Исландси мраз ще нахлуе в дистопичното бъдеще
Исландси мраз ще нахлуе в дистопичното бъдеще

Вече хвърлихме концептуален поглед към предстоящото продължение на Blade Runner” на Дени Вилньов, а съвсем скоро научихме, че Джаред Лето се присъединява към екипа. Снимките започнаха миналия месец, така че е време за нови подробности. Този път около музикалното оформление.

По време на радиопредаване в родната му Исландия, композиторът Йохан Йохансон („Сикарио”, „Теория на всичко”) разкри, че е поел ангажимент да напише музиката за „Blade Runner 2”. Въпреки че отскоро е в полезрението на Холивуд, Йохансон вече има две номинации за Оскар (за горепосочените филми) и бързо се превръща в едно от водещите имена в бранша. Припомняме ви, че тази година ще чуем работата му по „Arrival” – отново на Дени Вилньов.

За нас новината за присъединяването на Йохансон към свръхочакваното продължение на класиката на Ридли Скот е радостна, защото ужасно харесваме музиката към „Сикарио”. Даже бихме я сложили като фаворит от миналата година (контрабасите на “The Beast” все още дълбаят мозъците ни), а и Йохансон ни прилича на хем интелигентен, хем спонтанен и рисков композитор – качества, които ще са му необходими, ако иска да излезе от сянката на великия Вангелис.

Режисьор на „Blade Runner 2” е Дени Вилньов („Prisoners”, „Enemy”, „Сикарио”), сценарият е дело на Хамптън Фанчър и Майкъл Грийн (по идея на Фанчър и Ридли Скот), а оператор е великият Роджър Дийкинс. Актьорският ансамбъл включва Райън Гослинг, Харисън Форд, Робин Райт, Дейв Батиста, Ана де Армас, Силвия Хукс, Карла Жури, Макензи Дейвис и Джаред Лето.

Премиерата е 6 октомври 2017.

За финал ви предлагаме да си припомните фантастичната работа на Йохансон по „Сикарио”:

Similar Posts

Вашият отговор на Satyr73 Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

14 Comments

  1. Уф, не знам. Има толкова материал останал от оригиналния Blade Runner и при положение, че Вангелис все още не е сдал багажа, не виждам защо не заложиха на сигурното. Ама както и да е, дано тоя пич се справи, че летвата, която трябва да надскача е изключително висока …

    1. Възможно е да го поканят за консултант…

    2. Този пич няма да се справи, но както и да е…това е положението…не останаха вече „светини“ в киното, от които да не искат да изтискът кинти на гърба на кино-носталгията ни. Това няма да е никакъв Blade Runner 2 на Ридли Скот, а поредната комерсиално заснета лента за пари и нищо повече. Мисля че тук някой фен на Скот бе описал бе написал през какво е минал проекта по онова време и не мисля, че този /Вильов/ ще направи същото. Но ще се види…ще чакаме.

  2. Страхотен е подходът на Йохансон към саунд дизайна, не само към музиката. Много оригинален композитор е. Те са сработен екип с Вилньов и това обикновено е залог за успех. Много се радвам, че е именно той, а не някой друг. Дори Вангелис, който отдавна не е в голямата игра. Оги, ти генерално май си скептичен към тоя филм?

    1. Цвети, силно раздвоен съм.
      От една страна много харесвам Вилньов и осъзнавам, че е възможно най-добрия избор за тоя филм (може би единствено Финчър бих гопредпочел пред него). От друга – имам известен (съвсем лек) проблем със „Сикарио“, което малко ме притеснява, а и Гослинг и Лето не са ми в топ любимците (особено втория, който съвсем открито признавам, че ми е страшно антипатичен).
      Предпочитам да подходя зареден с повече скептицизъм, отколкото да се хайпна и впоследствие да преживея тежко разочарование …

    2. Аз спирам вече да се хайпвам, след като разбрах за музиката. Това ми беше важно :))) Значи имаме страхотен саунд ( на „Сикарио“ за мен това беше от големите достойнства), имаме да не кажа гениален оператор и супер талантлив режисьор. (за Финчър не знам, той малко камерен идва за подобен мащаб, дори Пришелецът му беше … скромен. Но е приятно да си помисли човек за това) Та ми стига това 🙂 Кой как ще е разпределен по роли и т.н. оставям да ме изненада. И аз съм „за“ здравословния скептицизъм, но филмите, които очаквам истински, са толкова малко. Позволявам си лукса да съм нетърпелива поне 😀

  3. “ Дори Вангелис, който отдавна не е в голямата игра“ много пошло и елементарно изказване… Чуйте това и тогава приказвайте за гения на Vangelis
    https://www.youtube.com/watch?v=9a0A6iNjOIM&index=2&list=PL73A6D08E8B16062B

    а за по-любопитните това ще е интересно мисля:
    https://www.youtube.com/watch?v=FwhZ11lcOJQ
    https://www.youtube.com/watch?v=N-cF6PRCcVY
    а това е може би най-добрият OST който бях, и който съм слушал някога – Велик е!
    https://www.youtube.com/watch?v=NC_TaSCuef8

    1. В никакъв случай не отричам гения на Вангелис. Той е композитор с разпознаваем стил и има великолепна музика за много страхотни филми. За съжаление, „Александър“ е последният мащабен филм, чиято музика той е композирал, а това са 12 години. Това имах предвид. Смятам, че точно разпознаваемият му стил го прави малко ретрограден за подобен филм, както се очертава засега. Мое мнение, не убеждавам никого в нищо. Сигурно не съм го изразила правилно 🙂

    2. Като по-отскоро наоколо, съм си любезна, нищо повече 😀

    3. Цвети, не съм искъл лично да те засегна, но той не че не е правил голяма музика до сега, напротив постоянно композира. Но покрай връзкарчетата Холивуд едва ли може някой да се добере до свестен и голям проект. Само като чуеш това https://www.youtube.com/watch?v=CeaSRG4-F80&index=1&list=PL73A6D08E8B16062B
      и човек настръхва… Да не говорим за всичко друго което е написал преди. Цялото му творчество е в дискографията ми и се слуша постоянно. Е динствен Джеймс Хорнър R.I.P. бе също така велик.
      п.п.Поздрави и не обръщай внимание на puppies тук..