*** Внимание! Ревюто съдържа спойлери! Четете на своя отговорност!

Ако има един абсолютен хит от неуспешния опит на Warner Bros/DC да създадат споделена вселена, наподобяваща тази на конкуренцията (Marvel), то това със сигурност е „Жената Чудо“ („Wonder Woman”)  на Пати Дженкинс от 2017 година. Филмът бе приет топло от критици и фенове, направи купища пари в бокс офиса и бе вдъхновение на цяло ново поколение, събуждайки фенщината по образа на Даяна Принс и напомняйки, че тя е поп-културен феномен. Аз също съм един от привържениците на заглавието и естествено, както много други фенове, първоначално бях убеден, че продължението ще постигне успеха на предшественика си или ще го задмине. О, колко много грешах …

MAGIC HOUR

Както заглавието подсказва, годината е 1984 и Даяна (Гал Гадот) работи в археологически музей във Вашингтон, САЩ. Успоредно с работата си, тя не пропуска всяка възможност да раздава справедливост, докато все още страда от загубата на Стийв Тревър (Крис Пайн) от предишния филм. Сюжетът на филма се заплита, когато Даяна се запознава с Барбара Минерва (Кристен Уиг), която също работи в музея и двете се натъкват на мистичен артефакт – камък, който може да изпълнява желания. Излишно е да казвам дали героините ползват въпросния МакГъфин по предназначение, но е важно да уточним, че по петите му е и Макс Лорд (Педро Паскал), който цели да ползва камъка, за да получи максимално много власт и пари.

Бързам да кажа, че нито трейлърите на филма, нито постерите, нито замесените известни актьори и завръщането на Дженкинс зад камерата успяха да ме накарат да тръпна в очакване. Не знам защо, но усещах, че заглавието ще бъде посредствено и забравимо, но с достатъчно добри елементи, които да го спасят от пълен провал. Нека започнем именно с тях, понеже те не са особено много …

Жената чудо 1984” започва чудесно със спомен от детството на Даяна, където тя се опитва да докаже силата и издръжливостта си в турнир с останалите амазонки, но за целта мами, ползвайки кратък път до победата. Майка ѝ я учи на важен урок, че в живота човек не трябва да „минава напряко“, за да се докаже пред останалите, и истината е по-силна от всичко. Важен момент, за който ще говорим по-късно в ревюто. Както казах, сцената е супер! Музиката на Ханс Цимер удря правилните емоционални ноти у зрителя и всичко изглежда чудесно. Прехвърляме се в 1984 година, където Даяна предотвратява нелеп грабеж в мол. Сцената сякаш е режисирана от Ричърд Донър или Сам Рейми – действията, диалозите и реакциите на участниците са едновременно комични и нелепи, но имат носталгична нотка към комиксите от 60-те и 70-те, която гъделичка детското у зрителя и ни кара да пренебрегваме минусите.

Тук идва и моментът, в който филмът удря силни спирачки и в следващите 60-80 минути нервите ми бяха опънати до краен предел от интродукцията на клиширани злодеи, неравен сценарий, отчаян опит за повтаряне на любовната формула от първия филм и излишно удължени сцени, целящи да разгадаят мистерията около камъка, когато тя можеше да бъде обяснена в две минути. Важно уточнение е, че докато Дженкинс режисираше предния филм, а сценарият бе поверен на Алън Хайнбърг и Джеф Джоунс, тук Дженкинс не само режисира, а заедно с Джоунс пишат сценария, който прилича повече на чернова, отколкото на финален драфт. Дупките в сюжета, клишираните диалози и историята като цяло са толкова трудни за преглъщане и замаскиране, че филмът е като лунен пейзаж. Темпото е под всякаква критика, докато Жената Чудо почти не се появява през половината филм. По принцип това би се преглътнало, ако има достатъчно добра история, която да държи вниманието на зрителя, но тук такава липсва.

