Пабло Лараин е добре познат на фестивалните специалисти, а филмите му са добре приети от аудиторията на най-различни форуми в целия свят. Най-новата му творба „Ema”, подобно на „Jackie” през 2016 и на „Post Mortem” през 2010 година, е сред малцината избрани в престижната конкуренция за „Златния лъв” на Венеция.

След номинирания за чуждоезичен „Оскар“ „No” от 2012 и биографичната драма „Neruda”, Лараин отново се доверява на Гаел Гарсия Бернал за разказа на поредната си история, която не включва „реални лица и събития”, но във фокуса й отново са семейни отношения и непредсказуеми човешки чувства. Като доказателство можем да предоставим един предизвикателен трейлър.

Можем дълго да говорим за Гаел Гарсия Бернал, неговата самоотверженост в актьорската професия, естествената му непринуденост и топлота, майсторството, което придобива като режисьор (гледахме „Chicuarotes” в Сараево, много го харесахме, а и там имахме шанса лично да се запознаем с превъзходния Бернал), но в случая с „Ema” на преден план изпъква екранната му партньорка Мариана ди Джироламо – героите им Гастон и Ема са принудени да намерят изход от множество житейски ситуации, в които ги поставят творческите им характери и стечението на обстоятелствата.

Ема е млада танцьорка, която решава, че трябва да се раздели със съпруга си, хореографа Гастон, след като се е наложило да върнат обратно сина, когото заедно са осиновили, но са се оказали неспособни да отглеждат. В отчаяно търсене из улиците на пристанищния град Валпараисо в Чили, Ема се впуска в любовни афери, за да превъзмогне вината, която я измъчва. И все пак се оказва, че тя има таен план, чрез който да си върне всичко, което е загубила…

плакат

Първото представяне на „Ema” пред публика е в конкурсната програма на Венеция 2019. А вчера беше премиерата във Венеция на друг филм с участието на любимия ни Бернал – „Wasp Network” на Оливие Асаяс. Тази история ще има и своята северноамериканска премиера в Торонто, където ще бъде представен след няколко дни и втория режисьорски филм на Бернал – „Chicuarotes”. И да не забравяме, че чуждоезичният „Оскар” миналата година беше присъден на чилийския филм „A Fantastic Woman” – много е вероятно „Ema” да се включи в надпреварата в началото на 2020 като предложение от името на Чили.

Similar Posts

Вашият отговор на kris pana Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

5 Comments

  1. Светли сигурно е получила десетина микроинфаркта, докато е писала новината 🙂

    1. Бе да ти кажа, оцелях, ама се чудех дали ще ми издържи сърцето като си говорех с Бернал в Сараево! 😀

  2. Явно съм тъп или най-вече циник, но тука нищо не ме грабна. Някакви проблеми около творческите въжделения на отдадени артисти или греша. Не знам испански.
    Тъпо ми е. Ми да да направим въжделенията на баба Панка от Долно Нагорнище, защо вече не плаче, че е изоставена. Не мрази никои или нищо. Но пак не плаче.
    Кви са тея глупости.