информация за този проект (от новината), че ми стана интересно за какво ли ще иде реч…

  27. Силно препоръчвам да гледате интервюто на Кевин Полак (от шоуто му, което е доста силно) с Деймън Линделоф. Ще останете изненадани от цялата история около „Lost“. Аз поне бях впечатлен. Интервюто е чудно!