По последни новини Кирстен Дънст се присъединява към Кийфър Съдърланд, Шарлот Гейнсбур, Шарлот Рамплинг, Стелан Скарсгард, неговия син Александър и Удо Кир в най-новия проект на Ларс фон Триер. Имайки предвид предишните филми на режисьора и тези на Дънст, можем да кажем, че това е едно доста смело решение от страна на Мери Джейн. Истината е, че много се радваме за нея, защото винаги сме подозирали, че тя притежава качества, които все още не ни е показвала, а филм на Триер е идеалното място, както казват американците „to go legit”.
Според откъслечната информация, която изкача тук там, излиза, че „Меланхолия” е фантастичен психологически филм-катастрофа, в който Земята е изправена пред унищожение, след като орбитата й се пресича с тази на странстваща планета. Доколко може да се вярва на това, никой не знае. Триер все още мълчи по въпроса, а единственото, което е казал е, че „този път няма да има хепиенд”. Какво? Този път? Лично в нашите представи Триер и хепиенд са две диаметрално противоположни неща. Може да се каже, че „Догвил” има такъв, но това е само от определена гледна точка. Та в този ред на мисли, няма как да не се зачудим (и леко се плашим) какво ли ни е подготвил този път.
За протокола, според нас “Антихрист” беше повече от отличен филм и адски ще се радваме, ако „Меланхолия” доразвие това му настроение в нещо като нова трилогия по подобие на „Golden Heart Trilogy”, или като все още незавършената „Land of Opportunities”.
Еее, каква е тази Кирсетн Дънст:( нали щеше да е Пенелопе…
Пенелопе ще пиратства 🙂
Догвил с щастлив край? Определено това е въпрос на гледни точки…
Триер обаче яко се е изгаврил с товас за 'хепи енда' 😀
Абсолютно! И за двете неща 🙂