Удължен IMAX трейлър и клипове на „Книга за джунглата”

от на 2016-04-02
 

Само две седмици ни делят от премиерата на подготвяната от Disney и Джон Фавро, изключително амбициозна нова версия на „Книга за джунглата” и последните дни наблюдаваме известно засилване на рекламната кампания, части от която ни предлагат нов и различен поглед към историята и към впечатляващите визуални и технически измерения на продукцията.

Това, което знаехме до момента, е, че „Книга за джунглата” е комбинация между реално заснети кадри с 10-годишния Нийл Сети като Маугли и изцяло създадени на компютър животни и околна среда и ще споделя елементи (без да ги следва плътно) от класическата едноименна книга на Ръдиард Киплинг и обичаната анимация от 1967 г. Сега обаче разбираме, че историята споделя елемент(и) и от игралния филм от 1994 г. с Джейсън Скот Лий.

Предлагаме ви да видите: нов удължен IMAX трейлър, представен от Лупита Нионг’о (майката-вълчица Ракша); поглед зад кулисите, включващ кратък „featurette”, озаглавен  „Legacy”, който разглежда наследството на Киплинг и причините зад направата на новата филмова версия; B-roll, разкриващ доста любопитни неща от снимачната площадка; няколко клипа и нов, локализиран за България плакат.

IMAX Exclusive

Клип

Зад кулисите

Вижте и българския постер, от който научаваме, че „Книга за джунглата” ще има две версии – дублирана и субтитрирана, в която ще можем да чуем оригиналния актьорски състав. Кажете алилуя! Заедно с плаката прилагаме и няколко любопитни факта за продукцията, предоставени от родните разпространители на филма Форум Филм България

ИНТЕРЕСНИ ФАКТИ

ЗАБИВКИ – Когато е изправен, Балу достига височина от 4.5 м.

  • Свободолюбивият мечок е толкова тежък и космат, че всеки един фрейм с него се смята от по близо 5 часа.

КОЛКО Е ВАЖНО ИМЕТО– Името на вълчицата майка – Ракша – е умело избрано. Ракша на хинди означава пазител.

РАЗМЕРЪТ ИМА ЗНАЧЕНИЕ – Артистите в WETA са ползвали за образа на Крал Луи легендарните Гигантопитеки. Крал Луи е висок близо 4 м.

КАКВА ПРЕПАСКА САМО – Маугли носи червена препаска във филма, но костюмографът Лора Джийн Шанън не е като да няма работа. „Маугли тъне в кал и вода постоянно, вали го, тича постоянно,“ казва Шанън. „Дори пригодихме скрит обезопасяващ колан, защото Маугли виси от лиани и скали. Всяка една от препаските – накрая използвахме около 16-17 – има специфично предназначение.“

  • Шанон създава един вид „броня“ от листата на дървото Алоказия (известно и като Слонско ухо). Костюмът показва как съобразителното мъниче би се предпазило от лютите пчели, за да събере мед за Балу.

МАГИЯТА НА КИНОТО

ВСИЧКО Е В ДЕТАЙЛА – Екипът на (MPC) анимира над 70 животински вида, създава 100 милиона листа и симулира земя, огън и вода. Над проекта работят повече от година над 800 графични артисти.

ДА СЪЗДАДЕШ ДЖУНГЛА – Артисти дигитално създават повечето от джунглата, която се вижда във филма – мъх, дървесна кора, камъни, вода, трева, листа, вдъхновени от истинските такива в Индия. Виртуалната среда съставлява 80% от филма и присъства в различна степен през цялото време.

ЕДНО МЯСТО, МОЛЯ – Създателите на филма използват технология за улавяне на движението, за да могат да визуализират целия филм, преди да започнат снимките с реални хора. Процесът включва специални костюми, окичени с точки, които се прехвърлят към компютъра. Дори режисьорът Джон Фавро облича такъв костюм за някои от сцените.

АЗ И СЯНКАТА МИ – Едно от предизвикателствата пред създателите при съчетаването на живата игра на Маугли с компютърно генерираните му партньори животни е, че именно бидейки компютърно генерирани, те не могат да хвърлят сянка върху Маугли. Отговорникът по визуалните ефекти Роб Легато създава система, която позволява на снимачния екип да хвърлят светлина и сенки върху Маугли, която да съответства на създанията, които се движат до него.

МЕД, СЛАДЪК МЕД – Маугли си има вземане-даване с доста мед в „Книга за джунглата“. Сладкото изкушение отправя истинско предизвикателство пред създателите, които искат медът да изглежда автентично, но привлекателно. Трябва да се вземат предвид цветът и вискозитетът, както и да се създаде медената пита.

НАЗАД ВЪВ ВРЕМЕТО

ВДЪХНОВЕНИ ОТ УОЛТ Анимацията на Дисни от 1967 – Книга за джунглата“ – е последният филм под ръководството на Уолт Дисни. Той умира през 1966 – година преди филмът да излезе на екран.

  • Режисьорът Джон Фавро черпи вдъхновение не само от филма от 1967. „Когато си мисля за наследството на Дисни, свързвам го с мечтата на Уолт от самото начало, работата му е повлияла много на моята. Той е смятан за хай-тек по онова време. Той е първият човек, който вкарва саундтрак към картината, така че героите са в перфектен синхрон към музиката – нещо, което направо е отвяло зрителите. Дисни е бил на гребена на вълната с най-новите технологии“, споделя Фавро.

НОМИНАЦИИ ЗА „ОСКАР“ – Любимата на милиони песен от филма “The Bare Necessities”, написана от Тери Гилкисън, е номинирана за награда „Оскар“ през 1968.

ОТГЛЕДАНИ В СТУДИОТО – Композиторът Джон Дебни, който написва музиката към новия филм, е син на Луи Дебни, който работи за Уолт Дисни. „Когато бях малък, висях в студиото постоянно“, споделя Дебни. „Запознах се с Джон Райтърман, който озвучи Маугли. Ходехме заедно с него и семейството му на пътешествия из целия свят.“

ЗА ЧЕСТТА НА СКАУТИТЕ – Според актьора сър Бен Кингсли героите на Ръдиърд Киплинг са в детството на всяко дете във Великобритания. „Преди да се присъедини към скаутите, всяко момче първо се присъединявахме към Вълчетата“, споделя Кингсли. „А главатарят ни винаги беше Акила. Всъщност всички скаутски имена идват от книгите на Киплинг.“

БГ плакат на Книга за джунглата

Режисьор на „Книга за джунглата” („The Jungle Book”) е Джон Фавро, а в ролите са Нийл Сети (Маугли), Скарлет Йохнасон (питонът Ка), Идрис Елба (тигърът Шир Хан), Бен Кингсли (черната пантера Багира), Бил Мъри (мечокът Балу), Кристофър Уокън (орангутанът Крал Луи), Лупита Нионг’о (майката-вълчица Ракша), Джанкарло Еспозито (водачът на вълчата глутница Акела) и други.

Премиерата е 15 април 2016.

Коментирайте първи
 
Отговорете »

 

Коментирайте