Inglourious Kunts: Епизод XCIII – Ревю на „Възходът на Скайуокър“ (2019)

от на 2019-12-28
 

This is the way!

Или по-скоро: this is the nay. Ha 18 декември посетихме ранна журналистическа прожекция на амбициозната суперпродукция „Възходът на Скайуокър“ и два дена по-късно събрахме екипа на Inglourious Kunts, за да продължим традицията от последните години да отразяваме всеки нов филм от поредицата „Star Wars“. В рамките на 48 часа миш-маш творбата на Дж. Дж. Ейбрамс вече беше започнала да ce изпарява от главите ни, но все пак се насилихме да изговорим основните неща, които ни бяха направили (предимно лошо) впечатление в този девети епизод от сагата за семейство Скайуокър. Покрай чревоугодните веселия, свързани с уж християнския, но на практика езически празник Коледа, монтажът ни се забави с няколко дни, така че не бихме се изненадали, ако вече и вие (като нас) тотално сте изгубили интерес по темата. В случай, че не сте обаче – предлагаме ви една разгорещена дискусия с времетраене повече от час! (Да, обърнахме мимоходом внимание и на актуалния телевизионен хит „The Mandalorian”.)

Учителят джедай Мартин „Циничния Елф“ Aнгелов хваща под ръка ретро принцесата Светлана Дамянова, вечния сепаратист Димитър Дринов и апатичния сит Благой Д. Иванов, изстисквайки от тях всички възможни емоции, впечатления и фрустрации по линия на поредната творчески спорна инсталация, чието действие се развива в сапунения космически свят, заченат от нагушилия се магнат Джордж Лукас. Е, „Възходът на Скайуокър“ се оказа тъп не заради Лукас, а основно заради обърканата, хаотична и безидейна лява продуцентска политика на вредната твар Катлийн Кенеди, за която идеологиите са по-важни от седмото изкуство. Само че това вече няма особено значение. Единственото, което има значение, е, че мъката (поне засега) стигна до своя край.

Beware, fanboys:

коментари
 
Отговорете »

 
  • Riddick
    2019-12-28 at 15:00

    Баси якото, ся неам време, а следобяд ще Ви преслушам

    Отговор

  • Mad Max
    2019-12-28 at 15:09

    Ужасно нелеп филм и още по-нелепа трилогия.

    Отговор

  • Касабов
    2019-12-28 at 15:12

    бабу фрик одобрява

    Отговор

  • Драго
    2019-12-28 at 18:13

    М…да, ако го гледате този филм като комедия(пародия), то това е най-добрата комедия(или по-скоро най-добрата пародия) на всички времена! Ха-ха! Но ако очаквате добър филм, тогава може да си тръгнете от залата, псувайки по Дисни и роднините им до девето коляно!

    https://www.youtube.com/watch?v=M_vB15PJLw8

    Отговор

  • UZUMAKI
    2019-12-28 at 18:45

    Ти да видиш: https://youtu.be/skF43FwkRw8 – каква “изненада” 😄

    Отговор

  • SkyT'Hunter
    2019-12-28 at 21:20

    Ха-ха…Ще ви гледам с огромно удоволствие тая вечер, но от коментарите дотук – май само аз ще съм харесал филма… И ако след Нова година още го въртят в IMAX-а на Стамболийски – ще разбия фетиша си за 4-те гледания и ще отида за 5-ти път…😄

    Отговор

  • Jedi
    2019-12-28 at 22:38

    Хахахах… Колко разбирачи….. Кои бяхте вие, че не мога да си спомня …. А, всъщност никой не ви знае – злобни, некадърни, никому ненужни и неспособни да оставят нещо след себе си шайка от псевдо критици…. Всъщност утайка…. Явно тъмната страна на силата е единственият начин да живеете…. Хахахаха

    Отговор

  • мпетков
    2019-12-28 at 23:03

    Ако въобще ми отговорите, то ще е иронично и подигравателно, без да се замислите над въпроса, но все пак. Смятате ли, че ако Императорът беше излязъл краен победител, то повечето критикуващи и всякакви хейтъри щяха да харесат изключително много филма?

    Отговор

    • Barmy
      2019-12-29 at 18:40

      Ми в известен смисъл императорът Е краен победител.


    • UZUMAKI
      2020-01-09 at 03:41

      Много ясно, че е победител :)


  • Riddick
    2019-12-29 at 19:01

    Сатъъъъър, стига си ял сърмииииии, кАжи нещо по темата!!!

