Вече на всички е ясно, че Том Форд се е справил прекрасно с авантюристичната идея за втори филм. И в киното важи прочутото правило – ако си направил прекрасен дебют, втората ти авторска творба (сингъл, албум, филм, whatever) ще бъде очаквана с нетърпение, гледана под лупа и разкритикувана с пълна сила, ако не притежава страхотните качества, които публиката ще иска да види отново. „A Single Man” беше уникален филм, а журито във Венеция връчи на Форд „Сребърен Лъв” – голямата награда в основния конкурс за „Nocturnal Animals”, и след като от всички ревюта на критиците, видели филма, се леят хвалебствени слова, вече сме повече от сигурни, че е супер заслужено.

Колкото и да не сме почитатели на Ейми Адамс, тя безспорно е актриса, способна на превъплъщения, и отново ще изненадва публиката с няколко образа през идните месеци (очакваме с трепет и „Arrival” на Дени Вилньов). Джейк Джиленхол доказа, че не можем да очакваме от него друго, освен изключителни роли. 90-те секунди на този трейлър излъчват напрежение, страсти, особено чувство за вина, безнадеждност и покрусени надежди, които се преплитат умело – именно този подход очакваме да видим и в сюжета, в който се преплитат две истории – Сюзан (Адамс) получава ръкопис от бившия си съпруг, изоставен от нея преди много години (Джиленхол) с молба да даде своята оценка за написаното, а ръкописът съдържа нейния поглед върху съвместната им история. Другата нишка следва написаното в самата книга – за един мъж (Джиленхол), чиято семейна ваканция се превръща в кошмар… или трилър след брутално нощно нападение на изоставен път… Обещанието е за романтичен трилър, изпълнен със шокиращи отношения и напрежение, което ескалира в тънката линия между любовта и жестокостта, между отмъщението и изкуплението. Всички участници в историите откриват мрачни истини за другите, но и в собствената си душа…

Предлагаме ви да видите и един откъс от филма, с който вероятно се слага началото на началата в тази история – мъж и жена се срещат случайно отново в снежния Ню Йорк, те са млади и изпълнени с мечти и амбиции…

Номинираните за Оскар Джиленхол и Адамс доказват, че работата на Том Форд е… магическа. Няма да пропуснем да добавим, че им партнират Майкъл Шанън, Арън Тейлър-Джонсън, Айла Фишър, Ели Бамбер, Арми Хамър, Карл Глъсман, Лора Лини, Андреа Ройзбъроу, Майкъл Шийн. Виделите филма обръщат внимание на впечатляващата работа на оператора Сиймъс МакГарви – безспорно е, че дизайнерът-режисьор притежава изключителен усет за красота и стил, и това няма как да не се отрази на творбата му. Сценарист, продуцент и режисьор е Форд, по романа на Остин Райт от 1993 година „Tony and Susan”.

След като Universal извадиха 20 милиона долара за придобиването на правата, тяхното подразделение Focus Features ще разпространяват „Nocturnal Animals”; премиерата е насрочена за 18 ноември 2016 – в избрани киносалони, а в широко разпространение ще бъде пуснат от 9 декември. Някак си сме убедени, че Американската киноакадемия няма как да не го вземе предвид при обсъждането на номинациите за престижните златни воини.

Предлагаме ви да видите и нов постер на филма, като държим да отбележим колко по-арт и дизайнерски пипнати изглеждаха предишната поредица плакати, с лицата на главните герои от филма.

плакат

Similar Posts

Вашият отговор на Kasaбов Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

4 Comments

  1. Том Форд ми е ужасно антипатичен и не споделям възторга на част от екипа по отношение на предишния му филм.

  2. Както предния, така и този трейлър няма да гледам, чакам директно филма.

  3. „A single man“ не беше нищо кой-знае какво, въпреки силната си стилизация и това, че е изключително личен филм за Том Форд. Но към „Nocturnal Animals” имам огромни очаквания, трейлърите изглеждат повече от обещаващо, дано и филма се окаже нещо специално.

  4. Том Форд е изследовател. Този черен филм е неговата студия на тема „Страдание и отмъщение“. Пространна и задълбочена, навлизаща в дълбочина в най-тъмните кътчета на човешката вселена – ни показва с майсторството на добрата режисура и актьорската игра в един свят, който на мен е чужд и непонятен. Там любовта е притежание и задълженост, а справедливостта е саморазправа и възмездие. Отмъщението на една творческа личност – колко изтънчено и болезнено може да наранява такова отмъщение. Героят на Jake Gyllenhaal отмъсти на бившата си по един уникално префинен начин, като да те удушат с най-красивата рокля на Carolina Herrera. Но за какво отмъщава Tom Ford на публиката? За отхвърлените си желания, за неразбраната, несподелена, отхвърлената любов на твореца към публиката? Не разбрах… послания във филма имаше много, но основното не разбрах. „Черна Меса“ остана всичко…