Непрестанно си повтаряме, че трябва да спрем да се изненадваме от римейк версиите на филми, с които големите студия се „забавляват” в последните години – да, вероятно е минало достатъчно много време, че да трябва „нов прочит” за по-млади поколения, и не – никога вторите версии няма да се окажат по-сполучливи от първите. Поне не в тази реалност, която обитаваме…

Дойде ред и на превърналият се в класика филм на Джон Ву „Лице назаем” („Face/Off”) с емблематичния дует Джон Траволта/Никълъс Кейдж. Отчетливо помним, че някъде там, в началото на новото хилядолетие, се „пречупиха” нещата за прочутия племенник на Копола, започна да участва в доста посредствени проекти, а последната му наистина качествена роля за част от „операционния” екип си остава тази в „Адаптация” на Чарли Кауфман. По подобен начин се подрежда творческата съдба и на Джон Траволта, само че той е с десетилетие по-възрастен от Кейдж и не работи чак толкова усърдно през годините. „Лице назаем” е великолепен екшън-трилър и Paramount са решили да освежат прочита на историята с нов екип.

Сценарият е поверен на Орън Узиел, а продуцентът на поредицата „Fast and Furious” Нийл Мориц ще влезе в ролята на продуцент на новата версия, като отговорният за оригинала от 1997 година Дейвид Пърмът ще се включи като изпълнителен продуцент. За незапознатите ще напомним, че автори на оригиналния сценарий са Майк Уърб и Майкъл Колиъри, а историята проследява агента от ФБР Шон Арчър (Траволта), който поема задача под прикритие, като буквално си сменя лицето с момчето от лошите Кастор Трой (Кейдж). Естествено, това създава сериозни проблеми в живота и на двамата – Алесандро Нивола беше в ролята на брата на Трой, а Джоан Алън и Доминик Суайн са семейството на Арчър. Във филма участват още сериозно количество страхотни актьори и наистина – една от най-важните причини за притеснение при подготовката на римейка е дали въобще могат да бъдат намерени в момента толкова добри актьори, които ще се навият изпълненията им после неизбежно да бъдат сравнявани с образите, създадени от Траволта и Кейдж.

Узиел е работил с Мориц по „22 Jump Street” и по филма на Paramount Sonic the Hedgehog. Във филмографията му на сценарист са още „The Cloverfield Paradox” и „Freaks of Nature”, като е писал и режисирал за Netflix и „Shimmer Lake”. В очакване сме Paramount да поразят всички с избора на режисьор на проекта, който предстои, и – разбира се – с имената на актьорите в главните роли. Ще ни е супер интересно да разберем върху кого ще падне тази тежка отговорност…

Similar Posts

Вашият отговор на kris pana Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

14 Comments

  1. Преди години се говореше, че сценарият е бил много по-фантастичен, Джон Ву настоявал, да го направят по-реален……. колкото е възможно да се говори за „реално“ в този филм.
    Ще бъде глупаво да правят copy/paste римейк, може сега да се отпуснат във фантасмагории.

  2. Навремето го въртяха нонстоп по кабеларките. Със Зов за завръщане не успяха да се справят. Дано тук е по-добре положението

    1. „Зов за завръщане“ не е типичен римейк, а нова екранизация на разказа. Даже е по-добре да се каже нова интерпретация. Така че не знам кое точно не му се е получило, защото филма беше доста добър.

  3. С този филм трудно ще преборят политкорекността, вихреща се в момента. Вариантите са – или да са жени или разни цветни, защото бял с лицето на черен или обратноto…ще е интересна смеска 🙂

  4. Пълна глупост. Кретени. Би ли направил ИМАЛО ЕДНО ВРЕМЕ НА ЗАПАД по-добре? Или нещо от първия Инди Джоунс? Списъкът е дълъг.
    Мога да дам и малко странично инфо.
    С ЕДНО ПО-ДОБРО УТРО и УБИЕЦЪТ Джон Уу става интересен за Холувуд. Прави Трудна мишена, но филма е 6 пъти орязан . За кървави сцени и емоционални влизания. Уу се ядосва и решава да покаже, какво е екшън на недораслите американски продуценти. В Хонг Конг прави зашеметяващия ТВЪРДО-СВАРЕН. След което се връща пак в холивуд и създава своя фирма и прави Счупена стрела-малко по западен пиниз. Започва Лице назаем. Финалът по-сценарий е бил в църквата, но маестрото си осигурява негов продължителен, кървав екшън финал. Продуцентите искат пак да го орежат , но на пробните прожекции Уу събира над 70% от публиката и чак тогава става един от 3-та заедно с Ийстуд и Спилбърг, за времето си, които могат да правят, почти каквото си искат в Холивуд, по отношение на режисурата.

    ЛИЦЕ НАЗАЕМ е шедьовър. Па не дай си боже да вкарат джендър или гей простотии. Дано не сте прави.

    1. Ще те вкарат теб и ето ти простотии.

    2. Ще ми трябваш и ти. Без теб няма да сътворя толкова простащини

  5. Никой и с нищо не може за замени оригиналът „Лице назаем“!!! Тоя филм, редом със „Скалата“ и „Армагедон“ ще си останат Емблемите на онова прекрасно за екшън-филмите Време! Краят на 90-те беляза и краят на „истинските“ традиционни Екшъни…
    Каквото и да сътворят – ще бъде друг филм с подобна история. Да си спомним „Зов за завръщане“, „Робокоп“ и кошмарния „Дред“ (извинявай, Dredd)😉
    Колкото и да са архаични – оригиналите носят духа на Времето си, а ремейците не са нищо повече от касичка за долари…

    1. SkyT’Hunter Не чух добре, би ли повторил.

    2. Под „Кошмарният „Дред“ – имах предвид, че ремейкът изобщо не ми допадна – историята беше съвсем различна и опростена, а оригиналът си беше безпорна класика за времето си!
      А закачката с твоя Ник-нейм, Dredd – беше просто игра на думи. Харесвам коментарите ти, приятелю и не съм искал да те обидя!

    1. Нещо ми се върти в главата the raid redemtion.Дред не го изкопираха от там?