    Отговор

    • SkyT'Hunter
      2019-12-29 at 20:15

      Човека е подхванал винцето и руската салата, ти ша го мъчиш с „Междузвездните“!!!😄


    • UZUMAKI
      2020-01-09 at 14:06

      Тоя е битов тежкотоварник, директно от сабале се почва с ракията.


  • sirocco
    2019-12-30 at 13:05

    Кай Лорен, с каменно сърце, в очакване на Герда, която е и Рея и лекува червея, а Поу Дамериън е контрабандист на подправката – да влезе „Дюн“ -а? Индиана Джоунс се върна за кинжала, който търси и бейби Гандалф, и тъй..

    Отговор

  • Тотем
    2019-12-30 at 18:34

    Има проблем, не ми публикува коментара. Ако го виждате двойно и нагоре, изтрийте излишното.

    Кви са тия булгазнет – газов или интернет хъб или и трите? Интересни сте, но пак дърдорихте малко повече от необходимото и много некултурно почти не дадохте думата на дамата. Вместо това само й подавахте КУРове и добре, че се оказа блага феминистка и не ви разпердушини набързо като Рей 😉 Иначе Благой радва със съжденията и аргументите, макар да прекалява малко с чуждиците. Наблегнете повече на пост продукцията, защото в тубата пише, че ви гледат и деца. Та заради тях намалете малко нивото на простащина.

    Аз единствено се надявам Лукас да не е путка и дори да има клауза в договора да излезе и да каже истината, защо продаде правата на дисни при положение, че не е беден, а дори и да беше, винаги щяха да се намерят фенбойци да му помогнат? Отделно щом има готови 3 сценария, защо не ги реализира или не задължи някой да ги реализира и да не се спекулира повече с ако баба ми беше мъжка, с каска и обута и да я изправят тази крива ракета дето космоса й бил виновен

    Отговор

    • Riddick
      2019-12-31 at 15:10

      Не отдавна имаше интервю, в което обясняваше, че мислил да направи епизод VII, и тогава да ги продаде, но не устоял на офертата. Отделно е наранен от хейта по прикуълите….така че да обобщим, сега няма кво да се прави на обидена госпоица, той не само доброволно, ами и добронамерено си продаде творението, така че могат да си се гаврят с него, колкото поискат.

      П.П. а и от това което съм чел за неговите сценарии, за тинейджъри в главните роли, и някакви Уиилс, които се хранили от силата, и управлявали вселената……. това с мидихлорианите, щеше да ни се стори чудно


    • UZUMAKI
      2020-01-01 at 20:08

      И все пак синопсисите на Лукас ми се струват в пъти по-интересни от sequel трилогията на Дрисни…


    • Riddick
      2020-01-01 at 23:20

      с оглед на всичко случило се след ЕVIII да, но съм сигурен, че сега щеше да се лее хейт по „изкукалия Лукас“


    • UZUMAKI
      2020-01-02 at 11:15

      Според мен ключът е Лукас да бъде само идеен фактор в тия филми, а самите сценарии и режисурата да са поверени на други, далеч по-кадърни хора. :) Тогава е по-вероятно да се получат нещата.


  • X-Force
    2019-12-30 at 23:23

    Най-забавното е, че ако Императора просто си мълчеше и бе предизвикал Рей да го убие по различен начин, щеше да изпълни плана си и всичко да е чук за ситите. Вместо това, като една нелепа едноизмерна карикатура, той се почувства длъжен да изясни на Рей каквто точно трябва да направи тя, СТЪПКА ПО СТЪПКА. „Гениален“ ход на уж най-злия от най-злите злодеи – просто нямам думи.

    В интервюта за The Last Jedi актрисата, която играе Рей каза, че още по време на снимките на The Force Awakens, Джей Джей й е казал, че тя е никой и не е свързана кръвно с нито един от главните герои. Факт, с който актрисата се гордее и се радва, че Раян Джонсън е циментирал в своя филм. Какво прави Джей Джей в новия филм – плюе на този смел ход и залага на старото, но познато „ти си брат’чед на Х, че да има „неочакван“ обрат“.

