„Midsommar“ – Режисьорът на „Hereditary“ с подробности за следващия си филм

от на 2018-06-17
 

Засега името на Ари Астър най-вероятно ни ви говори нищо, но очакваме това да се промени много скоро – режисьорският му дебют „Hereditary“ не само покори Сънданс и South by Southwest, но и през миналия уикенд отбеляза най-големия дебют за любимата ни разпространителска компания A24. Ние следим хоръра с Тони Колет със сериозно внимание, но за съжаление, не очакваме да се появи в родните киносалони (освен на някой фестивал, ако сме невероятни късметлии), а междувременно Астър се възползва от успеха на дебюта си и се готви да започне работа по следващия си филм – „Midsommar“.

Засега нямаме кой знае колко информация за „Midsommar“, освен това, което научихме от самия Ари Астър за филма, който се очертава вторият му и последен хорър в близко бъдеще:

Ще е апокалиптичен филм за раздяла. Скандинавски фолк-хорър. Това е единственият друг хорър, който имам, и съм сигурен, че няма да снимам друг в скоро време… Обичам жанра и се смятам за жанров режисьор, но за мен това означава, че искам да се пробвам във всеки жанр. Много искам да снимам мюзикъл. Имам още десет сценария, които съм написал и искам да снимам. Отделно има и още неща. Пиша сай-фай филм и имам поне четири или пет филма, които съм подготвил и много искам да снимам един след друг.

Снимките на „Midsommar“ са планирани да започнат този август в Унгария, а сюжетът проследява ваканцията на млада двойка в шведско селце, където откриват, че местните имат много особени традиции и ритуали. Единият от двамата главни герои все още страда заради смъртта на близък човек и в резултат тези ритуали се оказват пропити със страх и ужас. Астър и екипът възнамеряват да построят декор от 15 сгради за селото в „Midsommar“, което доказва, че режисьорът действително държи на естетиката и дизайна на продукцията (ясно се вижда и от „Hereditary“, особено от перфектно пресъздадения дом на семейството на Ани).

Докато чакаме шанс да гледаме „Hereditary“, а после и „Midsommar“ (още не е известна премиерната дата), вижте защо – колкото и да е рано да се правят изводи – Астър се очертава като особено обещаващ млад режисьор. Представяме ви три негови късометражни филма, които категорично заслужават вниманието ви – „The Strange Thing About the Johnsons“ (2011), „Beau“ (2011) и „Munchausen“ (2013).

Коментирайте първи
 
Отговорете »

 

Коментирайте