Колкото повече „затъват” големите студия в блатото на продълженията и вариациите на вече познати теми, колкото повече разчитат на високобюджетни блокбастърни мастодонти, толкова по-трудно е за независимите проекти да попаднат в полезрението им – и евентуално да получат подкрепа в желанието си да бъдат разпространени. Всяко нещо, при което обемът на приходите е под въпрос, се оказва със спорна или най-малкото несигурна съдба. И с развитието на различните телевизионни формати, мрежи и платформи все по-голям брой творци от света на киното избират този тип медия за реализиране на своите (или чужди) творчески проекти. Сред „новопокръстените” в телевизионното поприще скоро ще се присъедини майсторът Уон Кар-Вай, чиито филми обожваме.

В случая става въпрос за Amazon Studios, които стават дом за проекта на азиатския режисьор, наречен „Tong Wars” – драматична история, създадена заедно с Пол Атанасио („Homicide”) и както може да се предположи от името, в основата й са сблъсъците в Сан Франциско през 19 век между различни криминални групировки, най-вече по въпроса за разпределение на териториите с „леките жени” и незаконните за употреба субстанции.

Оказва се, че това не е първия досег на Уон Кар-Вай с телевизионната режисура – говореше се, че е работил по изключително скъпа онлайн драма в 18 части за китайската телевизия, но като нищо може да се окаже, че поредицата за Amazon е същия проект. Не се знае колко ще са хората, които биха се замислили дали да отидат на кино за поредната феерична Marvel-пукотевица или да си останат в къщи – и да гледат азиатски специалитет, но поне с опциите, които осигуряват и Netflix, и Amazon потенциалната публика има избор. Финалното решение винаги ще си остане приоритет на зрителите…

Similar Posts

Вашият отговор на UZUMAKI Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

7 Comments

  1. Вай, вай, вай…
    Светле, бъди все така лъчезарна и продължавай да ни радваш от сърце с новини за големите имена на азиатското кино.
    Една малка подсказка – в една друга новина за един от любимите ми режисьори си уцелила правилно името му 😉
    https://operationkino.net/2016/11/%D1%83%D0%BE%D0%BD-%D0%BA%D0%B0%D1%80-%D1%83%D0%B0%D0%B9-gucci/

    1. Благодаря!
      Сравнявам всеки път как е придобило „гражданственост“ в повече публикации на други сайтове и новинарски среди.
      Както и да се произнася правилно, важното в случая е, че той е ПРЕКРАСЕН автор!
      (btw – поздрав, ако се познаваме И лично!)

  2. За съжаление не се познаваме лично, ама аз съм човекът (от време на време си пишем с Дринов в скайпа), дето редовно ти мрънка, като не уцелиш имената на някой азиатец… ха-ха. За лъчезарието съдя от кастовете/видеата.

    П.П. Ако Уон включи и стария си партньор зад камерата – Кристофър Дойл, гаранция ще се получи този проект поне откъм визия.

    1. Съкровена Мечта ми е Дойл да дойде на някой от изданията на София Филм Фест!
      Именно там сме го писали (преди години) Уон Кар-Вай, а обикновено за това се съветваме с Анроника, и реших, че е по-правилната транскрипция … А зз си спомням Мike28 и Миязаки 😀
      Благодаря за комплимента!

  3. Моля, все съм аз (без Миязаки де, хи хи)
    Цитирам д-р Андроника от една нейна статия:
    „Ето защо не е редно София Филм Фест да си позволява груби грешки в изписването на актьорските имена и някои филмови заглавия. Така в едно прес съобщение за новия филм на Уон Кар-уай “2046” името на хонконгския режисьор е изписано в странен българо-руски микс – Уонг Кар-вай. От имената на актьорите се набива на очи интерпретацията върху горкия Тони Лън Чу Уай – той е анонсиран като Тони Линг.“

    http://www.mediatimesreview.com/june05/WhiteScreen.php

    🙂

    1. Напълно е възможно 🙂
      Това е преди моето „застъпване“ там, така че – грешката е вярна!
      До момента най-често съм го виждала Тони Люн Чу Уай, но… знае ли човек 🙂
      Поздрав!