    Толкова много безсмислици в тоя филм, че чак е плашещо, че има хора, които яростно го защитават. Хубав кънт иначе! :)

    Отговор

  • Драго
    2020-01-03 at 12:53

    Изгледайте този клип, но се постарайте да е до края му!
    https://www.youtube.com/watch?v=Y9tEU_t9SzY

    Ако инфото в този клип е вярно, то Дисни:
    1. Вече не се интересуват от франчайза, или поне въобще не ги е грижа колко от феновете ще останат доволни.
    2. С оглед представянето на други големи франчайзи под шапката на Дисни през изминалата година, може да се каже, че последните се интересуват единствено от MCU. А закупуването на Fox(да речем), както и на други студиа, е единствено с цел да се премахне конкуренцията.

    ПП С този клип не се опитвам да защитавам Дж. Дж. Ейбрамс!

    ППП Вече имаме движение за Снайдер cut, а сега може да се появи и друго такова за Ейбрамс cut! Ха-ха!

    Отговор

  • UZUMAKI
    2020-01-03 at 18:52

    Няколко любопитни неща от задкулисието на творческото фиаско, наречено “Възходът на Скайуокър”: https://cosmicbook.news/abrams-cut-star-wars-skywalker-leaks :)

    Отговор

    • X-Force
      2020-01-03 at 20:33

      Абсолютно всяка една статия свъзана с въпросния JJ Cut (майчице…) идва от анонимен reedit user, който може да е 12 годишно лапе, което си измисля всичко на момента. И естествено какво става – всички сайтове казват, че „анонимен източник“ е потвърдил на 100%, че съществува JJ Cut. Пълни глупости! Макар и доста от нещата да звучат правдоподобно, шансът тоя user да казва истината е по-малко от 1%. Да не говорим, че доста неща, които се споменават са изтрити сцени и ще ги пуснат за блурей релийза.

      P.S. Вече виждам как гневни фенбойчета събират пари с kickstarter, за да правят грамадни билборди под наслов „Release the JJ cut“ навсякъде из Америка (facepalm)


    • UZUMAKI
      2020-01-03 at 21:29

      Почти сигурно е вярно. Исках в епизода ни да го спомена това, но не остана време: самият Лукас е бачкал с Ейбрамс по филма, но през последните 3 месеца Дрисни са префасонирали монтажа и всъщност виждаме някакъв франкенщайнов продуцентски кът на “Възходът на Скайуокър”. Източникът е надежден, ето още информация за заснетия материал, включително и за участието на Хейдън Кристенсен, за което се знае още от мин. година: https://youtu.be/_pUkr4gm4rg – повечето сорсове на тия хора се оказаха прави за какво ли не, така че навярно и последните слухове са основателни :)


    • X-Force
      2020-01-03 at 22:19

      Няма да падна от стола от изненада ако всичко това е вярно. В крайна сметка и преди е имало reedit user-и, които са лийк-вали информация, която в последствие се е оказвала вярна. Просто в доста от случаите са измислици и съм си създал навика да не им вярвам, докато не се потвърди от втори и/или трети източник и е някак си по-официално. Да се чуди човек дали Лукас ще си отиде от тоя свят биейки се в гърдите от гордост за неговата трилогия или ще гушне лайтсейбъра … пардон букета … от яд за хейта по prequel-ите и sequel-ите.

      Интересно ми е дали преразказа за сюжета на Wonder Woman 1984 е истински или не – като излезе филма ще разберем.


    • UZUMAKI
      2020-01-03 at 22:26

      О, аз също запазвам скепсис, просто толкова изгледах и изчетох по темата, че ми се струват реалистични нещата на тоя етап :)


    • Riddick
      2020-01-04 at 14:04

      Глупостите им породени от тъпи творчески решения…… ОК, ама за да правят мръсно на Джей Джей……ич не ми се вярва, да жертват целия франчайз, милиарди долари, за да прецакат него и DC, звучи безумно.
      А в контекста на трилогията, тези форс гоуст щяха да са странни, Рей няма общо с тях, и изведнъж се появяват брадясал старец, плешиво брато и т.н. Да, щеше да е огромен фен сервис, ама иначе …….. Така като форс войсес беше по-добре.
      Виж, за Хейдън съм съгласен, щеше да се получи яко


    • UZUMAKI
      2020-01-04 at 21:03

      Това за уронването на имиджа на Джар Джар Ейбрамс наистина звучи малоумно. Правдиви са ми обаче нещата, за които се твърди, че са заснети, а после са отпаднали. За тях има доста убедително инфо онлайн. Ясно е, че Палпатин е имал далеч по-голяма роля във филма, ясно е, че Анакин е присъствал, както и че началната сцена на Мустафар е почти изцяло орязана… Все тая де. Едва ли нещо можеше да спаси тая чекия. :)


  • pavel717
    2020-01-04 at 19:59

    като стана дума за мандалор…ца…
    може ли вече да се гледа и тук по дисни плюс?
    или ще си го гледаме безплатно както досега?

