Операционните обещания се спазват безотказно – вече споменахме за нови проекти на Жан-Пиер Жьоне и обещахме новини, които пристигат в мига, в който попаднат в полезрението ни. Защото – пак да повторим – въпреки „флоп”-овете имаме вяра в един от най-провокативните и идейни французи в режисьорския бранш.

Според Allocine следващото лято е резервирано за снимачния период на екранизацията по романа на Рейф ЛарсънThe Selected Works of T.S. Spivet”. За първи път Жьоне ще експериментира в триизмерното кино и това ще е първият му англоезичен филм след „Пришълецът: Завръщането”. Съ-сценаристът на „АмелиГийом Лоран се включва към режисьорските усилия да бъде адаптирана историята за пътешествието на един 12-годишен картограф, който прекосява Америка скрит в товарен влак, от щата Монтана до музея „Smithsonian”. Както споделя режисьорът, Рейф Ларсън е имал предвид няколко имена, с които да коментира възможност за съвместна работа, но Жьоне успял да изпревари другите.

„Когато се свързах с автора на романа, той не скри, че предпочитаните от него режисьори са петима – Дейвид Финчър, Уес Андерсън, Тим Бъртън, Мишел Гондри и моя милост. Аз първи поех предизвикателството – и веднага започнахме работа!”

Нали ви е ясно, че се очертава доста очакван филм – най-малкото във визуално отношение! Снимките трябва да започнат през следващото лято в Канада. “Gaumont” ще разпространява филма във Франция, новини за съдбата му пред останалия свят ще споделим веднага щом се появят.

Similar Posts

Вашият отговор на надя Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

11 Comments

  1. Рейф Ларсън има добра визия за режисьорите, като не броим Уес.

  2. Че какво му е на Уес? Ако не бяха „Деликатесен“ и „Градът на изгубените деца“ бих го предпочел пред Жьоне без дори да се замислям. То и с тях бих го предпочел, но поне ще се позачудя малко.

  3. Няма да му простиш на Жьоне за пришълеца, ей! 🙂 Ама освен заради Деликатеси и Градът, го уважавам и заради „Невероятната съдба на Амели Пулен“ и „Най-дългият годеж“. Дори и да не харесваш последните два, не можеш да отречеш, че изглеждат убийствено! 🙂
    Уес ми е от онези, които събират по 10 добри актьори във филм и правят вкисната боза с тях. Намирам „Кланът Таненбаум“ за яко посредствен „хамерикански алтънътив куул арт дрисок“, а във „Фантастичния г-н Лиско“ имах чувството че гледам трупове от природо-научния музей… по принцип не съм гнуслив, ама… 😀

  4. Проблемът не е в „Пришълецът“ а в „Микмакс“ – ненавиждам го този филм!!! „Годежа също не ми допада. „Амели“ е готин. 🙂 Абе, харесвам го Жьоне, не ми обръщайте внимание. 🙂

    А за Уес Андърсън въобще не сте прави. „Ръшмор“, Кланът Тененбаум“, „Даржелинг лимитед“ са уникални, не знам на к’во се правите!

  5. Поддържам с две ръце мнението на Дрин за „Кланът Тененбаум” (при все участието на по-неталантливия от двамата Уилсън!) и “Даржелинг лимитед” (уникална сбирка идиоти, за съжаление отново с Оуен, пу!) 😛
    И при все, че „Ръшмор“ съм го пропуснала, харесвам шантавото чувство за хумор на човека Уес! 😀 8)

  6. Оуен Уилсън е най-талантливия от братята (трима са) Уилсън. Не забравяй, че той е съсценарист и на „Клана“ и на „Ръшмор“.

  7. На Уес само Даржелинг ми хареса.

    А микмакс не беше чак ужасен, гледаше се без да е нищо особено. Според мен Жъоне от Амели насам се мъчи да направи един и същи филм, но му се получава все по-малко и по-малко. Дори ужасния Дани Буун беше поносим в миксмакс, а по-принцип не мога да го гледам…

  8. В сравнение с тоя… и аз не знам какъв да го нарека Дани Буун, дори Чанинг Тейтъм изглежда като талантлив чаровник. А в „Микмакс“ е такава трагедия, че нямам думи. Само ходи и ми щрака с пръсти, много важно… Баси как се дразня!!! 🙂

  9. Препоръчвам ти горещо най-големия френски блокбъстър за всички времена: „Добре дошли при Щите“, в който той е главен герой, продуцент и сценарист. Успя дори да го пробута на уил Смит да му прави американски римейк. Ако видиш този филм, ще разбереш,че Дани Буун в миксмакс заслужава Оскар за актьорско майсторство…