Дори Том Круз, със своя „Джак Ричър: Не се връщай”, не беше в състояние да спре Тайлър Пери, който след двегодишно отсъствие се завърна на екран с нов филм от една от най-успешните си поредици – тази за Медея. Според предварителните резултати „Boo! A Madea Halloween” е регистрирал 27,6 милиона, което беше напълно достатъчно, за да спечели битката с „Ричър” и да оглави боксофис класацията. Постижението на „Boo!” е най-големият дебют за Пери от 2010-та насам, когато „Why Did I Get Married Too?” стартира с 29,2 млн., и общо четвъртият най-голям дебют в кариерата му.

Джак Ричър: Не се връщай” остана втори с резултат от 23 милиона. Това е значително подобрение спрямо дебюта на първия филм „Джак Ричър”, който преди четири години стартира с 15,4 млн. и в крайна сметка (не без помощта на коледните и новогодишните празници) финишира с приходи от 80 млн. „Не се връщай” не получава толкова добри отзиви, колкото „Джак Ричър”, и въпреки че стартира с почти двойно по-голям резултат, специалистите прогнозират, че крайните му приходи едва ли ще надхвърлят 60 млн. В световен мащаб „Джак Ричър: Не се връщай” разполага с 54 млн.

На трето място е другото голямо ново предложение тази седмица „Ouija: Origin of Evil”. За първите три дни от разпространението си хорърът е спечелил 14 милиона, което е по-малко от дебюта на първия филм „Ouija” (19,8 млн.), но пък е една идея повече от предишния филм на режисьора Майк Фланаган „Oculus” (12 млн.). Оценките, които получава „Ouija: Origin of Evil”, са в пъти по-добри от тези на „Ouija”, но това едва ли ще помогне да достигне крайните му резултати, които са в размер на 50,8 млн.

Победителят от миналата седмица „Счетоводителят” регистрира спад от 43,2% и заема четвъртото място с 14 милиона (само с 30 000 по-малко от „Ouija: Origin of Evil” и е възможно след излизането на окончателните резултати да има разместване). За десет дни трилърът с участието на Бен Афлек е спечелил 47,9 млн., което е повече от постижението на „Арго” (43 млн.) за същия период, но по-малко от това на „Градът” (48,6 млн.).

На пето място остава екранизацията по бестселъра на Паула Хоукинс „Момичето от влака”, който приключва третия си уикенд със 7,2 милиона. До момента трилърът е спечелил 58,9 млн., което е доста по-малко в сравнение с други популярни трилър-екранизации като „Мъжете, които мразеха жените” (76,9 млн.) и „Не казвай сбогом” (77,8 млн.) на Дейвид Финчър. В световен мащаб „Момичето от влака” е спечелил 104 млн. срещу бюджет от 45 млн.

Последното голямо ново предложение – „Keeping Up with the Joneses” на Грег Мотола със Зак Галифанакис, Джон Хам, Гал Гадот и Айла Фишър, дебютира на 7-мо място с повече от разочароващите 5,6 милиона. Това е по-малко дори и от постижението на дебютиралия само преди няколко седмици „Баш обирджии” (6,5 млн.), отново с участието на Галифанакис. С подобен резултат е стартирал „Adventureland” (5,7 млн.) на Грег Мотола, но той е бил даван в двойно по-малко киносалони.

Тази седмица филмите от Топ 10 са донесли приходи от 109,4 млн., което е с 22% повече от миналата година, когато „Марсианецът” си възвърна първото място с 15,7 млн., и с 13% повече от 2014 г., когато „Ouija” застана начело с 19,8 млн.

Топ 10 според предварителните резултати:

# Име сед. Приходи Уикенд Промяна Общо приходи
1 Boo! A Madea Halloween 1 1 $27,600,000
2 Jack Reacher: Never Go Back 1 1 23,000,000
3 Ouija: Origin of Evil 2 1 14,058,000
4 The Accountant 4 2 -43.2 47,920,000
5 The Girl on the Train 2 3 -40.6 58,900,000
6 Miss Peregrine’s Home… 7 4 -33.0 74,432,000
7 Keeping Up with the Joneses 2 1 5,600,000
8 Kevin Hart: What Now? 3 2 -65.1 18,950,000
9 Storks 3 5 -28.1 64,715,000
10 Deepwater Horizon 13 4 -43.4 55,271,000

Similar Posts

Вашият отговор на Riddick Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

5 Comments

  1. На мен ми е чудно, кому изобщо беше нужно това продължение, нима вярата в Том Круз е все още силна, че се надяват на печалба?

  2. Абе от 1 месец вече спряхте да пишете изобщо за бокс офис?
    Нямате време или?