    Отговор

  • kikogod
    2020-01-07 at 14:52

    все още няма Дисни+ за България. Уж се очаква да има, но кога…

    Отговор

    • Riddick
      2020-01-08 at 12:57

      Да, това нагледно обяснява и разликата м/у бокс офис и печалба, щото хората не ги мислят нещата.
      С тези 5 филма, като Соло е мега издънка, все още са далеч от печалба, а аз дори не смятам и парковете им


    • UZUMAKI
      2020-01-08 at 14:36

      Мда. С една дума: осиране. Заслужиха си прякора Дрисни.


    • X-Force
      2020-01-08 at 16:55

      Дрисни не се притесняват от това – Марвел и всички останали продукции (анимации, игрални филми, паркове и т.н.) им докарват толкова много мангизи, че компанията спокойно може да покрие всякакви дългове. Колкото и да плюем по леля Катлийн, тя продуцира 4 филма, като всеки от тях надвиши милиард долара, само Соло се издъни – така че в техните очи тя прави точно това, което трябва –> пари. Дори Лукас да беше режисирал филмите се съмнявам цифрите да бяха много по-различни.


    • UZUMAKI
      2020-01-08 at 17:09

      Aко Лукас си беше направил сам филмите, поне нямаше да стартира с 4 милиарда минус. Дрисни не знаят какво да правят с тоя франчайз и за пет филма се вижда, че са се оплели сериозно (да не говорим и че нито мърчът им върви според очакванията, нито Галакси Едж се прие особено възторжено и посещаемостта му даже пада). Каквото и да обявят занапред, ще трябва да е доста по-смислено планирано, за да върнат доверието на публиката в поредицата и пак да я направят боксофис релевантна.


    • X-Force
      2020-01-08 at 17:46

      Съгласен съм за Лукас, но имай предвид, че брандът Star Wars е оценен на 65 милиарда долара – дори филмите да смучат за половината фен база (като нас), има друга половина, която ги подкрепя. Основните пари идват не толкова от продажбата на билети в киното, колкото от мърчандайз. В България едва ли всяко лапе си купува тениски на Кайло Рен, но повярвай ми – тук, в САЩ – хората са побъркани на тема Star Wars и се избиват за мърч. Един колега си купува истински реплики на лазерни мечове, hot toys, реквизити и какво ли още не… Та пак казвам – филмите са предястието на поредицата, основното блюдо е мърча, всички го ядат и изглежда му се наслаждават.

      Но, да – съгласен съм, че за в бъдеще трябва много добре да помислят как ще продължат франчайза, защото ще отнеме доста усилия, за да запазят фен базата.


    • UZUMAKI
      2020-01-08 at 17:52

      Да де, аз затова и споменах, че дори с мърча са се насрали като продажби… което си е ебати постижението.


    • radi
      2020-01-08 at 21:19

      Истината е, че скоро ще избият тези 4 милиарда. Пуснаха и добра Star Wars игра, не съм е играл, но е хвалят :)


    • X-Force
      2020-01-08 at 21:27

      Не е само това – в момента, в който пуснаха Дисни+ над 100 милиона се абонираха, което е 700 милиона долара отраз. А всички знаят, че повечето се абонираха заради Мандалориана. Точно това обяснявам и на Узи – Дисни имат постоянен приток на зелено и костюмарите в най-горните офиси въобще не ги е*е кои е доволен и кой не. За тях важни са цифрите и за момента те са добри (с изключение на Соло).


    • UZUMAKI
      2020-01-09 at 00:02

      Значи не си гледал видеото горе – цифрите са крайно разочаароващи и едва ли шеърхолдърите са доволни, а колкото до Disney+: бая народ си пусна trial за няколко месеца и после се ънсъбскрайбна, щом „Мангал Уориърът“ свърши. Тоя канал ще е наистина силен, когато събере достатъчно контент, а и ще разчита повече на MCU, за да дръпне. Ясно е, че eventually компанията ще излезе на печалба от SW. Въпросът е, че става с далеч по-бавни темпове от очакваното.


