Велислав Павлов се моли новият му филм да си струва
Велислав Павлов опитва да се пречисти от мръсотията на българското кино

Вездесъщият” е един от предстоящите български филми, към които изпитваме известно любопитство. Той е дело на продуцентите от Miramar, които са отговорни за една от най-добрите родни продукции от последните 25 години – „Дзифт”, а режисьор е Илиян Джевелеков, чийто „Love.net” е сред по-поносимите, комерсиално ориентирани и бягащи от „фестивалните схеми” родни филми.

Вече видяхме един тийзър, който ни запозна с концепцията и ни подразни най-вече с музикалното си оформление, но сега е време да погледнем и към първия пълен трейлър, даващ ни малко по-добра представа за историята и това, което можем да очакваме от филма като цяло. Преди това обаче припомняме официалния синопсис:

Вездесъщият” разказва за работещ в рекламна агенция писател, който в търсене на оригинален сюжет и в опит да направи равносметка на живота си, решава да заснема хората и живота около себе си с десетки скрити камери. Той открива, че нищо не е каквото изглежда и много скоро се превръща във вездесъщ регулатор на чужди животи.

Вижте трейлъра, представен преди няколко дни от Miramar и разпространителите от Lenta.

Очевидно Джевелеков има афинитет към голотата (предимно женската), в което няма нищо лошо, но, първо, само няколко голи гърди едва ли ще спасят цял филм и, второ, така и не се научихме да снимаме нормални секс сцени и това си е. Но това са подробности, важното е основните елементи на филма да работят. Ние засега сме песимисти, но пък може вие да сте видели нещо, което да ви кара да мислите друго. Ще се радваме да споделите.

Режисьор на „Вездесъщият” („Omnipresent”) е Илиян Джевелеков, който е и сценарист наравно с Матей Константинов. В ролите са Велислав Павлов, Теодора Духовникова, Весела Бабинова, Михаил Мутафов, Анастасия Лютова, Тони Минасян, Ирмена Чичикова, Борис Луканов и други.

Премиерата е 13 октомври.

Similar Posts

Вашият отговор на Лъскач на Бастун Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

26 Comments

  1. Ццц, не може ли един поне бг филм без екзестенциални цици и секс сцена тип „бий мъ убичъм та“ или жени дет се обарват….

  2. Всичко крещи- Направено в България!!! И не е заради езика. И не е комплимент!

  3. То си е закон божи – бг трейлър без цици не може, но в този са наблъскани цици за 10 трейлъра 🙂

  4. Абе не знам, ама сценарият още от трейлъра си вони… Чудно ми е дали някога може да излезе български филм, който няма глас зад кадър, дето разказва всичко барем някой от публиката не пропусне гениалната идея на автора. Или без дълбокомислени заключения без какво е трудно, бе кое не може, какво трябва… Абе може би е най-добре да се почне от А и Б – и просто да излезе един филм без реплики.

    В интерес на истината играта на тоя пич не изглежда зле, ама…Ама.

    1. Някога…. но не скоро, не тук и не тези…

    2. To тва е редовен симптом: дори едно нещо да работи, всичко друго е счупено. Филмите ни са генетично дефектни и заслужават аборт.

  5. Един трейлър не могат да направят, в който да се разбере за какво става дума, пък какво остава за цял филм.

    1. Качественото кино не трябва непременно да носи готово послание за какво става дума, макар и да има не малко подобни филми. Нито на ниво трейлър, нито на ниво филм. Изкуството не следва да е самоцелно или да влиза в обяснителен (камо ли – разяснителен) режим. Изкуството провокира и дърпа ония струни у човека, които не издават непременно силен звук, но носят основната тема, която държи всеки от нас на място и с всичкия си. В тоя ред на мисли – не е нужно да се разбере за какво става дума от един трейлър или един филм. Други са проблемите и хич не са малко.

  6. Цици и насилствен секс – check.
    Театралничене – check.
    Пишманекзестенциални теми и депресивност – check.
    Преиграване и ненужно викане – check.
    Тотално неубедителни и алогични персонажи със вдървено поведение – check.
    Мда, поредния роден кинофеномен се задава на фронта.

    1. Точно казано – ПИШМАН, ама с напъни нещо така хем изкилифенчено, хем чичко Биг брадър да има, хем добър оператор да провалим….Дори не ми се коментира графоманията в “ монолозите“ на гласът зад кадър….