960x0

Нека обърнем внимание на „слона в стаята“ – завръщането на Стийв Тревър. Още с първия трейлър всички се чудехме как точно той се завръща, при положение, че загина в първия филм? Отговорът на този въпрос ще ви накара да си помислите, че гледате сапунен сериал от 80-те. Сценарият ни подхвърля героя му в чуждо мъжко тяло, без да обяснява историята на въпросния непознат, а от нас се предполага, че ще повярваме, че Даяна ще спи с човек, когото вижда за пръв път, само защото духом е нейният изгубен любим. Отделно Даяна и Стийв разменят ролите си, като този път той е „рибата на сухо“ в модерния свят и не спира да се изумява от всичко около него. Естествено, щастието им не трае дълго, имайки предвид, че героят на Пайн е по-скоро като помощник и ролята му е да напомни на Даяна за урока, който майка ѝ предава в пролога на филма. Крис Пайн е добър актьор и между него и Гадот наистина има някаква химия, но присъствието му в този филм бе чист фен сървис, който е абсолютно незаслужен, но по-лошото е, че за разлика от първия филм, тук липсват каквито и да е забавни моменти между тях и емоционални нишки, които да ни накарат да съчувстваме на Даяна, когато тя взема трудния избор да се раздели с него. От друга страна Гал Гадот не изпъква с нещо, което да не сме виждали от нея. Макар да е родена за ролята, тук очаквах да видя малко повече дълбочина в героинята ѝ, но вместо това Дженкинс прикрива недостатъците като ѝ дава по-малко диалози и повече физически упражнения.

Макар златната броня да изглежда великолепно, нейната поява във филма е дълга точно толкова, колкото е екранното време на Гепарда – 3 минути.
Макар златната броня да изглежда великолепно, нейната поява във филма е дълга точно толкова, колкото е екранното време на Гепарда – 3 минути.

За мое огромно съжаление „Жената чудо 1984” страда от „синдрома на двата злодея“ в комиксовите филми. Кристен Уиг и Педро Паскал са добри и харизматични актьори, които правят всичко по силите си, за да ни дадат нещо близко до думата „посредствено“, но уви положението е неспасяемо. Уиг играе комбинация от Жената Котка на Мишел Пфайфър в „Батман се завръща“, Гатанката на Джим Кери от „Батман завинаги“ и Електро на Джейми Фокс от „Невероятният Спайдър-мен 2“: привидно задръстена зубърка, която има проблеми с общуването и самочувствието, бива подмината и пренебрегната от всички около нея. Единственото по-лошо нещо от изброените проблеми на героинята, е това, че тя не може да ходи на токчета. Съответно, пожелавайки си да бъде силна и красива, Минерва постига мечтата си като почти всеки бъдещ кадър с нея я показва на токчета (дори когато се бие с Даяна?!), докато на финала тя успява да манифестира за около 3 минути в комиксовия злодей Гепарда (Cheetah), колкото да има още един фен сървис за феновете. Има някои сцени, в които Гадот и Уиг имат добри диалози, но конфликтът между тях е форсиран и недобре обоснован.

Същевременно Паскал играе малко по-налудничава версия на Доналд Тръмп. Има сцена, в която героят му буквално строи стена между два народа, докато се опитва да се сдобие с всичкото количество нефт по света. За капак ползва сателити, за да промие мозъците на хората. Звучат ли ви познато метафорите или да продължавам да изброявам? Действията и мотивациите на Макс Лорд са абсурдни, докато сюжетната линия със сина му е смехотворна и абсолютно недостоверна, предизвикваща шамар по лицето от недоумение как Дженкинс и Джоунс може да са написали подобно нещо. За съжаление, нещата не спират до тук…

7d91e7d9-3221-4c46-a3b0-47a3d979ed5b_1605755771.6415

От километри личи, че има огромен корпоративен натиск филмът да е политически коректен, да засяга директно текущи социални теми, да угажда на феновете по възможно най-недодялания начин и да засилва усещането у женската аудитория за признаването на женската сила. Не стига, че един от злодеите е клонинг на Тръмп, но имаме сцени с протести и безредици по улиците, нелепо прикрит лозунг за предотвратяване на глобалното затопляне и финална Коледна сцена, която си личи от километри, че е заснета наскоро по случай премиерата на заглавието. Филмът е увенчан с банални супергеройски сцени, в които Даяна се учи как да лети, Гепарда е CGI какафония в тъмното, от която не се вижда почти нищо, а пост-кредит сцената е най-ненужният и по-лошото, незаслужен фен сървис за феновете, от който настръхнах в киното. Някои хора така и не разбраха, че фен сървисът сам по себе си е добър, когато е изграден по логичен и последователен начин (справка: Капитан Америка и Мьолнир). Да сложиш Гепарда за няколко минути на екран, колкото Даяна да има физическа схватка със злодей на финала, е отчаян ход, който не работи (справка: Венъм в „Спайдър-мен 3“).

