Fuck you, 2020!

Taкa, изляхме си мъката, сега можем да се поотпуснем. Ясно е, че за мнозина годината беше повече от ужасна, но напук на целия див песимизъм и повсеместно мрънкане, решихме да изпратим изминалите 12 месеца с дванайсетия ни за 2020 г. епизод на леко уморения, преболедувал, кисел, но все още дишащ видео подкаст Inglourious Kunts. Иска ни се да погледнем към предстоящата 2021 г. с очите на здравомислещи оптимисти – очакваме още поне няколко месеца нещата да са адски смотани, но след това се надяваме тинята да се разсее и да можем отново да седнем в някой киносалон, където да изживеем киното по най-пълноценния начин.

Дотогава обаче ви предлагаме един супер кратък и позитивен (хаха) обзор – харесахме си по една книга, по един сериал и по един филм, всичките излезли в рамките на чумавата 2020 г., но понеже организацията ни продължава да е сериозен проблем, вместо да се съберем в обичайния пълен състав, спретнахме един бърз „2 Kunts 1 Couch“, така че препоръките ни не са кой знае колко на брой, но пък са жестоки. Сред тях е „До края на времето“ на Брайън Грийн, немският сериал „Dark“, а също и чудесната драма „Nomadland“ c Франсис Макдормънд. В студиото този път са Димитър Дринов и Благой Д. Иванов, чието флиртаджийско поведение започва да става все по-подозрително.

Хайде сега няколко добри думи за една адски лоша година:

Similar Posts

Вашият отговор на Milbo Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

11 Comments

  1. Fuck you, 2020 – says NOTHING about the industry and what happened in 2020, in the same way that ‘хуй за Jordan Peele’ says nothing about Jordan Peele. Then and now it only says something about you …

    Nobody seems to be paying any attention any longer anyway – Манталитетно – ‘Да се снишим докато отмине’, както казваше един дългогодишен държавен лидер – nobody gives a fuck. Except the few devoted cinephiles, who (against all odds) continue to churn out news pieces and comments with passion for no other reward than the personal satisfaction of engaging with something you love.

    Anyway – here is a just short quote from an article about the many, many, many rather interesting, life-changing things, that happened in 2020…

    Quote:
    ‘Making movies and TV has long been a numbers game, with a risk-reward model that has allowed the spoils from (rare) runaway hits to be shared with the creative teams behind them. That was the case for television series such as Friends or Seinfeld and surprise billion-dollar movies such as Joker or Avatar. But such a model turns on shared, reliable and meaningful measures of success: box-office receipts, audience figures, syndication deals. The upside can be quantified and divvied up. Subscription streaming services change the calculus. A hit is measured differently by Warner, Netflix and Disney. It might not be views, but new sign-ups, or retention of subscribers, or a mix of all of them. But the crucial point is this: the relevant data is monopolised by the streaming service.’

  2. Това, което се случва като реакции на финала на The Mandalorian и колко мъже просто се срутват и разплакват на това, което се случва, заслужава статия case study на тоя феномен. Няколко дни гледам реакции в тубата – нещо, което никога не съм правил досега. Силата на киното без да е на кино. Исторически момент за тая сага, но не само – това заслужава наистина огромно внимание. Едни десет минути в сериал провокираха първосигнална реакция, която резонира през няколко поколения. Аз чакам Светли да напише ревю, което с кеф ще прочета. Но аз ще си дам моето 200 като се поотърся малко – а ако Светли няма време – аз си предлагам услугите да обясня защо преди седмица бяхме свидетели на голям момент в историята на киното.

    1. Дринка, време е да се завърнеш като ревюист в сайта с един тлъст негативен отзив за тоя надценен сериал 😄

  3. Според мен това заслужава статия тук 🙂 Под нея бих си дал моите 200, ако няма да има такава – бих ти пратил чернова. 🙂

    1. Снощи не бях много в час и не се изразих ясно. Няма да има статия за този сериал. Давай си черновата, ако е добре мотивирана, с най-голямо удоволствие ще я публикуваме. 🙂

    2. Големи сте парвенюта 🙂 Помия като Уондър Уомън може да получи ревю, което е обосновано ако филмът е тъп, тоест може да има ревю на безсмислен филм.

      Стар Уорс никога не се е славел с елементите на качествено кино, мисля, че е пределно ясно за всички. Говорим за гийковщина и какво е ок като подход и какво не е. Фен Сървис (и то какъв) имаше в сикуълите. Ефектът – казвате – е същият. Ефекта относно кое? Не говорим за Кръстникът.
      Говорите за това разширяване на вселената и “смел подход” от години, разбирам го, ама при цялото ми уважение – надценявате визията си като единствена алтернатива. Вменявате на и очаквате от качества на тая сага, която тя никога не е носила.

      Фен Сървис не може да е ок и да не е ок когато ви изнася според филма. Може да е само според логиката, създадена от тая история и начина, по който е поднесен. В Мандалориън е великолепно. Надценен или не.

      Нямам мерак да споря – говоря си с вас като на маса, защото така ви чувствам. 🙂

    3. За какво говориш, човече?! Честно казано не разбирам.
      Освен това идваш тук отдавна, би трябвало да знаеш как стоят нещата с ревютата. Както казах, с удоволствие ще публикуваме твоето мнението за „Мандалориан“. Винаги сме отворени към адекватни включвания. Ако имаш желание, пращай.

  4. Quote:
    ‘Figures from trade body the British Association for Screen Entertainment (BASE) and based on data from the Official Charts Company, Futuresource Consulting and Kantar, show that the UK home entertainment sector grew by 26 per cent in 2020, bringing the total market value to £3.3 billion.

    In a year that saw UK consumers staying home in the face of the threat from coronavirus, 2020 has seen digital formats make huge gains as audiences have taken advantage of the instant access and huge range of content choice available across the broad range of digital consumption models.’

    Quote 2:
    ‘Netflix has doubled its spending on UK-based productions in 2020 to $1 billion (£750 million) thanks to the popularity of shows such as The Crown, Sex Education and The Witcher.

    The money has been used to shoot more than 50 TV shows and films in the UK during 2020, and is double the $500 million the streamer spent in the UK in 2019.’