  7. Аз ши лъскам яко на сцената на кака Теди Духовникова с другата мацка. Малееее.Само чакам да се появи филма в ULTRA HD или поне FULL HD в торентите, тегля и почвам да лъскам на кака Теди. Ох, майкооооо.

  8. Филмът е за самотната човешка душа в студения свят на съвременните технологии. Филм с голямо Ф., но трябва да имаш интелект. Но хора радващи се на Кингсмен, Атомна Блондинка, Хикс Мен и други филмчета за празни глави, няма как да го разберат и харесат. До циците, са част от живота, а най-тъпото е, че коментиращите за две цици ще продадат и майките си.

    1. Бате и ний сме хора, и ний ядем бонбонки Тик-так, пушим цигарки Кент и гледаме филми като „Изкуплението Шоушенк“, „Землянинът“, „Зеления път“ и „Блейд Рънър“. Българският зрител има абсолютно всяко право да критикува българските филми за тяхната посредственост, театралничене, бааааааааааааааааааавни и изпълнени с дълбоки мисли монолози, технически недъзи, неубедителни герои, сценарна немощ и предъвкване на все едни и същи пишманекзестенциални, депресивни теми. Хайде стига а? Или ще излезем за поредния път със извинението „Трябва да подкрепим българското!“, вместо да направим наистина интересен филм със интригуващ трейлър, който си заслужава разходката до киносалона…
      П.С. Аз в тоя трейлър не видях „самотна човешка душа в студения свят на съвременните технологии“, а видях преиграващ роден галфон-воайор, който си навлича бели със CCTV камери. Понеже се смятам поне за бегло адекватен кино любител и мога да открия скрит смисъл, си представям обикновения зрител колко ще е очарован…

    2. Георгиев, думата е за ‘филма’, а не за това кой каъв е…

      Защо ти е така трудно да напишеш нещо убедително по темата, вместо веднага да преминаваш към, как да се изразя, лични нападки. Обясни с аргументи защо този ‘филм’ според теб става. вместо да говориш за майките на другите …

      В рамките на само 4–ри изречения показваш рефлекси, с които демонстрираш, че нямаш навик да дискутираш когато някой си мисли нещо различно от теб …Какво може да каже човек за каквото и да било – когато не може да говори ?

      Ако искаш пробвай пак – обясни ми защо този филм заслужава нещо повече от нас като публика. Кажи ми защо се е получил ? Защо си се развълнувал – какво си изпитал, за к’во си се размечтал ? Къде и как успява там където други наши опити за кино (обикновено) се провалят ?

  9. Грантаджии сме, „Коалиция за Устойчиво Разложение за БГ Киното“ (абревиатурата ми е неудобно да я напиша) ни плаща луди пачки да храним гилдията и да спъваме иначе супер талантливите български кинодейци 🙂

    1. КУРБГК, няма да успеете. Никой не се интересува от вас. Киното е друга планета.

    2. То с тая фамилия всичките сте един дол дренки бе 😀

  10. Абе всичките сте големи професори! Фанете да направите вие един филм, като много знаете. Според ме е готин, леко забавен и модерен. Добре сниман и отразява съвременния живот в София.
    Да, не е някой шедьовър, но е приятен за гледане!

    1. Пич, съвременният живот в София се отразява в белезниците зад гръб по време на съдебно заседание с които цялата без-правна система от ухилени мъже с шкембета се стоварва върху две беззащитни жени, докато всички ние блеем…. Това ще се случи и на теб, между другото, в момента в който решиш да направиш нещо извън рамките на обикновения, сляп конформизъм.

      Това, че някои правят нещо лошо без да ги е срам не значи, че всеки друг трябва да почне да прави същото нещо.
      Изобщо, човек сам решава дали да мисли свободно или не – поне тази концепция можеш ли да я схванеш. ?

  11. Гледах го – в първата си половина е много скучен. После нещата малко се раздвижват, но отсъства силен конфликт и развитие на сюжета. Сериозно се усеща липсата на мотивация за постъпките на героите. Просто се случват някакви неща, на които не вярваш. Главният герой нито ти е симпатичен, нито го мразиш – безразличен ти е. Играта е ок. Заснемането е meh, с едни банални статични кадри през повечето време. С изключение на един кадър с дрон, който пък на фона на останалото е толкова over the top, че сякаш е от друг филм (или рекламно видео за красотите на нощна София).

    4/10