Едно от най-тъжните неща е, че докато в първия филм имахме иконография с великата сцена в Ничия Земя, тук такива кадри липсват. Да, имаме чудесен пролог. Да, сцената с камионите в пустинята и тази в Белия Дом бяха добре хореографирани. Но нито една от тях не блести със запомнящи се моменти, които да обсъждаме с години наред. Приятно впечатление прави, че ласото на истината се използва по нови и интересни начини. Единственият кадър, който остана в съзнанието ми, е как Даяна ползва светкавица, за да закачи ласото за отскок. Епохата, в която се развива действието, е подбрана заради Студената война, но ролята на световните сили е сведена до военни чиновници, зяпащи в компютри с появяващи се и изчезващи ядрени глави. Как точно работи камъкът спрямо техните спомени от случилото се доста удобно е подминато и зрителят остава с пръст в уста, чудейки се как така от милиарди хора на Земята, всички решиха наведнъж да се откажат от желанията си?!

wonder-woman-1984-1de

За финал, „Жената чудо 1984“ не е пълен провал, но е далеч от качеството на предшественика си. Добрата режисура, в комбинация с няколко добре хореографирани сцени и качествена продукция спасяват заглавието от попадане в пълно забвение. Но горчивият вкус от това продължение е труден за преглъщане. Пропуските на сценарно ниво са непростими, докато голяма част от креативните решения са невдъхновени и очеизвадно продиктувани от репликиране на предишния успех. Официално е обявено, че Пати Дженкинс и Гал Гадот ще се завърнат за трети филм, с който да завършат планираната трилогия. Силно се надявам Дженкинс да прекара повече време над историята и сценария този път или да отстъпи тази позиция на друг. Ако камъкът на желанията беше в ръцете ми, щях да си пожелая този филм да бе избегнал всичките си проблеми и нямаше да се отметна от желанието си. За съжаление се налага да „мина напряко“, за да стигна по-бързо до края на това ревю.

Similar Posts

Вашият отговор на Riddick Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

40 Comments

  1. Уиг беше готина. Изгледал съм прекалено много скечове от SNL с нея, така че това да се прави на гадина беше свежо.
    За Паскал през цялото време си казвах, че тоя човек би изиграл един приличен Елвис.
    В момента наказвам десетки пирати по света със солиден сийд. Тъй де, няма само аз да се възмущавам на шепнещи диалози в изтребител.

  2. ‘Some 180 Imax screens generated 7% of the $16.7 million opening weekend U.S. and Canada box office receipts from Wonder Woman 1984, Colliers analyst Steven Frankel wrote investors Monday. Private watch parties and large-format screens drove ticket sales and were the most popular option among consumers, said WarnerMedia Sunday, calling private rentals an “innovative and popular way for audiences to feel comfortable watching the film in their own social bubbles.”

  3. Само не разбрах как така откриващата сцена “работела”, та тя едвам се гледа – ненужна, дълга, безмислена и заснета от Ники Илиев! Пати Дженкинс – НИКОГА ВЕЧЕ!

  4. Like copy paste from an average youtube review…#chrisstuckman #nohate. Иначе и първият филм не беше нищо особено, макар прекаления hype около него.

