Сигурно вече имате чувството, че сте изгледали целия филм в картинки, но като се замислите, въпреки че досега видяхме един тон снимки, общо взето те не показват нищо повече от това, което видяхме в трейлърите и най-големите тайни на филма си остават скрити.

Освен това, този път основен акцент е корабът „Прометей”, така че, все пак, имаме някакво разнообразие, а и голяма част от снимките всъщност са схеми и диаграми. Вижте!

Накрая хвърлете едно око и на статията на „Total Film”, посветена на филма:

Режисьор на „Прометей” („Prometheus”) е Ридли Скот, а в ролите ще видим Нуми Рапас, Майкъл Фасбендър, Чарлийз Терън, Идрис Елба, Гай Пиърс, Логан Маршал-Грийн, Рейф Спол, Шон Харис, Кейт Дики, Бенедикт Уонг и Патрик Уилсън.

Българската премиера е 1 юни 2012.

Similar Posts

Вашият отговор на Кишо Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

11 Comments

  1. „Един куп нови снимки…“ този „куп“ е страхотен, а къде е онзи другия „куп“ със снимки (ти знаеш кои)? 😉
    Лично моето мнение, за тези снимки е, е са супер, и че поне на мен ще ми е много по-ясно после. Сякаш ще съм си в „нашия“ кораб, някак си познато ще ми е 🙂

  2. Когато гледам тези снимки едновременно ми идва да се изпразня от кеф и задоволство, но и само се натъжавам, че в България няма нито един сценограф, който да може да се доближи дори и на милиметър до тези идеи, а за изпълнението им, дори и да не говорим. Разликата между Холивуд и останалият свят е светлинни години. Не смея и да си помислям кога и ние ще можем да се похвалим с нещо подобно. След 100-200 години? Решиш ли да направиш нещо жанрово или по-нетрадиционно още от сега се откажи, защото най-малкото декора ти ще бъде бутафорен на 100%, а колко читави ще бъдат сценарните идеи и режисьорските решение е вече друг въпрос.

  3. E, ти пък, нищо не каза! 🙂 🙂 😀 Я погледни…. „Цахес“ муахахахахах – и сценография, и декори, и костюми хахахахах! Правят хората, опитват

  4. @The Bear Jew

    Не съм съгласен! Да разликата между Холивуд и останалия свят е огромна но тази разлика се дължи на зелените хартийки, а не на умения!

    Сигурен съм че ако и в България хората занимаващи се с кино разполагат със същите бюджети както в Холивуд бих се справили не по зле от американските си колеги!

    А иначе айде стига с тези снимки!

  5. @ Ivcho

    Е, аз пък не съм съгласен с теб! 🙂 В по-голямата си степен става въпрос за талант, ако го нямаш и да имаш огромен бюджет, пак никога няма да можеш да съставиш дизайн за такъв вижуал. Проблема е, че в големите продукции още на ниво пред-продукция, ако те надушат, че не ставаш ще бъдеш освободен и на твое място ще бъде повикан някой доказан сценограф и така филма пак ще бъде спасен и никога няма да мога да ти дам пример с голям филм, но с лоши декори. Не мисля, че в България съществуват хора, които да могат да проектират сценография като на „Прометей“ или „Хюго“ или като на….. списъкът е дълъг и да за съжаление крайният резултат при нас винаги е „Цахес“ или „Магьосници“. Просто толкова си можем. Ресурса развива таланта – така е, но пък и таланта кара ресурса да инвестира в него. Извинявай много, ама то даже и наченки на талант няма в гореспоменатите два български филма.

  6. The Bear Jew, не си прав за Дъ Биг Пикчър. Това, че тук в киното се работи единствено и само на принципа на шуробаджанащината и се взимат едни и същи трупове-бездарници, не значи, че съвсем няма хора. Най-баналното и разпространено нещо за което мога да ти напомня е графила. Там и конкурси се правиха за подобни неща, хората често си постваха и собствени проекти правени за кеф, и макар че 90% линковете с проектите вече не работят и сега не мога да постна почти нищо, имаше уникални неща и доста способни хора. Да, не много често, но имаше бая.

    http://www.nexusstar.name/didom/picture/3D/monkey/test06.jpg

    http://cghub.com/files/Image/176001-177000/176532/757_max.jpg

    http://i23.photobucket.com/albums/b387/MikeyPetrov/3d/Mutant01.jpg

  7. Определено от трите линка тук може да се каже, че говорим вече за талант! Но, докато не се изчистят старите номенклатури, за съжаление тези хора няма да намерят място и до тогава ще сме си жалки. Другото кофти нещо е, че тези които държат кокала, допускат само хора в кръга си от техният калибър и начин на мислене, което доста често те обезкуражава и кара да се преориентираш, да почнеш да правиш компромиси или просто да се продадеш. Това е един много порочен кръг, който за съжаление в момента е окупирал професията и както вече изразих опасенията си не знам кога ще се разбие. Дано да е по-скоро от колкото си мисля, но до тогава единствените хора със статут на „професионалисти“, (само тея нищожества имах предвид в горните ми коментари!) които ще правят филмите у нас и ще бъдат официалното лица на нашето кино ще бъдат същите тези мърши, които го правят и в момента. Пичовете, които не се занимават професионално и не получават поле за изява или са хора, които го правят за кефа вярно и няма да се занимават по една или друга причина с това или е напълно възможно да бъдат претопени от кино-престъпната ни покварена „система“ или просто никога да не им бъде позволено да покажат какво могат и когато дойде момента пак да се погледне the big picture фактите ще са достатъчно красноречиви къде се намираме… отново! Ама, какво е било или какво е трябвало да бъде или кои всъщност могат, но не го виждаме никой няма да ни пита или да му пука, така че ние ще сме си виновни за собствената си посредственост. Еми това сме си ние, толкова си можем – „Синът на яйцето“, „Козелът“, „Единствената любовна история, която Хемингуей не описа“, няма кой българин да дойде и да ти направи тук онези лудници от снимките горе.

  8. @The Bear Jew

    🙂 🙂 🙂 „Синтъ на яйцето“ – това да не е продължението на „Бащата на яйцето“ муахахахахах!

  9. @ Кишо

    ХА-ХА-ХА, аз така си го наричам за ташак! А, иначе продължение, малеееееееееее! Дано да не съм дал без да искам някоя идея на Анри Кулев, за sequel, че ще се гръмна. 😀

  10. Ние талантливи единици имаме! Като нищо ще изскочи някое българче, което е работило по тези декори. Като цяло обаче, положението е доста трагично и съм съгласен с The Bear Jew. Посмъртно ние не можем да направим подобно нещо. Съмнявам се, че и някой друг може, тук, освен всичко друго, говорим и за традиции в жанра.