За разлика от Съединените щати, където претърпя сериозен провал – дебютният му уикенд  е наполовина на резултатите на предишните филми от поредицата, у нас „Ледена епоха: Големият сблъсък“ продължава успешното си представяне и отново води в класацията, при това в конкуренцията на три нови заглавия – „Стар Трек: Отвъд”, „Не гасете светлината” и „Дим да ни няма”.

За втория си уикенд „Ледена епоха: Големият сблъсък“ е регистрирал 30 287 зрители и 280 335 лева, с което общите му резултати стават 152 864 зр. и 1 339 431 лв. Това е по-малко от постижението на „Ледена епоха 3: Зората на динозаврите” (131 599 зр. и 1 412 724 лв.), но повече от това на последния филм от поредицата „Ледена епоха 4: Континентален дрейф” (103 856 зр. и 1 021 466 лв.). „Континентален дрейф” обаче се справяше доста силно през цялото си разпространение и в крайна сметка стана най-касовият анимационен филм у нас с 281 203 зр. и 2 690 037 лв. Очакваме през следващите седмици дистанцията между него и „Ледена епоха: Големият сблъсък“ да започне да се топи. За сравнение, за същия период „Миньоните” – третият най-успешен филм у нас, е разполагал със 128 847 зр. и 1 131 737 лв.

На второто място каца „Стар Трек: Отвъд”, който дебютира със 7 805 зрители и 89 043 лева. Това е два пъти повече от резултатите на предшественика му „Пропадане в мрака” (3 710 зр. и 39 264 лв.), но задължително трябва да направим уточнението, че той се въртя цяла седмица на предпремиера с редовен брой прожекции и стандартна цена на билетите (причината да се води предпремиера е чиста формалност за пред световните разпространители, които не даваха премиерата да е по-рано). Нямаме точните резултати за реалните първи три дни на „Пропадане в мрака”, но на базата на десетдневните му приходи, които са в размер на 19 873 лв. и 199 316 лв. можем да предположим, че са били близки до тези на „Стар Трек: Отвъд”. За сравнение, първият „Стар Трек” на Дж. Дж. Ейбрамс е приключил разпространението си с едва 14 770 зр. и 106 147 лв.

Трети се нарежда „Легендата за Тарзан”, който приключва уикенда с 2 488 зрители и 25 486 лева. До момента най-новият филм, вдъхновен от романите на Едгар Райс Бъроуз, е спечелил 39 803 зрители и 418 288 лева, което е повече от крайните резултати на „Кинг Конг” (75 674 зр. и 372 702 лв.), „Зората на планетата на маймуните” (35 726 зр. и 341 050 лв.) и „Възходът на планетата на маймуните” (39 693 зр. и 266 238 лв.). За същия период екранизацията по Бъроуз „Джон Картър: Между два свята” е разполагала с 65 718 зр. и 684 550 лв.

На четвъртото място дебютира второто ново предложение за седмицата „Не гасете светлината”. Продуцираният от Джеймс Уан хорър стартира с 2 697 зрители и 20 557 лева, което е малко по-малко от дебюта на режисьорските му „Заклинанието” (3 354 зр. и 25 062 лв.) и „Заклинанието 2” (3 415 зр. и 26 825 лв.), но повече от „Коварен капан: Част 2” (1 390 зр. и 10 273 лв.) и „spin-off”-а „Анабел” (2 064 зр. и 15 820 лв.).

Пети е последното ново предложение „Дим да ни няма” с Джаки Чан и Джони Ноксвил, който регистрира скромните 2 277 зрители и 18 159 лева. Това е далеч от постижението на последните филми с Джаки Чан, показвани у нас – „Час пик 3” (18 832 зр. и 148 528 лв.), „Агент под прикритие” (10 372 зр. и 93 792 лв.) и „Карате кид” (4 496 зр. и 45 760 лв.),

и по-близко (но все така по-малко) до доста подобния „Шанхайски рицари” (4 808 зр. и 23 467 лв.).

Тази седмица филмите от Топ 10 са гледани от 51 552 зрители, които са донесли приходи от 487 668 лева. Това е с цели 39,8% по-малко от миналата седмица, когато „Ледена епоха: Големият сблъсък” зае първото място с 64 898 зрители и 595 452 лева, но с 58,2% повече от миналата година, когато „Миньоните” оглавиха класацията за трети пореден път с 12 317 зрители и 115 624 лева.

[table id=361 /]

<< Предишна седмица

Similar Posts

Вашият отговор на radi Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

3 Comments

  1. Тоя филм ще си избие бюджета без проблеми, САЩ не са нужни, за да се случи 🙂

  2. Нормално развитие на нещата, Скрат и Компания винаги са разчитали доста повечко на международни приходи, отколкото на свирепата конкуренция в САЩ, докато Стар Трека си е бил доста по-„американски“ като посещаемост