  5. Не знам кой е писал това ревю, обаче искрено се смях на „изводите“, че Макс Лорд е приличал на вече бившия президент на Щатите – Доналд Дък…а имам предвид Тръмп! Ха-ха!
    Както и на схващането, че филмът е пропаднал заради политическата коректност!
    Да подложим на анализ първия извод, защо им трябва на WB да оприличават главния антагонист на президента на САЩ?!
    Какво биха постигнали с това?! Филмът излезе на 25 Декември в САЩ, когато вече са минали почти 2 месеца от изборите и Тръмп е вече бивш президент! А и на него не му трябва някой да го осмива, той се справя блестящо и сам! Няма да припомням всичките му комедийни представления през мандата му като държавен глава, защото сайтът не е за политика, а за кино!
    Другият извод е напълно изсмукан от пръстите на краката на автора на ревюто, защото това е единственият блокбъстър от години, в който всички главни персонажи са с бял цвят на кожата! И може би точно това не се харесва на аудиторията! Защото няма черни, жълти или пембени актьори, като и няма репрезентация на ЛГБТ съсловието! Ха-ха-ха!
    Преди малко повече от година повечето противници на ДиСи врещяха(заради Жокера), че филмите за супергерои трябва да са нестандартни, цветни, амбициозни, актуални, да не изобразяват насилие и да са подходящи за деца! Е, сега същите критици обърнаха критиката на 180 градуса! Ха-ха!
    Филмът определено не е шедьовър, но ако ще го критикуваме, то поне да е конструктивно! Началото на филма е доста добро, даже научаваме(най-вече децата) една житейска истина! Следва сцена в мола, която е доста захаросана.
    Може би е грешка, че сюжетът е направен около артефакт, който изпълнява желания! И на пръв прочит изглежда доста детско, даже глупаво! Но главната героиня е митичен супергерой ,обгърнат от мистика, нали все пак е дъщеря на Зевс?! В друг филм(на Марвел) има също толкова глупав жест, като щракане с пръсти, както и недообмислен сюжет, въртящ се около пътуване във времето! Но там „проблеми“ няма! Ха-ха!
    Реалните критики към филма би трябвало да бъдат, че повечето ефекти наподобяват анимационен филм, както и при последната сцена с Гепарда, изглеждат незавършени!
    Иначе WW е един вид пацифист, която освен това е и най-големият воин(знам, че звучи като контрадикция), но това е нейната същина още от комиксите! Та през целия филм героинята се стреми, дори когато участва в сражение/схватка да нанася възможно най-малко поражения на противника!
    Има доста дупки в сюжета според противниците на филма, но кой филм за супергерои няма такива?!
    И в крайна сметка, след като е накарал изгледалите го да се замислят, независимо дали е с положителен, или отрицателен аспект, то значи си е свършил работата! А и в края на филма даже може да се извлече житейска мъдрост, което е твърде нестандартно за супергеройски филм!
    Оценка на филма 7 от 10!

    1. Не се занимавай с него! Мозъкът му е промит и не разсъждава трезво…

    2. Много точен коментар!
      Смешното е, че всички ревяха колко мрачни и сериозни били филмите на Ди Си и в един момент, като направиха филм, който все едно е излязъл от вселената на Марвел, пак всички бяха недоволни. Да, точно така, филмите на Марвел са абсолютно безсмислени и клиширани, просто следват някакъв сюжет и връзка, и затова изглеждат много хайпнати.
      Колкото до сравнението с Тръмп – в някакъв американски сайт излезна подобен шит и от там тръгна всичко. Ама не щото героят на Педро Паскал реално прилича на Тръмп, а щото на тия всичко им прилича на Тръмп.

    3. Към X-Force
      Да, ве, аз съм бил с промит мозък?! Муа-ха-ха! Снайдер е имал ясна визия и какво?! Какъв беше проблемът на Men of Steel?! Ако беше на Мързел сигурно щеше да е най-добрият супергеройски филм на всички времена! Но понеже е на ДиСи, то си има проблеми, ама изсмукани от пръстите! Ха-ха!
      За BVS да речем е виновно студиото, защото е орязало голяма част от филма, който беше по кината! Но защо никъде не е оценена режисьорската версия, която излезе само на дигитални носители?! И защо Мързел троловете казват, че голяма разлика нямало между кино версията и удължената, след като разликата е огромна?!
      Та проблемът е в Мързел троловете, които преобладават в Щатите! Те ядат каквото им спуснат от студиото независимо дали има цвят на екскремент! Ха-ха! А когато се появи някой филм на ДиСи, тогава са най-активни по сайтовете за оценяване на филми, като гледат да намалят оценките на филма!
      Един пример – Жокера направи над 1 млрд. долара, но над 70% от тях бяха от Европа, а не от Щатите! Щатите и Канада са запазени за филмите на Мързел! И двете студиа правят филми за супергерои, а качеството е средно, като за такива филми, но едните били феноменални, а другите не ставали?! Ха-ха!