    • X-Force
      2020-01-09 at 01:02

      Сериозно ли мислиш, че всеки филм на SW от еп7 до еп9 трябваше да направи над 2млрд дори да имаха по-добра креативна сила??? Филми с изцяло нови герои, където Люк, Лея и Хан имаха по-скоро cameo-та отколкото пълни роли. Бих казал, че цифрите им са точно където трябва да бъдат. А и това, че Дисни са купили бранда от Лукас за 4млрд не означава, че компанията трябва да си възвърне парите в рамките на 10 години. Милиарди от филми не се правят за толкова време, освен ако не си Кевин Файги. Както ти сам каза – ще стигнат дотам, но с бавни темпове. Виж ако продължат да бълват филми с подобни сюжети може и никога да не ги избият, но времето ще покаже.


    • UZUMAKI
      2020-01-09 at 01:42

      Cepиозно мисля, че франчайзът се насра и финансово, и творчески. Разточителни бюджети, скандални като размах reshoots, сюжетен и организационен хаос, бясна фенбаза и тенденциозно свиващи се приходи с всеки следващ филм, че и един сериозен касов провал в актива вече. “Лукасфилм” са позор, който превърна една златна кокошка в пиле в калчища.


    • X-Force
      2020-01-09 at 02:36

      Тук сме на едно мнение 🙂


    • Riddick
      2020-01-09 at 11:11

      рязко смених мнението си за форсгоустовете, сега четох някакъв „достоверен лиик“ 😀 . че са били планирани за финалната сцена, стояли м/у Рей, и онези СИТ фанатици.предпазвали я. Всички били, Оби Уан, Анакин, Куай Гон, Уинду, Йода, всички, които не са от анимациите.
      На пръв поглед ужасно глупава сцена, но щеше да е перфектния фен сервиз и край, на един доста посредствен завършек на трилогията. Щеше да е равна на финалната битка в Ендгейм, идеалния лишен от смисъл, но върковен нърдгазъм.

      @X-Force:
      „Сериозно ли мислиш, че всеки филм на SW от еп7 до еп9 трябваше да направи над 2млрд дори да имаха по-добра креативна сила??? Филми с изцяло нови герои, където Люк, Лея и Хан имаха по-скоро cameo-та отколкото пълни роли.“
      – М’да, мисля си. На ниво трейлър Е7 издразни всички, потната чернилка под шлема на щурмовак, хем грозен хем изнежен злодей, липсата на Люк…. но въпреки това филма изкърти, хората харесаха тримата нови, арката им започна страхотно. Филма направи 2+ млрд $. После дойде Райън Джонсън не просто се подигра, той уби всичко.
      П.П. колегата ти който дава луди пари за мечове……. ако имах кинти, сигурно щях дa съм същия, сега се пазаря с китайците да ми обявят меча по-евтин, да не го обмитят 😀


  • X-Force
    2020-01-15 at 21:59

    Изглежда продължаваме с фиаското наречено „Rise of Skywalker“. Току що изтече и информация за сценария на Колин Тревъроу.

    https://collider.com/star-wars-9-colin-trevorrow-script-leak-plot-details/

    https://www.youtube.com/watch?v=5ShS32kJclU

    От това, което чета/чувам идеята на Тревъроу е била в пъти по-добра от версията на Ейбръмс и не мога да проумея защо леля Кенеди не е предпочела просто да полират сценария на Тревъроу и да снимат по него?! Много по-добри идеи, повече развитие на героите и най-вече подобаващ край за Фин, Кайло и Рей. Никакви императори и клонинги. Можеше да бъде толкова по-добър завършек, а вместо това бяхме свидетели на нещо бутафорно. Тъжно…

    Отговор

    • Riddick
      2020-01-17 at 09:57

      3 часа, от които два да гледам Фин и Роуз като главни герои….. мерси но не мерси.
      Иначе арката на Кайло е по-добра, но като цяло, след Е8, нищо не можеше да спаси този филм


    • UZUMAKI
      2020-01-17 at 12:53

      Наистина след осмицата и чудо нямаше да оправи тоя франчайз.


  • Милен
    2020-02-02 at 19:56

    Не мога да разбера този със слушалките в какъв сайт коментира и за каква публика го прави. То бива да демонстрира колко добре знае английски, обаче да не можеш да си вържеш едно изречение изцяло на български, това не говори добре за него. Ако не знае, той демонстрира простащина, защото само един простак няма да уважава българите, за които се предполага, че е предназначен сайтът. Не може ли да говори на български, а половината от думите и словосъчетанията, които използва, са на английски? Аз съм българин. Не съм родоотстъпник. Искам да разбирам какво се говори…

    Отговор

Коментирайте