Игрите на глада

Дори и да се състезаваха под общ знаменател, двете нови предложения „Гневът на титаните” и „Огледалце, огледалце” пак нямаше да могат да се преборят с мега хита „Игрите на глада”, който въпреки че отбелязва очаквано висок спад от 60% за втора поредна седмица, оглавява американската бокс офис класация с отличните 61 милиона долара. Това му отрежда седмо място в класацията за най-голям втори уикенд на всички времена, но четвърто сред филмите, които не са продължения, като „Аватар” (75,6 млн.), „Спайдър-мен” (71,4 млн.) и „Алиса в Страната на чудесата” (62,7 млн.).

Само за десет дни на разпространение „Игрите на глада” е спечелил впечатляващите 251 млн., което го прави петия най-бърз филм, преминал границата от четвърт милиард и първия сред тези, които не е продължение или римейк, изпреварвайки с два дни „Аватар”. В световен мащаб до момента филмът разполага с 364,9 млн. и финален резултат от около 600 млн. няма да е изненада.

На второ място дебютира митологичният екшън „Гневът на титаните”, който според предварителните резултати е спечелил 34,2 милиона долара или почти два пъти по-малко от резултата на предшественика му „Сблъсъкът на титаните”, който стартира с 61,2 млн. Явно изключителната непопулярност на първия филм е дала отражение върху желанието на хората да видят това продължение.

Второто ново предложение за седмицата „Огледалце, огледалце” на Тарсем Сингх се класира на трета позиция с 19 милиона. Това е резултат в рамките на други детски филми от рода на „Мост до Терабития”(22,6 млн.) и „Хрониките на Спайдъруик” (19 млн.), но може да се каже, че от него се очакваше малко повече. Като една от причините за по-слабото му представяне се посочва „Игрите на глада”, който привлича по-детската аудитория, но ние бихме заложили и на отвратителната представа за филма, която създават рекламите.

На четвърто място с 15 млн. и минимален спад от 26,7% се класира „Внедрени в час” на Джона Хил и Чанинг Тейтъм. До момента училищната екшън комедия разполага с отличните 93,1 млн., което е малко повече от резултата на подобния „Суперяки”, който за същия период е разполагал с 89,3 млн.

Пети е анимационната приказка на д-р Зюс „The Lorax”, който приключва уикенда с 8 млн. До момента еко-ориентираната приказка разполага със 189,6 млн., а със задаващия се великденски уикенд той няма да има проблем да премине границата от 200 млн.

Тази седмица филмите от Топ 10 са донесли приходи от 143,3 милиона, което е с невероятните 30% повече от миналата година, когато „Hop” дебютира на първо място с 37,5 млн., но с 14% по-малко от 2010 г., когато „Сблъсъкът на титаните” застана начело с 61,2 млн.

Топ 10 според предварителните резултати:

# Име сед. Приходи Уикенд Промяна Общо приходи
1 The Hunger Games 2 $61,100,000 -59,9% $251,033,000
2 Wrath of the Titans 1 34,200,000 34,200,000
3 Mirror Mirror 1 19,000,000 19,000,000
4 21 Jump Street 3 15,000,000 -26.,% 93,100,000
5 Dr. Seuss’ The Lorax 5 8,000,000 -39,3% 189,600,000
6 John Carter 4 2,005,000 -60,5% 66,210,000
7 Salmon Fishing in the Yemen 4 1,274,000 -81,3% 3,171,000
8 Act of Valor 6 1,006,000 -50,7% 67,750,000
9 Safe HouseA Thousand Words 4 915,000 -53,1% 16,520,000
10 Journey 2: The Mysterious Island 8 835,000 -38,5% 98,480,000

Similar Posts

Вашият отговор на Дринов Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

6 Comments

  1. Парите по-точно.Все пак говорим за lionsgate компания на ръба на фалита е вече след този филм се отделичи от него.Да не говорим,че не са правили свестен филм някъде от 2001 г. като изключим Saw..
    да припомня,че това е същата компания,която снима в България новият Конан Варварина само от този филм имаха загуба 50-60 млн.долара..

  2. Да, сега и с предстоящите продължения ще се нагушат и ще ни залеят с един тон глупости. 🙂
    С „Конан Варваринът 2“ например. 🙂

  3. О,сега предполагам,че акционерите ще бъдат много внимателни,за какво от тук нататък да си дават парите.Въпреки,че явно им се отдава от време на време да правят удари,както например със Saw не всеки може с 2 млн. да направи 102 общо..

  4. Не знам, но е хубаво, че има такова студио, което инвестира в хоръри и фантастика, нищо, че не винаги им се получава. 🙂