    4. Да си довърша мисълта от по-горе!
      Най-после похвала и истинско ревю за Batman v Superman: Ultimate Edition. Ако разширената версия беше предназначена за кината, сега нямаше някои да хвалят Марвел!
      А и съм сигурен, че Zack Snyder’s Justice League ще е отличен филм, много по-добър от доста от филмите на Марвел!

      https://www.youtube.com/watch?v=mqhPVeDqRg8

  6. DC имаха един наистина успешен филм и успяха да изсерат най-голямото си лайно точно като негово продължение. Уникално постижение!

    1. още не съм го гледал, избягвам и ревюта и спойлери….като умерен жанров фен, ама поста ти предизвика широка усмивка у мен. 😀
      Не знам друго, ама се готви да бъдеш нападнат от 2-3 странни индивида от сайтовия хабитат

  7. Аз се чудя за какво беше тази чудна и толкова велика броня , която разпиляха за 2 минути. Аз лично се надявах да има някаква магическа сила като гривните и, а крилата бяха като щори за прозорци от най-евтиният производител.Трейлърът до голяма степен се крепеше на тази броня? Филмът меко казано беше зле, за едно коледно гледане максимум ако не дават Сам в къщи 😀 А и IMAX сцените бяха 3 минути в началото и 3 минути на края… пълен маркетинг…..
    Първият филм още си ми е кеф да го гледам въпреки, че злодеят куцаше , се осещаше яко визията на Снайдър

  8. Оффффф, за пореден път се оказва, че DCEU страда от хронична липса на адеквани продуценти с ясно дефинирана посока, дисциплина и планиране. За пореден път при всеки следващ филм един билюк не дотам адекватни хора бъркат в купата със съставките и мажат с лайна крайния продукт.
    Дейба, Снайдър може да е всякакъв, но поне имаше НЯКАКЪВ ясно дефиниран (и за жалост нереализиран) план за няколко филма напред, а не като тея галфони всеки следващ път да сере и да маже по тавана с нещо различно и неадекватно. Сегашния ми шеф има много правилна приказка – „По добре да имаш някакъв план, който да не стане, от колкото да нямаш никакъв и да действаш хаотично“. WW84 e един повече от прекрасен корпоративен пример за пълна и тотална планова импотенция и хвърляне на пари на вятъра без ясна цел и посока.

    1. Абсолютно! Снайдър имаше ясна визия, но корпоративните идиоти му дръпнаха шалтера и избраха посредствеността!

      П.С. Добре, че поне ще видим неговата версия за Justice League

  9. Аз може би ще изчакам да го гледам първо на кино на 21-ви февруари 🙂

  10. Я на местото на тоа филм бих предпочел видео с Галченцето, коги сЕре. Ша а дваасе пъти по-добро, да го еба.

