Lionsgate трябва доста да вярват в Крис Рок и неговата визия за продължаване на един от най-успешните им франчайзи, след като не хвърлиха „Spiral: From The Book Of Saw” („Спиралата: „Убийствен пъзел“ продължава“) на някоя стрийминг платформа (където според нас му е мястото), а решиха да изчакат ситуацията с пандемията да се постабилизира и да го изкарат на кино. Очевидно моментът е настъпил и вече имаме фиксирана премиерна дата, която беше обявена с появата на нов трейлър.

Припомняме, че „„Спиралата: „Убийствен пъзел“ продължава” („Spiral: From The Book Of Saw“) бележи втория опит на Lionsgate за рестартирането на поредицата „Убийствен пъзел“ („Saw”), след като през 2017 г. „Пъзелът”, при все относително добрите си приходи, не успя (така да се каже) да придаде достатъчно скорост на „циркуляра“, че да се сдобие с продължение. Идеята за новия филм идва лично от Крис Рок, а сюжетът е следният:

Работещ в сянката на своя баща – изтъкнатия ветеран от полицията Маркъс Банкс (Самюъл Л. Джаксън), дръзкият детектив Изикил „Зик“ Банкс (Крис Рок) и партньорът му новобранец Уилям Шенк (Макс Мингела) поемат разследването на поредица зловещи убийства на полицейски служители, привидно свързани с мрачното минало на града. Хванат в капана на задълбочаваща се мистерия, Зик се озовава в центъра на смъртоносната игра на убиеца.

Вижте новия трейлър.

О, не! Този глас е ужасен. От иконичното вокално изпълнение на Тобин Бел в оригиналните филми ни побиваха тръпки, а това тук ни стои като от някаква пародия. Друго изпълнение, от което ни напушва смях, а не смятаме, че е търсен ефект, е това на Крис Рок – виждали сме го да се справя добре с драматична роля (в последния сезон на „Фарго“ беше доста приличен), но тук положението не изглежда добре. Дори и за секунда не му вярваме.

При наличието на подобни дразнители, колкото и режисьорът Дарън Лин Боусман да се старае с визията, „Spiral: From The Book Of Saw” няма как да го бива, още повече че едва ли историята и сюжетните обрати ще бъдат на някакво високо ниво (лично ние не очакваме да се доближават дори и до тези на по-добрите части от поредицата). С две думи, видяното в трейлъра никак не ни хареса и на този етап нямаме никакво желание да си причиняваме филма.

spiral_from_the_book_of_saw_ver2_xlg (1)

Режисьор на „„Спиралата: „Убийствен пъзел“ продължава” („Spiral: From The Book Of Saw“) е Дарън Лин Боусман („Убийствен пъзел 23 и 4“), а сценарият е дело на дуото Пийт Голдфингър и Джош Столбърг („Пираня 3D“, „Пъзелът“). В ролите са Крис Рок, Самюъл Л. Джаксън, Макс Мингела, Марисол Николс, Зои Палмър и др.

Премиерата е предвидена за 14 май.

Similar Posts

Вашият отговор на X-Force Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

3 Comments

  1. Дето се вика: всичко нередно в Холивуд събрано в 2 минути. Наистина гласът на Рок е отврат и фалшивее повече от Асен Блатечки в ролята на Жокера. Отделно целият сюжет е разказан, че даже показаха финалната развръзка!!!! Няма я тръпката от предните филми, където в 30-60 секунди ти дават точно толкова, че да ти погъделичкат любопитството и да те накарат да спекулираш кой е убиеца и т.н. Тъжно … наистина тъжно! Един от любимите ми франчайзи буквално се е запътил към голямата „резачка“ и изглежда няма спасение. Но нали съм мазохист – ще си го причиня на голям екран от респект към Тобин Бел, Дарън Бозман и предишните филми. Дано има някакъв сейвинг грейс, че на този етап не го виждам.

  2. Все едно Дани Де Вито да се кефи на Двама мъже и половина и да му дадат да е чичо Чарли.

  3. Изгледах Спиралата и се заредих с позитивизъм. Филмът е оцветен в черно-златисто. Не липсва и червеното. Някои акценти: отрязаният език – метафора на лъжата; изгарянето с разтопен восък на миловидно лице, злоупотребило със служебно положение и прикривало престъпления; пронизаното от множество стъкълца тяло; откъсването на пръстите – символ на погрешни действия, вследствие на което са погубени човешки животи; и не на последно място: намигане с носталгия към верните фенове на поредицата, когато музикалната тема прозвуча лирично на фона на сантиментална препратка с триона. Калейдоскопичното преминаване през събитията осигурява динамика, но възпрепятства емпатията. Оставам с впечатление за емоционална необвързаност с персонажите. Човек си казва: ок, виновни са, нека си понесат заслуженото. Обратът идва логично и намества пъзела, без да шокира или дразни. Не е шедьовър, но е добър филм.