Бен Афлек няма нужда от маска на прилеп, за да владее боксофиса. През изминалия уикенд най-новият му филм „Счетоводителят” на Гавин О’Конър без проблеми оглави първото място с приходи от 24,7 милиона – резултат, който надхвърли първоначалните прогнози на специалистите. Постижението на „Счетоводителят” е най-големият дебютен уикенд в кариерата на режисьора О’Конър и е повече от премиерите на „Градът” (23,8 млн.) и „Арго” (19,4 млн.), но доста по-малко от „Не казвай сбогом” (37,5 млн.).

Следващите два филма – новото предложение „Kevin Hart: What Now?” и победителят от миналата седмица „Момичето от влака”, споделят изключително близки постижения за уикенда и кой точно ще заеме второто място ще стане ясно след излизането на окончателните резултати. Засега леко предимство (от 9 330 долара) има Кевин Харт с новия си stand-up филм, който регистрира 11 984 245 долара, което е една идея повече от последния подобен проект на Харт „Kevin Hart: Let Me Explain” (10 млн.).

Момичето от влака” засега остава на третото място с 11 974 915 долара. До момента екранизацията по бестселъра на Паула Хоукинс е спечелила 46,5 млн., с което вече изостава зад „Мъжете, които мразеха жените” (55,5 млн.), пред който водеше първоначално, но трябва да се отбележи, че филмът на Финчър имаше предимството да се разпространява по време на коледните и новогодишните празници. За същия период „Не казвай сбогом” е разполагал със 77,8 млн.  – почти колкото е световният приход на „Момичето от влака” (79,6 млн.) до момента.

Четвърти се нарежда „Домът на мис Перигрин за чудати деца” на Тим Бъртън, който приключва третия си уикенд с 8,9 милиона. За седемнайсет дни фантастичната екранизация по Рамсън Ригс е регистрирала 65,8 млн., което е малко повече от резултата за същия период на „Тъмни сенки” (62,9 млн.) и само една идея по-малко от крайните приходи на „Голяма риба” (66,8 млн.). До момента световните приходи на филма са в размер на 196,7 млн.

Петото място остава за „Deepwater Horizon: Море в пламъци” на Питър Бърг и Марк Уолбърг, който финишира с 6,3 милиона. До момента вдъхновената от ужасяващата екологична катастрофа с едноименната нефтена платформа екшън-драма е спечелила 49,3 млн., с което започва сериозно да изостава от резултата на „Бойни кораби” (55,4 млн.), но пък вече изпреварва финалните приходи на „Кралството” (47,5 млн.). В световен мащаб „Deepwater Horizon: Море в пламъци” е спечелил 77 млн.

Последният филм, който заслужава отбелязване, е новото предложение „Max Steel”, който дебютира на 11-то място с 2,1 милиона. Това е тринадесетият най-лош старт за филм показван в над 2 000 киносалона.

Тази седмица филмите от Топ 10 са донесли приходи от 94 млн., което е с 22% по-малко от миналата година, когато „Goosebumps: Страховити истории” оглави класацията с 23,6 млн., и с 27% по-малко от 2014 г., когато „Ярост” застана начело с 23,7 млн.

Топ 10 според предварителните резултати:

# Име сед. Приходи Уикенд Промяна Общо приходи
1 The Accountant 1 $24,715,000 $24,715,000
2 The Girl on the Train 2 11,980,000 -51.2% 46,560,000
3 Kevin Hart: What Now? 1 11,980,000 11,980,000
4 Miss Peregrine’s Home… 3 8,900,000 -41.2% 65,833,000
5 Deepwater Horizon 3 6,350,000 -44.9% 49,335,000
6 Storks 4 5,600,000 -32.5% 59,144,000
7 The Magnificent Seven 4 5,200,000 -42.3% 84,828,000
8 Middle School 2 4,250,000 -38.25 13,761,000
9 Sully 6 2,960,000 -40.9% 118,372,000
10 The Birth of a Nation 2 2,715,000 -61.2% 12,243,000

Similar Posts

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

4 Comments

  1. Баси, не очаквах Max Steel да не успее да стигне топ 10, явно е по-голяма брадва отколкото ми се струваше.
    Иначе Афлекчето си е Афлекче, няма 2 мнения

    1. Като се има предвид, че е правен за кажи-речи никакви пари едва ли ще е на загуба, предполагам едни 20-25 милиона може и да добута, ако гето негрите се трогнат особено от него.