  11. На мен пък филмчето НЕ ми се стори толкова зле. Не знам, дали заради супер негативните оценки и се бях подготвил да гледам пълна боза или просто наистина не е чааааааак толкова зле, но е факт, че по-скоро ми хареса.
    Основната забележка на феновете е, че Чита получава супер малко екранно време. На мен обаче идеята да я покажат чак във финалната битка ми допада, защото идва като някакъв съспенс. Ако Барбара се „разхождаше“ като Чита през по-голямата част от филма, някак си нямаше да я има интригата. Да, можеше да направят битката с Wonder Woman малко по-дълга и с повече екшън, но и така не е идеално зле.
    „Прераждането“ на Стийв Тревър и ми хареса, и не ми. От една страна ми се стори готина идеята, че когато камакът ти сбъдне желание, ти взима друго, в случая на Жената Чудо – силите и, но можеха малко по-добре да ни покажат, че тя губи силите си, някак си не можах да го усетя напълно, а ако не го бяха и споменали, може би нямаше и да разбера, че е така. В смисъл, че това, че леко я понатупаха, не ми създаде усещане, че губи силите си, защото и в другите филми е имало такива сцени. Може би щеше да е яко да прокърви или да придобие някакви човешки слабости, де да знам. Иначе аз това как Стийв Тревър се пресели в тялото на накакъв си, ми дойде малко объркано и недоизмислено, но това е, какво да се прави. И да, това че Даяна трябваше накрая да се откаже от желанието си, за да си върне силите беше просто задължителната морална дилема пред, която застава главния герой във всеки един филм. Клиширано, ама то в кой филм тази част не е клиширана. Все пак всичко вече сме видяли, всичко е измислено.
    Макс Лорд……хъмммм не знам какво да кажа. Със сигурност трябваше да го има, но…..не знам, някак си и там като че ли нещата бяха леко претупани. Някак си по-дълбоко можеха да ни вкарат в образа му. Имаше някаква идея, но беше малко недоразвита или по-скоро недобре разказана….не знам.
    Енд кредитс сцената ми допадна. Аз честно казано не знаех коя е тази актриса и че е изиграла оригиналната Wonder Woman, но след като проверих в интернет ми се стори добра идея, не знам защо. Не знам как ще я впишат в цялата история, дано успеят да го направят адекватно.
    Като цяло филмът имаше идея и може би режисурата беше слабия елемент. Да, пълно е с клишета, но те и филмите на Марвел са пълни с клишета, просто са добре режисирани клишета. На мен лично филмът не ми беше досаден, не ме отегчи до болка, малко ме дразни това, че все още не могат да направят някаква връзка между филмите, нещо с което Марвел се справя доста добре и заради което техните филми са толкова успешни (а не защото са някакви велики кино шедьоври).
    Моята оценка е 6/10.

  12. Изключително нелеп филм. Изгледах го на мъка, след 15 натискания на паузата да гледам в ютуб някой клип – как коза блее и пак имаше повече достойнства от това. Поне да го бяха кръстили по друг начин, въпросния филм. Нито се усети духът на осемдесетте, а има стотици филми , които го правят доста успешно. Нямаше един силен образ и интересен. Отначало абсолютно насилен лизбийски диалог, присъщ вече за почти всеки филм. Макс Лорд, беше най-претупания образ, който можаха да сътворят. Защо просто не докосна тъпия камък и не приключи, трябваше да го и открадне все пак 🙂 Това със съживяването на Стив Тревър…………. Защо по дяволите. Дори той не знаеше, какво търси в този филм. След доста добрата първа част , която беше сътворена , това тук единственото хубаво нещо беше, че заради ковида го гледах безплатно от замундата 🙂 Инак тия 12-13 лева, които щях да дам за билет, щях да ги сънувам през цялата година. 1 / 10 .. Единица само защото все пак Гал Гадот е красива.

  13. Колко жалко, че заради безмерната си любов към великата Кристен Уиг, която е най-великата комедийна актриса изобщо, съм се заклел пред себе си да гледам всички филми, в които участва….. 🙁

  14. Интересно e, как още „Синът на Криптон“ не се е отбелязал, и да каже колко сме зле всички, как този филм е невероятен, как Марвъл смърди, и т.н. т . н

    1. Драго запълва тая ненужна празнота в коментарите 😂

    2. X-Force, ти имаш ли проблеми в интелектуално отношение?! Ха-ха! Защото по-нагоре съм отговорил на твоята ненужна празнота в коментарите! Ха-ха!

      ……………..

      X-Force 2020-12-31 at 17:41
      Абсолютно! Снайдър имаше ясна визия, но корпоративните идиоти му дръпнаха шалтера и избраха посредствеността!

      П.С. Добре, че поне ще видим неговата версия за Justice League
      …………………

      X-Force2020-12-31 at 17:39
      Не се занимавай с него! Мозъкът му е промит и не разсъждава трезво…
      ………………….

