Джъстин Лин ще режисира игрален „One Punch Man“

 

Кариерата на Джъстин Лин отказва да натисне спирачките. След напускането му от „Fast X“ – десетия филм от поредицата „Бързи и яростни“, Sony обявиха, че Лин ще режисира игралната им адаптация на уеб-мангата „One Punch Man“, публикувана от артиста с псевдонима One и по-късно адаптирана под формата на аниме сериал. Поредицата е от най-популярните предложения на японската анимация от последните няколко години и желанието на Sony и продуцента Ави Арад (отговорен за оригиналните „Спайдър-мен“ филми и до голяма степен за Marvel вселената) да прехвърлят приключенията на този фаворит-на-феновете супергерой в игрална форма разкрива очевидния им интерес към тази все по-популярна субкултура.

One Punch Man“ разказва историята на Саитама, супергерой, който е отегчен от борбата срещу злото, понеже може да победи всичките си врагове с един удар поради привидно неограничената си сила (което му дава прякора One Punch Man). В стремежа си да открие достоен опонент, Саитама се изправя срещу фантасмагорични аниме злодеи като Crablante, който е мъж-рак, или Mosquito Girl, която е жена-комар. Феновете на поредицата харесват именно този непочтителен, сатиричен тон към клишетата на супергеройския жанр. Имайки предвид глобалния бум на супергеройски разкази, „One Punch Man“ би могъл да застане редом до „Invincible“ и „The Boys“ като един от по-смелите предложения, които преобръщат очакванията на зрителите.

Джъстин Лин

Джъстин Лин

Навлизането на Джъстин Лин в проекта е интересно развитие, имайки предвид позицията му като един от най-добрите наемни Холивудски режисьори, работещи днес. Определено не бихме могли да определим „стила на Джъстин Лин“ (отвъд естетиката, която внася в „Бързи и яростни“ чрез първия си филм от поредицата, „Tokyo Drift“), но винаги се радваме да видим добре изградените му екстравагантни екшън сцени в комбинация с достатъчно свободния му подход към драматичните развития в сценария, който превърна по-късните предложения от авто-шпионската поредица в някои от най-леките и развлекателни блокбъстър филми за последните 15 години. И въпреки това е трудно да го определим като „автор“ на този без съмнение комерсиално ориентиран франчайз и именно това негово качество като обикновен „работник, вършещ работата си възможно най-добре“ ни кара да се притесняваме за бъдещето на „One Punch Man“ на големия екран.

Аниметата са една от най-колоритните и необуздани части на модерната ни попкултура, разказвайки безсрамно мелодраматични истории с непобедима gonzo естетика, която завладява въображенията на зрителите си. Но сякаш винаги, когато Холивуд се докопа до част от това фенство, резултатите са бездушни, забравими обиди като „Ghost in the Shell“ и „Cowboy Bebop“. Надяваме се, че присъствието на Лин няма да доведе до безхарактерен студиен продукт и той ще може да създаде превъзходен абсурдистки фантастичен екшън, който да развълнува и аниме нърдовете, и обикновените зрители.

коментари
 
Отговорете »

 

Коментирайте