В началото на 2013 година Гейб Нюъл от Valve и Джей Джей Ейбрамс съобщиха на ежегодния „D.I.C.E. Summit”, че заедно готвят нова видео игра и се надяват да пренесат култовите „Half-Life” и „Portal” на големия екран.

Оттогава около развитието на проекта не се е чуло нищо, макар Ейбрамс да спомена по-рано тази година, че двамата работят усилено. В интервю с IGN, режисьорът на „Силата се пробужда“, сподели за срещите с писатели, които са фенове на игрите, а не пропусна да спомене и надеждите си относно скорошно обявяване на филм по „Portal”.

1352338478_1

“Следващата седмица ни предстои среща с Valve. Много сме активни и се надявам, че скоро ще обявим официално филма „Portal”. Имаме някои много интересни дискусии с авторите… невероятно е, когато говориш с някого, който просто схваща. Това наистина е нужното семе за забележителното дърво, което отглеждаш“

Липсват всякакви разкрития, по отношение на авторите за проекта, но нещо ни подсказва, че Дан Траченбърг („10 Cloverfield Lane”) може да има ключово участие, тъй като неговия късометражен филм по „Portal” нацелва чудесно атмосферата и тона на играта.

Първата игра „Portal” излиза през 2007 г. и макар да не е пряко свързана със събитията в „Half-Life”, двете споделят една и съща вселена. В „Portal” главният герой е субект на име Шел. Жената е принудена от неконтролируем изкуствен интелект да обикаля изследователски лаборатории с оръжие, което може да отваря портали в пространството. Играта има и продължение, което излезе през 2011 година.

За десерт ви предлагаме да изгледате споменатия по-горе късометражен филм:

Similar Posts

Вашият отговор на Kasaбов Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

6 Comments

  1. Интересно кой ли ще е следващият режисьорски проект на Джей Джей – нищо май не би могло да бъде достатъчно предизвикателно след Стар Уорс 🙂

    1. Не знам как точно пък Крайтън реши, че ще екранизира, но дори това няма да е на ниво хайп като Стар Уорс, пък и ми се струва не особено вероятно да се случи, така или иначе.

  2. Едновременно тревожен и предлагащ доста свобода е фактът, че играта на практика няма история, освен някаква супер основна фабула, която „движи“ преминаването през ребусите. Но ако я вържат с вселената на Half-Life би било чудовищно яко 🙂