    3. Към X-Force
      А с този коментар ще ти отговоря, защо Марвел смърдят!
      Преди да излезе Man of Steel (2013) Марвел вече имат 7 филма от тяхната вселена, като два от тях -The Avengers (2012) и Iron Man Three (2013) вече имат по над 1 млрд. долара в боксофиса! Та този филм се явява огромна конкуренция за Марвел, ако бъде успешен! И ако бъде успешен, тогава милиардите от боксофиса може да отидат при ДиСи, което e недопустимо за Дисни/Марвел! Затова впрягат цялата си машина от тролове, като в тях влизат и така наречените критици от „Доматите“, за да намалят драстично оценките за филма! И ако оценките са намалени, тогава по-малко хора ще гледат филма на кино, съответно по-ниски суми в боксофиса!
      Ето пълно описание и разяснение на филма от един от сравнително известните ютубери в момента, като ревюто е от 2020 година: https://www.youtube.com/watch?v=se0yvEPz3JA

      Друг пример е Жокера! Преди да достигне до Канада оценката му в доматите е над 90, както и е спечелил „Златен Лъв“ във Венеция! А след това оценката му тръгва да пада, при това с часове!
      Същото се получава и при WW 84! На който премиерата е на 16 декември в UK и оценката му в доматите преди премиерата в СAЩ, е 88 при критиците! Вече съм написал, че филмът не е шедьовър, обаче досега не съм виждал толкова 1-ници в IMDb за друг филм! Ха-ха-ха! Които се появяват след премиерата в Щатите на 25 декември! Та троловеле си вършат работата! Дали са платени, или го правят от съпричастност към Марвел, това не е ясно! Ха-ха!

  15. Между другото Барбара не се отказа от желанието си. Та си мисля……….

    1. Отказа се по дифолт след като Педро се отказа…..

    2. Не сте гледали внимателно! Собствената логика на филма, каквато има във всеки супергеройски или фантастичен филм, е обяснена, когато WW говори с наследника на маите! С други думи, за да се върне нормалното положение ще трябва или артефактът да бъде унищожен, или всички да се откажат от желанията си! Само че желанието на Педро е да стане самия артефакт и да изпълнява желания! И когато той се отказва от желанието си, то се получава един вид унищожение на артефакта! Следователно всички желания, които е изпълнил се заличават! Остават само желанията на хората, които директно са ги поискали от артефакта! А това са WW, Чийта и онзи младеж, който си поиска кафе в началото на филма! Ха-ха! Та Барбара вече не е Гепард, но продължава да има силите на WW, както вероятно и не остарява! Та ще я видим и в WW 3! За който си мисля, че може би ще е по-добре Пати Дженкинс да не е режисьор! Защото в последните дни излязоха нейни интервюта, в които казва, че дори за оригиналния WW e искала да няма голяма битка в 3-ти акт! А трети акт и голямата битка са много важни за всеки супергеройски филм! Ако феновете искат само драма, тогава ще гледат други филми!

    3. Драго…. пий ги тия апчета бе….. чорбар….

    4. heinrich, брей, тогава ти си семкар…или говедо! Както ти харесва повече! Ха-ха!
      Нещо в логиката ми не ти харесва ли?! Барбара имаше две желания! Едното изпълнено от артефакта, с което придобива силите на WW, а другото от Педро! С което става Гепард! И когато Педро се отказва от желанието си, то второто желание на Барбара престава да действа! Но остава първото и желание, защото тя не се е отказала от него! Сега по-ясно ли е?!

    5. Драго…. пий ги тия апчета бе….. чорба

  16. Четох интервю със Зак Снайдър, не знам колко е достоверно, че в началото той е бил ангажиран с проекта (не разбрах дали не ставаше дума за първата още) и че неговата версия била кръвопролитна, с много хвърчащи глави, но от студиото не искали такава WW

    1. Това е вярно, но е било за първия филм, не за настоящият. Дженкинс го сподели в интервю и каза, че е била като кукла на конци и продуцентите за ПОРЕДЕН път са се мешали и са давали излишни насоки…

  17. Сега по радиото чух някакъв ремикс на „Blue Monday“ и ми напомни за този „шедьовър“. Много скучен филм. Тъпи диалози и нелепи сцени, които не водят до нищо.Всичко се крепи (едва, едва) върху химията между Гадот и Пайн. И понеже споменх „Blue Monday“ – Защо нямаше песни от 80-те ? Толкова зор да се развива действието в тази ера, а не използват дори хубавта музика. Като цяло филма е просто един „homage“ към Супермен: Филмът от 70-те и сериалът с Линда Картър.

    Изненадан съм от реакцията на критиците. WW84 е баш това, което искаха DC да бъде.