MV5BYjhmYjM5Y2YtNjQ2Ny00ZTliLTk4ZTctOWM4MGVlZjA0ZGZmXkEyXkFqcGdeQXVyNDc1MTk4NTA@._V1_

Понякога ни се струва, че военните истории – с всякаква тематика и мащаб – представляват сериозно предизвикателство и същевременно вдъхновение за голяма част от създателите на филмови истории. Автори и режисьори съвестно рисуват картината на опустошена Европа след Първата и особено след Втората световна война, която освен, че е по-близка до съвремието ни, се оказва и в пъти по-кошмарна от всички предишни международни сблъсъци. И ако всеки следващ филм с военна/поствоенна тематика отдалечава човешкото общество от мисълта за въоръжени конфликти, то дано се окаже, че от това изкуство има и някаква практическа полза…

The Aftermath” е драматична история, чиито изпълнителен продуцент е Ридли Скот, а като режисьор се изявява Джеймс Кент, познат с „Testament of Youth” и сериозна телевизионна кариера. Сюжетът се фокусира върху особеностите на човешките отношения в края на 40-те години в Германия. Главните роли са поверени на Кийра Найтли, Джейсън Кларк и най-големия (и може би най-красивия) от наследниците Скарсгард – Александър.

The Aftermath” проследява промяната в представите за света и чувствата на Рейчъл – британка, която пристига в руините на Хамбург през 1946 година, за да споделя „радост и неволи” със своя съпруг, британския полковник Луис Морган, който е отговорен за възстановяването на сринатия със земята град. Рейчъл с удивление научава, че съпругът й е разрешил в новия им дом са останали да живеят неговите предишни собственици – един германски вдовец и неговата измъчена дъщеричка. В тази заредена с емоции атмосфера, враждебността и скръбта отстъпват пред страстта, която води до предателство…

Трудно е, а впоследствие и невъзможно за героинята на Кийра Найтли да устои на младия, снажен и на всичкото отгоре привлекателен „съквартирант” – абсолютно разбираемо е поведението й, още повече съвсем тенденциозно между нея и полковника на Джейсън Кларк не пламти особена страст. И ако през XIX век са били актуални, търсени и любими книгите на Джейн Остин и сестрите Бронте, то може да се окаже, че романтично-драматични истории с подобен привкус, но ситуирани в по-„ново” време също се радват на интерес от страна на публиката – готови сме за всякакви изненади.

Ридиън Брук, романист, сценарист и водещ от Уелс, е автор на едноименния роман, по който е направен филма; сценарият е дело на Джо Шрапнел и Анна Уотърхаус в съавторство с Брук. Очаква се „The Aftermath” да се появи на кино на 26 април 2019 година. Интересно ни е какъв ще бъде профила на публиката на този филм – ние залагаме на дамска аудитория между 35 и 55 години…

aftermath_xlg

Similar Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

3 Comments

  1. Отдават ѝ се, на Кийра Найтли, подобни роли! Чакаме с нетърпение! 🙂